vreemde mail

28-03-2012 00:24 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb me vanavond toch iets raars meegemaakt.

Ik kreeg een mailtje van een onbekende man. Hij kende me al een tijdje en gaf aan dat hij dachr dat ik wel goed in bed was. Hij vroeg me of ik in was voor een vrijpartij.

Nu kreeg ik sterk het gevoel dat ik in de maling genomen werd. We zijn nu op en neer aan her mailen.

Ik wil weten wie er achter zit maar dat wil hij niet aangeven. Hij zegt dat hij een vriendin heeft en mij al 10 jaar kent.

Hij sprrekt zijn behiefte naar mij toe uit.

Ik wil er niet op in gaan maar wel heel graag weten wie het is. Hoe kan ik hier nu achter komen?

Ik zei net dat ik geen interesse had en toen mailde hij dat hih ook niet ging zeggen wie hij was...
Waarom teugmailen op zoiets? Weet jij veel of hij niet deze zelfde mail naar duizenden anderen heeft gestuurd? Hoeft hij alleen te wachten op die ene gek die terugmailt.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Lijkt me nogal lastig seksen als geheim moet blijven wie hij is. Doet ie dan een zak over zijn hoofd?
heb je het mailadres wel een gegoogled?

Verder zou ik er ook van uit gaan dat het een stomme grap is.
Vreemd.

Waarom wil je het nog weten?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Heb je een vriend? Zou het kunnen dat hij je niet vertrouwd en een actie op touw heeft gezet om jouw betrouwbaarheid te testen?
quote:Rooss4 schreef op 28 maart 2012 @ 00:29:

Heb je een vriend? Zou het kunnen dat hij je niet vertrouwd en een actie op touw heeft gezet om jouw betrouwbaarheid te testen?

Hoe bedenk je het zeg.

Die optie zou niet in me op zijn gekomen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wat raar zeg, ik zou als ik jou was er verder niet op in gaan. Het klinkt als iemand die gewoon wat dingen verzint.

Heb je een vriend? Zou het kunnen dat hij je niet vertrouwd en een actie op touw heeft gezet om jouw betrouwbaarheid te testen?Echt heel erg dit, maar het zou best kunnen inderdaad.
quote:Enn schreef op 28 maart 2012 @ 00:31:

[...]

Hoe bedenk je het zeg. .

Referentiekader, Enn.

TO ik begrijp niet waarom je daar tijd in zou steken, daar niet, en ook hier niet.

Laat hem die mail lekker in een gat steken waar de zon nooit schijnt. Flapdrol.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ja dat dus. *wijst op bericht hierboven*

[...]

Hoe bedenk je het zeg.

Die optie zou niet in me op zijn gekomen.Bij mij wel, maar vond het te vergezocht om hier te typen.
Inmiddels weet ik om wie het gaat. Een man waar ik 10 jaar geleden eens mee gekust heb. Hij heeft inmiddels vrouw en kind. Echt ongelofelijk dat iemand dif bedenkt. Dit zorgt weer voor dat ik mannen niet kan vertrouwen. Jee vrouw en kind. En ik ken haar ook nog!!!

Ik heb gelukkig geen vriend waar dir vanaf zou kunnen komen
Heeft hij het toch verteld? Of hoe ben je er achter gekomen?
Door aanwijzingen die hij gaf.

Wat een loser!

Dames bedankt voor het mee denken
Wat een looser.

[...]

Hoe bedenk je het zeg.

Die optie zou niet in me op zijn gekomen.

Lees je wel eens op de relatiepijler? Daar komt dit regelmatig voorbij. Mensen die hun partner niet vertrouwen en het advies krijgen dit soort fratsen uit te halen.

En nee, ik heb dit nooit geflikt en nee, ik ben hier nooit slachtoffer van geweest. heeft dus ook niks met referentiekader te maken.
Zijn nu meteen alle mannen niet te vertrouwen?
Idd, dat wat Rooss zegt wordt met enige regelmaat geopperd op de relatiepijler!

Je kent zijn vriendin ook nog? Zou dan de mail even door sturen.
quote:toffifee schreef op 28 maart 2012 @ 07:32:

Idd, dat wat Rooss zegt wordt met enige regelmaat geopperd op de relatiepijler!

Je kent zijn vriendin ook nog? Zou dan de mail even door sturen.Als je hiervoor zou kiezen, moet je wel heel zeker weten dat het de juiste man betreft.
Nou ik heb de deal met hem gemaakt dat ik niets zou zeggen als hij zou vertellen wie hij was. Heb ik nu natuurlijk spijt van!

Heus nirt alle mannen zijn niet te vertrouwen, maar een tijd geleden is het me ook al gebeurd dar ik met en getrouwde man heb geziend, waar ik dus later achter kwam. Zo ken ik wrl meer verhalen van mannen met rellaties en dat zorgt er wel voor dat ik ze niet vertrouw ja.

Volgens mij zong kate bush hier al over in de jaren, heel lang terug.

Babouschka...

Dus Rooss, zo gek is dat niet...
quote:zomer28 schreef op 28 maart 2012 @ 08:29:

Nou ik heb de deal met hem gemaakt dat ik niets zou zeggen als hij zou vertellen wie hij was. Heb ik nu natuurlijk spijt van!

Heus nirt alle mannen zijn niet te vertrouwen, maar een tijd geleden is het me ook al gebeurd dar ik met en getrouwde man heb geziend, waar ik dus later achter kwam. Zo ken ik wrl meer verhalen van mannen met rellaties en dat zorgt er wel voor dat ik ze niet vertrouw ja.Gewoon niet zo snel gaan tongworstelen met iemand.
@tia dalma: ik voelde me gevleid dat hij me versierde...
quote:Rooss4 schreef op 28 maart 2012 @ 00:50:

[...]

Lees je wel eens op de relatiepijler? Daar komt dit regelmatig voorbij. Mensen die hun partner niet vertrouwen en het advies krijgen dit soort fratsen uit te halen.

En nee, ik heb dit nooit geflikt en nee, ik ben hier nooit slachtoffer van geweest. heeft dus ook niks met referentiekader te maken.

Dat zeg ik ook niet. Referentiekader betekent niet dat je iets letterlijk meegemaakt hebt.

Veel op de relatiepijler lezen, kan (bijv.) ook referentiekader zijn. Je kijkt dan met een andere bril.

Dat blijkt dus ook wel, in jouw geval, (waar dat dan ook door komt). Dat is jouw referentiekader. Referentiekader is niet iets beledigends, behalve als je dat zo wil lezen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven