wat een man

30-03-2012 11:02 273 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haii vivalezers/schrijvers

Wat te denken van het volgende:

Man doet veel moeite om me zover te krijgen een date met hem te hebben, met als uitgangspunt sex.

Geen sex gehad wel een leuke date.

Een jaar later, zelfde verhaal, zelfde date.

Ik wil hem in mijn bed, hij mij niet.

Toch blijft hij me contacten. Inmiddels hebben we al 2 jaar lang zo'n 2x per week contact (initiatief om en om), hij flirt en flirt, maar als ik terugflirt haakt hij af.

Wtf wil deze man van me?

Mannen, vinden jullie het niet meer spannend als een vrouw aangeeft je te zien zitten?
Maar dat flirten en zijn fantasietjes, do they ring a bell? Blijkbaar wel, want het houdt je nog altijd bezig. Terwijl je je kunt afvragen of dat ook nog zo zou zijn als hij had toe gehapt.

Een verlegen teaser?
heb zoiets ook in een grijs verleden meegemaakt. Op het moment supreme kreeg ie 'm niet omhoog. Je kan je voorstellen hoe genant dat voor hem moet zijn geweest, na al die maanden "het hof maken-gedrag" , hihihi...

moet zeggen dat ik er wel genoot. Zo die is ook weer op z'n plek gezet, na mijn hormoonhuishouding na maanden gek gemaakt te hebben...

hoop dat het jouw minnaar beter af gaat als het eindelijk tot een hotelbezoekje komt!
quote:happyjune schreef op 30 maart 2012 @ 12:59:

je eerste optie, nou dat lijkt me niet...ik bedoel dan had ie al geen tijd uberhaupt in je gestoken.

Hij wil je gewoon gek maken en zijn ego bevestigd hebben.

Maar wat schiet hij daarmee op?

Hij weet al een jaar dat ik hem mn bed in wil hebben. Ik ben daar vrij duidelijk in.

Ik denk zelf ook dat het een ego-dingetje is, hoor maar eenmaal bevestigd is toch bevestigd?

Ik heb hem gewoon gezegd hoe het ervoor stond, hij hapt niet, dus klaar toch? Of hij moet zo onzeker zijn om minstens 2x per week even te moeten horen dat ik hem lekker vind...
quote:anouar schreef op 30 maart 2012 @ 13:03:

Maar dat flirten en zijn fantasietjes, do they ring a bell? Blijkbaar wel, want het houdt je nog altijd bezig. Terwijl je je kunt afvragen of dat ook nog zo zou zijn als hij had toe gehapt.

Een verlegen teaser?

Misschien is het jagen inderdaad leuker dan de vangst, dat zou zomaar kunnen.

Verlegen... hij is niet echt verlegen maar initiatief tonen doet hij ook niet.

We zaten naast elkaar, op een gegeven moment leg ik mijn hand op zn been en hij leunt naar achter toe, met andere woorden: je gaat je gang maar. Hij zou ziets niet doen.

Ik neem steeds het initiatief tot kussen, als ik wil dat hij me aanraakt, moet ik zijn handen op mn borsten leggen en DAN gaat hij pas zn gang (en raakt behoorlijk opgewonden).
quote:happyjune schreef op 30 maart 2012 @ 13:04:

heb zoiets ook in een grijs verleden meegemaakt. Op het moment supreme kreeg ie 'm niet omhoog. Je kan je voorstellen hoe genant dat voor hem moet zijn geweest, na al die maanden "het hof maken-gedrag" , hihihi...

moet zeggen dat ik er wel genoot. Zo die is ook weer op z'n plek gezet, na mijn hormoonhuishouding na maanden gek gemaakt te hebben...

Whaaha dat zou euh... LULLIG zijn :):)

hoop dat het jouw minnaar beter af gaat als het eindelijk tot een hotelbezoekje komt!
Ik denk dat hij wel geniet van het maken van toespelingen, flirten en fantaseren, maar je niet aantrekkelijk genoeg vind om mee naar bed te gaan. Niet vervelend bedoeld hoor, maar ik vind dat toch echt wel een stap verder gaan dan flirten en fantaseren. Ken ook wel vrouwen die houden van toespelingen maken en flirten, maar niet met de mannen bij wie ze dat doen naar bed willen.
misschien is ie wel bang dat het je gaat tegenvallen op het moment supreme?!

de reden mag jezelf invullen...
dat ie het gewoon niet KAN waarmaken...heel dat beeld of wat jij van hem verwacht...
quote:NYC schreef op 30 maart 2012 @ 13:09:

Ik denk dat hij wel geniet van het maken van toespelingen, flirten en fantaseren, maar je niet aantrekkelijk genoeg vind om mee naar bed te gaan. Niet vervelend bedoeld hoor, maar ik vind dat toch echt wel een stap verder gaan dan flirten en fantaseren. Ken ook wel vrouwen die houden van toespelingen maken en flirten, maar niet met de mannen bij wie ze dat doen naar bed willen.

Mijn houding richting hem: niet? Nou ja, jammer dan... dan niet.

Tuurlijk flirt ikook weleens met mannen waarmee ik verder niks wil, maar niet ZO veel en ik plan zeker geen date met die mannen.
quote:happyjune schreef op 30 maart 2012 @ 13:10:

dat ie het gewoon niet KAN waarmaken...heel dat beeld of wat jij van hem verwacht...Misschien is mijn verwachting inderdaad wel een betje te hoog haha hij heeft een grote mond en dus ben ik nieuwsgierig of hij echt zo lekker/verleidelijk/mannelijk enzovoorts is dan ik in mn hoofd heb
En weet je zeker dat hij niet gewoon vriendschap zoekt?
Okee, ik ben er uit: hij is een teasende sub voor dominantie moet je niet bij hem zijn maar misschien heb jij ook een andere kant?

Lees: als je hem wilt neem hem dan!

*klinkt erg niet als anouar deze tekst, zal de lente wel zijn, grrrr;)*
quote:NYC schreef op 30 maart 2012 @ 13:13:

En weet je zeker dat hij niet gewoon vriendschap zoekt?Zou jij dat willen als je weet dat iemand alleen sex met je wil??
quote:anouar schreef op 30 maart 2012 @ 13:16:

Okee, ik ben er uit: hij is een teasende sub voor dominantie moet je niet bij hem zijn maar misschien heb jij ook een andere kant?

Lees: als je hem wilt neem hem dan!

*klinkt erg niet als anouar deze tekst, zal de lente wel zijn, grrrr;)*Ik kan hem moeilijk aanranden he als hij niet wil, dan wil hij niet haha
Mischien heeft ie aids?
Dat is nou net mijn punt Dipsy: als mijn theorie klopt dan wil hij dat juist wel!

Hij reageert pas als jij hem letterlijk en figuurlijk uitnodigt en is dan errug opgewonden. Dusss... Nou ja, t is maar theorie natuurlijk.

Ben zelf ook meer van de omgekeerde aanpak
quote:anouar schreef op 30 maart 2012 @ 13:22:

Dat is nou net mijn punt Dipsy: als mijn theorie klopt dan wil hij dat juist wel!

Hij reageert pas als jij hem letterlijk en figuurlijk uitnodigt en is dan errug opgewonden. Dusss... Nou ja, t is maar theorie natuurlijk.

Ben zelf ook meer van de omgekeerde aanpak

Ja als ik m letterlijk aanrand wil hij wel ja..

DUs... geen date tenzij er een hotelkamer bij komt kijken!! haha
O en nog iets... als ik hem een mai lstuur: neem ff de middag vrij, dan gaan wij een leuke tijd hebben samen!!

Dan zegt hij: haha nee, ik moet werken

en zo loop ik al 2 jaar blauwtjes
Neeeeheeee, in date in de hotelkamer natuurlijk. En snel een beetje !
quote:anouar schreef op 30 maart 2012 @ 13:26:

Neeeeheeee, in date in de hotelkamer natuurlijk. En snel een beetje !

haha volgende week ff mailen:

Morgen om 14:00 hotelkamer geboekt.. be there!!
daarom MOET je hem ook verrassen zodat ie er niet onderuit KAN! Zou ook helemaal gek worden hoor als in je schoenen stond.

Juist zijn gedrag maakt hem dan fuc*** aantrekkelijk, niet?!
Juist....jij hebt het in je meid! Dat wist hij natuurlijk allang!

Hahaha, wat een lekker ding is het. Have fun! En keep us posted...
Hij heeft een micropenis. Denk ik.
quote:dipsy88 schreef op 30 maart 2012 @ 13:17:

[...]

Zou jij dat willen als je weet dat iemand alleen sex met je wil??Hmm, lees net idd terug in je openingspost dat de date specifiek is ontstaan met het doel 'seks'. Dan is het wel wat vaag inderdaad. Misschien is het zo'n gevoelig persoon die in 1e instantie wel dacht dat ie gemakkelijk voor een seksdate kon gaan, blijkt in de praktijk dat ie niet opgewonden genoeg van je raakt, maar vindt hij je té aardig om dat tegen je te zeggen (soort angst om je te kwetsten, seksueel af te moeten wijzen?)
Ik wed dat hij niet komt hem kennende

Maar... het proberen waard!!

Tuurlijk geef ik updates, ik MOET en ZAL hem hebben haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven