Not so fabulous
zondag 1 april 2012 om 20:08
Hi,
Ik heb nog niet veel gepost hier en lees veel liever mee
Maar vandaag voelde ik me weer zo rot... De zondag na een leuk weekend ben ik altijd zo down. Ik mis een vriendje, ik wil het zo graag en dat is zo'n kutgevoel. Weekend lekker met vriendinnen gegeten en uitgeweest en dan voel ik me echt "single and fabulous"..maarrr de zondagen uitbrakken op de bank maakt toch dat ik me eenzaam voel.
Iemand hier ervaring mee? Tips?
Ik heb nog niet veel gepost hier en lees veel liever mee
Maar vandaag voelde ik me weer zo rot... De zondag na een leuk weekend ben ik altijd zo down. Ik mis een vriendje, ik wil het zo graag en dat is zo'n kutgevoel. Weekend lekker met vriendinnen gegeten en uitgeweest en dan voel ik me echt "single and fabulous"..maarrr de zondagen uitbrakken op de bank maakt toch dat ik me eenzaam voel.
Iemand hier ervaring mee? Tips?
zondag 1 april 2012 om 20:14
Ja herken het redelijk.. de zondag vind ik vaak een "down"-dag, maar ik denk dat dat een logisch gevolg is van een enorm leuke zaterdag (of vrijdag). Dus dan denk ik maar: ach, dat hoort erbij. Thee erbij, boekje, laptop op schoot en tv kijken. En dan morgen weer fris en fruitig aan de bak. Dat is mijn tip.
En als je het echt niet leuk vindt alleen.. tja, dan een vriendin bellen of familielid om nog een zondagavond bakkie mee te doen?
En als je het echt niet leuk vindt alleen.. tja, dan een vriendin bellen of familielid om nog een zondagavond bakkie mee te doen?
zondag 1 april 2012 om 21:10
Fijn die herkenning!
Ik drink niet altijd maar heb het toch eigenlijk elke zondag, vooral omdat ik die dag gebruik om bij te komen en voor me-time.. Misschien een goed idee om zondag ook gewoon af te spreken, maar haal ik dan niet alleen het gevolg weg? Zijn er mensen die zich zondagen ( of dagen dat ze alleen zijn zonder afspraken) zich gewoon goed en lekker voelen? En hoe komt dat?
Ik drink niet altijd maar heb het toch eigenlijk elke zondag, vooral omdat ik die dag gebruik om bij te komen en voor me-time.. Misschien een goed idee om zondag ook gewoon af te spreken, maar haal ik dan niet alleen het gevolg weg? Zijn er mensen die zich zondagen ( of dagen dat ze alleen zijn zonder afspraken) zich gewoon goed en lekker voelen? En hoe komt dat?
zondag 1 april 2012 om 21:14
Ik voel me op zondagen lekker omdat ik geen nachtmens ben en dus niet ga stappen. Zorg ervoor dat je voor 24 uur in bed ligt, dan wordt je uitgerust wakker en heb je nog 'n heeeeele dag voor je. Ik kan gaan sporten, wandelen, met vriendin afspreken e.d. of gewoon lekker bank hangen en series kijken en forummen.
maandag 2 april 2012 om 08:19
hey, ik ga ook weleens flink stappen zoals zaterdag, gisteren vond ik het juist heerlijk om uit te brakken... in mijn eentje. Ik gebruik die tijd helemaal voor mezelf, lekker in bad, goed boek, mooie muziek. Weinig drinken helpt ook hoor. Ik denk dat je juist moet uitkijken dat je niet al je tijd gaat volplannen met activiteiten dus ook op zondag weer jezelf ergens heen slepen, heb dat ook een tijdje gedaan, dus niet bijgekomen maar op een gegeven moment is je puf ook op en begin je moe aan de week. Kun je niet een vriendinnetje bij jou thuis uitnodigen om samen uit te brakken, of om na het uitgaan bij je te blijven slapen?