wakker?
zaterdag 17 maart 2012 om 23:03
Als ik door de stad loop,
vraag ik me vaak af
Waarom zijn alle mensen
zo nors en zo kortaf?
Steeds maar sjagerijnig
en nooit 's in hun schik
Waarom zijn er zo weinig
figuren zoals ik?
Ik ben iemand die nooit moppert en nooit gromt
en ik zal je eens vertellen hoe dat komt
Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd
'k loop de hele dag te zingen en te fluiten
Elke morgen wakker met een wijsje in m'n hoofd
als ik binnenkom, dan rinkelen de ruiten
Het is gewoon een wonder,
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
en m'n dag kan niet meer stuk,
en m'n dag kan niet meer stuk
Fiets ik langs een file
dan valt het me vaak op:
hoe deftiger de wagen
hoe knorriger de kop
Je ziet nooit iemand blij zijn
je hoort alleen gezeur
Nee, dat zou niks voor mij zijn
zo'n donderwolk humeur
Zelfs wanneer het buiten regent dat het giet
zing ik opgewekt het allerhoogste lied
Want ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Ik stap altijd met m'n beste been uit bed
en voor de spiegel doe ik samen een duet
Pas als ik slapen ga, vind ik het wel genoeg
maar dan verheug ik mij alweer op morgenvroeg
Want dan word ik weer wakker met een wijsje in m'n hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Elke morgen wakker met een wijsje in 'm hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
kinderen voor kinderen op youtube
vraag ik me vaak af
Waarom zijn alle mensen
zo nors en zo kortaf?
Steeds maar sjagerijnig
en nooit 's in hun schik
Waarom zijn er zo weinig
figuren zoals ik?
Ik ben iemand die nooit moppert en nooit gromt
en ik zal je eens vertellen hoe dat komt
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Fiets ik langs een file
dan valt het me vaak op:
hoe deftiger de wagen
hoe knorriger de kop
Je ziet nooit iemand blij zijn
je hoort alleen gezeur
Nee, dat zou niks voor mij zijn
zo'n donderwolk humeur
Zelfs wanneer het buiten regent dat het giet
zing ik opgewekt het allerhoogste lied
Want ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Ik stap altijd met m'n beste been uit bed
en voor de spiegel doe ik samen een duet
Pas als ik slapen ga, vind ik het wel genoeg
maar dan verheug ik mij alweer op morgenvroeg
Want dan word ik weer wakker met een wijsje in m'n hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Elke morgen wakker met een wijsje in 'm hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
kinderen voor kinderen op youtube
zondag 1 april 2012 om 22:46
En Ieb, ik volg mijn eigen advies ook op. C&L zouden een keer hier komen eten (ze boden aan dat ik kook en zij betalen). Dus eerst wilde ik ik weet niet wat maken. Nu heb ik de lat lager gelegd en voor de Italiaanse keuken gekozen die ik helemaal in mijn vingers heb. Dus voor gerechten die ik al vaker heb gemaakt zodat ik minder stress heb dat het mislukt. En gerechten die een dag te voren of begin van de ochtend al gemaakt kan worden.
Dus het voelt alsof je faalt maar dat is het niet. Afgezien dat het hun gaat om de gezelligheid, is het ook leuk als ik er gezellig bij zit en niet zo gestressed. Beetje stress zal ik altijd houden hoor. Maar de kans is niet zo groot dat het eten mislukt.
En voor jou Ieb, misschien is het gezellig om samen met een van je zussen samen te koken in de avond of middag. En gezellig en minder stress.
Dus het voelt alsof je faalt maar dat is het niet. Afgezien dat het hun gaat om de gezelligheid, is het ook leuk als ik er gezellig bij zit en niet zo gestressed. Beetje stress zal ik altijd houden hoor. Maar de kans is niet zo groot dat het eten mislukt.
En voor jou Ieb, misschien is het gezellig om samen met een van je zussen samen te koken in de avond of middag. En gezellig en minder stress.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 1 april 2012 om 22:47
zondag 1 april 2012 om 22:48
Leentje, ik denk dat het wel zal meevallen die sneeuw hoor.
Mijn vriendin gaat vrijdag op vakantie dus ik had voor haar wat in de gaten gehouden maar het is naar het zuiden wel goed, droog en af en toe zonnig meen ik.
Mijn vriendin gaat vrijdag op vakantie dus ik had voor haar wat in de gaten gehouden maar het is naar het zuiden wel goed, droog en af en toe zonnig meen ik.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 1 april 2012 om 22:50
Ik leg de lat juist altijd opzettelijk wat hoger. Des te meer uitdaging ik heb des te beter ik me kan concentreren, productiever ik ben en zo. Als ik geen uitdaging heb kom ik niet van mijn kont af. Echt niet.
Maar ik zit er ook totaal niet mee als iets een keer niet lukt. Zolang het 9 van de 10 keer maar wel lukt. Als het niet gaat zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat. Dat idee.
Maar ik zit er ook totaal niet mee als iets een keer niet lukt. Zolang het 9 van de 10 keer maar wel lukt. Als het niet gaat zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat. Dat idee.
zondag 1 april 2012 om 22:52
voor de lunch:
Diverse soorten afbakbroodjes waaronder die danerol dingen.
Om zelf te maken cupcakes framboos vanille met witte chocola, brownies met 3 soorten chocola, musli kaneel muffins, zacht en hard gekookte eieren, jong en belegen kaas, 3 soorten salade, filet, ham, boterschaap, diverse soorten zoetigheid, matses, paasstol
Voor avondeten:
Hoofdgerecht:
yakitorie sticks (kant en klaar)
aardappelpannenkoekjes (kant en klaar)
Gehaktballetjes in curry saus (kant en klaar)
gevulde eieren
stokbrood met kruidenboter
van die kleine partybrood rondjes met allerlei beleg die je in een tosti ijzer kan doen
Nagerecht
Appel crumbel (kant en klaar)
ijs met evt slagroom
macarons (kant en klaar)
Vruchtjes uit blik
kruidcake?
Ik wil bij het hoofdgerecht (koud buffet achtig iets dus) wel nog iets en bij het nagerecht ook of wordt dat te veel denken jullie?
Diverse soorten afbakbroodjes waaronder die danerol dingen.
Om zelf te maken cupcakes framboos vanille met witte chocola, brownies met 3 soorten chocola, musli kaneel muffins, zacht en hard gekookte eieren, jong en belegen kaas, 3 soorten salade, filet, ham, boterschaap, diverse soorten zoetigheid, matses, paasstol
Voor avondeten:
Hoofdgerecht:
yakitorie sticks (kant en klaar)
aardappelpannenkoekjes (kant en klaar)
Gehaktballetjes in curry saus (kant en klaar)
gevulde eieren
stokbrood met kruidenboter
van die kleine partybrood rondjes met allerlei beleg die je in een tosti ijzer kan doen
Nagerecht
Appel crumbel (kant en klaar)
ijs met evt slagroom
macarons (kant en klaar)
Vruchtjes uit blik
kruidcake?
Ik wil bij het hoofdgerecht (koud buffet achtig iets dus) wel nog iets en bij het nagerecht ook of wordt dat te veel denken jullie?
zondag 1 april 2012 om 22:55
quote:leentjedb schreef op 01 april 2012 @ 22:50:
Ik leg de lat juist altijd opzettelijk wat hoger. Des te meer uitdaging ik heb des te beter ik me kan concentreren, productiever ik ben en zo. Als ik geen uitdaging heb kom ik niet van mijn kont af. Echt niet.
bijzonder om dat verschil dan te zien he. Ik wordt er gespannen van.
MV, wat goed om te lezen dat je voor jezelf gekozen hebt! (en dat je visite daardoor ook een stuk prettiger bij je zit dus eigenlijk kies je dan ook voor hun)
bijzonder om dat verschil dan te zien he. Ik wordt er gespannen van.
MV, wat goed om te lezen dat je voor jezelf gekozen hebt! (en dat je visite daardoor ook een stuk prettiger bij je zit dus eigenlijk kies je dan ook voor hun)
zondag 1 april 2012 om 23:01
Ieb ik vind je menu geweldig, veel dingen die kant en klaar zijn dus geeft geen stress. Je hebt zeker niet te weinig. Ik zou er niet meer bij doen hoor.
Bij het nagerecht ook prima, die macarons bijv., heb je over dan geef je de andere het mee naar huis. Zeker omdat je het mager wilt houden, niet te veel nagerecht maken/kopen. Na je lekkere hoofdgerecht is er denk ik nog weinig ruimte over in de maag.
Koffie/thee nog met bonbons, of slagroomtruffels van AH, of slagroomsoesjes en voila, is goed hoor.
Bij het nagerecht ook prima, die macarons bijv., heb je over dan geef je de andere het mee naar huis. Zeker omdat je het mager wilt houden, niet te veel nagerecht maken/kopen. Na je lekkere hoofdgerecht is er denk ik nog weinig ruimte over in de maag.
Koffie/thee nog met bonbons, of slagroomtruffels van AH, of slagroomsoesjes en voila, is goed hoor.
zondag 1 april 2012 om 23:08
leentjedb
neee ik heb geen hulp en wil dat ook niet
ik ben beetje moe van hulpverlening.
maar stemmingwisselingen is ook niet alles.
dus misschien maar aan de medicatie wie weet helpt het.
misschien kan je toch na frankrijk rijden donderdag.
mv
ik hoop dat je uitgeloot wordt.
mmm hyperventilatie heb ook tijden gehad.
hoop dat je der snel er mee leer omgaan.
mv
zondag 1 april 2012 om 23:11
quote:mirster schreef op 01 april 2012 @ 23:08:
leentjedb
mv
Ik hoop dat ik INgeloot wordt .
Als je een goede huisarts hebt krijg je alleen medicijnen als je er ook hulp bij krijgt. Je zit met problemen en als je die niet oplost dan helpt medicijnen alleen ook niet. Sterkte iig.
leentjedb
mv
Ik hoop dat ik INgeloot wordt .
Als je een goede huisarts hebt krijg je alleen medicijnen als je er ook hulp bij krijgt. Je zit met problemen en als je die niet oplost dan helpt medicijnen alleen ook niet. Sterkte iig.
zondag 1 april 2012 om 23:16
quote:Mylene_Valerie schreef op 01 april 2012 @ 23:01:
Ieb ik vind je menu geweldig, veel dingen die kant en klaar zijn dus geeft geen stress. Je hebt zeker niet te weinig. Ik zou er niet meer bij doen hoor.
Ja? Ok haha nou mooi dat je het wat lijkt. Er zitten 12 macarons in dat pak en wil er 9 uithalen en 3 voor het grand dessert van dag 2 apart houden. Ga idd. wat dingen weg geven.
Heb van veel dingen ook de magere versie genomen.
Ja? Ok haha nou mooi dat je het wat lijkt. Er zitten 12 macarons in dat pak en wil er 9 uithalen en 3 voor het grand dessert van dag 2 apart houden. Ga idd. wat dingen weg geven.
Heb van veel dingen ook de magere versie genomen.
zondag 1 april 2012 om 23:17
Hallo ladies!
Ieb het menu ziet er heerlijk uit. Groot gelijk dat je wat kant en klaar dingen hebt. Geen stress over mislukken van gerechten enzo. Je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt. Het gaat tenslotte om de gezelligheid met familie toch? Waarom de lat zo hoog. Kijk eens wat je al bereikt hebt!
Ik hoop ook dat je ingeloot wordt MV. Het wordt nu toch weleens tijd dat je echt hulp krijgt.
Mirster, stemmingswisselingen kunnen goed verholpen worden met medicijnen. Kan best zijn dat je een stofje tekort komt.
Fijn dat het gezellig was bron. Heeft zoon ook genoten? Hoe is het met poezemans?
Ik heb een rustig weekend achter de rug. Wat gefrobeld, geluierd, naar de hex geweest.
Ieb het menu ziet er heerlijk uit. Groot gelijk dat je wat kant en klaar dingen hebt. Geen stress over mislukken van gerechten enzo. Je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt. Het gaat tenslotte om de gezelligheid met familie toch? Waarom de lat zo hoog. Kijk eens wat je al bereikt hebt!
Ik hoop ook dat je ingeloot wordt MV. Het wordt nu toch weleens tijd dat je echt hulp krijgt.
Mirster, stemmingswisselingen kunnen goed verholpen worden met medicijnen. Kan best zijn dat je een stofje tekort komt.
Fijn dat het gezellig was bron. Heeft zoon ook genoten? Hoe is het met poezemans?
Ik heb een rustig weekend achter de rug. Wat gefrobeld, geluierd, naar de hex geweest.
zondag 1 april 2012 om 23:18
quote:lichtbron schreef op 01 april 2012 @ 23:12:
Zo,feestje van zoon zit erop! was gezellig,dochter weer terug op de woongroep..
En nu even forummen enzo..
Hallo allemaal..
Mooie kaart,ieb.Nog gefeliciteerd he met je zoon!!!!!!
Zo,feestje van zoon zit erop! was gezellig,dochter weer terug op de woongroep..
En nu even forummen enzo..
Hallo allemaal..
Mooie kaart,ieb.Nog gefeliciteerd he met je zoon!!!!!!
zondag 1 april 2012 om 23:22
Zoon heeft een fijne dag gehad, veel geld!!
Had alleen wel de hele dag buikpijn omdat hij zich afvroeg of dochter wel terug naar de woongroep zou gaan.
Poezemans heeft geflirt met mijn moeder
Kopjes geven dat je er misselijk van werd,Ha,ha!!
Had alleen wel de hele dag buikpijn omdat hij zich afvroeg of dochter wel terug naar de woongroep zou gaan.
Poezemans heeft geflirt met mijn moeder
Kopjes geven dat je er misselijk van werd,Ha,ha!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...