Shopping Queens
dinsdag 3 april 2012 om 20:05
Wie kijkt er ook? Dit programma lijkt mij heel trashable. Volgens mij wordt dit programma nog leuker met jullie commentaar er bij.
Shopping Queens
“In Shopping Queens strijden vijf vrouwen wekelijks om de titel ‘Shopping Queen van de week.’ Zij kunnen deze titel winnen door te shoppen voor een speciale gelegenheid zoals een bruiloft, een eerste date, een première of een sollicitatiegesprek. De dames krijgen beperkt de tijd en een beperkt budget om de meest geschikte outfit te scoren.
De vrouw die aan het einde van de week de meeste punten heeft verzameld, wint de titel ‘Shopping Queen van de week’ en een fashioncheque ter waarde van ¤1.000,-“
Shopping Queens
“In Shopping Queens strijden vijf vrouwen wekelijks om de titel ‘Shopping Queen van de week.’ Zij kunnen deze titel winnen door te shoppen voor een speciale gelegenheid zoals een bruiloft, een eerste date, een première of een sollicitatiegesprek. De dames krijgen beperkt de tijd en een beperkt budget om de meest geschikte outfit te scoren.
De vrouw die aan het einde van de week de meeste punten heeft verzameld, wint de titel ‘Shopping Queen van de week’ en een fashioncheque ter waarde van ¤1.000,-“
dinsdag 3 april 2012 om 20:13
dinsdag 3 april 2012 om 20:24
quote:Broedkippetje schreef op 03 april 2012 @ 20:13:
Heeft iemand afgelopen vrijdag gezien?
Ik niet, maar ik ben zo benieuwd hoe diegene het ervan af heeft gebracht.
Zij had de hele week behoorlijk pittig commentaar op de rest.
Heeft ze gewonnen?
Nee, gelukkig niet. Wat een bitch was dat zeg. Ze werd derde geloof ik.
Ze had te grote schoenen aan, en een heel kinderachtig tasje (in de trant van je moet alles niet te serieus nemen volgens haar).
Heeft iemand afgelopen vrijdag gezien?
Ik niet, maar ik ben zo benieuwd hoe diegene het ervan af heeft gebracht.
Zij had de hele week behoorlijk pittig commentaar op de rest.
Heeft ze gewonnen?
Nee, gelukkig niet. Wat een bitch was dat zeg. Ze werd derde geloof ik.
Ze had te grote schoenen aan, en een heel kinderachtig tasje (in de trant van je moet alles niet te serieus nemen volgens haar).
vrijdag 6 april 2012 om 22:10
Ik heb het nu een paar keer gekeken, maar wat een vreselijke vrouwen zijn het meestal. En ze zien er niet uit op die catwalk. als je dan bedenkt dat ze 400 euro nodig hebben om er zo vreselijk bij te lopen.... Ik zie elke dag op straat vrouwen die er beter uit zien! Nu heb ik sowieso al weinig met vrouwen die constant met hun uiterlijk bezig zijn, dus eigenlijk is het programma niet voor mij.