help me!!!!

03-04-2012 21:35 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames (en heren )

Mijn dilemma speelt al jaren..Ik heb sinds 7 jaar een vriend en we wonen 5 jaar samen met twee kleine kindertjes!

Nu ben ik best fysiek en voor deze relatie had ik een vriend die sex ook erg belagrijk vond en het was heel gemakkelijk hem op te winden. Als we bij elkaar logeerden kocht ik iets leuks om aan te doen en dat kon hij altijd erg waarderen;) We deden het 5 jaar lang iedere dag.

Bij deze relatie is het anders en daar ligt nu mijn probleem, we zijn een beetje ouder(25 en hij 31), maar dat mag niet zo'n verschil maken lijkt me?

Hij is namelijk helemaal niet sexueel ingesteld en eigenlijk kan hij niks opnoemen wat hij prikkelend vind.

Ik heb getwijfeld of hij homo is, maar hij garandeert me keer op keer dat hij er absoluut niet aan moet denken sex te hebben met een man.

Ik kan hem dus nooit eens uitdagen met sexy lingerie, plagerige woorden, sexueel getinte smsjes, want hij vind het vervelend, omdat ik nu toch wel moet weten hoe hij is..

Op de dag dat we 6 jaar samen waren heb ik een liefdes/sex spel gekocht, en das inmiddeld een jaar geleden, het zit nog in de verpakking..

Dit doet me verdriet, want naast dat ik me niet meer echt sexy voel, verlang ik er nog wel ontzettend naar en heb ik zelfs overwogen een affaire te beginnen om hem niet met m,ijn 'geile' gevoelens op te schepen.

Alleen hou ik van hem, heel veel en hij is verder een prima partner die veel voor me over heeft en me op handen draagt..

Niet zeuren dus? heb ik geprobeerd(het van me afzetten) maar net als dat hij niet sexueel ingesteld is, ben ik het juist wel!

daarbij wil ik zonder enige arrogantie zeggen dat ik er goed uitzie en van andere mannen veel aandacht krijg. hij zegt me ook nog steeds aantrekkelijk te vinden..ik weet t niet meer!!!

Advies alsjeblieft! ik weet t niet meer:(
Je hebt deze relatie sinds je 18e. En voor die tijd was alles beter met een ander en deed je het 5 jaar lang iedere dag, dat is dus sinds je 13e geweest. Pffff, geloof je het zelf?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik lees nergens dat jullie geen seks meer hebben maar alleen dat je hem niet kunt triggeren met erotische dingen. Sommige mensen houden daar nou eenmaal niet van. Hoe vaak hebben jullie nu seks dan? En vind je die seks saai of wat is je vraag?
Hoe vaak hebben jullie seks dan?
quote:Fame schreef op 03 april 2012 @ 21:37:

Je hebt deze relatie sinds je 18e. En voor die tijd was alles beter met een ander en deed je het 5 jaar lang iedere dag, dat is dus sinds je 13e geweest. Pffff, geloof je het zelf?dat het uberhaupt in je opkomt dat ik voor de grap zo'n bericht plaats in dit forum zegt meer over jou dan over mij!
quote:Fame schreef op 03 april 2012 @ 21:37:

Je hebt deze relatie sinds je 18e. En voor die tijd was alles beter met een ander en deed je het 5 jaar lang iedere dag, dat is dus sinds je 13e geweest. Pffff, geloof je het zelf?Ja, ik zat ook al te rekenen Maar ik ken ze wel hoor, meisjes die vanaf 12, 13 jaar zo actief zijn. Die woonden dan ongeveer samen met hun vriendje bij de schoonouders thuis.
Ik denk niet dat het aan de leeftijd en ik denk ook niet dat een minnaar erbij de beste oplossing is. Het natuurlijk ook niet zo dat je opzadelt met jouw geile gedachten. Seks hoort bij een relatie en is een natuurlijke behoefte. Jullie seksleven is van jullie samen, dus dit probleem ook. Daarnaast is het heel vervelend voor jou dat je je keer op keer afgewezen voelt.

Is dit altijd al zo geweest tussen jullie? En jullie hebben kinderen, dus blijkbaar wel seks, hoe vaak dan ongeveer als ik vragen mag.

Over dit onderwerp worden trouwens heel vaak topics geopend. Misschien kun je daar eens gaan lezen.

Sterkte in ieder geval!
quote:nuevenanoniem schreef op 03 april 2012 @ 21:40:

[...]

dat het uberhaupt in je opkomt dat ik voor de grap zo'n bericht plaats in dit forum zegt meer over jou dan over mij!Het lijkt me een goed idee dat je eens een afspraak maakt bij een seksuoloog gezien al je issues op dat vlak.... en dat is net zo serieus als jouw topic.
Is er wel intimiteit? Samen knuffelen, fijne gesprekken? Is er helemaal geen sprake van seks of voor jou gevoel niet genoeg?
we hebben eens in de twee weken sex, maar dan maken we elkaar klaar en that's it.

Het gaat mij ook meer om het feir dat ik hem niet kan 'plagen'. Ik voel me daardoor niet sexy en aantrekkelijk meer..

Ik denk dat alle vrouwen wel begrijpen dat het niet fijn voelt als je naakt voor je partner staat en hij keurt je geen blik waardig, toch?
Neuh, ik kan met niet voorstellen dat iemand vanaf 13 jaar gedurende 5 jaar IEDERE dag gemeenschap heeft. Lijkt me ietwat overdreven....
De sleur zit er in dus? Recht toe recht aan en verder niets. En jij wil graag wat spannender. Heb je er al met hem over gepraat?
quote:hekje schreef op 03 april 2012 @ 21:41:

[...]

Ja, ik zat ook al te rekenen Maar ik ken ze wel hoor, meisjes die vanaf 12, 13 jaar zo actief zijn. Die woonden dan ongeveer samen met hun vriendje bij de schoonouders thuis.Ik heb inderdaad vanaf mijn 13e een vriendje gehad en vanaf mijn 14e waren we sexueel actief.
quote:nuevenanoniem schreef op 03 april 2012 @ 21:45:

[...]

Ik heb inderdaad vanaf mijn 13e een vriendje gehad en vanaf mijn 14e waren we sexueel actief.En dat dan iedere dag?? En als je ongesteld was dan? Had je daar als puber geen moeite mee?
quote:_lupine_ schreef op 03 april 2012 @ 21:42:

Ik denk niet dat het aan de leeftijd en ik denk ook niet dat een minnaar erbij de beste oplossing is. Het natuurlijk ook niet zo dat je opzadelt met jouw geile gedachten. Seks hoort bij een relatie en is een natuurlijke behoefte. Jullie seksleven is van jullie samen, dus dit probleem ook. Daarnaast is het heel vervelend voor jou dat je je keer op keer afgewezen voelt.

Is dit altijd al zo geweest tussen jullie? En jullie hebben kinderen, dus blijkbaar wel seks, hoe vaak dan ongeveer als ik vragen mag.

Over dit onderwerp worden trouwens heel vaak topics geopend. Misschien kun je daar eens gaan lezen.

Sterkte in ieder geval!

dankjewel voor je reactie.

Het is in het begin wel anders geweest, toen was het altijd raak als we elkaar zagen. De 'problemen' zijn inderdaad begonnen toen ik zwanger raakte.

ik denk ook niet per se dat dit op te lossen is, maar ik weet niet wat ik ermee moet. Ik ben bang dat dit een keer fout gaat. Ik merk bij mezelf dat ik steeds gevoeliger word voor geflirt en als ik over de scheef ga ben ik de boeman, dus ik probeer hier nu al zo'n 4 jaar mee om te gaan.
Maar er spelen meer zaken bij jou, dus nogmaals, maak eens een afspraak bij een seksuoloog. En je man of vriend (wel getrouwd, maar je noemt hem je vriend?) kan ook mee.
quote:Fame schreef op 03 april 2012 @ 21:47:

[...]

En als je ongesteld was dan? Had je daar als puber geen moeite mee?Als 38-jarige moet ik er ook niet aan denken
Zo zijn er bijvoorbeeld mannen die na het zien van een bevalling een trauma oplopen.
quote:Fame schreef op 03 april 2012 @ 21:47:

[...]

En dat dan iedere dag?? En als je ongesteld was dan? Had je daar als puber geen moeite mee?ach meid moet ik jou nu serieus nemen, ga even wat anders doen alsjeblieft!
quote:Lizzl schreef op 03 april 2012 @ 21:48:

[...]

Als 38-jarige moet ik er ook niet aan denken Nee, ik ook niet hoor!
quote:nuevenanoniem schreef op 03 april 2012 @ 21:49:

[...]

ach meid moet ik jou nu serieus nemen, ga even wat anders doen alsjeblieft!Volgens mij geef ik je goed advies. Maar als je dat niet wilt horen......
quote:Fame schreef op 03 april 2012 @ 21:49:

[...]

Nee, ik ook niet hoor! *fieuw*
voor de duidelijkheid, niet wanneer ik menstrueerde. Ik wist niet dat ik dat er expliciet moest bij vermelden. Maar voor iedereen die met die vraag worstelt..niet ELKE dag dus!
Nou ja, je schrijft zelf 5 jaar lang iedere dag. Gek he dat je daar vragen over krijgt. Pfffff.
Seksuoloog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven