Minnaar deel 16
dinsdag 13 maart 2012 om 17:08
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
dinsdag 3 april 2012 om 22:01
Het voordeel van elkaar wat langer kennen is natuurlijk dat je elkaar beter kent. Ik merk wel dat nu de jacht voorbij is er een soort rust komt, niet te verwarren met saai. We vinden het beide leuk om het spicy te houden door leuke speeltjes, lingerie, fantasieen uitvoeren. Nog over het plannen: het is ook geen onwil van hem maar hij is gewoon een ramp met data, tijden (altijd laat) . Pff maar verder alles super hoor !
woensdag 4 april 2012 om 08:32
Hoi Tasje,
Ben echt jaloers op je..
Ik zou dus ook wel vaker willen daten,
maar iedere keer na een date hoor ik zeker een maand heeel weinig van hem.
Wordt het hem teveel, spelen zijn gevoelens te hoog op.
Nou weet ik dat dit bekend is bij mannen, en dat vrouwen na afloop liever bevestiging hebben over hoe fijn/ lekker!
We hebben eens in hotelletje afgesproken, dat trok hij al helemaal niet..
Liefst wil hij bij hem thuis, in zijn comfortzone, ik wil best koffie doen maar ga daar niet liggen seksen uit respect t.o.v zijn vrouw/kids.
Nu hebben we met beter weer wel een andere uitwijkmogelijkheid, maar ben benieuwd of dat echt van de grond komt.
Hij laat alles op zijn beloop..
Wil ook niet te desperate overkomen en zeuren over afspraken.
Hoe gaat dat bij jullie?
En is het dan vaak de vrouw die met het afspraak maken komt?
En Lyead, op welke manier ben jij op zoek naar minares en waarom wil je dat?
Heb je het al eerder ervaren of vindt je de verhalen hier wel spannend?
Ben echt jaloers op je..
Ik zou dus ook wel vaker willen daten,
maar iedere keer na een date hoor ik zeker een maand heeel weinig van hem.
Wordt het hem teveel, spelen zijn gevoelens te hoog op.
Nou weet ik dat dit bekend is bij mannen, en dat vrouwen na afloop liever bevestiging hebben over hoe fijn/ lekker!
We hebben eens in hotelletje afgesproken, dat trok hij al helemaal niet..
Liefst wil hij bij hem thuis, in zijn comfortzone, ik wil best koffie doen maar ga daar niet liggen seksen uit respect t.o.v zijn vrouw/kids.
Nu hebben we met beter weer wel een andere uitwijkmogelijkheid, maar ben benieuwd of dat echt van de grond komt.
Hij laat alles op zijn beloop..
Wil ook niet te desperate overkomen en zeuren over afspraken.
Hoe gaat dat bij jullie?
En Lyead, op welke manier ben jij op zoek naar minares en waarom wil je dat?
Heb je het al eerder ervaren of vindt je de verhalen hier wel spannend?
woensdag 4 april 2012 om 08:49
woensdag 4 april 2012 om 09:04
quote:royalchick schreef op 04 april 2012 @ 08:32:
Hoe gaat dat bij jullie?
Niet iedere man is zo hoor!
Schuldgevoel of iets dergelijks is er bij beide niet. Wij hebben allebei een partner en dit is echt ons feestje, ons stout geheimpje. Ook echt een aanvulling op.
De afspraken gaan over en weer. Elke dag wel een chat of stout berichtje. Date afspraken heb ik de laatste 2 x gemaakt. Zij de keer ervoor. Het ligt erg aan onze beide agenda's, maar zo eens in de 2 weken zien we elkaar. Gister lekker lang
M'n mailadres staat in mijn uitgebreide profiel, mocht je verdere vragen hebben.
Hoe gaat dat bij jullie?
Niet iedere man is zo hoor!
Schuldgevoel of iets dergelijks is er bij beide niet. Wij hebben allebei een partner en dit is echt ons feestje, ons stout geheimpje. Ook echt een aanvulling op.
De afspraken gaan over en weer. Elke dag wel een chat of stout berichtje. Date afspraken heb ik de laatste 2 x gemaakt. Zij de keer ervoor. Het ligt erg aan onze beide agenda's, maar zo eens in de 2 weken zien we elkaar. Gister lekker lang
M'n mailadres staat in mijn uitgebreide profiel, mocht je verdere vragen hebben.
woensdag 4 april 2012 om 09:20
@royalchick
Toen ik een nr2 had was het zij die het initiatief nam in maken van bootycalls, later werd dat een 50-50 gebeuren.
We spraken vaak af in haar huis, en later bij een vriend in huis.
even terug komend op mijn probleempje , tot zover bedankt voor de reply's. Ik heb haar weer sinds maanden een mailtje verstuurd , om de kou uit de lucht te halen ,tot zover geen reply.
Ik heb wel belsoten om naar de borrel te gaan.
Toen ik een nr2 had was het zij die het initiatief nam in maken van bootycalls, later werd dat een 50-50 gebeuren.
We spraken vaak af in haar huis, en later bij een vriend in huis.
even terug komend op mijn probleempje , tot zover bedankt voor de reply's. Ik heb haar weer sinds maanden een mailtje verstuurd , om de kou uit de lucht te halen ,tot zover geen reply.
Ik heb wel belsoten om naar de borrel te gaan.
woensdag 4 april 2012 om 10:40
Bij ons kwam het initiatief in het begin van zijn kant, ik zou het niet anders gewild hebben. Nu is het 50/50 en zo moet het ook vind ik. Ik ben niet desperate en wil natuurlijk ook niet zo overkomen dus dan houd ik zelfs nog liever de boot even af, zodat hij echt naar me snakt....
Thuis bij hem of mij, nooit!! Wat een risico....nee, we hebben liever ons eigen wereldje dan wil ik niet met zijn of mijn nr1 in m'n achterhoofd zitten!
Thuis bij hem of mij, nooit!! Wat een risico....nee, we hebben liever ons eigen wereldje dan wil ik niet met zijn of mijn nr1 in m'n achterhoofd zitten!
woensdag 4 april 2012 om 11:17
Royal chick,
Ik herken ook precies wat je bedoeld.
Bij ons is het hetzelfde! Ook zoals jij beschrijft up's en down's.
En net als jij ben ik ook wel wat op zoek naar iets stabieler..ben af en toe dat gezeur zo zat over het niet kunnen handelen...
Na onze date, wat ook niet in een hotel plaats vind..want dat trekt ie niet...hoor ik ook weinig van hem.
Ik weet dat dit de manier is hoe hij ermee om gaat, maar ik wil nog zo graag ff nababbelen hoe geweldig het was etc....maar hij heeft gewoon ff rust nodig..
m.a.g dat ik weer ga "zeuren" en hij vindt dan dat ik hem van alles verwijt etc..
Een ander is geen optie...de daad maakt veel goed...
Fijn om herkenning te lezen...
Ik herken ook precies wat je bedoeld.
Bij ons is het hetzelfde! Ook zoals jij beschrijft up's en down's.
En net als jij ben ik ook wel wat op zoek naar iets stabieler..ben af en toe dat gezeur zo zat over het niet kunnen handelen...
Na onze date, wat ook niet in een hotel plaats vind..want dat trekt ie niet...hoor ik ook weinig van hem.
Ik weet dat dit de manier is hoe hij ermee om gaat, maar ik wil nog zo graag ff nababbelen hoe geweldig het was etc....maar hij heeft gewoon ff rust nodig..
m.a.g dat ik weer ga "zeuren" en hij vindt dan dat ik hem van alles verwijt etc..
Een ander is geen optie...de daad maakt veel goed...

Fijn om herkenning te lezen...
woensdag 4 april 2012 om 13:18
@Silvia: Uiteraard kiest iedereen voor de 'relatie' waar hij of zij zich prettig in voelt maar persoonlijk zou ik het niet trekken als mijn lover al het overige contact mijdt en me zelfs een zeur zou vinden als ik na wil praten over de date/daad .
Uit jouw bericht concludeer ik dat je het zelf ook niet erg bevredigend vindt. Waarom is een ander geen optie? Ben je verliefd?
@iedereen: Heerlijke quality ochtenddate gehad, sporten, uitgestorven stoombad, goede gesprekken, veel gelachen en de naughty dirty details bespaar ik jullie...etc...etc Aaaaah....duurt te kort......
En nu ligt Vodafone de hele dag plat en kan ik m niet meer bereiken om te melden hoe goddelijk geweldig hij is...grrrrrr!!!! Moet ik m'n postduiven weer uit de kast trekken.
Uit jouw bericht concludeer ik dat je het zelf ook niet erg bevredigend vindt. Waarom is een ander geen optie? Ben je verliefd?
@iedereen: Heerlijke quality ochtenddate gehad, sporten, uitgestorven stoombad, goede gesprekken, veel gelachen en de naughty dirty details bespaar ik jullie...etc...etc Aaaaah....duurt te kort......
En nu ligt Vodafone de hele dag plat en kan ik m niet meer bereiken om te melden hoe goddelijk geweldig hij is...grrrrrr!!!! Moet ik m'n postduiven weer uit de kast trekken.
woensdag 4 april 2012 om 13:39
Leuk om te lezen dat het voorjaar zijn "werk" doet.
Mijn minnares was single en mijn relatie open, dus simpel om bij haar thuis af te spreken.
Soms ook wel elders als het zo uit kwam, dan hadden we een spannende auto date.
Initiatief kwam in het begin steeds bij haar vandaan, omdat zij minder mogelijkheden had.
Later was dat geen probleem meer en was dat 50/50.
Mijn minnares was single en mijn relatie open, dus simpel om bij haar thuis af te spreken.
Soms ook wel elders als het zo uit kwam, dan hadden we een spannende auto date.
Initiatief kwam in het begin steeds bij haar vandaan, omdat zij minder mogelijkheden had.
Later was dat geen probleem meer en was dat 50/50.
woensdag 4 april 2012 om 13:52
Bedankt voor de fijne reactie's ,
Aprodithe, daar heb je een punt,
zo denk ik er inmiddels ook over.
Waarom zoek ik geen ander..
Maarja, toch de klik die ik met deze man heb.
Ik moet wel een bepaalde klik hebben ,
en dan nu ook nog iemand die er hetzelfde instaat als ik.. Pfff..
Waar vind ik die?
Datingsite is niet mijn ding.
En nog even over minnaar, tijdens date is het uiteraard goddelijk maar die enorme dalen daarna, daar heb ik niet zoveel zin meer in.
Er is altijd wat; hij is of te verliefd, of zijn schuldgevoel speelt op etc etc.
Hij heeft mij destijds verleid , maar achteraf blijk ik veel 'stouter' dan hem.
Ik zou nooit een echte relatie met hem willen, vindt hem te complex.
Hij wel met mij heeft hij in het begin al eens aangegeven.
Zijn huwelijk is ontzettend slecht.
Ik snap wel dat dat het voor hem anders maakt qua gevoel.
Ik heb al meer dan eens aangegeven dat als dit te veel is hij er beter een punt achter kan zetten.
Wil hij ook niet.
Zelf wel al een keer gestopt, maar ging het ook vreselijk missen.. Pffff..
En hij mij nog erger.
Lastige materie dus.
Nou ja, wat ik wil is gewoon een stabiele minnaarrelatie waarin je weet wat je aan elkaar hebt.
Geen gezeur verder maar lekkere spannende dingen doen!!
Aprodithe, daar heb je een punt,
zo denk ik er inmiddels ook over.
Waarom zoek ik geen ander..
Maarja, toch de klik die ik met deze man heb.
Ik moet wel een bepaalde klik hebben ,
en dan nu ook nog iemand die er hetzelfde instaat als ik.. Pfff..
Waar vind ik die?
Datingsite is niet mijn ding.
En nog even over minnaar, tijdens date is het uiteraard goddelijk maar die enorme dalen daarna, daar heb ik niet zoveel zin meer in.
Er is altijd wat; hij is of te verliefd, of zijn schuldgevoel speelt op etc etc.
Hij heeft mij destijds verleid , maar achteraf blijk ik veel 'stouter' dan hem.
Ik zou nooit een echte relatie met hem willen, vindt hem te complex.
Hij wel met mij heeft hij in het begin al eens aangegeven.
Zijn huwelijk is ontzettend slecht.
Ik snap wel dat dat het voor hem anders maakt qua gevoel.
Ik heb al meer dan eens aangegeven dat als dit te veel is hij er beter een punt achter kan zetten.
Wil hij ook niet.
Zelf wel al een keer gestopt, maar ging het ook vreselijk missen.. Pffff..
En hij mij nog erger.
Lastige materie dus.
Nou ja, wat ik wil is gewoon een stabiele minnaarrelatie waarin je weet wat je aan elkaar hebt.
Geen gezeur verder maar lekkere spannende dingen doen!!
woensdag 4 april 2012 om 13:59
Dag allemaal,
Heerlijk al die after-the-date-verhalen en gevoelens hier. Zweef allemaal nog even door, zou ik zeggen
@RoyalChick en Sylvia
Ik geloof niet dat er een 'gemiddelde' minnaarrelatie bestaat hoor, je moet voor je zelf besluiten of het leuk is en of het nog steeds voldoende toevoegt.
Mijn minnaar en ik hebben heel bewust gekozen voor een minnaarrelatie en vinden het beiden fijn om altijd een date in het verschiet te hebben. We plannen dus meestal 2 dates vooruit en een voorstel voor data komt meestal van mijn kant. Dat is logisch, want minnaar heeft een aantal vaste momenten in de week dat hij zich vrij kan maken en ik kijk dan in welke weken die momenten met m'n agenda 'matchen'. Meestal doe ik dan een voorstel voor meerdere data en kiest hij welke het beste schikken. Daarnaast hebben we heel af en toe een spontane 'last-minute-date' en die zijn 50/50, omdat we toevallig bij elkaar in de buurt zijn bijvoorbeeld.
Wel apart dat jullie minnaars liever niet in een hotel afpreken? Is dat uit angst om te worden herkend of zo? Ik zou echt niet graag bij een van ons beiden thuis afspreken, dus altijd in de anonimiteit van een hotelkamer.
En napraten/namijmeren doen we echt dagenlang hoor... Heerlijk!
Heerlijk al die after-the-date-verhalen en gevoelens hier. Zweef allemaal nog even door, zou ik zeggen
@RoyalChick en Sylvia
Ik geloof niet dat er een 'gemiddelde' minnaarrelatie bestaat hoor, je moet voor je zelf besluiten of het leuk is en of het nog steeds voldoende toevoegt.
Mijn minnaar en ik hebben heel bewust gekozen voor een minnaarrelatie en vinden het beiden fijn om altijd een date in het verschiet te hebben. We plannen dus meestal 2 dates vooruit en een voorstel voor data komt meestal van mijn kant. Dat is logisch, want minnaar heeft een aantal vaste momenten in de week dat hij zich vrij kan maken en ik kijk dan in welke weken die momenten met m'n agenda 'matchen'. Meestal doe ik dan een voorstel voor meerdere data en kiest hij welke het beste schikken. Daarnaast hebben we heel af en toe een spontane 'last-minute-date' en die zijn 50/50, omdat we toevallig bij elkaar in de buurt zijn bijvoorbeeld.
Wel apart dat jullie minnaars liever niet in een hotel afpreken? Is dat uit angst om te worden herkend of zo? Ik zou echt niet graag bij een van ons beiden thuis afspreken, dus altijd in de anonimiteit van een hotelkamer.
En napraten/namijmeren doen we echt dagenlang hoor... Heerlijk!
woensdag 4 april 2012 om 14:31
Pfffff wat een dag. Ik lijk gehersenspoeld door nr 3. De hele dag geile berichtjes. Hij wil me zo graag ontmoeten en stoute dingen met me doen..... Als het zou kunnen had ik nu aan de andere kant nl gezeten....bij hem. Maar dat kan niet en dat is zo frustrerend. Vanavond een date met nr 2. Moet ik daar mijn frustraties maar op botvieren.
woensdag 4 april 2012 om 14:49
Ja, denk wel dat ik verliefd ben, maar het is niet de man waar ik de rest van mijn leven zou mee willen delen.
Ik denk dat ik gewoon te veel van hem verwacht. Als hij niet dezelfde dag een mail terug stuurt als ik hem een bericht stuur, ben ik al redelijk chagie...stom eigelijk..maar ja...
We zijn verder heel open naar elkaar toe en we hebben afgesproken af en toe sex en af en toe contact via de mail.
Zijn we aan het mailen is het zoooo gezellig en lekker..dat we af en toe de weg kwijt zijn. Allebei hoor!!
Hij wil zich niet verliezen in de verslaving van de mail...en dat snap ik ook wel.
Hij geeft om me, en onze "relatie" is puur voor de sex wat hem betreft...en eigelijk wil ik dat ook...alleen die aandacht..is zoooo verslavend..
We hebben 1 keer een hotel date gehad..eerste keer.
Nadien vaak een hotel gereserveerd, maar uiteindelijk afgeblazen i.v.m schuldgevoelens naar thuis van zijn kant..waardoor ik natuurlijk weer pissed off was...
Na de daad hebben we het er natuurlijk wel over...gelijk...maar de dagen erna/ weken is het aardig rustig en komen de mails van mij kant.
dit ook weer met schuldgevoel thuis...
Hij kan teveel contact niet handelen, hij is dan te veel met me bezig zegt ie en kan hij niet bolwerken...en dat snap ik ergens best...maar ja..
we hebben al vaak geprobeert te stoppen en een punt er achter gezet..maar ja...we blijven aan elkaar verbonden...dus dat is eigelijk geen optie...
snappen jullie het nog??
Ik denk dat ik gewoon te veel van hem verwacht. Als hij niet dezelfde dag een mail terug stuurt als ik hem een bericht stuur, ben ik al redelijk chagie...stom eigelijk..maar ja...
We zijn verder heel open naar elkaar toe en we hebben afgesproken af en toe sex en af en toe contact via de mail.
Zijn we aan het mailen is het zoooo gezellig en lekker..dat we af en toe de weg kwijt zijn. Allebei hoor!!
Hij wil zich niet verliezen in de verslaving van de mail...en dat snap ik ook wel.
Hij geeft om me, en onze "relatie" is puur voor de sex wat hem betreft...en eigelijk wil ik dat ook...alleen die aandacht..is zoooo verslavend..
We hebben 1 keer een hotel date gehad..eerste keer.
Nadien vaak een hotel gereserveerd, maar uiteindelijk afgeblazen i.v.m schuldgevoelens naar thuis van zijn kant..waardoor ik natuurlijk weer pissed off was...
Na de daad hebben we het er natuurlijk wel over...gelijk...maar de dagen erna/ weken is het aardig rustig en komen de mails van mij kant.
dit ook weer met schuldgevoel thuis...
Hij kan teveel contact niet handelen, hij is dan te veel met me bezig zegt ie en kan hij niet bolwerken...en dat snap ik ergens best...maar ja..
we hebben al vaak geprobeert te stoppen en een punt er achter gezet..maar ja...we blijven aan elkaar verbonden...dus dat is eigelijk geen optie...
snappen jullie het nog??

woensdag 4 april 2012 om 15:00
Ik snap het. En het komt op mij redelijk onevenwichtig over.
Ik ken het hoor, die "nadatese contactdip", heb ook een vreemdgaande minnaar gehad die erg veel moeite had met contact na de date. Omdat hij zich weer moest focussen op thuis, omdat ik dan weer even op het 7e plan kwam zeg maar. Ik had daar erg veel moeite mee omdat ik inderdaad constant bevestigd wilde worden. Geen bericht = roos is niet leuk meer.
Ondertussen weet ik dat dit kul is.
Op dit moment zit er wat meer tijd tussen mijn dates en dan merk ik zelf ook dat ik niet superveel te melden heb. Daarbij moet ik perse van die minnaars hebben die vreselijk succesvol en druk zijn en ik accepteer dat ik niet constant in hun hoofd zit. Tegen de tijd dat er een date aankomt zijn ze weer wat spraakzamer en dat vind ik helemaal oké.
Juist omdat contact geen dagelijkse must is ben ik blij met dat berichtje, dat telefoontje...
Ik mis het "dagelijks geil houden" wel eens maar daar zijn het de mannen niet naar.
Ik ken het hoor, die "nadatese contactdip", heb ook een vreemdgaande minnaar gehad die erg veel moeite had met contact na de date. Omdat hij zich weer moest focussen op thuis, omdat ik dan weer even op het 7e plan kwam zeg maar. Ik had daar erg veel moeite mee omdat ik inderdaad constant bevestigd wilde worden. Geen bericht = roos is niet leuk meer.
Op dit moment zit er wat meer tijd tussen mijn dates en dan merk ik zelf ook dat ik niet superveel te melden heb. Daarbij moet ik perse van die minnaars hebben die vreselijk succesvol en druk zijn en ik accepteer dat ik niet constant in hun hoofd zit. Tegen de tijd dat er een date aankomt zijn ze weer wat spraakzamer en dat vind ik helemaal oké.
Juist omdat contact geen dagelijkse must is ben ik blij met dat berichtje, dat telefoontje...
Ik mis het "dagelijks geil houden" wel eens maar daar zijn het de mannen niet naar.
woensdag 4 april 2012 om 15:37
Zo bedoel ik het ook.
Ik weet dat het onevenwichtig is, ik kan hem het ook niet kwalijk nemen, omdat hij altijd duidelijk is geweest..
Leuk verwoord trouwens "nadetese contactdip" hahha.
Ik moet er zelf gewoon een weg in zien te vinden....maar ik lijk het niet te kunnen vinden...pfff...quote:Rooss4 schreef op 04 april 2012 @ 15:00:
Ik weet dat het onevenwichtig is, ik kan hem het ook niet kwalijk nemen, omdat hij altijd duidelijk is geweest..
Leuk verwoord trouwens "nadetese contactdip" hahha.
Ik moet er zelf gewoon een weg in zien te vinden....maar ik lijk het niet te kunnen vinden...pfff...quote:Rooss4 schreef op 04 april 2012 @ 15:00:
woensdag 4 april 2012 om 16:39
Met nr 2 heb ik niet veel contact buiten de dates om. Prima. Met de andere meneer heb ik heel veel contact. Eigenlijk de hele dag door. Dan gaat het over onze date die nog moet komen. Onze verwachtingen en verlangens....fantasieën. ook over ons werk en andere activiteiten. Eigenlijk teveel contact, want het beheerst mijn dag. Maar hij is zooooo leuk en lekker en spannend...
woensdag 4 april 2012 om 18:20
Silvia, mijn allereerste minnaar was ook zo'n complexe man. Hij liet rustig een week niets horen na een date. Of hij voelde zich te schuldig, of hij was te verliefd en kon niet met zijn gevoelens omgaan. Kortom er was altijd gezeur. Op een gegeven moment brak dat mij op. Ik weet inmiddels dat gelukkig niet alle minnaars zo zijn.
Mijn huidige lover is single dus bij hem thuis afspreken is makkelijk. Maar toch hebben we afgesproken om binnenkort een keer in een hotel te daten omdat dat juist zo spannend is. Ik zie hem gemiddeld wel 1 keer in de week, en het is niet altijd voor seks. Het initiatief komt van beide kanten. Ook al is hij single lijkt hij toch een drukker leven te leiden dan ik. Het contact tussendoor is heel verschillen. Ik voel dat het goed zit, dus maak me echt niet druk als ik even niets hoor.
Mijn huidige lover is single dus bij hem thuis afspreken is makkelijk. Maar toch hebben we afgesproken om binnenkort een keer in een hotel te daten omdat dat juist zo spannend is. Ik zie hem gemiddeld wel 1 keer in de week, en het is niet altijd voor seks. Het initiatief komt van beide kanten. Ook al is hij single lijkt hij toch een drukker leven te leiden dan ik. Het contact tussendoor is heel verschillen. Ik voel dat het goed zit, dus maak me echt niet druk als ik even niets hoor.
woensdag 4 april 2012 om 18:27
ach ik weet niet of het complex is...snap het ergens ook nog..
Ik ben er teveel mee bezig,..en daar wordt je ook niet vrolijk van.
maar ja..we "lopen" nu al meer als 2 jaar samen...dus moet onderhand toch weten hoe het is...
Hopen dat ik het een keer goed zat ben..zodat de pijn me bespaart blijft..
Daarbij kan ik hem voor 100% vertrouwen. Zijn gezin is net als die van mij nr 1.
We weten dat we geen toekomst samen hebben.., en dat is ook prettig...weten dat hij nooit zijn mond zal voorbij praten..
Ik ben er teveel mee bezig,..en daar wordt je ook niet vrolijk van.
maar ja..we "lopen" nu al meer als 2 jaar samen...dus moet onderhand toch weten hoe het is...
Hopen dat ik het een keer goed zat ben..zodat de pijn me bespaart blijft..
Daarbij kan ik hem voor 100% vertrouwen. Zijn gezin is net als die van mij nr 1.
We weten dat we geen toekomst samen hebben.., en dat is ook prettig...weten dat hij nooit zijn mond zal voorbij praten..