Entertainment alle pijlers

Shopping Queens

03-04-2012 20:05 165 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er ook? Dit programma lijkt mij heel trashable. Volgens mij wordt dit programma nog leuker met jullie commentaar er bij.



Shopping Queens

“In Shopping Queens strijden vijf vrouwen wekelijks om de titel ‘Shopping Queen van de week.’ Zij kunnen deze titel winnen door te shoppen voor een speciale gelegenheid zoals een bruiloft, een eerste date, een première of een sollicitatiegesprek. De dames krijgen beperkt de tijd en een beperkt budget om de meest geschikte outfit te scoren.



De vrouw die aan het einde van de week de meeste punten heeft verzameld, wint de titel ‘Shopping Queen van de week’ en een fashioncheque ter waarde van ¤1.000,-“
Alle reacties Link kopieren
Ik vind er weinig aan. Hoef echt niet te zien hoe een ander aan het shoppen is
Alle reacties Link kopieren
Kan er wel mee lachen,wat een bitches bij elkaar

Deze week met die vrouw van 35 die er uit ziet als 55 (botox?facelift?)
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand afgelopen vrijdag gezien?

Ik niet, maar ik ben zo benieuwd hoe diegene het ervan af heeft gebracht.

Zij had de hele week behoorlijk pittig commentaar op de rest.



Heeft ze gewonnen?
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
Een hele foute ooglift of zo.. Ze is echt spooky
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk! :D
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zondag de hele rits achter elkaar gekeken, bedoel je dat blonde meiske?



Tja die heeft toch wel vrij laag gescoord, als ik me het goed herriner heeft het donkere meisje gewonnen. Die als eerste aan de beurt was...
Alle reacties Link kopieren
@nettel: Klopt..



Alle reacties Link kopieren
Broedkippetje, Volgens mij had zij die jij bedoelt niet gewonnen.
Alle reacties Link kopieren
quote:queenfan25 schreef op 03 april 2012 @ 20:11:

Kan er wel mee lachen,wat een bitches bij elkaar

Deze week met die vrouw van 35 die er uit ziet als 55 (botox?facelift?)

Is ze maar 35?



Ach arme meid ze ziet er echt uit alsof ze 50 is.
Alle reacties Link kopieren
Die rooie toch?

Ik heb het de hele week gezien maar ben al vergeten wie er gewonnen heeft *schaam*
Alle reacties Link kopieren
Nee die rooie won de week daarvoor!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net zitten kijken op de site van het programma, en diegenen die ik bedoelde (roodharig) had een mwa-mwa outfit.

Blij te horen dat ze niet gewonnen heeft.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
De pittige dame met het rode haar inderdaad. Ze had overduidelijk haar rode schoenen te groot gekocht en dan toch ontkennen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat groene jurkje van de rode van deze week best leuk
Alle reacties Link kopieren
quote:Broedkippetje schreef op 03 april 2012 @ 20:13:

Heeft iemand afgelopen vrijdag gezien?

Ik niet, maar ik ben zo benieuwd hoe diegene het ervan af heeft gebracht.

Zij had de hele week behoorlijk pittig commentaar op de rest.



Heeft ze gewonnen?



Nee, gelukkig niet. Wat een bitch was dat zeg. Ze werd derde geloof ik.

Ze had te grote schoenen aan, en een heel kinderachtig tasje (in de trant van je moet alles niet te serieus nemen volgens haar).
Alle reacties Link kopieren
Waar zou layla dat jurkje vandaan hebben?

en Jet is echt 35!
Alle reacties Link kopieren
Dat jurkje, is dat niet van Steps of Superstar?
Alle reacties Link kopieren
Assoswaressen!



Domme trien haha
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Kijk weer vanavond.
Ik vind het een leuk programma. Heb deze hele week nog niet kunnen kijken maar op zondag worden de aflelveringen van de hele week herhaald. Niet getreurd dus.
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is de weekfinale. Krijg je als ik het wel heb een overzicht van alle outfits.
Alle reacties Link kopieren
Mijn god, wat ziet die Priscilla er uit! Wat zonde zeg. Van haar had ik meer verwacht.



Sowieso vallen ze me deze week allemaal tegen.
Follow your heart, but take your brain with you....
Alle reacties Link kopieren
Botox kop had gewonnen?
Ik heb het nu een paar keer gekeken, maar wat een vreselijke vrouwen zijn het meestal. En ze zien er niet uit op die catwalk. als je dan bedenkt dat ze 400 euro nodig hebben om er zo vreselijk bij te lopen.... Ik zie elke dag op straat vrouwen die er beter uit zien! Nu heb ik sowieso al weinig met vrouwen die constant met hun uiterlijk bezig zijn, dus eigenlijk is het programma niet voor mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven