December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Wie heeft er nog meer een leuk nieuwtje? hebben we hier wel behoefte aan!
Hey ladies...

Ik heb weer even de tijd een keer..

Bah wat een nare dingen las ik.

Ainhoa, jullie zijn nu onderweg naar NL, doe voorzichtig en ik hoop dat het nieuws meevalt en dat het nog te behandelen is! Ik denk aan jullie!

Oef

Bah, fijn zo'n routine echo. Tsja, ik zou me inderdaad ook heel goed laten informeren, zeker ook aangezien je moeder haar stembanden dus beschadigd zijn door de operatie.

En het niet zwanger worden nog, tsja, dan blijft er maar 1 optie over en dat is blijven oefenen! (anders verleer je het straks nog!)

En arme Brian, het is echt niet grappig meer zo! Beterschap voor het ventje!

Tinus

dikke knuf voor je vriendinnetje!

Mette

hoe is het met je zus, inmiddels al bijna aan het bevallen toch?

Goed nieuws:

Mijn nichtje belde gisteren op, als het kindje vannacht niet gedraaid zou zijn (lag al de hele tijd in een stuit) zou het vandaag gehaald worden met een keizersnede!!! Ben zo benieuwd! Ik weet al wat het wordt en ben zo benieuwd naar de naam! We waren er zaterdag nog even en gisteren moest ze naar de gyneacoloog en kreeg ze dus te horen dat het gehaald kon worden, echt ben zo blij dat ik haar nog met dikke toet heb gezien!

Baal wel dat ik straks nog moet werken....

Ohja, had ik net nog iets...

ik liep met Joeri naar buiten, ik liet hem even in de tuin omdat ik de deur op slot wilde doen, zie ik hem naar het trappetje lopen (in de tuin hebben wij meerdere trappetjes) en ik ren naar hem toe om hem tegen te houden, ik glij uit, kom ten val (op stuitje, auw!) en doordat ik val duw ik Joeri om, maar op de een of andere manier heb ik hem toch vast, komt ie met zijn hoofd op het (stenen) trappetje... Ik schrok me de rambam, maar gelukkig huilde Joeri meteen en was mijn vader binnen een tel bij ons (woont aan de andere kant van de tuin, hoorde mijn gegeil niet eens maar mijn moeder wel gelukkig!), dus die nam Joeri over, ik kon even niets doen van de pijn in mijn bips, maar nu gaat het gelukkig wel weer...

En net even de buggy gekocht die tot vandaag in de aanbieding is bij de prenatal, de Chico (van 119 voor 89) en dat ding is echt super!!!!

Zo, dat was het wel weer, ik ga gauw nog even een senseootje nemen....

Heb ook nog een heerlijk receptje voor de volwassenen (kids kunnen het volgens mij ook eten als ze het lekker vinden, maar Joeri lust het niet)
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Het recept, echt heeeeeeeeeerlijk! (en, ook niet onbelangrijk, makkelijk!)

Hoofdgerecht, 4 personen

4 kleine kipfilets

4 geroosterde paprika's (pot merza), uitgelekt

200 ml crème fraiche

100gr rode pesto

1 gedroogd chilipepertje

1 teentje knoflook, uitgeperst

ovenschaal ingevet

Oven voorverwarmen op 200 graden

In kipfilets 4 schuine inkepingen maken. Kip met peper en zout bestrooien. Uitgelekte paprika's naast elkaar in de ovenschaal leggen. Kipfilets er op leggen. In een kom crème fraiche met pesto, verkruimeld pepertje en knoflook mengen, zout naar smaak toevoegen.

Pestomengsel over kipfilets scheppen en schaal 25-30 min in de oven zetten tot de kip gaar is.
Wat kun je dan lelijk vallen he? Al met je seneo'tje bijkomen van de schrik? Heeft Joeri nog last van z'n koppie?

Hmmm dat recept klinkt Lekkerrr knorrie! Ga ik zeker een keer maken!

Wat spannend van je nicht, mag je je mobiel aan op het werk of hoor je het pas als je thuiskomt?

M'n zus loopt nu met énorme toeter en is nu overgedragen aan de gyn. Ze zal worden ingeleid, ws volgende week! Oehh ik vind het zoo spannend! Heerlijk zo'n lekkere verse baby, en het leuke is ook dat het dan ook zo eigen is! Ben benieuwd of de baby op nicht / Noof lijkt.

Nicht en Noof lijken op elkaar, terwijl ze niet op ons lijken hahaha! Toevallig kwam ik iemand tegen die Tess van de opvang kent en ook dacht dat het zusjes waren. Terwijl zus zwager Tris en Ik allemaal heel donker zijn, iedereen bruin/zwart haar en zus zwager en Tris donkerbruine ogen en ik bruin/groen, en dat die mutsies van ons blauwe ogen hebben (kleur ogen zijn ook exact hetzelfde van de meiden) en blond/rossig haar hebben Toch gek, haha!

Nu hebben wel alle vaders blauwe ogen (dus pap van zus en mij, vader van zwager en vader van Tris). Dus de opa's hebben sterke genen!

Ik heb ook nog een leuk nieuwtje; (nee ik ben niet zwanger, haha!) Ik heb op een interne vacature gesolliciteerd, en ze waren erg enthousiast dat ik reageerde! Het is maar een kleine baan, maar met mogelijkheden voor de toekomst. En voorlopig is het met Nova en haar imuunproblemen super te combineren, want dan kan m'n moeder blijven oppassen.

Administratief medewerker op een locatie, als ondersteuning van de manager. Het gaat in het begin maar om twee ochtenden per week, maar het lijkt me erg leuk! Hoor van de week meer..

x
Hey mette, spannend voor je zus! Ken me voorstellen dat je beneiuwd bent op wie die kleine van je zus gaat lijken! Hahahaha! Van Joeri zeggen ze nu steeds dat hij steeds meer op mij gaat lijken! (ook qua karakter wel te merken.....)

En spannend voor de nieuwe job! Leuk! Ik duim voor je!

Mag mijn gsm wel mee gelukkig, alleen op trillen. Ik heb gsm altijd mee hoor, je weet nooit als het kinderdagverblijf belt of zo, of als er iets aan de hand is, mensen weten mij altijd wel op gsm te bereiken... (sommige bellen ook niet eens meer naar thuistelfoon omdat we er toch bijna nooit zijn...erg he?)

Maar goed, moet nu weg, ben bijgekomen van de schrik, Joeri heeft een streep op zijn hoofd maar slaapt nu wel gelukkig en ik heb geen zin maar hjja, duty calls... Morgen drukke dag, vrienden trouwen en dat is in verweggistan (Ridderkerk) en het is daar al om 11 uur dus wij moeten vroeg weg... Joeri gaat (als hij wil en durft) de ringen geven!

dikke knuf voor allen, ik ben werken en hoop van de week weer meer tijd vooor jullie te hebben, heb jullie gemist!!!
Ainhoa, goede reis en doe voorzichtig...sterkte!

Tinus, jeetje wat zal je vriendin geschrokken zijn! Nu maar hopen dat die kleine zo lang mogelijk op z'n plekkie blijft zitten!

Wat goed dat er kijkers komen!! Ik vind dat ze het gewoon moeten kopen! spannend hoor!

Oef, ook al zo'n rotbericht.

Ik hoop dat ze je snel kunnen opereren...

Knorretje, wat spannend van je nichtje!!

jeetje je zal wel geschrokken zijn met die valpartij! Ik hoop dat je niet te veel last van je stuitje houdt...wel fijn dat je ouders gelijk konden komen helpen!

Recept ziet er goed uit!!

wat leuk dat Joeri morgen de ringen mag geven! Zou leuk zijn als hij het doet!! In iedergeval een gezellige dag!

Mette, spannend van je zus!! Leuk weer zo'n ukkie in de familie!

Wel apart dat ze allebei zo veel op elkaar lijken terwijl ze niet op jullie lijken!

Klinkt inderdaad als een leuke baan, ik hoop dat je hem krijgt!

Ik heb vanmorgen mijn ogen maar eens op laten meten omdat ik steeds zo moe ben en dat dan vooral rond mijn ogen voel en ik kon inderdaad een brilletje uitzoeken! Dus na Justin ben ik nu ook aan de bril! do of vr is hij klaar, ben benieuwd of dat het is!

Moet zo ook gaan werken...tot later

marloes
Marloes: Dat is wel echt heel erg snel dat je bril klaar is? Waar heb je dat laten doen? Daar ga ik ook heen!! Maar hopelijk is dat het inderdaad.

Knorretje: Lekker recept! Ik ga het vanavond maken want mijn zusje komt eten. Wel met quorn dan. Ben bang dat Yora toch ook een simpele versie hiervan gaat eten. Ze eet heel slecht andere dingen dan de rest. Ze heeft laatst ook een keer roti gegeten. Potje pasta moest ze echt niet. Ik kan me er ook wel wat bij voorstellen dat ze die potjes niet lust.

Mainecoon: Lush bestaat 7 jaar in Nederland dus het is feest. Deze zaterdag dus wel naar Lush komen. Zal je dit keer stalkersmsjes besparen Heb je dat recept nog van je pizzatjes???

Mette: Leuk toch dat ze zo op elkaar lijken. Ben benieuwd of Yora op haar toekomstige brusjes gaat lijken.

Oef: Ook al van dat enge rotnieuws. Hoop dat het allemaal toch meevalt. Ik kan me er wel wat bij voorstellen dat je liever zwanger zou worden wanneer je dat zou willen en niet hoeft te wachten.

Ik ga dit weekend nu echt op date. Vorige week kwam toch niet zo goed uit.

Yora heeft voor het eerst in haar eigen bedje geslapen vorige week vrijdagavond. Hoera Hoera. Zo'n twee uurtjes en toen werd ze weer wakker maar ik vond het al heel knap van haar. Daarna is het niet meer voorgekomen maar het is een begin.

Ze loopt ook los maar kruipt soms ook nog.

En ik had nog een recept voor Lasagne met spinazie en 4 soorten kaas uit het Blue Band Groentekookboek. Yora vind het ook erg lekker.

200 gram diepvriesspinazie

75 gram pijnboompitten

200 gram verse lasagnevellen

400 gram ricotta (of cottage cheese)

100 gram geraspte Parmezaanse kaas

1 dl Blue Band Finesse voor koken

2 eieren

boter/olie om in te vetten

1 bolletje mozzarella

Laat de spinazie op laag vuur ontdooien, doe in een zeef en druk al het vocht eruit.

Verwarm de oven voor op 200 graden.

Snijd de lasagnevellen op maat.

Meng in een grote kom de ricotta met de Parmezaanse en Goudse kaas, de finesse en de eieren.

Breng op smaak met zout en peper.

Vet de ovenschaal in.

Leg een laag lasagne op de bodem.

Verdeel hierover 1/3 van de spinazie, daarop 1/3 van de pijnboompitten en iets minder dan 1/3 van de kaasvulling. Ga zo door tot je 4 lagen hebt. Bestrijk de laatste laag lasagne met de resterende kaasvulling, snijd de mozzarella in dunne plakken en leg die hierop. Bak de lasagne in 40 a 45 minuten goudbruin.
Knorretje: Hahaha, verweggistan!! Dat is hier serieus 10 minuutjes rijden vandaan! Jammer dat ik morgen alweer 'vol' zit: overdag werken en 's avonds bij mijn vriendinnetje op bezoek in het zh. Tot hoe laat duurt de bruiloft? Anders kun je altijd daarna nog even een bakkie doen bij mij.
Tinus; ik wilde even weten dat ik me hélemaal suf duim voor de kijkers!! Wanneer hoor je wat van de makelaar?

Yora; oee leuk een date, vertelvertel! En Super!! dat Yora lekker in haar bedje heeft geslapen!

Noof is weer wakker,

x
Even snel, Roxanne zit op schoot, was wat eerder wakker dan normaal vandaag.. ze krijgt hoektanden waardoor ze wat nukkig is zo af en toe en ze zit de hele tijd met dr handen in dr mondje---> zeveren!

Wil even met jullie het leuke nieuwtje delen dat die vriendin van mij gisteravond bevallen is van een zoon: Luca.

In een uur tijd (!!!! hun eerste was er in 2 uur) en alles okay.

Heb meteen een geboortebord geregeld, ga ik vanavond halen en daar in de tuin zetten.

Verder ga ik vanavond met een andere vriendin (die in Augustus vorig jaar is bevallen) naar een cursus 'baby in huis' is drie dinsdagavonden van 20:00 tot 22:00

Ahum.....

Ze vond het erg leuk als ik mee ga... achja, tis gratis hahahaha!

Ow, Roxan heeft dr niet meer zo'n zin in hihi.

Allemaal een dikke kus en hopelijk morgen meer!

Enne, Tinus; ik las snel dat jullie kijkers krijgen?! Klopt dat?! Geweldig!

Kus!
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 18-03-2008 15:51
Reden: stukkie vergeten
% gewijzigd
Zo nog even een krabbeltje voor ik naar huis ga. Tenminste.. ik ga niet naar huis maar bij een collega eten. Alleen kan ik het niet te laat maken want JP en ik moeten natuurlijk het hele huis spik en span krijgen voor de kijkers van morgen!! Bleeeeegh ik ben helemaal nerveus! Ik durf niet te hopen, maar stiekem zit ik al te bedenken dat ik verhuisdozen moet gaan aanschaffen enzo... Oooooooooh ik hoop het zo!!!

Mette: Wat een leuk nieuwtje van je werk!! Een kantoorbaan zal voor jou inderdaad een stuk relaxter zijn ivm je bekkenklachten. En wie weet over een tijdje, als je beter bent hersteld, kun je weer bij de kineren werken.

Ik weet niet wanneer ik wat van de makelaar hoor, ik hoop HEEL SNEL!! Lief dat je voor me duimt, kan ik wel gebruiken!

Marloes: Aha, een kippie erbij! Heb je slechte ogen of viel het wel mee. Ik heb beide ogen (schrik niet) -8... een extreem kippie dus!

Nurse: Wat is dat voor cursus 'baby in huis?' Een soort interieurverzorging voor babies? Hoe leren we ze zo vroeg mogelijk ramen zemen? Of is het meer een cursus Hoe kleden we onze baby zo aan dat hij/zij het beste bij het interieur past?

Yora: Spannend een date!!

En wat goed dat Yora eindelijk in haar eigen bedje heeft geslapen! Ging het makkelijk of was ze zo moe dat ze het niet eens heeft gemerkt dat ze eigenlijk niet bij mama lag?

Oef: Hoe is het eigenlijk met zieke Brian?

Manuel was vannacht ook een uur vreselijk aan het huilen. Hij leek helemaal dicht te zitten met snot maar vanmorgen was het weer helemaal over. Wat hij altijd doet als hij verkouden was gebeurde uiteraard ook weer: spugen! Vervelend gedoe midden in de nacht. Daarna viel hij weer lekker in slaap en vanmorgen was hij weer vrolijk en gezond, leek wel. Ben benieuwd hoe het bij mijn moeder is gegaan vandaag. Ik zie Manuel pas morgenochtend weer, want ik ben laat thuis. (of als ik pech heb, vannacht...)
Hee niemand meer langs geweest hier?

Ik ben MOE! Manuel heeft vannacht weer anderhalf liggen huilen. Hij was gewoon niet tot bedaren te brengen. Wat er nou was? Misschien een enge droom?? Ik weet het niet, maar we zijn allemaal doodmoe.

Om 4.30 begonnen die kutkatten weer (excusez le mot...) en om 6u ging de wekker. Ik ben nu werken en na het werk ga ik bij mijn vriendinnetje op ziekenbezoek.
Ik ga een gratis proefles Tai Chi Chuan volgen. Het zijn allemaal rustige bewegingen achter elkaar om lichaam en geest in balans te krijgen. Ik heb jaren yoga gedaan, en dit sluit wel prima aan daarbij. Als het mij bevalt, ga ik misschien meer lessen nemen.

Hier een voorbeeld.

Nou, d'r wil d'r eentje nog geen ochtenddutje, er maar uithalen.

Mette

De Tai Chi Chuan wordt in jouw woonplaats gegeven. Als je zin hebt om mee te gaan, dan geef ik je het emailadres wel om je op te geven. Het is op donderdagavond 3 april van 19.30-21.00. Ik heb nog even nagevraagd of het kon met een zwangerschap, maar het was prima voor mij en kind.

Zo, je zus al bijna aan het bevallen, dat is snel. Het lijkt net gisteren dat je het leuke nieuws vertelde. Waarom wordt ze ingeleid?

Zou super zijn als je de baan kon krijgen. Dan kan je toch lekker blijven werken voor de extra centjes.

Knorretje,

Hoeveel weken is je nichtje dan zwanger? Ze moet dan toch al aardig op het eind lopen, en ik geloof dat dan de baby geen ruimte meer heeft om te draaien. Of is er een andere reden dat het vroeger gehaald wordt?

Heeft Joeri nu geen bult op zijn hoofd? En jij een blauwe stuit?

Ik heb je recept even geprint, klinkt erg lekker en makkelijk. Wat had jer er verder nog bij, aardapp, rijst?

Marloes

Slim om je ogen na te laten kijken, het is niet iets waar je 1-2-3 aan denkt.

Yora

Jouw recept ga ik ook maken.

Nurse

Wat is de cursus 'baby in huis'?

Tinus

Doe die katten toch de deur uit ! Of maak een geisoleerd kamertje waar ze snachts in kunnen. Nu heb je 2 dingen die je uit je slaap houden. (ik houd helemaal niet van katten)
Joni: Is dat wat je altijd ziet in reisprogramma's dat die Chinese mensen buiten in het park staan te doen? Vind ik er altijd zo mooi uitzien...

Nou weet je, ik ben gek op mijn lieve katten maar 's morgens heb ik ook vaak de neiging om ze de nek om te draaien. Ik weet ook echt niet wat ik er aan moet doen! Een aparte kamer kan niet, want de enige kamer die we over hebben is de kamer naast Manuel en dan houden ze hem wakker. Het enige wat helpt is ze om 5u eten geven, maar dan komen ze iedere ochtend vroeger. In het nieuwe huis kunnen we ze gwoon beneden laten 's nachts en dan is dat ook weer opgelost. In dit huis kan ik geen deur dichtdoen want de ruimtes zijn allemaal open. Het is wel zwaar irritant en ik word er zoooo chaggo van!!
tinus1977 wijzigde dit bericht op 19-03-2008 09:39
Reden: park ipv prak
% gewijzigd
Tinus

Ja, dit doen de chinese mensen 's ochtends in het park. Ben benieuwd hoe het is.
Ik de recepten van Yora en Knorretje en de pizza's van Mainecoon op het topic Recepten op HM gezet.

Zo is het altijd weer terug te vinden.
He joni thanks voor het opzoeken van het pizza recept ik zag al dat Yora er naar had gevraagd maar had geen puf om het op te zoeken nog. Leuk hoor die sport!

Ppppffff ik zal blij zijn als ik vrijdag eindelijk bij de huisarts terecht kan. Ik had een verwijzing voor de fysio gekregen omdat ik al een aantal maanden met een peesschede ontsteking rondliep dus daar moest nu wel wat aan gedaan worden. Ik was bij de fysio en die heeft mijn bovenlichaam eens bekeken. Het zit niet goed in mijn nek, bovenrug, schouders, ellebogen en polsen dus daar werd ik niet zo vrolijk van. Verder zijn mijn schouders zo mobiel dat ze die dus niet durft te behandelen Nou wist ik al dat mijn ruggewervels te mobiel zijn maar ik dacht dat dat wellicht door mijn turnachtergrond kwam. Voor mijn schouders kon ik me dat nauwelijks voorstellen en ik ben dus eens gaan googlen op hypermobiliteit en daar werd ik niet zo vrolijk van om eerlijk te zijn. Het zou wel een heeeeleboel verklaren, maar het is tevens erfelijk en dat vind ik een erg moeilijk idee ........ Maar goed eerst maar eens kijken wat de huisarts er vrijdag van zegt. Ik laat me deze keer trouwens niet meer wegsturen met "ach ligt aan je depressie" zoals een tijdje terug. Maar goed dat zei mijn back-up huisarts en niet mijn echte huisarts waar ik vrijdag een afspraak mee heb.
Yora, hier op het dorp, geen grote brillen keten ofzo, maar gewoon een buurtopticien.

Wat goed dat ze haar eerste tukkie in haar eigen bed heeft gedaan!

Veel plezier dit weekend!

Leuk dat Yora ook aan het stappen is gegaan!

Nurse, leuk dat je vriendin ook weer een kleintje heeft!! Jeumig dat heeft ze snel gedaan!!

Tinus, zijn de kijkers al geweest?? Ik zit zo hard te duimen dat ik er helemaal kloofjes van heb au au!!

Zo jij bent inderdaad een aardig kippie ja! Bij mij viel het wel mee (rond de +1 geloof ik, dat kwam uit de globale meeting, ben eigenlijk helemaal vergeten te vragen wat er nou uit het na meten kwam....)

Balen van die nachten

Joni, ik hoop dat de cursus wat voor je is! voor mij zou het niks zijn denk ik...

maincoon, jeetje wat balen weer...ik heb een collega die ook wat losjes in elkaar zit zeg maar, dat is inderdaad niet echt grappig...succes bij de ha!

Marloes
He meiden;

Tinus; hoe laat is je bezichtiging? Wat irritant van je katten zeg!

Joni; Leuk dat je vraagt of ik ook zin heb, maar ik ben hélemaal geen yoga oid type. Kan ik het geduld niet zo voor opbrengen , dus nee het lijkt me niets.

Ik ben benieuwd hoe je het gaat vinden!

Mainecoon; Peesschedeontsteking? Heb je dan last van je poes met lopen ed? KLinkt iig wel erg pijnlijk..

Ik hoop dat de ha je serieus neemt, maar onders kan je toch vragen of je fysio contact opneemt met je ha.

Ik was helemaal vergeten te vertellen dat er een kindje hier op het plein naar ons toekwam toen ik met Nova boodschappen ging doen en zei; Zij is gehandicapt hé?

Stond echt met m'n bek vol tanden, heb maar gewoon uitgelegd dat haar armpje 'stuk' is gegaan toen ze geboren werd..

Intussen stonden al haar vriendinnetjes erbij, en werd er even aan de andere dames uitgelegd dat Noof gehandicapt was aan díe arm en dat moest allemaal even uitgebreid bekeken worden door de dames..

Dus moest er wel om lachen hoor, lekkere tutjes, maar toch gek dat anderen (meisjes moeder dus, die ik niet ken) mijn kind zien als gehandicapt

Ik weet ook gerust wel dat ze het zo noemen, maar het klinkt zo gek en raar als iemand dat zegt..
He Marloes,

Hoe is het met inpakken?

Zet je even een foto op HM als je bril klaar is? Ben benieuwd!

x
Hahahahhahahaha nee Mette ik heb geen pijn aan mijn poes hihi het gaat om de peesschede in mijn pols hihihi. Al moet ik wel nog naar mijn poes laten kijken want het hechtwerk is toch niet helemaal goed gegaan. Moet zeggen dat Yoga ook helemaal niks voor mij is. Pilates vind ik dan wel weer leuk maar nu met mijn polsen kan ik veel van de oefeningen niet doen en dan als alternatief kun je op je ellebogen steunen maar dat trek ik weer niet door mijn schouders. Dus voorlopig hou ik het op cardio en ik ga dan ook aan de gewichten hangen om mijn bovenrugspieren te versterken. Alleen mag ik die oefening absoluut niet achterlangs doen zoals ie hoort want dan heb ik dus kans dat mijn schouders uit de kom schieten hihi. Dus die moet ik maar voorlangs doen.
Hahahaha Mainecoon, lig hier helemaal in een deuk; Het ging om je pols, haha!

Had je even verkeerd begrepen..
Hahaha Mette en Mainecoon: Ik schoot ook al in de lach, last van je poes? Auwww.... hahaha!

Mette: Ja da's wel even hard om te horen, ook al weet je het natuurlijk al lang. Het fijne is dat kinderen het vaak op de man (vrouw) af vragen als ze iets willen weten. En dat is ook wel weer leuk dat kinderen zo eerlijk zijn en vaak zoiets hebben van 'oke' en dan weer gaan spelen.

Bezichtiging is net geweest. Terwijl ik dit zat te typen belde de makelaar om te vertellen hoe het is gegaan. De mensen waren heel positief over het huis en waren aangenaam verrast over de indeling. Alleen dit was het allereerste huis waar ze waren wezen kijken en er dus een grote kans dat ze nog verder willen zoeken. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je het eerste het beste huis direct koopt, maar ja... nog even afwachten wat ze de komende dagen laten weten.
Mette ik moest ook wel even lachen ja hahahaha.

Tinus wie weet zijn ze nu wel verliefd op jullie huisje en vinden ze het helemaal niet nodig om verder te kijken! Daar ga ik in ieder geval voor duimen!
Mette, dat zal inderdaad wel weer even confronterend zijn.

Ik heb er echt zin in om alles in te gaan pakken, maar ten eerste moet ik nog nieuwe dozen halen, ten tweede gebruiken we veel nog wel, maar volgende week gaan we toch wel serieus aan het pakken denk ik.

Er is wel al veel puin geruimd en ik heb vanmorgen al weer 2 vuilniszakken kleding weg gebracht naar de ophaalcontainer, zo doe je toch elke keer wat.

Ik zal inderdaad van de week wel even een foto plaatsen als ik hem heb.

Geweldig die verspreking over Maincoon d'r poes!!

Tinus, wij zijn wel van die gekken die het eerste huis gekocht hebben hoor, dus het kan echt wel! Spannend!! In iedergeval een goed teken dat ze positief waren!

Goede kennissen van ons hebben gisteren het huis hier tegen over gekocht (wilde ons huis ook wel, maar dat is wat groter dus te duur)...gaan wij weg komt er gezelligheid in de straat....nou ja we gaan het dorp niet uit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven