weer wakker?
maandag 2 april 2012 om 20:21
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.
Maar dat kan niet.
Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.
Maar dan heb ik mij veslapen.
Ja, dat is het woord.
En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.
Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.
Word wakker, word wakker.
Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.
Word wakker, word wakke.
En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.
Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.
Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.
(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)
http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Maar dat kan niet.
Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.
Maar dan heb ik mij veslapen.
Ja, dat is het woord.
En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.
Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.
Word wakker, word wakker.
Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.
Word wakker, word wakke.
En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.
Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.
Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.
(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)
http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
woensdag 4 april 2012 om 20:30
quote:watervrouw2 schreef op 04 april 2012 @ 20:23:
Heb eindelijk mijn Nu*n kadobon verzilverd. Is over enkele dagen het verjaardagskado voor neef (jarig in juli) ook geregeld.
(klik)Grappig, ze verzinnen ook steeds meer he.
Heb eindelijk mijn Nu*n kadobon verzilverd. Is over enkele dagen het verjaardagskado voor neef (jarig in juli) ook geregeld.
(klik)Grappig, ze verzinnen ook steeds meer he.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 4 april 2012 om 20:58
quote:Mylene_Valerie schreef op 04 april 2012 @ 20:51:
Nou weer reclame .
Als de film op een publieke zender was geweest was ik gaan kijken, maar ben niet zo van de commerciele zenders..
(zelfs gtst heeft tegenwoordig (?) halverwege een reclameblok volgens mij..).
Bij Oprah kon je vroegah nog aan het veranderen van camerastandpunt/muziek merken dat de Amerikaanse tv meer reclameblokken heeft dan de Nederlandse commercielen, maar of dat verschil nog steeds zo groot is....
Nou weer reclame .
Als de film op een publieke zender was geweest was ik gaan kijken, maar ben niet zo van de commerciele zenders..
(zelfs gtst heeft tegenwoordig (?) halverwege een reclameblok volgens mij..).
Bij Oprah kon je vroegah nog aan het veranderen van camerastandpunt/muziek merken dat de Amerikaanse tv meer reclameblokken heeft dan de Nederlandse commercielen, maar of dat verschil nog steeds zo groot is....
woensdag 4 april 2012 om 21:03
@MV: Lekker toch zo maar een keertje lang kunnen slapen?
Begrijp ik het goed dat je voeding voor dieren zoekt? Diervoeders aanschrijven, na bellen en op de nek zitten? Dierenwinkels en kramen met dierenvoeding e.d. op de markt langs gaan? Plaatselijke media inschakelen? Streekbladen vragen of ze er aandacht aan willen besteden. SBS6 mailen. Dierenbescherming aanschrijven? Collecteren n hondenuitlaatgebied? Sponsorloop organiseren in samenwerking met een school in de omgeving? A4-tjes ophangen op bomen, lantaarnpalen en bij supermarkten, snackbars, sportverenigingen enz... met zielige foto van poezenbeest of hond met korte toelichting en bankrekeningnummer voor donatie? Stand op een braderie met informatie over die voedselbank voor dieren met een grote collectebus prominent in de kraam? Sleutelhangers maken zoals Helene maar dan van een dier en die verkopen? Uitlaatservicebedrijven en hondenkappers (hoe heet zo iemand?) aanschrijven voor donaties? Leuk blog beginnen (is gratis) over de belevenissen van een vrijwilliger van de dierenvoedingsbank? Grote club Twitter contacten verzamelen en dan promoten?
Ehm, ik ga even plassen en dan zo verder denken.
Begrijp ik het goed dat je voeding voor dieren zoekt? Diervoeders aanschrijven, na bellen en op de nek zitten? Dierenwinkels en kramen met dierenvoeding e.d. op de markt langs gaan? Plaatselijke media inschakelen? Streekbladen vragen of ze er aandacht aan willen besteden. SBS6 mailen. Dierenbescherming aanschrijven? Collecteren n hondenuitlaatgebied? Sponsorloop organiseren in samenwerking met een school in de omgeving? A4-tjes ophangen op bomen, lantaarnpalen en bij supermarkten, snackbars, sportverenigingen enz... met zielige foto van poezenbeest of hond met korte toelichting en bankrekeningnummer voor donatie? Stand op een braderie met informatie over die voedselbank voor dieren met een grote collectebus prominent in de kraam? Sleutelhangers maken zoals Helene maar dan van een dier en die verkopen? Uitlaatservicebedrijven en hondenkappers (hoe heet zo iemand?) aanschrijven voor donaties? Leuk blog beginnen (is gratis) over de belevenissen van een vrijwilliger van de dierenvoedingsbank? Grote club Twitter contacten verzamelen en dan promoten?
Ehm, ik ga even plassen en dan zo verder denken.
woensdag 4 april 2012 om 21:07
quote:Mylene_Valerie schreef op 04 april 2012 @ 06:47:
Ongelooflijk hoor Leentje hoe je de Nederlandse taal beheerst, en zo foutloos. Menig NLer hier op het forum kan daar een voorbeeld aan nemen. Hoelang ben je hier in NL?
Lekker zeg morgen op vakantie. En zo gezellig met Pasen met je hele familie.
Sinds 2001, MV.
Ik stuiter al een beetje voor morgen.
Ongelooflijk hoor Leentje hoe je de Nederlandse taal beheerst, en zo foutloos. Menig NLer hier op het forum kan daar een voorbeeld aan nemen. Hoelang ben je hier in NL?
Lekker zeg morgen op vakantie. En zo gezellig met Pasen met je hele familie.
Sinds 2001, MV.
Ik stuiter al een beetje voor morgen.
woensdag 4 april 2012 om 21:17
Met Koninginnedag een standje waar je een aardigheidje "ruilt" voor 1 euro met inkoopprijs van 10 cent of zo. Donatie waar je een kleinigheidje voor terug krijgt. Grote zak lollies van de Action bijvoorbeeld. En dan flink in het zicht hangen voor kinderen, dus op ongeveer 1 tot 1.20 meter hoogte.
Ben nu even inspiratieloos verder. En heb trek. Dus ga koelkast afschuimen.
Ben nu even inspiratieloos verder. En heb trek. Dus ga koelkast afschuimen.
woensdag 4 april 2012 om 21:22
Ja opgeslagen haahahah . Veel kan niet maar vertel ik nog wel een keertje. Wel opgeslagen.
Spannend Leentje, maar morgen ga je toch of al vannacht?
Gaat er nog iets leuks komen bij die film of niet? Poeh he, heb moeite om mijn ogen open te houden. Weer reclame nu.
Spannend Leentje, maar morgen ga je toch of al vannacht?
Gaat er nog iets leuks komen bij die film of niet? Poeh he, heb moeite om mijn ogen open te houden. Weer reclame nu.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 4 april 2012 om 21:36
woensdag 4 april 2012 om 21:45
O, weer wat geleerd.
We gaan morgenavond rijden. Als ik met de kinderen thuiskom pak ik de koffers in, is niet zoveel werk voor 4 dagen, smeer broodjes voor onderweg en pak de koelbox in. Leendert neemt friet met snacks mee, dan even opruimen, koffie zetten voor in de thermoskan, grut met kussens/dekens en spullen inladen en karren maar! Als het gaat zoals gepland zijn we er vrijdagochtend en de rest komt die ochtend ook. Mijn moeder heeft ons huis al schoon laten maken en zorgt voor een ontbijt.
We gaan morgenavond rijden. Als ik met de kinderen thuiskom pak ik de koffers in, is niet zoveel werk voor 4 dagen, smeer broodjes voor onderweg en pak de koelbox in. Leendert neemt friet met snacks mee, dan even opruimen, koffie zetten voor in de thermoskan, grut met kussens/dekens en spullen inladen en karren maar! Als het gaat zoals gepland zijn we er vrijdagochtend en de rest komt die ochtend ook. Mijn moeder heeft ons huis al schoon laten maken en zorgt voor een ontbijt.