weer wakker?
maandag 2 april 2012 om 20:21
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.
Maar dat kan niet.
Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.
Maar dan heb ik mij veslapen.
Ja, dat is het woord.
En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.
Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.
Word wakker, word wakker.
Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.
Word wakker, word wakke.
En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.
Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.
Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.
(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)
http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Maar dat kan niet.
Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.
Maar dan heb ik mij veslapen.
Ja, dat is het woord.
En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.
Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.
Word wakker, word wakker.
Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.
Word wakker, word wakke.
En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.
Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.
Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.
(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)
http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
vrijdag 6 april 2012 om 23:12
Heleen, ik heb iets gekregen wat geel en groen is in de vorm van bloemetjes en ik weet niet wat ik ermee kan doen. De kleuren passen niet in mijn huiskamer. En ook geen idee wat het is. Waren het maar geurbuiltjes maar dat lijkt het ook niet.
Lijkt mij meer iets voor jou als je verder gaan knutselen, zijn ook gevuld en bollig, wel schattig hoor als je weet wat het is.
Zal ik er anders morgen een foto van maken? Als je er iets aan hebt, of Ieb misschien, dan doe ik het wel in een envelop en stuur ik het op.
Lijkt mij meer iets voor jou als je verder gaan knutselen, zijn ook gevuld en bollig, wel schattig hoor als je weet wat het is.
Zal ik er anders morgen een foto van maken? Als je er iets aan hebt, of Ieb misschien, dan doe ik het wel in een envelop en stuur ik het op.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 6 april 2012 om 23:19
quote:Jonari schreef op 06 april 2012 @ 23:14:
Ik word wel nieuwsgierig wat het is, Myleen.
Goedenavond trouwens.
He Jo.
Moet ik het even halen van beneden, foto van maken, foto uploaden, en dan hier plaatsen?
Ja Heleen, ik ben het met je eens. Ik heb al een paar keer een posting gedaan dat ik vind dat ene heerschap aan het provoceren was. Misschien nog een posting morgen aan wijden.
Ik word wel nieuwsgierig wat het is, Myleen.
Goedenavond trouwens.
He Jo.
Moet ik het even halen van beneden, foto van maken, foto uploaden, en dan hier plaatsen?
Ja Heleen, ik ben het met je eens. Ik heb al een paar keer een posting gedaan dat ik vind dat ene heerschap aan het provoceren was. Misschien nog een posting morgen aan wijden.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 6 april 2012 om 23:21
Jammer, ik heb een foto net weggegooid van een oven frikandel, de smaak is wel hetzelfde maar wat zag dat arme ding er verschrikkelijk uit. Zelfs een 100 jarige heeft nog minder rimpels dan die frikandel nadat die uit de oven kwam.
vrijdag 6 april 2012 om 23:53
In de oven minder lekker omdat ze kapot gaan en niet lekker krokant;
kroketten, frikandellen, kaassoufle, bitterballen.
Allemaal gehad maar borrelhapjes knappen in de oven, of niet krokant enz.
Wel lekker oven aardappelkroketjes, zeker die van ah en de lidl.
Die van ah moet je wel 10 min. langer doen dan erop staat, bij mij 30 min. ipv 20 min.
kroketten, frikandellen, kaassoufle, bitterballen.
Allemaal gehad maar borrelhapjes knappen in de oven, of niet krokant enz.
Wel lekker oven aardappelkroketjes, zeker die van ah en de lidl.
Die van ah moet je wel 10 min. langer doen dan erop staat, bij mij 30 min. ipv 20 min.
vrijdag 6 april 2012 om 23:55
zaterdag 7 april 2012 om 00:02
quote:helene31 schreef op 06 april 2012 @ 23:54:
Misschien ligt het wel aan mij dan.
Geef me maar een grote zak patat met Belgische mayo in mijn kraambed straks. Die filet, champagne, sushi en biefstuk mogen jullie zelf opeten.
Potverdorie, jij hebt mijn reactie ergens gelezen haahahah.
-hoopt dat plaatjesplakken binnenkort weer kan-
*steekt tong uit en zet de filet en champi biefstuk weer terug in de koelkast en neem nog snel een hapje van de sushi, of ik kan beter de champi opdrinken*
Jo, maak je geen zorgen, heb je gelezen dat er meer forummers helpen het forum schoon en gezellig te houden? Ze doen hun best zo te zien.
Misschien ligt het wel aan mij dan.
Geef me maar een grote zak patat met Belgische mayo in mijn kraambed straks. Die filet, champagne, sushi en biefstuk mogen jullie zelf opeten.
Potverdorie, jij hebt mijn reactie ergens gelezen haahahah.
-hoopt dat plaatjesplakken binnenkort weer kan-
*steekt tong uit en zet de filet en champi biefstuk weer terug in de koelkast en neem nog snel een hapje van de sushi, of ik kan beter de champi opdrinken*
Jo, maak je geen zorgen, heb je gelezen dat er meer forummers helpen het forum schoon en gezellig te houden? Ze doen hun best zo te zien.