weer wakker?
maandag 2 april 2012 om 20:21
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.
Maar dat kan niet.
Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.
Maar dan heb ik mij veslapen.
Ja, dat is het woord.
En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.
Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.
Word wakker, word wakker.
Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.
Word wakker, word wakke.
En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.
Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.
Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.
(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)
http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Maar dat kan niet.
Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.
Maar dan heb ik mij veslapen.
Ja, dat is het woord.
En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.
Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.
Word wakker, word wakker.
Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.
Word wakker, word wakke.
En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.
Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.
Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.
(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)
http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
zondag 8 april 2012 om 15:03
Onder andere oeufs en cocottes (ei met zachte dooier, gegaard in ovenschaaltjes in schaal kokend water in de oven) met gerookte zalm en crème fraîce. Gekookte eieren in zelfgebakken broodjes met daarbij ham, mosterd en bieslook. Hartige taarten met gekookte eieren erin. Salade met gevulde eieren. En verder broodjes, boter, vleeswaren, kaasjes, lekkere jam, XXL hagelslag , aspergesoep met ham en drie keer raden... plakjes gekookt ei. Melk, koffie, thee, verse jus d'orange, champagne enz... Beetje een allegaartje maar dat maakt het juist leuk.
zondag 8 april 2012 om 15:26
Wow, da's een aardige brunch
Als ik al ergens eet met veel lekkere belegdingen dan doen ik een boterham of broodje bij voorkeur in partjes zodat ik van veel dingen kan proeven. Zonde om dan maar 1 of 2 smaken te proeven van zoveel heerlijks.
Moon, ik las je posting net op het je-weet-wel topic over de kaartjes. Wat een stelletje .... zuurpruimen van de ramptoeristpolitie. Zit me er te boos om te maken, ik ga maar even een powernap nemen voor ik verkeerde dingen post en een ban zijn die .......... me niet waard.
Misschien scheelt het dat mijn eitjes ook niet super waren, gewoon 2.20 min maar morgen toch maar 10 tot 20 sec. korter.
Als ik al ergens eet met veel lekkere belegdingen dan doen ik een boterham of broodje bij voorkeur in partjes zodat ik van veel dingen kan proeven. Zonde om dan maar 1 of 2 smaken te proeven van zoveel heerlijks.
Moon, ik las je posting net op het je-weet-wel topic over de kaartjes. Wat een stelletje .... zuurpruimen van de ramptoeristpolitie. Zit me er te boos om te maken, ik ga maar even een powernap nemen voor ik verkeerde dingen post en een ban zijn die .......... me niet waard.
Misschien scheelt het dat mijn eitjes ook niet super waren, gewoon 2.20 min maar morgen toch maar 10 tot 20 sec. korter.
zondag 8 april 2012 om 15:38
Doe ik ook Thee, broodje door de helft en dan lekker van alles proeven.
Ik las dat bewuste topic ook, wat een gezuig zeg! Wel heel lief van je Thee, volgens mij werd het heel erg gewaardeerd!
Stom hoor MV. Snap op zich best dat je tijdens de paasdagen lekker met je familie wilt zijn (die vrouw dan he) maar maak dan niet op zo'n dag een afspraak
Ik las dat bewuste topic ook, wat een gezuig zeg! Wel heel lief van je Thee, volgens mij werd het heel erg gewaardeerd!
Stom hoor MV. Snap op zich best dat je tijdens de paasdagen lekker met je familie wilt zijn (die vrouw dan he) maar maak dan niet op zo'n dag een afspraak
zondag 8 april 2012 om 16:16
Thee ik twijfelde of ik het wel of niet moest zeggen. Is wel nog een slagje meer offtopic. Maargoed, het staat er nu
Inmiddels is oma hier en ook een oom en tante. Maar deze oom en tante zijn nogal van het carriere maken en wat-doe-jij-tegenwoordig.... Ik heb daar ff geen zin in
Ik doe zo nog wel een drankje met ze maar heb nu even pauze.
Inmiddels is oma hier en ook een oom en tante. Maar deze oom en tante zijn nogal van het carriere maken en wat-doe-jij-tegenwoordig.... Ik heb daar ff geen zin in
Ik doe zo nog wel een drankje met ze maar heb nu even pauze.
zondag 8 april 2012 om 16:29
Lekker Leentje in de ochtend al champie, daar mag je mij voor wakker maken.
Wel lekker Moon dat je als je even geen zin hebt toch kan forummen.
Bron, dat is het rare, ik ken haar ook niet, maar had aangeboden wat voor die stichting te doen maar heb niet heel veel meer gezien dan wat je op een kiertje kan zien. Nou ja, ik zet het maar even onderaan het lijstje.
Wel lekker Moon dat je als je even geen zin hebt toch kan forummen.
Bron, dat is het rare, ik ken haar ook niet, maar had aangeboden wat voor die stichting te doen maar heb niet heel veel meer gezien dan wat je op een kiertje kan zien. Nou ja, ik zet het maar even onderaan het lijstje.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 8 april 2012 om 16:35
zondag 8 april 2012 om 16:38
Leuk dat het gezellig was Heleen maar ja, wat zonde zeg dat je zo weinig kon eten. Hopelijk heeft dat wat je hebt gegeten wel gesmaakt maar pfffff wel een hoop geld idd.
Ik duim dat die misselijkheid snel eens bij je over gaat. Had je bij je eerste de hele zwangerschap dat of maar een deel ervan?
Ik duim dat die misselijkheid snel eens bij je over gaat. Had je bij je eerste de hele zwangerschap dat of maar een deel ervan?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 8 april 2012 om 16:46
Nou, het was wel heel goed hoor. De rest heeft 3 uur zitten smullen.
Heel veel soorten brood, salades, koude vis, visterrines, garnalen, carpaccio, vleeswaren, kaas, 3 soorten ei, bacon, worstjes, ribeye en biefstuk van de grill, gewokte garnalen, crepes met suiker, tapenade en smeersels, ragout, bladerdeeghapjes, muffins en toen nog een desserbuffet.
Leentje heeft zitten vreten, 3 bordjes eten en 2 bordjes dessert. Die kon letterlijk geen pap meer zeggen. Haar buik zag eruit als een te hard opgeblazen ballon.
Heel veel soorten brood, salades, koude vis, visterrines, garnalen, carpaccio, vleeswaren, kaas, 3 soorten ei, bacon, worstjes, ribeye en biefstuk van de grill, gewokte garnalen, crepes met suiker, tapenade en smeersels, ragout, bladerdeeghapjes, muffins en toen nog een desserbuffet.
Leentje heeft zitten vreten, 3 bordjes eten en 2 bordjes dessert. Die kon letterlijk geen pap meer zeggen. Haar buik zag eruit als een te hard opgeblazen ballon.
zondag 8 april 2012 om 16:48
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 april 2012 @ 16:38:
Leuk dat het gezellig was Heleen maar ja, wat zonde zeg dat je zo weinig kon eten. Hopelijk heeft dat wat je hebt gegeten wel gesmaakt maar pfffff wel een hoop geld idd.
Ik vond het eigenlijk best redelijk gaan vandaag. Heb een wit bolletje met roerei en een plakje bacon op en wat ragout in een bakje (maar dat smaakte niet, was rundvlees en dat vind ik niet zo lekker). En een bolletje ijs toe.
Bij Leentje was ik ook heel misselijk alleen niet zo lang als nu.
Ik vond het eigenlijk best redelijk gaan vandaag. Heb een wit bolletje met roerei en een plakje bacon op en wat ragout in een bakje (maar dat smaakte niet, was rundvlees en dat vind ik niet zo lekker). En een bolletje ijs toe.
Bij Leentje was ik ook heel misselijk alleen niet zo lang als nu.
zondag 8 april 2012 om 16:56
Het was gelukkig grotendeels voor jou lekker en heel lekker voor de rest. Klinkt goed allemaal, heerlijk een soort buffet. Ik heb nu al trek en ik moet nog wat gaan maken. Ik wil ook gewoon even aanschuiven nu hahahahahah.
zondag 8 april 2012 om 17:19