weer wakker?
maandag 2 april 2012 om 20:21
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.
Maar dat kan niet.
Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.
Maar dan heb ik mij veslapen.
Ja, dat is het woord.
En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.
Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.
Word wakker, word wakker.
Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.
Word wakker, word wakke.
En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.
Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.
Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.
(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)
http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Maar dat kan niet.
Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.
Maar dan heb ik mij veslapen.
Ja, dat is het woord.
En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.
Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.
Word wakker, word wakker.
Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.
Word wakker, word wakke.
En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.
Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.
Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.
(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)
http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
zondag 8 april 2012 om 17:36
Myv, ik zit nog even te denken aan dat mens met de deur op een kier. Als je iets vrijwillig doet, moet het je wel energie opleveren, vind ik.
Dwz, samenwerken met gezellige mensen zodat het gewoon leuk is.
Dit klinkt niet als iets wat energie gaat opleveren. Groot gelijk dat het onderaan je lijstje komt.
Dwz, samenwerken met gezellige mensen zodat het gewoon leuk is.
Dit klinkt niet als iets wat energie gaat opleveren. Groot gelijk dat het onderaan je lijstje komt.
zondag 8 april 2012 om 17:56
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 april 2012 @ 17:41:
Ja ik ook hoor Moon. Wil niet teveel hier neerzetten maar was er ook even klaar mee.Lieverd, je hebt al genoeg te doen. Ik krijg het gevoel dat er net iets te makkelijk gebruik van jouw goedheid en diensten gemaakt wordt. Kun je er niet beter mee stoppen?
Ja ik ook hoor Moon. Wil niet teveel hier neerzetten maar was er ook even klaar mee.Lieverd, je hebt al genoeg te doen. Ik krijg het gevoel dat er net iets te makkelijk gebruik van jouw goedheid en diensten gemaakt wordt. Kun je er niet beter mee stoppen?
zondag 8 april 2012 om 17:59
Ja misschien ook beter. Ik wacht even de reactie hierna af. Ik heb aangegeven met veel dingen bezig te zijn maar als de deur niet meer dan 10 cm open gaat dan vind ik het wel moeilijk.
Heb iig hoofdpijn dus laat het even lekker liggen.
Heb iig hoofdpijn dus laat het even lekker liggen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 8 april 2012 om 18:01
t Kan heel frustrerend zijn in vrijwilligerswerk als je het zelf allemaal goed wilt doen (ja we kennen je ) en anderen doen er zo makkelijk over.
We weten natuurlijk niet waarom je zo raar ontvangen werd maar ik krijg het idee dat niet iedereen zich zo hard wil inzetten als jij.
Op lange termijn kan dat heel frustrerend zijn.
We weten natuurlijk niet waarom je zo raar ontvangen werd maar ik krijg het idee dat niet iedereen zich zo hard wil inzetten als jij.
Op lange termijn kan dat heel frustrerend zijn.
zondag 8 april 2012 om 20:23
Leuk dat het geslaagd was Ieb. Lekker dat iedereen weer weg is, of kaal in huis nu?
Ik blijf nog een nachtje bij ouders, andere broer komt morgen nog. Maar ga misschien zo wel ff rondje lopen buiten want ik raak nogal geirriteerd van alles hier. Broertje heeft bijv zo harde muziek aan dat je t beneden duidelijk hoort. Ouders vinden t prima. Maar ik kan t ff niet hebben.
Ik blijf nog een nachtje bij ouders, andere broer komt morgen nog. Maar ga misschien zo wel ff rondje lopen buiten want ik raak nogal geirriteerd van alles hier. Broertje heeft bijv zo harde muziek aan dat je t beneden duidelijk hoort. Ouders vinden t prima. Maar ik kan t ff niet hebben.
zondag 8 april 2012 om 21:03
Ik denk niet dat dat zin heeft. Heb net al iets gezegd over de herrie van mijn broer maar ze vinden het prima.
Als ik het nog eens ga aankaarten krijg ik weer te horen dat ik te overgevoelig ben.
Zit weer te denken aan één vakantie met zijn allen waarin ook telkens over mijn grens gegaan werd. Is gewoon ff pijnlijke herinnering. Maar ik kan gewoon niet verwachten dat ze allemaal rekening met me gaan houden. Zo zijn ze gewoon niet.
Als ik het nog eens ga aankaarten krijg ik weer te horen dat ik te overgevoelig ben.
Zit weer te denken aan één vakantie met zijn allen waarin ook telkens over mijn grens gegaan werd. Is gewoon ff pijnlijke herinnering. Maar ik kan gewoon niet verwachten dat ze allemaal rekening met me gaan houden. Zo zijn ze gewoon niet.
zondag 8 april 2012 om 21:51
Wat lief Ieb dat voor je ketting , dat viel mij toen al meteen op terwijl ik dat niet wist (ja je vertelde dat toen).
Heeft iedereen lekker gegeten?
Moon wat klinkt dat naar dat ze geen rekening met je houden zeg. Bah. Nou ja, hoop dat je iig wel lekker kan slapen.
Heeft iedereen lekker gegeten?
Moon wat klinkt dat naar dat ze geen rekening met je houden zeg. Bah. Nou ja, hoop dat je iig wel lekker kan slapen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven