Minnaar deel 16

13-03-2012 17:08 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
@radijsje: ik heb het er ook heel moeilijk mee, heb dezelfde bedenkingen die jij hebt. Bij mij zou nr2 enkel voor de seks moeten zijn of zo had ik het me toch voorgesteld maar het loopt anders....ik kan het blijkbaar niet enkel daarvoor...

Want hij is zo een lieverd, zo een attente, zachte man ook.

Terwijl nr1 ook altijd nr1 moet en zal blijven maar toch, die balans is moeilijk.
Ja, noppies, dat kan ik mij heel goed voorstellen. Zoals je schreef, je bent niet alleen voor de neuk.
Hi dames (en heren geloof ik ook ;)). Ik ben nieuw in dit topic, maar lees al een tijdje mee.. Ik zal eerst even mijn situatie schetsen:

Zelf ben ik single, maar er is het één en ander gaande tussen mij en een gebonden man. Hoewel we elkaar nu alleen publiekelijk zien, blijft hij wel toenadering zoeken per e-mail/sms etc wanneer mogelijk. Hij zegt dan ook gewoon openlijk dat we samen een hele leuke avond/nacht zouden hebben, maar ik ben hier niet meer op ingegaan.

Een aantal weken terug is er wel al het één en ander gebeurd op verschillende avonden, niet doorgezet (dus geen seks gehad) omdat er geen gelegenheid was, het was te riskant i.v.m. ontdekking. Wel besproken hoe graag we dat zouden willen en elkaar steeds met meer verlangen achtergelaten. Daarna had ik het gevoel dat het achter ons lag, maar we hebben sindsdien steeds meer privé-contact gehad in de vorm van berichten. De spanning is om te snijden en eigenlijk precies wat ik zoek (heb zelf geen behoefte aan relatie momenteel want daar kom ik net uit, wel zin in de lusten - niet de lasten...), maar iets houdt me vooralsnog tegen om voor meer te gaan. Ik vind bovendien dat het ook vooral door hem geïnitieerd moet worden, hij is immers degene die wat dat betreft zijn relatie 'op het spel' zet.
Ik heb denk ik al maanden niet meer geschreven mede omdat ik met een man bezig was die alles aan elkaar loog.. Ik heb meerdere malen geprobeerd te stoppen maar dat lukte me niet omdat ook hij steeds toenadering bleef zoeken, zelfs tot jankend toe op mn bank zat. De laatste maanden heb ik wel contact met hem gehad, ik heb al die tijd geprobeerd afstand te houden en dat is me redelijk gelukt .. Maar wat er dit weekend is gebeurd lijkt wel een soap...

Meneer was vrijdagavond wezen stappen en stond onverwachts aan mn deur, ladderzat !!!! Mn plee onder gekotst etc, ik wilde hem niet naar huis laten gaan omdat hij zo bezopen was, dus heb hem naar bed gebracht. Toen hij half sliep ben ik uit mn bed gekropen en met zijn telefoon op mn wc gaan zitten.. (jaja erg slecht) Ik moest gewoon weten wat er nog meer speelde..

Ooit heb ik hem gezien met de beste vriendin van zijn vrouw, waarbij beide toch naar mijn inzien elkaar intiem bestaste. Nu zag ik in zn telefoon smsjes van haar terwijl ie zei tegen mij dat ie met haar geen contact had. Ik telnr van haar en zn vrouw opgeschreven, je weet maar nooit waar het goed voor is, ikke terug naar boven, gevraagd aan hem of ie nog contact met haar had, antwoord was 2 maal nee en dat zweerde ie op zn dochter. Bij het zweren op zn dochter werd ik woest, hoe kan je zo liegen. Dus hele heisa is dat geworden. Waaruit is uitgekomen dat ie wel seks met haar had gehad, 2x maar voor mij. Meneer ging de ochtend tegen half 11 naar huis. Ondertussen was had zn vrouw contact gehad met een "vriend" van hem, waardoor zn vrouw er achter kwam dat ie om half 3 in de nacht al uit de stad was weg gegaan, dus hij moest savonds verklaring af gaan leggen.

Ondertussen heb ik naar de beste vriendin van zn vrouw een sms gestuurd met dat ik haar graag wilde spreken. Daarop belde ze en is ze langsgekomen en hebben we 2 uur gepraat.. Hij gaat al 2 jaar met die vriendin om, ze is een lesbi, ik heb enorm veel smsjes gelezen van hem naar haar. Dagelijks contact, net zoveel als bij mij, lees 20 tot 30 smsen per dag. Daarnaast heeft hij veel voor haar bgetaald en zijn ze veel samen weg geweest. Savonds is hij bij me langs geweest en hebben we een flink gesprek gehad waarbij hij bleef volhouden dat ie om me geeft en bla bla bla.

De volgende ochtend is ie weer langs geweest om te praten, ik zit namelijk met veel vragen, hij wilde een brief voor me schrijven met hoe en waarom, ondertussen was gebleken dat de vriendin een vies spelletje speelde. Hij heeft haar gebeld waar ik naast stond en heb veel mee kunnen horen. Volgende ochtend weer af gesproken ivm de brief, hij had zn gevoel erin gezet. Ik kreeg een sms van vriendin of ik hem nog had gesproken etc. Daaropvolgend heeft hij die vriendin gebeld zodat ik weer mee kon luisteren, omdat ze bang is, vertel zo waarom. In de middag is ie naar vriendin gegaan en heeft een gesprek gehad, dat is opgenomen. Zodat hij kon laten zien dat ie nu niet over dingen loog.

Ok ff korte opsomming..

Vriendin van vrouw is lesbisch, tussen hem en haar speelt het al bijna 2 jaar, waarbij er bijna geen seks is. Zegt ze ook in het gesprek want ze moet geen vent. Ze zegt letterlijk dat ze hem heeft voor financieel. Ze was steeds bezig over dat ie het nu met mij had gestopt, en ze zei "ja dat is zeker omdat zij je niet meer moet, wedden dat je er morgenochtend alweer zit " Ze is bang om hem kwijt te raken want dan heeft ze het financieel niet meer goed.

Ik heb in principe geen relatie met hem, maar weet niet of sommige weten wat er is gebeurd, zwanger van hem etc. Hij heeft altijd tegen me gezegd dat ie het niet wist wat ie moest doen, bleef uren bij me, soms zonder seks. Hij heeft meerdere malen gezegd hou van je. Zei vaak dat ie veel om me geeft . Hij zat zowat iedere dag bij me. Ik heb hem altijd gevraagd om eerlijk te zijn, als het enkel voor de seks is prima. Nee dat was niet het geval, hij wist niet wat ie moest doen en, in zn huwelijk blijven of bij mij komen.. Nu blijkt dus dat ie al 2 jaar met de beste vriendin van zn vrouw gaat, die lesbi is. Zodra hij uit zn huwelijk stapt heeft ie niks meer, want enkel de woning staat op zn naam, voor de rest niks, geen rekeningen geen auto zaak niet, niks. Wat er precies is tussen hem en vriendin van zijn kant uit weet ik niet, ik zei hem dat ie verliefd is of gek op der is, maar hij ontkent dat uiteraard.

Nu smste ik hem vanavond, met iets. Hij zei me dat zn vrouw erachter is gekomen door een anoniem telefoontje, en hij ze gaan praten. Doordat ie alles 11 maanden lang met mij heeft aangelogen, en ik het maar apart vond, ben ik voorbij zn huis gereden en alles was pik donker. Ik heb hem gedreigd naar zn vrouw te stappen, omdat hij zo enorm heeft gelogen tegen me, zelfs op de dag dat ik uitgerekend was 4 april, is ie met vriendin naar weg geweest en kwam ie om half 4 in de nacht bij mij aan de deur en ging ie pas tegen half 10 in de ochtend weg. Hoe kan je dan zeggen dat je om me geeft ?? Niet toch ? Hij wist dat dit een zware dag voor me was. Doordat hij mij heeft doen geloven en nooit eerlijk is geweest, heb ik gezegd dat ie zou boeten, ik zou zoiets nooit doen als ie eerlijk was, en ja ik ben veel te lang met hem door gegaan. Ik wist dat er iets was en daar ben ik nu achter, eindelijk kan ik dit los laten. Ik vermoed nu dat ie weer een spel speelt, ik dreig naar zn vrouw te stappen, vriendin zegt van wat wil je nu gaan doen, want anders moet ik werk bij zoeken he, dus als hij ermee stopt mist ze geld. Ik ben de "gevaarlijke" in dit hele spel. Ik denk niet dat ie met haar aan het praten is, ze weet nog steeds van niks. Hij is geloof me een prof leugenaar. Ik vermoed dat hij dit zegt tegen mij, zodat ik hem niet meer kan pakken, want ze weet het dan al.

Ik ga dit alles los laten en afsluiten, morgenochtend hoop ik dat ie nog ff een keer langskomt, ga hem nog het eea duidelijk zeggen.

Sorry als mn verhaal verward en onduidelijk overkomt. Velen hebben hier gezegd dat ik moest stoppen met hem, ik weet het. Maar zie mijn kant ook, iemand die dagelijks bij je wilt zijn, je echt een band voelt, je een bepaald gevoel geeft etc, zoiets is dan niet makkelijk, ik ben iemand van de antwoorden. Nu na 11 maanden heb ik veel antwoorden, iets wat ik wilde, ben opgelucht en heb hier enorm van geleerd !! Ik hoop niet dat jullie kwetsende reacties neer zetten ondanks dat ik opgelucht ben, doet het toch wel zeer. Iemand die zo intens contact met me had, is in een keer verdwenen, iemand waarmee ik in mn hoofd naar bed ging en opstond.. Weg, moeilijk maar wel beter !!
Wat een heftig verhaal pris!! Het lijkt me idd beter om deze man ver achter je te laten!

Blegh.....ik vind het stil! Vrijdag voor het laatst iets van nr 2 gehoord. Een kort appje hoe het ging en dat hij me mist. Nr3 is iets koeler merk ik. En ik moet echt een beetje afkicken van onze hete gesprekken. Ff weer met beide beentjes op de grond.
Wat een heftig verhaal pris. Ik denk dat de komende tijd nog zwaar gaat worden voor je, sterkte.

Ik weet even niet meer wie het vroeg maar ik ben idd single. Wettelijk nog niet, maar leef al een aantal maanden gescheiden. Ex was erg dominant en ik geniet nu van mijn vrijheid.
Goedemorgen allemaal!

@Rooss: Sterkte. Wat er dan ook dwars zit, ik hoop dat je eruit komt.

@Radijsje: Ik herken het probleem. De reden waarom N2 op mijn pad kwam was omdat de sex met mijn N1 altijd al een gecompliceerd verhaal was. N2 Is zooooo lekker en de sex met hem is zoals ik het graag heb: heftig, ruig, gepassioneerd, experimenteel maar ook met plezier en lust voor elkaar. Nu ik dit ontdekt heb is het voor mij moeilijker om terug te schakelen naar de sex met mijn N1 - waar ik wel heel graag tegenaan kruip en mee knuffel, waarbij ik me veilig en geborgen voel en een heel diep intiem contact. Maar de lust projecteert zich op een ander... voor N1 is dat ook moeilijk want hij merkt mijn afstand en begint aan zichzelf te twijfelen. Vandaag of binnenkort ga ik proberen een en ander op te schrijven voor hem - werkt makkelijker dan praten....

Gisterochtend heerlijk samen met N2 wezen sporten, stomen en bubbelen.... zaaaaalig pasen!! Komende (hele) vrijdagochtend een sexdate waar ik erg naar uitkijk...lijkt alweer zo lang geleden...
quote:Rooss4 schreef op 08 april 2012 @ 12:39:

"als je kan poepen, kan je ook smsen"

ik toch de hele tijd denken, wat hebben die twee nu met elkaar te maken......en ineens dingdong....duhu, spuit 11, heeft hem ook door!

@iedereen ,

Paasweekend voorbij veel gebeurt lees ik hier.

@roos , wat ik zo lees en begrijp , sterkte meid.

@meis rustig met de eitjes

@Pris , lijkt inderdaadf wel een soap , sterkte !

Voor mij laat ik maar beginnen bij het begin.

Afgelopen donderdag had ik een gesprek met een dame over werk en dat soort zaken ,( doe een beetje vaag , reden lijkt mij duidelijk.) Het gesprek ging al snel over van werk naar prive.. en van prive naar intiem... ik dacht wat heb ik nu weer ;)

Dus sinds vandaag eigenlijk , veel contact op de mail met haar ...

Paasweekend ongeloofelijk veel bedplezier gehad met Nr1 ;D

Afgelopen zaterdag op de borrel geweest van de gezamenelijke vriend. Daarvoor al een paar emailtjes verstuurd , kou uit de lucht gehaald =) leek mij wel handig.

Dus ik sta ik daar mannelijk te zijn met een biertje in mijn handen. Komt ex nr2 binnen ze ziet mij ,2 kussen , en gaat ze verder met het begroeten van de rest van de groep.

Na een tijdje komt ze naar mij toe , ff praten,

Zegt ze;" je hebt mijn nieuwe huis nog niet gezien" ik zeg ,is dat een constatering of een uitnodiging, begint ze te lachen..

Ik zeg : ik had mezelf al twee keer uitgenodigd, en 2 keer kon je niet ,k hou de eer aanmezelf,als je wilt dat ik langskom, je weet mijn mailadres...en het rare was we hadden toendertijd een keer sex en tijdens de sex was er een nummer op de radio, en terwijl dezelfde nummer in de kroeg afspeelt hadden wij oogcontact, voelde weer als vroeger...

Hoe het nu weer verder gaat , heb werkelijk geen idee
quote:pris27 schreef op 10 april 2012 @ 02:00:

Ik heb meerdere malen geprobeerd te stoppen maar dat lukte me niet omdat .........

...en stond onverwachts aan mn deur, ladderzat !!!!

Maar je gaat toch door met hem. Als je iemand niet binnen laat is het omdat hij ladderzat voor je deur staat. Nou is dat jouw keuze, en ik zal je er niet om veroordelen, maar ik hoop dat je zelf deze keuze bewust maakt. Als je wilt stoppen, kun je stoppen. Als je wilt doorgaan, wil je doorgaan. Maar dat kan ook zonder hem in je huis op te nemen. Als je van hem houd (op een aparte manier), wil dat niet zeggen dat je hem financieel en met een dak boven zijn hoofd hoeft te steunen. Kies voor jezelf ! Misschien is de beste oplossing met zijn vrouw praten, misschien is de best oplossing hem helemaal los te laten. Dat is jouw keuze, zelf voel je wel aan wat het beste is.

Enne, als het boek uitkomt van jouw soap, roep dan even ;)

Het verhaal zou nog mooier worden als die lesbische vriendin in een trio beland. maar nu lijkt het een vrouwelijke variant van een valse nicht ... just kidding...

Ja pittige periode breekt aan, maar misschien ook niet, ga vanaf nu meer rust hebben. Het klopt wel dat zn vrouw het nu weet, ze zijn nu aan het praten met elkaar. Ik denk dat ze hem gaat vergeven want ze zijn immers al 18 jaar bij elkaar. Weet niet of ie de volledige waarheid gaat zeggen, 2 jaar vreemdgaan met haar beste vriendin een jaar met mij, zwangerschap en dagelijkse contact etc. Hij is niet zomaar vreemd gegaan, hij heeft er een 3 dubbel leven op na gehouden.
Ja dirk alles is idd mijn keuze geweest, klopt. Na vrijdag is het een kwestie van helemaal los laten. Heeft tijd nodig maar, kan niet zomaar na een jaar.. Kan het ook nog niet geloven dit, en dat ie met zn huwelijk doorgaat vind ik ook erg apart... als je zoiets doet naast je huwelijk.
quote:iddan schreef op 10 april 2012 @ 10:21:

[...]

ik toch de hele tijd denken, wat hebben die twee nu met elkaar te maken......en ineens dingdong....duhu, spuit 11, heeft hem ook door!

En zo moeilijk was ie toch echt niet...
quote:pris27 schreef op 10 april 2012 @ 11:08:

Na vrijdag is het een kwestie van helemaal los laten. Heeft tijd nodig maar, kan niet zomaar na een jaar..

Apart, weer diezelfde tegenstrijdigheid. Tenminste, uit "kan niet zomaar" lees ik dat je gaat afbouwen ipv cold-turkey stoppen. Niet kiezen is ook een keuze. Je afhankelijk maken van de keuze van zijn vrouw is niet kiezen voor jezelf.

Nogmaals, ik zeg niet dat je cold-turkey moet stoppen. (Misschien is dat moreel het beste, en post je daarom hier) Ik zeg dat je bewust een keuze moet moet maken.
quote:pris27 schreef op 10 april 2012 @ 11:08:

Ja dirk alles is idd mijn keuze geweest, klopt. Na vrijdag is het een kwestie van helemaal los laten. Heeft tijd nodig maar, kan niet zomaar na een jaar.. Kan het ook nog niet geloven dit, en dat ie met zn huwelijk doorgaat vind ik ook erg apart... als je zoiets doet naast je huwelijk.

Hoe dan ook, dat zijn jouw zaken niet.

Ik snap werkelijk niet waarom jij die vriendin gaat smsen en waarom je langs zijn huis gaat rijden. Why?? Het is toch allang duidelijk dat hij een zak is. Hij loog tegen zijn vrouw, hij loog tegen jou, hij zit in de shit met die vriendin. Hoeveel meer neonlicht wil jij nog hebben dat "BAD NEWS" knippert?

De vorige keer dat je hier je verhaal deed, kreeg je het ook al te horen. Die man is niks voor jou, dump hem, wordt gelukkig met een ander. Blijkbaar heb je er toen niks mee gedaan. Ik wens je veel sterkte..
Aviv, wat wil je zelf eigenlijk? Wil je weer opnieuw iets met haar beginnen?

Rooss,
quote:dirk1971 schreef op 10 april 2012 @ 11:29:

[...]

Apart, weer diezelfde tegenstrijdigheid. Tenminste, uit "kan niet zomaar" lees ik dat je gaat afbouwen ipv cold-turkey stoppen. Niet kiezen is ook een keuze. Je afhankelijk maken van de keuze van zijn vrouw is niet kiezen voor jezelf.

Nogmaals, ik zeg niet dat je cold-turkey moet stoppen. (Misschien is dat moreel het beste, en post je daarom hier) Ik zeg dat je bewust een keuze moet moet maken.Ik bedoel met "kan niet zomaar" dat het voor mij nog steeds moeilijk is, ik ben zwanger geweest van hem en het kind weg laten halen. Daar heb ik het nog moeilijk mee. Ik ben 11 maanden met hem omgegaan, dagelijks zat ie bij me, soms wel 2 keer per dag. Nu is er een grote beerput open gegaan, en is logisch dat dit nu stopt, en klaar is. Niet eens kijkend wat zn vrouw wil, hij heeft gezegd dat als ze voor het huwelijk wilt gaan hij dat ook wil, maar hij niet weet wat ze wilt. Ik ben iemand die moeilijk iets kan los laten, dit zal slijten. Ik heb nu een moment nu ik dit typ dat ik me erg eenzaam voel, gewoon weer zo alleen. Ik denk ook mede daarom ik iets niet goed kan los laten oid.
quote:sweetinez schreef op 10 april 2012 @ 11:35:

....De vorige keer .....Die man is niks voor jou, dump hem, ......Blijkbaar heb je er toen niks mee gedaan. ......

@pris

Neonlampen zijn een slechte raadgever. eenzaamheid/angst om over te blijven ook. maar dat gevoel is er . Kies! ook hem laten kiezen is een keuze. Maar maak die keuze bewust en wordt er gelukkiger van. Misschien kies je voor een erg onconventionele relatie. Als je dat wil, doe dat dan.

Lees je vorige reacties eens terug en bedenk waar je je komende 3 maanden je energie in wil steken. Heb je iemand die je hier in kan steunen?
@sweet

Nee ik wil niks met haar op SV gebied, zij vertelde mij ook dat ze het goed druk had met SVjes ( een stuk of 4 ) dus nee. Ik voel , heb niks meer met haar op dat gebied. Als het gebeurt dan graag op een basis van gelijkwaardigheid en respect.
Hallo allen..

paar dagen geleden vroeg..weet niet eens wie...hoe je sv nog meer te laten prikkelen.

Nah..ik heb een speeltje besteld...nog nooit samen gebruikt dat ding....en de bevestiging van deze aankoop naar hem toegestuurd...

SV en ik weer helemaal blij...zijn lekker aan het fantaseren...
een stuk of 4...!!!

pffff

quote:aviv72 schreef op 10 april 2012 @ 12:39:

@sweet

Nee ik wil niks met haar op SV gebied, zij vertelde mij ook dat ze het goed druk had met SVjes ( een stuk of 4 ) dus nee. Ik voel , heb niks meer met haar op dat gebied. Als het gebeurt dan graag op een basis van gelijkwaardigheid en respect.
Aviv, klinkt als geslaagd wel, je avondje! Goed dat je bent gegaan, dat de lucht geklaard is en je weer normaal contact kunt hebben, zonder dat het ongemakkelijk is.

Met minimaal 3 SV's heb je als single altijd iemand die beschikbaar is, en als er eentje uitvalt, zit je niet meteen zonder. Drie is ideaal! Vier nog beter natuurlijk .

Net na mijn scheiding heb ik dit ook twee jaar vol gehouden, werkt prima!

Aphrodite, klinkt heerlijk!!

Pris, jee, wat een verhaal. Toch vind ik ook dat je hier zelf voor kiest. Je laat hem steeds weer toe en blijft aan hem hangen. De ellende die daar uit voort komt, veroorzaak je daarmee deels helemaal zelf.. Het enige advies dat ik je zou geven is om onmiddelijk alle contactgegevens die je van hun hebt, wissen en de deur voorgoed voor hun allemaal te sluiten.

Het is bijna bizar! Het hele verhaal. Vreemdgaan met een lesbienne (waarom?!?!) en met jou, die zwangerschap.

Maar rond dit af, want dit is duidelijk slopend voor je. Je beschadigt jezelf hier meer mee dan je denkt.

Laat het hem uitzoeken, als hij weer dronken voor de deur staat!
ella, hoe heb je jou nr. 2 leren kennen? echt bewust op zoek of toeval? Heb je kinderen met nr 1? is je verhouding geheim? ervaar je je relatie met nr. 1 wel als goed? Het lijkt me echt zo vreselijk om verscheurd te worden tussen twee mannen. Kon het maar simpel zijn.. gewoon even lekker sexen en dan weer verder met je eigen leven... zou voor mij het hele probleem oplossen.. tenminste; denk ik nu...

aphrodite; hoe leerde jij je nr. 2 kennen? en hoe lang is relatie met nr. 1. Kinderen? Het klinkt als een zelfde soort relatie als ik heb met nr 1. En hetzelfe als waar ik naar verlang met een (potentiele ) nr. 2... Maar het is dus niet makkelijk voor je?

Begrijp ik nou goed dat je nr. 2 bekend wil gaan maken? heftige beslissing!

Het liefst zou ik mijn nr.1 om toestemming vragen. maar ja, dat slaat eigenlijk nergens op want hij gaat het zeker verschrikkelijk vinden. En wat doe ik dan? dan heb ik nog steeds geen sex... :(

Pris; ik ken je verhaal nog niet maar als ik het even vlug doorlees dan denk ik echt... ppffffffffff wat vermoeiend! Je leven is 1 grote thriller geworden. Ik kan me voorstellen dat het behoorlijk moeilijk is om dan terug naar het normale leven te stappen want 1 ding is zeker: Zolang je in dit verhaal zit heb je elke dan spanning en sensatie. Heel anders dan een rustig, voorspelbaar en mogelijk eenzaam leven. Maar dit is een beetje net als een rookverlaving. Nu roken is misschien zo slecht nog niet en Oh zo lekker. Maar over een paar jaar wordt je er ziek van. Nu een keuze maken om te stoppen is waarschijnlijk meer voor de lange termijn gedacht dan voor de korte termijn. Je verliest ten slotte ook heel veel. dat is Nu vooral vervelend. Niemand kan die keuze voor je maken trouwens. dat moet je echt zelf doen. Vraag jezelf af waar je over 5 jaar wilt zijn en basseer daar je keuze op. En als je wil stoppen help jezelf dan met een heleboel afleiding. (uitjes met vriendinnen, nieuwe hobby-clupjes, op bezoek bij familie, hard werken, nieuwe klus in huis beginnen, leren breien, sporten.. etc.)

Succes!
Pris, uit jou verhaal maak ik op dat jij jouw geluk laat afhangen van je minnaar. De enige die jou echt gelukkig kan maken ben jezelf. Ik denk dat je in de laatste 11 maanden ontzettend over je eigen grenzen bent gegaan. Als 'beloning' zou je willen dat hij voor ju kiest, maar dat gebeurd niet. Nu stoppen kan je het gevoel geven dat je het allemaal voor niets hebt gedaan. In feite is dat ook zo. Nu stoppen en voor jezelf kiezen levert op dat je jezelf weer leert waarderen.

Aviv genoeg belangstelling, leuk voor je!
@radijsje: Ik ben met mijn partner meer dan 12 jaar samen. We hebben samen een kindje. Mijn minnaar ken ik al een paar jaar maar ons spel begon 4 maanden geleden. En nee, de situatie is niet heel erg gemakkelijk omdat ik eerlijk tegen mezelf moet zijn en mezelf kritische vragen moet stellen. En omdat ik gesprekken over moeilijke onderwerpen moet voeren -hetzij geschreven, hetzij verbaal. En omdat ik momenteel drie levens leidt (thuis, werk en met minnaar). En dat allemaal terwijl ik ondertussen smoorverliefd ben op de een en zielsveel hou van de ander en geen keuze wil maken.

In mijn profiel staat mijn email adres. Als je met me wilt mailen over je situatie en als je meer vragen hebt of meer antwoorden hoopt te krijgen dan mag je me altijd schrijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven