weer wakker?

02-04-2012 20:21 3007 berichten
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.

Maar dat kan niet.

Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.

Maar dan heb ik mij veslapen.

Ja, dat is het woord.

En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.

Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.

Word wakker, word wakker.

Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.

Word wakker, word wakke.

En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.

Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.

Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.

(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)

http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Alle reacties Link kopieren
La vita e bella is mijn mooiste film Watervrouw. wandelroute zou ik niet weten, ik ben niet zo'n wandelaar.

Vroeger toen de kinderen nog klein waren ging ik graan naar Berg en Dal bij Nijmegen.

Wat moest je nog meer weten?
allemaal

Present. Net thuis. Niks teruggelezen
Zo das niet niks 1200 foto's

Heb je aardig je best op gedaan!

Ik moet strak in de verf, ik word niet goed als ik een grijze haar zie!
Moos.
Hi Moos, leuke avond gehad?
Berg en Dal daar wilde ik gaan wonen met vriendinnen in een grote villa. Vind het echt mooi/leuk/gezellig daar.
Leuke avond, niet goed gespeeld.
O, jij ook al? Ik ben ook zo grijs als een muis. Verf om de 3/4 weken want word gruwelijk chagrijnig als ik een grijs randje uitgroei zie (en die zie ik al vrij snel, voorhoofd en slapen zijn het witst ).
Gaat Berg en Dal Google-en.
Watje, maak een mooie wandelroute om het werkgebouw.
O, dat is dichterbij dan ik had verwacht. Wat is daar zo mooi en speciaal aan, Moos?
Ik heb nog geen grijze haar. Nu zou dat ook wel erg zijn want ik heb bijna geen haar
Ik vind de omgeving daar erg mooi (bos maar niet te, zodat je de bomen nog door het bos ziet), prachtige grote villa's, gezellig en Nijmegen vlakbij. En dat vind ik een heel gezellig stad(je).
quote:leentjedb schreef op 11 april 2012 @ 01:09:

O, jij ook al? Ik ben ook zo grijs als een muis. Verf om de 3/4 weken want word gruwelijk chagrijnig als ik een grijs randje uitgroei zie (en die zie ik al vrij snel, voorhoofd en slapen zijn het witst ).

Inderdaad elke 3 of 4 weken moet ik gewoon geverfd!

Liet het eerst de kapper doen maar da's geen optie meer sinds het zo vaak moet. Ik kan het best zelf maar heb er een hekel aan,

Ben meteen nu maar mijn teennagels aan het lakken.

Groot onderhoud.
Wat zou ik graag de aanraking van een vrouw willen voelen, zal het ooit gebeuren, zal ik maagd sterven?
Inderdaad is het daar mooi en supergezellig Mocy, ik zou er best kunnen wonen.
quote:mocy schreef op 11 april 2012 @ 01:10:

Ik heb nog geen grijze haar. Nu zou dat ook wel erg zijn want ik heb bijna geen haar Hoezo niet?
quote:mocy schreef op 11 april 2012 @ 01:10:

Ik heb nog geen grijze haar. Nu zou dat ook wel erg zijn want ik heb bijna geen haar Maar jij hebt wel mooi een hairflip. Kan lang niet iedereen zeggen hoor.
quote:eenzamehans schreef op 11 april 2012 @ 01:13:

Wat zou ik graag de aanraking van een vrouw willen voelen, zal het ooit gebeuren, zal ik maagd sterven?Och jeetje, is het weer zo laat?
quote:leentjedb schreef op 11 april 2012 @ 01:15:

[...]

Och jeetje, is het weer zo laat?
Die hairflip is echt

Wat een plezier heb ik van dat ding zeg. (Ook als ik hem weleens als baard voordoe...haha)
Ghegheghe, I know the drill. Ik lak mijn nagels als de verf intrekt, poets en flos dan uitgebreid mijn gebit, is de nagellak droog ga ik in bad zitten met van die sisal handschoenen en moet iedere huidcel die kassiewijlen is eraf gescrubt worden enz...

Tsss... je kan beter als vent geboren worden. Scheelt een hoop werk.
tv-programma heb ik inmiddels ook bedacht

La vita,, heb ik info op wiki bekeken. Even in favo's gegooid ter eigen overweging.
quote:Marjo41 schreef op 11 april 2012 @ 01:14:

[...]

Hoezo niet?Heb gewoon een zielig, slap, futloos bosje.
quote:mocy schreef op 11 april 2012 @ 01:18:

Die hairflip is echt

Wat een plezier heb ik van dat ding zeg. (Ook als ik hem weleens als baard voordoe...haha)

Het ding is in ieder geval multifunctioneel.

Blijft hij wel goed zitten? Je had er toen al mee gefietst, toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven