weer wakker?

02-04-2012 20:21 3007 berichten
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.

Maar dat kan niet.

Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.

Maar dan heb ik mij veslapen.

Ja, dat is het woord.

En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.

Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.

Word wakker, word wakker.

Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.

Word wakker, word wakke.

En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.

Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.

Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.

(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)

http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Ik ga me even vergrijpen aan één van mijn Franse kaasjes hoor. Zo terug.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik heb ook van die wenkbrauwen Leentje.

Om de 3/4 weken ga ik naar een Turkse kapsalon en laat ik ze temmen met een touwtje, zijn al die donshaartjes ook weg. Echt heel mooi strak. Dat hou ik dan zelf een paar weken bij met de tweezer.
quote:Marjo41 schreef op 11 april 2012 @ 01:27:

[...]

Nou die haren trek je eruit met een pincet en dat haar verf je. Opgelost!

Nuttig: uitgetrokken haar verven

Heb nog dessertrijst, misschien morgen weer eens rozijnen halen en dan kokkerellen

*googelt love actually*
Love Actually is een film over liefde en het vinden van de liefde. Misschien beetje te zoetsappig voor de gemiddelde man die met pensioen gaat. Leendert gaat er nog net niet van lopen maar dat is meer omdat ik hem na die film nog liever vind dan anders en eh, dat ook laat merken.

Anyway, Google hem maar even.
Haha staat inderdaad een beetje lullig geschreven Watervrouw.

Maar mijn kinhaar verf ik niet hoor

Love actually is dé feelgood kerstfilm!
ik en broer doen ook mee in de grijze haren. Waren we nog geen dertig... Broer verft of trekt pincet geloof ik.

Tweezer is ook een naam voor een armprothese, dat bedoel je vast niet..
I Hugh Grant.
Ik ben bijna klaar!

Word bang van al die epileerverhalen.

Ik werk het bij met een scheermes hahah.

Slaap lekker voor straks
Die pudding wordt vast heerlijk Kuzu.Lief om die te koken omdat je man er zo van houdt.

Oh nee geen scheermes, dat deed mijn Oma zaliger ook.

Die prikte als je haar een kus gaf...
Nee, heb het niet over een armprothese.

Ik bedoel met mijn "Tweezer" mijn pincet van het merk "Tweezerman". Deze dus: http://thehut.pantherssl. ... 537-1295530376-465000.jpg

Tweezer is overigens niet meer dan het Engelse woord voor pincet.
quote:Marjo41 schreef op 11 april 2012 @ 01:43:

I Hugh Grant.Die zag ik laatst op tv en die is me toch oud geworden! Ik heb hem nog in mijn hoofd zitten van die Bridget Jones films.
Ik had al gegoogeld op tweezer, want ben altijd ''in'' voor een nieuw handig apparaatje, maar het is gewoon een ander woord voor pincet. Toch?
quote:leentjedb schreef op 11 april 2012 @ 01:48:

[...]

Die zag ik laatst op tv en die is me toch oud geworden! Ik heb hem nog in mijn hoofd zitten van die Bridget Jones films. hier precies hetzelfde.....
quote:leentjedb schreef op 11 april 2012 @ 01:48:

[...]

Die zag ik laatst op tv en die is me toch oud geworden! Ik heb hem nog in mijn hoofd zitten van die Bridget Jones films.

Oh.... ja ik bedoel ook tijdens Love actually en Bridget Jones,

leuke man en ik vind dat engels zo leuk.

Tja oud, dat worden we allemaal ...
De Tweezerman is de Rolls Royce onder de pincetten, zeg maar. Ik heb hem nu al een jaar of 6 denk ik. En hij epileert nog steeds feilloos. Moet je alleen dus wel voorkomen dat je vent er schroeven mee gaat zitten aandraaien...
quote:Marjo41 schreef op 11 april 2012 @ 01:50:

[...]

Tja oud, dat worden we allemaal ...Dat is een waarheid als een koe en gaat vanzelf.
quote:leentjedb schreef op 11 april 2012 @ 01:51:

De Tweezerman is de Rolls Royce onder de pincetten, zeg maar. Ik heb hem nu al een jaar of 6 denk ik. En hij epileert nog steeds feilloos. Moet je alleen dus wel voorkomen dat je vent er schroeven mee gaat zitten aandraaien...Oh oké, die ga ik dus ook aanschaffen!
quote:leentjedb schreef op 11 april 2012 @ 01:51:

De Tweezerman is de Rolls Royce onder de pincetten, zeg maar. Ik heb hem nu al een jaar of 6 denk ik. En hij epileert nog steeds feilloos. Moet je alleen dus wel voorkomen dat je vent er schroeven mee gaat zitten aandraaien...

Tsss heiligschennis!

Niemand komt aan mijn tweezerman, het is een duur ding maar elke cent waard.
Hij was niet heel erg goedkoop, iets van 20 euro heb ik er volgens mij voor betaald. Maar moest daarvoor ieder jaar een nieuwe kopen en dat is ook niet goedkoop.
of four weddings..

Had het niet zo op de bridget-films.

Runaway bride vond ik ook leuk. (andere acteurs) Geen zin om te googlen.

*inloggen op mail om lijstje in te leveren*
quote:Marjo41 schreef op 11 april 2012 @ 01:50:

[...]

Tja oud, dat worden we allemaal ...Maar hier toch echt niet zonder slag of stoot hoor. Zolang er haarverf is geef ik het nog niet op.
22 euro. Is inderdaad een hoop geld. Zeker gezien dat het een ding is dat je snel kwijt raakt.
quote:mocy schreef op 11 april 2012 @ 01:54:

22 euro. Is inderdaad een hoop geld. Zeker gezien dat het een ding is dat je snel kwijt raakt.Als je vent er maar afblijft
quote:Marjo41 schreef op 11 april 2012 @ 01:54:

[...]

Als je vent er maar afblijft Echt wel. Ik hoef ook niet in zijn gereedschapskist te rommelen tenslotte.
Zie Leentjes verhaal over de kleine schroefjes...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven