Onvruchtbare vriend.

11-04-2012 13:50 173 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met een onvruchtbare partner en zijn hulp met de zwangerschap/opvoeding?

Aangezien ik zwanger ben geworden en speels probeerde te pijlen naar zijn reactie hoe het zou zijn om papa te zijn. Waarop hij reageerde met "Lijkt mij leuk, maar wie is de vader?"

Na wat door gevraagd te hebben weet ik dat hij onvruchtbaar is en hij weet dat ik zwanger ben. Gelukkig heeft hij nog niet gevraagd naar wie de verwekker is.

Dus mijn vraag luidt, heeft iemand ervaring met partners die niet de verwekker is van het kind? En welke tips over hoe om te gaan met dit?
quote:SeptemberGirl schreef op 11 april 2012 @ 14:05:

[...]

Melkboer.

Buurman.

Verre achterneef van partner, tijdens familie-weekend.Nee, charismatische oom.
Nou TO vertel vertel!
ik word wel erg nieuwsgierig van dit topic....TO kom je ff terug? anders kunnen we allemaal vannacht niet slapen
Ooit van condooms gehoord? En van soa's?
Als je samen met onvruchtbare partner kiest voor een donor, omdat je graag samen een kind wil, dan is die partner een hele toegewijde vader, alsof het van hemzelf is. En hoewel biologisch niet, ís het ook gewwon van hem, want hij is overal bij en donor is vaak niet in beeld.

Maar: als je vriendin opeens zwanger is, en je wist van niets, en je bent zelf onvruchtbaar..... Dan zou ik er niet op rekenen dat die partner blijft...
Ja ik ben ook benieuwd. Wat is dit nu weer voor raar verhaal? En je hebt het hem speels gevraagd? Laat je na kijken joh
*pakt ook een mok thee en een rol koekjes. nog plek op de bank?*
Als je onvruchtbare vriend jou geen toestemming heeft gegeven van 'n ander zwanger te worden, zou ik er maar niet te hard op rekenen dat ie jou met je kind gaat helpen. Hij is niets verplicht als dna-test uitwijst dat hij niet de verwekker is.
quote:SeptemberGirl schreef op 11 april 2012 @ 14:05:

[...]

Melkboer.

Buurman.

Verre achterneef van partner, tijdens familie-weekend.Jij dirty-minded girl
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
*mjAm toblerone! Familiebank, plaats zat*

Ik denk dat het een goede vriend van dr vriend is.
nee volgens mij is het een vriendje van vroeger. of haar baas.
TO, ik hoop dat je nog antwoord komt geven. Want het is nu wel gokken hoe we je situatie moeten begrijpen
Verdorie, kunnen jullie nou niet wat begripvoller reageren!? Nou krijgen we natuurlijk nooit het hele verhaal...
Of z'n broer dat is wel een goed detail... Die een vrouw heeft die al 32 weken zwanger is

*Zet de donder en rookmachine al aan*
Yezka, stukje chocola?
quote:famke76 schreef op 11 april 2012 @ 13:59:

[...]

*ploft bij rodina op de bank...**ploft naast Famke en Rodina*
Het is natuurlijk van haar ex, die had gezegd dat je geen kinderen krijgt van neuken zonder dat je een relatie hebt!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Joehoe Orriens,

Kom je nog duidelijkheid scheppen in je verhaal?
*zoekt tissues om wie dan ook te troosten*
Jij schreef toch ook mee op Zwanger van man of minnaar? 't Is dat ik niet mag quoten uit een ander topic...
quote:yezka schreef op 11 april 2012 @ 14:10:

Verdorie, kunnen jullie nou niet wat begripvoller reageren!? Nou krijgen we natuurlijk nooit het hele verhaal...

* Lieve TO, je mag me natuurlijk altijd mailen voor een luisterend oor*
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:yezka schreef op 11 april 2012 @ 14:10:

Oooohhh tjaaaaaaaahhhh jeeeeeeehhh nooooouuuuu eehhhh...

Nee. Sorry. Gaat niet.

Ist nou al weer vrijdagmiddag???
Lekker, Rodina!

En Angel, wat doe jij hier?? Ging jij niet iets serieuzers doen?
Laatst wel een boek gelezen over behandelingen van een dame omdat haar man ook onvruchtbaar was.

Zij heeft uiteindelijk wel een kindje van haar (zo goed als onvruchtbare) man gekregen dankzij deze medische mogelijkheden.

Maar dat zul jij niet bedoelen TO. Je bent gewoon vreemdgegaan, en dan is het erg jammer dat je daar (dit keer, want wie weet hoe vaak jij dat al gedaan hebt) dit keer niet zo makkelijk vanaf komt.

Denk / hoop niet dat je vriend je hierin gaat helpen, zielig voor het kindje maar je zou het van mij uit mogen zoeken met de biologische vader.
*merkt dat de soap nu een detective wordt...*

Als reactie op de post van pimpelmeesje...
tsja.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven