VRLK
woensdag 19 maart 2008 om 16:24
woensdag 19 maart 2008 om 16:25
Meave, ik hoop echt dat ze je kan helpen wbt jouw gedachten en eetpatroon. Maar als je nog steeds naar voelt en je gewicht je aan het huilen brengt, beloof me dan dat je hulp gaat zoeken?
Vriendin is zo in anorexiadip gedoken en het heeft echt jaren geduurd eer ze moeizaam een normele band kreeg met eten.
Vriendin is zo in anorexiadip gedoken en het heeft echt jaren geduurd eer ze moeizaam een normele band kreeg met eten.
woensdag 19 maart 2008 om 16:26
Sjongejonge, ik heb echt enorme honger. En ga bij vriendin eten dus moet nog best lang wachten denk ik voor ik iets eet. Al dat gepraat over eten en kilo's. Maar idd Lien, ik ben nog hartstikke jong, fris, fruitig, fit, actief en heb lekker veel jaren tussen beide zwangerschappen zitten. Die kilo's gaan er bij mij echt wel af!!!!
woensdag 19 maart 2008 om 16:26
Ik wil:
a) Algehele liposuctie en dan meteen maar een buikwandcorrectie of
b) 10 weken onder algehele narcose en dan in een fijn slank(er) lijf wakker worden of
c) op bootcamp met allemaal leuke mensen en dat de kilo's er dan afvliegen
Eigenlijk wil ik er gewoon helemaal niet elke dag mee bezig zijn.
a) Algehele liposuctie en dan meteen maar een buikwandcorrectie of
b) 10 weken onder algehele narcose en dan in een fijn slank(er) lijf wakker worden of
c) op bootcamp met allemaal leuke mensen en dat de kilo's er dan afvliegen
Eigenlijk wil ik er gewoon helemaal niet elke dag mee bezig zijn.
woensdag 19 maart 2008 om 16:27
Maar het ligt dus wel degelijk aan je eetpatroon en niet aan bijvoorbeeld een traag werkende schildklier? Misschien te simpel gedacht, maar kun je niet een tijd Mav de boodschappen laten doen aan de hand van een boodschappenlijstje? Nu ja, ik neem aan dat als je wordt doorgestuurd, wij je ook niet echt van advies kunnen dienen....
quote:Pammie schreef op 19 maart 2008 @ 16:26:
Ze gingen er wel af maar niet zo soepel als na de eerste. En ook geen kilo meer dan gewicht voor zwangerschap helaas. Het lijkt wel of 2 keer uit model teveel van het goede is geweest.Zou het dan aan nummer 2 hebben gelegen? Hoe gaat het dan bij nummer 3?
Ze gingen er wel af maar niet zo soepel als na de eerste. En ook geen kilo meer dan gewicht voor zwangerschap helaas. Het lijkt wel of 2 keer uit model teveel van het goede is geweest.Zou het dan aan nummer 2 hebben gelegen? Hoe gaat het dan bij nummer 3?
quote:vrolijk schreef op 19 maart 2008 @ 16:25:
Meave, ik hoop echt dat ze je kan helpen wbt jouw gedachten en eetpatroon. Maar als je nog steeds naar voelt en je gewicht je aan het huilen brengt, beloof me dan dat je hulp gaat zoeken?
Is al een beetje te laat denk ik.
Is al een beetje te laat denk ik.
woensdag 19 maart 2008 om 16:29
quote:lien schreef op 19 maart 2008 @ 16:28:
Ik woog 67 voordat dochter kwam, 60 erna.
Daarna denk ik 62 voordat Kiloknaller kwam, 65 erna.
Nu was ik ook iets van 62/63 en in juni gewoon weer strak 60 (via nu al 75 kilo en ik moet nog 13 weken....).
Maar jij bent wel heel lang. Is 60 dan niet weinig?
*vraagt Vrolijk heel voorzichtig*
Ik mag officieel namelijk al met mijn 1.63 60 kilo wegen.
Ik woog 67 voordat dochter kwam, 60 erna.
Daarna denk ik 62 voordat Kiloknaller kwam, 65 erna.
Nu was ik ook iets van 62/63 en in juni gewoon weer strak 60 (via nu al 75 kilo en ik moet nog 13 weken....).
Maar jij bent wel heel lang. Is 60 dan niet weinig?
*vraagt Vrolijk heel voorzichtig*
Ik mag officieel namelijk al met mijn 1.63 60 kilo wegen.
woensdag 19 maart 2008 om 16:31
quote:Morrie schreef op 19 maart 2008 @ 16:29:
Pammie, ik ben ouder dan jij........ Ik ben 32.
Maar ik kwam bij Schorrie niet veel aan tijdens zwangerschap en nu tot nu toe weer niet volgens mij. Ik hoop dat ik het daardoor in bedwang kan houden.
Oh oh...
Bij Mini kwam ik 11 kilo aan en bij Mannie 12. Mannie was ook een kilo zwaarder dus dat kan dan wel kloppen.
Pammie, ik ben ouder dan jij........ Ik ben 32.
Maar ik kwam bij Schorrie niet veel aan tijdens zwangerschap en nu tot nu toe weer niet volgens mij. Ik hoop dat ik het daardoor in bedwang kan houden.
Oh oh...
Bij Mini kwam ik 11 kilo aan en bij Mannie 12. Mannie was ook een kilo zwaarder dus dat kan dan wel kloppen.