VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Morrie & Pammie, ik kwam met Loeder en mormel 21 kilo aan en woog.....rappapapapapa.... 78 aan het einde!
Leuk Vrolijk, hakje is me iets te hoog. Heb zelf net twee paar nieuwe gekocht, ben ik ook mee in nopjes. Merk Cellini geen idee of jullie dat wat zegt.
Da's lief Vrolijk. Maar ik moet je waarschuwen, ik kan heel erg goed net doen alsof er niets aan de hand is. En dan ben je zo ineens weer een paar jaar verder (en weer tig kilo zwaarder... dat dan weer wel).
Ik ga ophouden met Morrie plagen en terug naar mijn eigen huis Kindertjes zijn een beetje door aan het draven en de boerenkool komt niet vanzelf op tafel (helaas, want ik heb helegaar geen zin om te koken).

Daaaag buufkes!
Eet smakelijk Lien! Ik vind het zelf erg lekker, ik hoop dat het jullie ook smaakt.

Nu de kinderen halen. Weg met de rust.
Bij de eerste twee kwam ik 25-30 kilo aan. Bij Vietje 15-18 kilo ofzo.
Was gezellig Pammie!
Bij de eerste twee kwam ik 36 kilo aan. Maar ik kreeg er dan ook 2. Dat dan weer wel.
Ik kwam 10 kilo aan (denk ik, ongeveer, paar weken voor bevalling was het 8 kilo). Die 21 kilo van Vrolijk, jemig, ik kan me niet voorstellen waar jij dat laat zeg. Maar was misschien ook veel vocht?

Ik ben blij dat ik niet Elyane, Mille, Athena of Nathje ben. Je zult dit toch maar allemaal moeten bijlezen...
En nu ben ik echt weg.
18 kilo per kind. Zo bekeken valt het best mee Drop.
Eet ze Pammie!

Crap, nu heeft iedereen inspiratie behalve ik. Ik heb namelijk alleen mosterd en moet dus wat gaan doen en bedenken. Irritant.
Boerenkool met worst en mosterd?
Drop, jij had er inderdaad 2. En ze waren ook niet ienimini bij geboorte voor een tweeling.

Morrie, was ook veel vocht vanwege de hoge bloeddruk. Na de bevalling moest ik dus ook heeeeeeeel veel plassen en woog ik na 2 weken alweer 63 kilo.
Ik lust geen boerenkool. Yuck.
Elessie, ik heb wel van merk gehoord. Plaatje?
Trouwens, als we dan toch aan het zeuren zijn over uiterlijk. Weet je wat ik wel jammer vind? Dat ik door de zwangerschappen striae heb van mijn knieën tot boven mijn navel. Dus ook als ik een korte broek draag of een rokje, zie je van die lelijke plekken op mijn (verder slanke) benen.
Broodjes worst met mosterd?
Boterham met kaas en mosterd?
Ik baal ervan dat mijn buik blijft hangen op het litteken van de keizersnede. Ben nu redelijk braaf aan de buikspieroefeningen, misschien wordt het dan nog wat.
Hmm..dat lust ik wel!

Meave, heb jij striae op je bovenbenen vanaf de knie? Ik wist niet eens dat het kon? (of zeg ik nou iets stoms?)

Sosm denk ik dat we een gezamelijk chat topic zouden moeten hebben: Vrolijke Mutsen of Mutserig Vrolijk net asl op msn chat waar je ook mensen kan toevoegen. Zeker wbt recepten en foto's!
Nou ja, je kunt ook striemen hebben op je borsten en op je rug. Dus waarom niet op je benen. Charmant is anders in elk geval.
Binnekant bovenbenen trouwens. Geen idee of dat nog wat uitmaakt, maar dus niet aan de voorkant ofzo.
Op je rug? Ik wist alleen borsten, billen, heupen en buik. Daarbuiten heb ik er nooit over nagedacht.
Mav heeft striemen op zijn rug. Hij was altijd een klein jongetje en groeide toen ineens heel snel. Nu is hij 1m92.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven