weer wakker?

02-04-2012 20:21 3007 berichten
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.

Maar dat kan niet.

Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.

Maar dan heb ik mij veslapen.

Ja, dat is het woord.

En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.

Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.

Word wakker, word wakker.

Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.

Word wakker, word wakke.

En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.

Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.

Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.

(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)

http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Alle reacties Link kopieren
Sterkte heleen! Hopelijk word je serieus genomen en goed geholpen
Ben zo blij dat ik niet op een of andere lezing zit

Net ff Van God Los gekeken en GTST. Zal ns kijken of er nog iets leuks te zien is ergens en daarna ga ik op tijd slapen.

Ans. Ben hier niet zo vaak meer tegelijk met jou
Mooie serie he, van God Los?! Heb vorig seizoen ook bijna alle afleveringen gezien, zo intrigerend om te weten wat voor verhaal er nu achter zo'n nieuws/kranten bericht zit. Ik kijk nu Criminal Minds, vind ik ook altijd zo'n goeie serie

Ansje, hoe is het? Nog steeds blij dat je destijds gestopt bent met dat ene vrijwilligers werk? Of mis je het toch wel?
Ja Maroon, ik heb het vorig seizoen aan het einde pas 'ontdekt'. Wat ik toen nog terug kon kijken heb ik teruggekeken maar de eerste afleveringen waren toen niet meer online.

Ik dacht aan het begin van deze aflevering: Volgens mij ga ik de hele tijd gewoon Johnny de Mol en Lottie Hellingman zien. (risico met zoveel BN-ers). Maar dat viel mee, ik ging wel mee in de personages.

Net een beginnetje van Echt Scheiden gezien maar ik word daar zo triest van. Boos ook. Ik was al een beetje gefrustreerd gisteren en vandaag na topics over mannen wel of niet vertrouwen als ze na t stappen bij een 'gewone' vriendin blijven slapen. Heb iets te veel bezette kerels achter me aan gehad om daar nog neutraal tegenaan te kijken.

Echt Scheiden ga ik niet kijken verder. Niet mijn programma.
Ik heb vanmorgen een klein stukje gezien bij Koffietijd, waarin de papa verteld dat ie weggaat, en ze heel weinig (bijna niet) meer gaat zien, en waarin de moeder vreselijk verdrietig is omdat ze haar man en maatje kwijtraakt, en de vader blij is en denkt aan de tijd met zn nieuwe vriendin. Toen dacht ik, no way dat ik dit ga kijken. Kan me ook niet voorstellen dat je bij zulke stappen een camera wilt hebben
Ik heb ook maar een heeeel klein stukje gezien. Werd al triest van het interieur van het huis, er straalde zo weinig gezelligheid vanaf.

Die kerel heeft een paar maanden na de bruiloft al een ander. En dan denk ik dus de hele tijd bij het zien van die kop: Waarom ging je dan trouwen...waarom ging je dan trouwen.

En het laatste wat ik gezien heb ging over de eerste date, dat was na een chatsessie om half 3 s nachts bij de Mac Donalds. Nou dan weet ik wel wat voor date dat was. Niks mis mee maar doe niet alsof het het toppunt van romantiek geweest is. (al is het maar omdat je op tv bent... verzin een beter verhaal)
Heb niks gemist door het niet te zien dus.

Arme kindertjes, worden dus de rest van hun leven geconfronteerd met zulke beelden van hun papa
Ha meisjes!

Zulke programma's hoef ik ook niet te zien hoor. Ik hou helemaal niet van dat genre televisie.
Ik vraag me af of dit programma gaat scoren. Denk dat het voor heel veel mensen te pijnlijk is of boze gevoelens oproept.
Ik weet het niet, er zijn toch een heleboel mensen die graag naar het verdriet van een ander kijken..
Ja das waar. Ik kijk normaal ook best wat trash-programma's maar dit kon ik niet aanzien.
Hier staat nu voetbal op. Niet dat mij dat nou zo boeit maar het schijnt best wel spannend te zijn
Ik zoek mijn bed op, welterusten voor degenen die ook slapen gaan, en veel gezelligheid voor de nachtploeg!

Oant moarn!
Oant moarn, Mar!
heleen, veel sterkte en beterschap

MV, las je bouillonvraag, probeer er morgen op terug te komen, hier of per mail, nu te moe.

Rest: fijne donderdag.
Ik heb beperkt terug gelezen en wil Helene veel sterkte wensen.

Zo'n verplichte bedrust zal niet meevallen, ik hoop dat het snel beter met je gaat. Het is voor een goed doel moet je maar denken.
Hoop dat je lekker slaapt straks thee.
Marjo ook nog wakker, ik haal gauw even een gekoelde witte wijn.
Zit me te pletter te vervelen hier

Voortaan ook maar om 11 uur naar bed!
quote:Jonari schreef op 12 april 2012 @ 01:26:

Marjo ook nog wakker, ik haal gauw even een gekoelde witte wijn.

Het is hier wel heeeel rustig vanavond! Heeft iedereen ineens het dag/nacht ritme te pakken ofzo? Ik zit me ook te vervelen, ik had zowaar ineens een rl vanavond maar nu weer klaarwakker.

Morgen een vrije dad, dat scheelt.
Wat zou ik graag de aanraking van een vrouw willen voelen.........Hoe lang nog?
O god, hebben we Hans ook weer.

Hans
Op Hans kan je de klok zetten!
Soms dan voel ik me zo alleen, ik loop in de stad kijk om me heen al die vrouwen zo ver weg en toch dichtbij
Biertje, Hans?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven