Entertainment alle pijlers

Echt Scheiden (Trash TV)

07-03-2012 20:06 3129 berichten
Alle reacties Link kopieren
In Echt Scheiden begeleidt Natasja Froger samen met scheidingscoach Yolande de Best-Meijer scheidende ouders naar een zo ideaal mogelijke situatie met hun kinderen.

In dit programma leren stellen om hun kinderen meer lief te hebben dan hun ex te haten. Zij zullen samen met Natasja Froger en scheidingscoach Yolande de Best-Meijer werken naar een nieuw ‘samenlevingscontract’ dat door beide partijen ondertekend moet worden. Doel van het programma is om te accepteren dat de verbintenis man-vrouw over is, maar dat de relatie van vader-moeder doorgaat. En dat dat een geheel andere rol is. Echt Scheiden is vanaf woensdag 7 maart wekelijks te zien bij RTL 4.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ook ik heb gekeken en ik sluit me volledig aan bij jullie allemaal: wat een L*L van de bovenste plank is die vent!!!! Ik snap werkelijk niet dat zijn nieuwe vriendin dit niet inziet.
Ik heb alleen het eerste stuk gezien en voor de rest stond ie wel aan maar was ik aan de telefoon en het geluid uit, Ik vond het naar 1 minuut al een eikel.

Ja, die vrouw voelde zich het slachtoffer. Maar ja, ik kon het me wel voorstellen. Ik was zelf ook zo. Misschien niet zo erg als zij ( ik heb alleen ex zijn tas ingepakt om he mduidelijk te maken dat ie kon kon oprotten. Niet om hem 'toestemming te geven naar zijn neukertje te vertrekken.'

Hoewel zij het ook voor de kinderen deed ( zelf een kind van gescheiden ouders) snap ik toch ook niet dat je dat 2,5 jaar volhoud. Pff. Bij mij zat er ruim 2,5 maand tussen dat ex vreemdging ( het heeft even geduurd voordat ik zijn telefoon onderschepte en bewijs had, want hij ontkende) en dat hij moest vertrekken. Maar toen werd ik al doodongelukkig van al die nachten alleen en de gedachte dat hij het wel leuk had.

Ik heb geen kinderen met ex, goddank niet, maar het lijkt me vreselijk als je zo'n ex hebt die dan vol lof over zijn nieuwe vrouwtje praat en totaal gevoelloos over zijn kids. Wat ben je dan voor een lul.

En dan die Astrid: dat heb ik dus niet gehoord, maar wel het ene kind en niet de twee anderen??? Hoe je het durft... Daar is toch geen enkel excuus voor omdat je bek uit te krijgen zeg. Bah.

Ik lees dat iedereen denkt dat Eric wel weer naar de volgende huppelt. Ik hoop eerlijk gezegd dat zij hem verlaat. Weet ie ook eens hoe het voelt. Al zal hij dan snel genoeg iemand vinden die hem wil troosten.

Wat een zielige vent en wat enorm zielig voor die kinderen. Ik hoop eigenlijk dat Miranda een lieve man tegenkomt die trouw i s en goed voor de kinderen. Daar hebben die kinderen waarschijnlijk dan meer aan dan aan hun vader.

Wat een loser. Gatverdamme.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
quote:malu3 schreef op 12 april 2012 @ 19:00:

In plaats van de koffer voor deze loser in te pakken om naar zijn neukertje te gaan had ik hem de koffer compleet door zijn strot geduwd. Ik kan er niet over uit dat er zulke egoisten bestaan. Bah!ohja dit zou ik ook nog doen!
quote:thee schreef op 12 april 2012 @ 15:01:

Zuigstengel, kom er maar in, liefst met nieuws heet van de naald !
Als ik Natasja was dan zou ik mijn afkeer van dit stuk verdriet niet verborgen kunnen houden. Zo'n kerel wil ik zelfs niet als hele vage kennis hebben.
quote:malu3 schreef op 12 april 2012 @ 19:16:

Als ik Natasja was dan zou ik mijn afkeer van dit stuk verdriet niet verborgen kunnen houden. Zo'n kerel wil ik zelfs niet als hele vage kennis hebben.Eens...
Zuigstengel!

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Re__ske schreef op 12 april 2012 @ 19:06:

Ik heb alleen het eerste stuk gezien en voor de rest stond ie wel aan maar was ik aan de telefoon en het geluid uit, Ik vond het naar 1 minuut al een eikel.

Ja, die vrouw voelde zich het slachtoffer. Maar ja, ik kon het me wel voorstellen. Ik was zelf ook zo. Misschien niet zo erg als zij ( ik heb alleen ex zijn tas ingepakt om he mduidelijk te maken dat ie kon kon oprotten. Niet om hem 'toestemming te geven naar zijn neukertje te vertrekken.'

Hoewel zij het ook voor de kinderen deed ( zelf een kind van gescheiden ouders) snap ik toch ook niet dat je dat 2,5 jaar volhoud. Pff. Bij mij zat er ruim 2,5 maand tussen dat ex vreemdging ( het heeft even geduurd voordat ik zijn telefoon onderschepte en bewijs had, want hij ontkende) en dat hij moest vertrekken. Maar toen werd ik al doodongelukkig van al die nachten alleen en de gedachte dat hij het wel leuk had.

Ik heb geen kinderen met ex, goddank niet, maar het lijkt me vreselijk als je zo'n ex hebt die dan vol lof over zijn nieuwe vrouwtje praat en totaal gevoelloos over zijn kids. Wat ben je dan voor een lul.

En dan die Astrid: dat heb ik dus niet gehoord, maar wel het ene kind en niet de twee anderen??? Hoe je het durft... Daar is toch geen enkel excuus voor omdat je bek uit te krijgen zeg. Bah.

Was dat niet vanwege ruimtegebrek? Dat er voor 1 kind wel een slaapplek is, maar voor 2 of meer niet? Kan me wel voorstellen dat je de kinderen niet uit elkaar haalt als ze bij hun vader zijn omdat er maar 1 slaapplek is.

Ik lees dat iedereen denkt dat Eric wel weer naar de volgende huppelt. Ik hoop eerlijk gezegd dat zij hem verlaat. Weet ie ook eens hoe het voelt. Al zal hij dan snel genoeg iemand vinden die hem wil troosten.

Wat een zielige vent en wat enorm zielig voor die kinderen. Ik hoop eigenlijk dat Miranda een lieve man tegenkomt die trouw i s en goed voor de kinderen. Daar hebben die kinderen waarschijnlijk dan meer aan dan aan hun vader.

Wat een loser. Gatverdamme.
Ik heb de uitzending gezien en volgens mij is inderdaad heel Nederland het eens over Erik Volgmijnpik, namelijk dat hij een onsympatieke lul is en een belabberde vader. Wat ik echter jammer vond is dat uitgerekend hij met zijn kinderen naar de dierentuin mocht van RTL. Miranda, die eigenlijk alleen maar labiel in beeld kwam samen met haar kinderen, mocht weliswaar naar de kapper en de psych, maar ik had haar juist die qualitymomenten met haar kinderen gegund om ook eens als een leuke stabiele moeder met ze op te trekken. En iedere keer werd benadrukt door het programma dat Erik vooral leuke dingen met zijn kinderen moest gaan doen . Erik moet zich als een vader gedragen!! en geen Mc Donaldspapa.

En ik denk dat het ook geen kwaad had gekund als iemand van RTL Erik iets harder had aangepakt over zijn gedrag. Ik bedoel, een paar kritische vragen aan Erik hadden het programma goed gedaan!
Dansen is leuker dan lopen
quote:Tickel schreef op 12 april 2012 @ 19:27:

[...]

Ik geloof dat het vanwege ruimtegebrek was ja maar hallo, een kind van 2 en 4 kunnen toch makkelijk op een luchtbed of eentje op de grond en één op de bankl. Beetje armmoedig ja, mee eens, maar een echte goede vader zou ook zorgen dat daar ook gewoon ruimte voor is. In ieder geval op termijn.
quote:Re__ske schreef op 12 april 2012 @ 19:49:

[...]

maar een echte goede vader zou ook zorgen dat daar ook gewoon ruimte voor is. In ieder geval op termijn.Precies! Bovendien zouden zijn kinderen vóór zijn vriendin moeten gaan. En als er wel ergens een bed voor 1 kind kan staan, kan je daar toch ook een stapelbed neerzetten, of ben ik nou gek?
quote:lechatnoir schreef op 12 april 2012 @ 19:56:

[...]

Precies! Bovendien zouden zijn kinderen vóór zijn vriendin moeten gaan. En als er wel ergens een bed voor 1 kind kan staan, kan je daar toch ook een stapelbed neerzetten, of ben ik nou gek?Als hij een beetje een vader was dan was hij niet bij die vrouw ingetrokken maar had hij op zijn minst in die 2,5 jaar kunnen zorgen dat hij een huis voor zichzelf had waar hij zijn kinderen kon ontvangen..
Dat ook ja. Lapzwans.
Heb ik Erik nou gemist in RTL Boulevard?
En wat ik nog vergeet: Assie en Erik hebben geen plek voor de kinderen van Miranda. Over ons aller Dimitri wordt al helemaal niet meer gesproken.

Ik bedoel: zou Erik die al helemaal afgeschreven hebben? Fijn...
Iedereen die meewerkt aan zo'n programma zou zich de ogen uit de kop moeten schamen.

Zowel de producers als de deelnemers. Waarom worden die kleine kinderen hierin niet beschermd?

Ik vind het grof schandalig en hoop dat het programma volgende week van de buis gehaald wordt.
Moeder is nu toch vertrokken. Kan vader niet terug naar het oude huis? Dat was toch een koopwoning en dan hebben de kinderen hun eigen slaapplek.

Kan die Astrid gelijk mee verhuizen want begreep ik nou dat Astrid ook al eerder in het huis is geweest als moeder moest werken?? Zit daar nu pas aan te denken.

Dat heb ik dan toch wel verkeerd begrepen hoop ik.
Jezus Christus, dit is wel echt de onderkant van de relatiemarkt.

Ik begrijp deze man in zoverre wel dat Miranda geen brains heeft, geen looks, geen zelfvertrouwen, psychisch wrak. Spoort niet.

Hij scoort dan NET AAN iets hoger, maar hij is ook bepaald geen Martin81. Vooral zijn gevoelloosheid was stui-tend. Hij leek 10 keer meer van Astrid te houden dan van zijn drie kinderen bij elkaar. Wat een lamlul. Zo egoistisch heb ik het zelden meegemaakt.

Die Natasha Froger ziet er ordinair en simpel uit, maar is eigenlijk best sociaal vaardig. Dat is me al eerder opgevallen. Eigenlijk best een leuke vrouw, als je haar uiterlijk wegdenkt. Ze heeft ook altijd leuke formats. Ik weet niet of jullie "schoondochter gezocht" nog herinneren, dat was ook al zo'n klassieker in het genre treurige situaties/mensen.

Maar het belangrijkste blijft toch wel: WAAROM willen mensen zo graag op tv altijd? WHY? WHY?
quote:mazzelen schreef op 12 april 2012 @ 20:08:

Iedereen die meewerkt aan zo'n programma zou zich de ogen uit de kop moeten schamen.

Zowel de producers als de deelnemers. Waarom worden die kleine kinderen hierin niet beschermd?

Ik vind het grof schandalig en hoop dat het programma volgende week van de buis gehaald wordt.Eens.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:mazzelen schreef op 12 april 2012 @ 20:08:

Ik vind het grof schandalig en hoop dat het programma volgende week van de buis gehaald wordt.Hier ben ik het helemaal mee eens. Dit programma is heel slecht voor mijn bloeddruk. Arme kindertjes.
quote:martin81 schreef op 12 april 2012 @ 20:10:

Ik begrijp deze man in zoverre wel dat Miranda geen brains heeft, geen looks, geen zelfvertrouwen, psychisch wrak. Spoort niet.

Hij scoort dan NET AAN iets hoger, maar hij is ook bepaald geen Martin81. Vooral zijn gevoelloosheid was stui-tend. Hij leek 10 keer meer van Astrid te houden dan van zijn drie kinderen bij elkaar. Wat een lamlul. Zo egoistisch heb ik het zelden meegemaakt.

Die Natasha Froger ziet er ordinair en simpel uit, maar is eigenlijk best sociaal vaardig. Dat is me al eerder opgevallen. Eigenlijk best een leuke vrouw, als je haar uiterlijk wegdenkt. Ze heeft ook altijd leuke formats. Ik weet niet of jullie "schoondochter gezocht" nog herinneren, dat was ook al zo'n klassieker in het genre treurige situaties/mensen.

Maar het belangrijkste blijft toch wel: WAAROM willen mensen zo graag op tv altijd? WHY? WHY?
Net zo graag als waarom mensen zichzelf willen laten afzeiken op een vrouwenforum, Martin. Gezien willen worden boven alles.

Ben het eens met mijn voorgangers; dit programma is echt schandalig. De kids zijn van secundair belang, een soort van 'props' of 'decor'

Kon me bij beiden niet inleven in hun verhaal/perceptie van gebeurtenissen. Eric die er met een goed gevoel overal maar inhangt en miranda als vloermat die haar kids gebruikt om sympathie op te wekken. En zij is -denk ik- de Astrid van 2006 geweest, dus wat mij betreft totaal geen medelijden

Is het echt nodig te gaan vloeken. Of weet je geen andere manieren meer om aandacht te krijgen hier? :puke:

Hij scoort dan NET AAN iets hoger, maar hij is ook bepaald geen Martin81.

Vooral zijn gevoelloosheid was stui-tend. Hij leek 10 keer meer van Astrid te houden dan van zijn drie kinderen bij elkaar. Wat een lamlul. Zo egoistisch heb ik het zelden meegemaakt.

Maar het belangrijkste blijft toch wel: WAAROM willen mensen zo graag op tv altijd? WHY? WHY?Nee, het belangrijkste blijft: WAAROM wil jij zo graag op dit forum? WHY? WHY? *drama-modus uit*

Hij scoort dan NET AAN iets hoger, maar hij is ook net bepaald geen Martin81. Vooral zijn gevoelloosheid was stui-tend. Hij leek 10 keer meer van Astrid te houden dan van zijn drie kinderen bij elkaar. Wat een lamlul. Zo egoistisch heb ik het zelden meegemaakt.

quote:Yvonne77 schreef op 12 april 2012 @ 20:28:

[...]

Nee, het belangrijkste blijft: WAAROM wil jij zo graag op dit forum? WHY? WHY? *drama-modus uit*

Omdat Martin denkt dat wij allemaal op hem zitten te wachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven