Tandarts
vrijdag 13 april 2012 om 04:08
Mijn man, zolang ik hem ken ( 6 jaar ) is hij nog nooit naar de tandarts geweest. Ik kan aandringen maar werkt niet. Hij is zo bang er voor. Sinds een klein poosje heeft hij zoveel pijn, ik word er van wakker ( hij slaapt nu weer ). In ieder geval, hij heeft geen tandarts verzekering omdat hij er geen gebruik van maakte dus als ik hem naar de tandarts kan lootsen kunnen we het niet betalen, hoe ga ik dit aanpakken. Die pijn is te erg om te zien.
vrijdag 13 april 2012 om 16:19
Mijn vriend heeft ook problemen gehad met zijn gebit. We hebben daar door eens in het weekend bij de huisartsen post gezeten voor een antibiotica kuur en pijnstilling. Inmiddels hebben we samen een nieuwe (erg lieve en geduldige) tandarts gezocht. Hij is ook niet extra verzekerd voor de tandarts kosten, maar de behandeling gaat in stapjes, dus het zijn tot nu toe nog geen hele hoge rekeningen en ze komen daar door ook niet allemaal te gelijk. Mocht er wel een hele grote tussen zitten dan gaan we wel regelen dat het in een paar termijnen kan. Het is gewoon zijn gezondheid en daar heb ik best wat geld voor over. Dan maar wat zuiniger aan doen met andere dingen. Onze tandarts heeft trouwens bij de intake precies op papier gezet wat het in het totaal zou gaan kosten. Dat vond ik ook erg prettig.
Veel succes.
Veel succes.
vrijdag 13 april 2012 om 17:33
We zijn net terug van de huis arts, ziekenhuis kunnen we niet terecht, dokter heeft gebeld, alles moet via de tandarts. Het is een mega abces. Vanavond om 20.00 kunnen we terecht. Financieel gaan we wel kijken hoe dit zich oplost. ik hoop alleen dat ik mijn man mee krijg, ik denk het wel want ik ben heel boos geworden. Volgende stap is gebit gaan renoveren en bij houden. Pffff ik weet nu al dat ik huil vanavond als ik zie hoe hij er bij loopt.
zaterdag 14 april 2012 om 10:08
Het probleem is verholpen, abces is weg gesneden er is een kies weg gehaald. Hij is wel 4 keer verdoofd maar uiteindelijk is alles opgelost. De tandarts kon heel goed zijn vertrouwen winnen. Kosten vielen god zij dank heel erg mee ( 89 euro ) . Ik ben echt heel blij.
Heel erg bedankt voor jullie reacties
Heel erg bedankt voor jullie reacties