weer wakker?

02-04-2012 20:21 3007 berichten
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.

Maar dat kan niet.

Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.

Maar dan heb ik mij veslapen.

Ja, dat is het woord.

En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.

Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.

Word wakker, word wakker.

Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.

Word wakker, word wakke.

En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.

Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.

Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.

(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)

http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 16 april 2012 @ 00:05:

Haha grappig! Mooie kat trouwens.

Prachtige kat he!

Ik vond hem zo leuk het filmpje. Schreef ook in het topic dat een van mijn katten een hekel had aan mijn ex en hem echt het leven zuur maakte. Vond het wel grappig want hij had gelijk in dat geval.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Jonari schreef op 16 april 2012 @ 00:05:

Haha grappig! Mooie kat trouwens.

Jo, eenzamehans heeft er dus blijkbaar wel een ban voor gehad :( (las net even bij in het modtopic)

Verder zwaai ik alleen even welterusten, geen zin om te kletsen en ga slapen.
quote:thee schreef op 16 april 2012 @ 00:23:

[...]

Jo, eenzamehans heeft er dus blijkbaar wel een ban voor gehad :( (las net even bij in het modtopic)

Verder zwaai ik alleen even welterusten, geen zin om te kletsen en ga slapen.

Ja, ik lees het ook net.

Word er gelijk chagrijnig van

Slaap lekker thee, gaat het wel een beetje met je?
Ik werd er ook chagrijnig van en moe(s)t even op mijn handen zitten om niet te reageren. Ik had de neiging om tegen 'm te zeggen, mail me maar zodat ik je kan vertellen wat je beter niet meer kunt doen.

Hoop lekker te slapen maar heb vanmiddag al 1,5 uur geslapen en heb geen zin om rond 7 uur klaarwakker te zijn

En verder gaat het niet bepaald geweldig.

MV, de soep nog gegeten?

truste allemaal.
Ik heb nog niet gegeten Thee, dus het gaat morgen mijn ontbijt worden denk ik.

Truste Thee.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik rook nog een shaggie en dan kruip ik ook mijn bed in..

het gaat nog niet echt lekker.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ook alvast truste Bron.
Ik ga ook maar tv kijken. Ook geen zin meer om te kletsen.

Truste allemaal
Trusten Bron en Myleen
Kom alleen even en zeggen dat ik naar bed ga.

Welterusten!
Slaap lekker Leen
ik hoop zo in slaap te vallen. Rot avond gehad.

Truste!
Wat verdrietig Ieb

Hoop dat je lekker slaapt.
ah dank je wel. Jij ook welterusten jonari!
Iemand wakker?
Ik nog wel (ook niet zo lang meer hoor)

Ga wel nog even een sigaretje roken
Lichtbron

Probeer er boven te staan, de twee dames hebben alleen maar het doel om reacties uit te lokken.
quote:master_mind schreef op 16 april 2012 @ 03:19:

Ik nog wel (ook niet zo lang meer hoor)

Ga wel nog even een sigaretje roken

He MM, jij bent toch heel lang weggeweest van het forum? Of vergis ik me nou?

Moge Bankje, hoe is het?
Prima MV Ik moet me eigenlijk aan gaan kleden maar heb geen zin.

Heb je goed geslapen?
quote:bankje schreef op 16 april 2012 @ 08:24:

Prima MV Ik moet me eigenlijk aan gaan kleden maar heb geen zin.

Heb je goed geslapen?Ja ik heb wat raar geslapen. Ik had een kuiltje bij mijn buik, en die 2 kleintjes waren daar samen ingekropen en waren aan het spelen of vechten, geen idee, ik heb mijn hand ertussen gedaan en in het donker geprobeerd ze te laten stoppen. Kan ook zijn dat ik het gedroomd heb. Weet het niet meer. Maar ik voel me niet zo lekker dus hoop dat het zo wegtrekt. Pijn op de borst en een beginnend gevoel van een hp aanval dus even rustig aan doen zodat het gaat stoppen.
Goedemorgen allen!

Heb nog niet bijgelezen van gister en vanacht, heb ik iets belangrijks gemist?

Achjee MVtje, hoe gaat het nu met je? Ging zo goed de laatste tijd!
Thee, had jij nog die AH efteling zegels/kaarten? Dan heb ik namelijk wel belang bij 2 kaarten, kan ze geloof ik nog tot half juni ofzo in leveren.
Ohhh Maroon, had het 1 dag eerder gezegd..... heb ze volgens mij gister weggegooid omdat ik dacht dat niemand ze meer hoefde, denk niet dat ik ze nog terug kan vinden maar zal straks even kijken.

Anders heeft MV ze misschien nog.

MV, ik heb je mail beantwoord.

Maroon, er is niet zoveel geschreven en volgens mij heb je niks bijzonders gemist.

Ik was even op het balkon uurtje geleden of zo. Men oh men wat waterkoud hier door de wind. Heb wel eten voor vanavond dus denk dat ik boodschappen doen maar even uitstel.

Bovendien denk ik dat ik bloedprikken donderdag combineer met de 1e echo, scheelt weer een heen-en-terug-ziekenhuis-wandeling. Mijn blaasontstekingskuur loopt woe-ochtend af, dus dan nog wel even naar HA voor de controletest.

Verder veel te doen en helaas veel dingen waar ik me nauwelijks toe kan zetten. Nou ja, dan maar in kleine stapjes.

Nog heel even online en dan aan de slag.
Net een restje op van de pittige pasta van gister. Daar knapt een mens van op
quote:bankje schreef op 16 april 2012 @ 08:21:

Lichtbron

Probeer er boven te staan, de twee dames hebben alleen maar het doel om reacties uit te lokken.

Zijn het er wel twee?

Van mij ook een knuf Lichtbron. Het is belachelijk hoe mensen hier aan de haal gaan met wat je aan persoonlijke informatie deelt. Voor jou nu een beetje laat, maar misschien dat een ander zich hierdoor nog eens bedenkt.

Zonde ook van het hele forum, want juist de persoonlijke verhalen maken het tot wat het is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven