Eindelijk een schone afzuigkap

16-04-2012 15:48 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Via via een flesje Innospray gekregen, een rvs reiniger. Een goede reiniger voor mn rvs in de keuken die streeploos opdroogt. Alleen bij fabrikant niet te krijgen als consument. Heeft iemand een goed alternatief?

Heb al tig middelen geprobeerd....Ik dacht dat ik eindelijk 'het' middel had gevonden. Wat gebruiken jullie om bv de afzuigkap schoon te houden zonder dat die plakt en lelijk droog wordt?
Dasty, te koop bij de Wibra
Is dit het? Of lijkt het er op?

http://www.bikefit-shop.n ... vs-poets-spray-200ml.html
quote:malu3 schreef op 16 april 2012 @ 15:50:

Dasty, te koop bij de WibraMaar dan wrijf je het na denk ik? Hier word de afzuigkap niet streeploos schoon met Dasty, moet altijd met een droge doek napoetsen.
Na het schoonmaken met Dasty (wondermiddl!) even opwrijven met een druppeltje babyolie
Gewoon, een allesreiniger. 't Is niet alsof ik er vuil van maanden af moet krijgen ofzo.
quote:Jorina schreef op 16 april 2012 @ 15:54:

[...]

Maar dan wrijf je het na denk ik? Hier word de afzuigkap niet streeploos schoon met Dasty, moet altijd met een droge doek napoetsen.Na Dasty, gebruik ik een doekje met allesreiniger (Andy) en droog ik na met een oude theedoek, fluitje van een cent.
Ik gebruik muscle voor de keuken en dan navrwijven met een theedoek.

(geen wibra in de buurt)
Dasty en ff nadrogen idd! Eindelijk niet meer schrobben op dat rotding
quote:malu3 schreef op 16 april 2012 @ 15:56:

[...]

Na Dasty, gebruik ik een doekje met allesreiniger (Andy) en droog ik na met een oude theedoek, fluitje van een cent.Dat is mij dus teveel werk
Hoewel ik ook Dasty-fan ben, doe ik de rvs-afzuigkap met spiritus. Gaat veel sneller. Een flinke scheut spiritus op een droge doek en dan afnemen.
...
quote:Ivetje schreef op 16 april 2012 @ 15:59:

Dasty en ff nadrogen idd! Eindelijk niet meer schrobben op dat rotding Dit dus!
Ik gebruik eerst Dasty voor het ontvetten.

Daarna gebruik ik RVS reiniger van de Action.

Dat is denk ik vergelijkbaar met wat TO bedoelt. Maakt het streeploos schoon en laat een beschermend laagje achter.

Ik maak te weinig schoon, dus gebruik ik eerst Dasty

Maar dat RVS spul van de Action komt meer in de buurt van wat TO heeft. En is erg goedkoop!

Het zit in een spuitbus, erop sprayen en met een droge doek afnemen. Superspul!
Toedeloe spammert !

Hoewel, misschien oordeelde ik wat te snel?
.
Ik wrijf m'n roestvrijstalen spullen ook na met een drup babyolie eens in de zoveel tijd. Gaat het weer mooi van glimmen en gelijk een dun vetlaagje wat het afnemen van vuil weer makkelijker maakt.
Het filter kan in de afwasmasjiene op de hoogste temperatuur of een flinke lading soda d'r op en kokend water.

Het kan alleen met een roestvrijstalen (gaas) filter. (Dus niet met een tefflonfilter)
Dasty Rvs reiniger van de Wibra
Gewoon schoonmaken met welk middel dan ook en darna even insmeren met een beetje baby-olie.

In professionele keukens gebruiken ze ook een olie om RVS streeploos te krijgen, dit werkt net zo goed.
Die baby-olie ga ik ook eens proberen! Heb het sinds kort toch in huis
quote:impala schreef op 16 april 2012 @ 16:06:

Toedeloe spammert !

Hoewel, misschien oordeelde ik wat te snel?Dat was ook mijn eerste indruk. Waarom reageert iedereen gewoon zo serieus op de OP?
Omdat het middel uit de op als gewone consument niet te koop is? En ze om alternatieven vraagt...als dit spam is is het wel heel stom om iets te spammen wat we toch niet kunnen kopen en blijkbaar om een alternatief vraagt...toch?
quote:Ivetje schreef op 16 april 2012 @ 17:26:

Omdat het middel uit de op als gewone consument niet te koop is? En ze om alternatieven vraagt...als dit spam is is het wel heel stom om iets te spammen wat we toch niet kunnen kopen en blijkbaar om een alternatief vraagt...toch?

Tja, ik denk dit omdat er heel veel spammers blijken te zijn die zo omslachtig mogelijk 'hun' product aan de man proberen te brengen.

Als je loept, zie je dat dit het enige bericht van TO is en dat werkt ook niet in haar voordeel.

Maar misschien kan ze het zelf even komen uitleggen?
In plaats van baby olie kan een druppel olijf- of slaolie ook.
Ik zag idd dat het het 1e bericht was, achteraf. Maar dit is wel heel omslachtig...en ik kan het niet eens kopen haha!
Vaatwasser, die ontvet t. Het rvs met de grijze spuitfles dasty.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven