weer wakker?
maandag 2 april 2012 om 20:21
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.
Maar dat kan niet.
Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.
Maar dan heb ik mij veslapen.
Ja, dat is het woord.
En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.
Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.
Word wakker, word wakker.
Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.
Word wakker, word wakke.
En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.
Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.
Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.
(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)
http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Maar dat kan niet.
Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.
Maar dan heb ik mij veslapen.
Ja, dat is het woord.
En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.
Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.
Word wakker, word wakker.
Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.
Word wakker, word wakke.
En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.
Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.
Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.
(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)
http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
maandag 16 april 2012 om 17:06
quote:bankje schreef op 16 april 2012 @ 17:00:
[...]
Bij dat soort mensen denk ik vaak :Je hebt IRL zeker weinig te vertellen dat je hier zo gefrustreerd doet.
Klopt. Ik ken er in andere situaties (IRL) een paar voorbeelden van. Gevalletje afreageren op een ander omdat je je mond niet open durft te doen tegen degene die je zo frustreert.
God, als ik ooit zo word hoop ik dat iemand me een flinke dreun verkoopt om weer bij zinnen te komen.
[...]
Bij dat soort mensen denk ik vaak :Je hebt IRL zeker weinig te vertellen dat je hier zo gefrustreerd doet.
Klopt. Ik ken er in andere situaties (IRL) een paar voorbeelden van. Gevalletje afreageren op een ander omdat je je mond niet open durft te doen tegen degene die je zo frustreert.
God, als ik ooit zo word hoop ik dat iemand me een flinke dreun verkoopt om weer bij zinnen te komen.
maandag 16 april 2012 om 17:10
quote:Mylene_Valerie schreef op 16 april 2012 @ 17:03:
[...]
Leuk idee, hier gaat het niet werken. Mijn jongste kat is bang mij pijn te doen dus wil nooit spelen met mijn hand. BEHALVE als ik mijn hand onder de deken doe. Overdag of ochtend dat hij ook ziet dat ik mijn hand eronder doe, dan pakt hij die alsof hij een muis vangt, zo fanatiek zie ik hem nooit . Dan durft hij wel.
Vannacht in het donker met mijn hand tussen 8 spelende pootjes gestoken en volgens mij was het daarna over. Straks heb ik het allemaal gedroomd, nou denk het niet maar weet het ook niet zeker.
Vanavond ga ik lekker vroeg naar bed heb ik mij voorgenomen. Is er iets leuks op tv?
[...]
Leuk idee, hier gaat het niet werken. Mijn jongste kat is bang mij pijn te doen dus wil nooit spelen met mijn hand. BEHALVE als ik mijn hand onder de deken doe. Overdag of ochtend dat hij ook ziet dat ik mijn hand eronder doe, dan pakt hij die alsof hij een muis vangt, zo fanatiek zie ik hem nooit . Dan durft hij wel.
Vannacht in het donker met mijn hand tussen 8 spelende pootjes gestoken en volgens mij was het daarna over. Straks heb ik het allemaal gedroomd, nou denk het niet maar weet het ook niet zeker.
Vanavond ga ik lekker vroeg naar bed heb ik mij voorgenomen. Is er iets leuks op tv?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 16 april 2012 om 17:34
Penne met een roomsaus van gefruit uitje, teentje knoflook, flink glas witte wijn, kookroom en gerookte zalm. Zalm er pas in als de saus doorgekookt is en dan van het vuur af is. Maak hem af met wat verse dille en rasp van citroenschil. Misschien nog een bosuitje. Heb courgettes in lange repen gesneden, gegrild en gemarineerd in wat olijfolie met balsamicoazijn, zout en versgemalen peper en doe er zo denk ik nog wat verse peterselie doorheen. Die eten we er op kamertemperatuur bij. Toetje: clafoutis met perziken uit blik.
En uiteraard trekken we er een lekker flesje witte wijn extra bij open. Die van het glas dat in de saus gaat sneuvelt meestal al ruim en breed voor we aan tafel gaan.
Ik ga grut maar eens motiveren tot tafel dekken.
En uiteraard trekken we er een lekker flesje witte wijn extra bij open. Die van het glas dat in de saus gaat sneuvelt meestal al ruim en breed voor we aan tafel gaan.
Ik ga grut maar eens motiveren tot tafel dekken.
maandag 16 april 2012 om 17:34
quote:leentjedb schreef op 16 april 2012 @ 17:14:
MV, jezelf aan het quoten?
Wat vind je leuk om te zien op tv?
Spoorloos komt vanavond op tv. Vind ik wel aardig om te zien.
Hier vind je overigens een tv gids online. Vind ik erg handig.
Ik heb al dagen last van storingen op het forum. Grrrrrr.
Vanochtend kon ik niet posten, ook handig.
Ik vind familiediner wel leuk, ga dat kijken.
Katten zijn zo leuk, idd 2 nemen die kunnen dan zo leuk met elkaar spelen. Ik heb denk ik nu 9000 fotos van ze. Digitaal hoor, niet dat ik fotos laat afdrukken.
Die 2 kleintjes zijn verliefd op elkaar. In en op elkaar en bij elkaar slapen en spelen. Het liefst dus op mij want Bo wil op mij liggen en waar Bo is daar is Kane ook.
http://i576.photobucket.c ... ylenevalerie/PB202354.jpg
http://i576.photobucket.c ... ylenevalerie/PC072428.jpg
MV, jezelf aan het quoten?
Wat vind je leuk om te zien op tv?
Spoorloos komt vanavond op tv. Vind ik wel aardig om te zien.
Hier vind je overigens een tv gids online. Vind ik erg handig.
Ik heb al dagen last van storingen op het forum. Grrrrrr.
Vanochtend kon ik niet posten, ook handig.
Ik vind familiediner wel leuk, ga dat kijken.
Katten zijn zo leuk, idd 2 nemen die kunnen dan zo leuk met elkaar spelen. Ik heb denk ik nu 9000 fotos van ze. Digitaal hoor, niet dat ik fotos laat afdrukken.
Die 2 kleintjes zijn verliefd op elkaar. In en op elkaar en bij elkaar slapen en spelen. Het liefst dus op mij want Bo wil op mij liggen en waar Bo is daar is Kane ook.
http://i576.photobucket.c ... ylenevalerie/PB202354.jpg
http://i576.photobucket.c ... ylenevalerie/PC072428.jpg
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 16 april 2012 om 17:43
quote:bankje schreef op 16 april 2012 @ 17:36:
MV bij elke rode kat in een reclame denk ik zou het hem zijn?
Ik maak Bo niet erg geliefder denk ik maar hij doet nu reclame voor de belastingdienst;
http://www.belastingdiens ... jk/werkkostenregeling/wkr
Hij zal wel op meer filmpjes staan, er zijn er vele opgenomen.
Op filmpjes waar hij ook over de tafel moest lopen, maar ik krijg het altijd een beetje benauwd als ik op de site moet kijken van de belastingdienst.
MV bij elke rode kat in een reclame denk ik zou het hem zijn?
Ik maak Bo niet erg geliefder denk ik maar hij doet nu reclame voor de belastingdienst;
http://www.belastingdiens ... jk/werkkostenregeling/wkr
Hij zal wel op meer filmpjes staan, er zijn er vele opgenomen.
Op filmpjes waar hij ook over de tafel moest lopen, maar ik krijg het altijd een beetje benauwd als ik op de site moet kijken van de belastingdienst.
maandag 16 april 2012 om 17:48
Kattenverzekering doet hij nu ook;
http://www.ohra.nl/huisdi ... MiUpsGh46oCFcWCDgodxwmn7g
Oja en al iets ouder maar zijn laatste film;
http://vimeo.com/28931387
http://www.ohra.nl/huisdi ... MiUpsGh46oCFcWCDgodxwmn7g
Oja en al iets ouder maar zijn laatste film;
http://vimeo.com/28931387
maandag 16 april 2012 om 17:53
Hoi allemaal!
Had gisteren een mindere dag en vandaag gaat het wel weer. Ik knip nooit de nagels van mijn binnenkatten, ze zijn best vaak enthousiast aan de krabpaal aan het krabben. Eigenlijk nooit aan de meubels wel het kokosmatje bij de kattebakken. 1 kat snurkt sinds een paar dagen, dat is echt een raar gehoor. Weet eigenlijk niet of het normaal is. MV weet jij dat? Of katten ook snurken? Heb het nog nooit eerder van haar gehoord . Van honden weet ik het wel
Thee, gelukkig, ik lees dat je nog geen bloed hebt laten prikken. Volgens mij staat de vit D niet onder de vitamines maar onder 'bot' en dan met de 25-OH-vitamine D3. De drank en capsules die ik gehad heb zijn ook D3. Als ik het goed heb gelezen is het bij Ikbenik ook de vitamine D3 wat te laag was en aangevuld moest worden?
Voel me nog wel een 'wrak' hoor. Hoop dat spulletje snel gaat werken. Niks aan zo
Had gisteren een mindere dag en vandaag gaat het wel weer. Ik knip nooit de nagels van mijn binnenkatten, ze zijn best vaak enthousiast aan de krabpaal aan het krabben. Eigenlijk nooit aan de meubels wel het kokosmatje bij de kattebakken. 1 kat snurkt sinds een paar dagen, dat is echt een raar gehoor. Weet eigenlijk niet of het normaal is. MV weet jij dat? Of katten ook snurken? Heb het nog nooit eerder van haar gehoord . Van honden weet ik het wel
Thee, gelukkig, ik lees dat je nog geen bloed hebt laten prikken. Volgens mij staat de vit D niet onder de vitamines maar onder 'bot' en dan met de 25-OH-vitamine D3. De drank en capsules die ik gehad heb zijn ook D3. Als ik het goed heb gelezen is het bij Ikbenik ook de vitamine D3 wat te laag was en aangevuld moest worden?
Voel me nog wel een 'wrak' hoor. Hoop dat spulletje snel gaat werken. Niks aan zo
Je gelijk halen is als achteruit lopen om te bewijzen waar je bent geweest.
maandag 16 april 2012 om 19:38
quote:LaRouge schreef op 16 april 2012 @ 17:53:
Hoi allemaal!
Ja katten snurken zeker. Een kat van mij snurkt zo hard dat ik net zo goed een echte kerel naast mij kan hebben slapen. De ene doet het bij mij meer dan de ander dus net als bij mensen verschilt het erg. Mijn oudste kat snurkt het meeste trouwens.
Beterschap, ik heb gemist wat je hebt maar hopelijk snel beter.
Dank je Sweettaste , ik vind hem meestal ook wel leuk .
Hoi allemaal!
Ja katten snurken zeker. Een kat van mij snurkt zo hard dat ik net zo goed een echte kerel naast mij kan hebben slapen. De ene doet het bij mij meer dan de ander dus net als bij mensen verschilt het erg. Mijn oudste kat snurkt het meeste trouwens.
Beterschap, ik heb gemist wat je hebt maar hopelijk snel beter.
Dank je Sweettaste , ik vind hem meestal ook wel leuk .
maandag 16 april 2012 om 19:54
Hallo!
Klinkt weer goddelijk, dat eten van Leentje! Wij aten broccoli bij oma, was ook lekker.
Coubergh, ik mail je zo even!
Ik heb mijn spulletjes van MP al verkocht, morgen maar een vierkante meter tuin halen. Wat is leuk om er in te verbouwen, naast tomaatjes en aardbeien?
La Rouge, ik heb denk ik ook wat gemist, ben je ziek?
Vanavond gaat de tv hier op Ned3, komt een telefilm op, lijkt me wel leuk. Of toch Desperate Housewifes, hmmmmmm
Snaak kreeg vandaag te horen dat ze nog niet mag afzwemmen voor haar B.. ze is te snel afgeleid en luisterd daardoor niet goed naar de uitleg, en doet het dan dus fout. Jammer dat ze er dus blijkbaar buiten school ook al last van krijgt..
Klinkt weer goddelijk, dat eten van Leentje! Wij aten broccoli bij oma, was ook lekker.
Coubergh, ik mail je zo even!
Ik heb mijn spulletjes van MP al verkocht, morgen maar een vierkante meter tuin halen. Wat is leuk om er in te verbouwen, naast tomaatjes en aardbeien?
La Rouge, ik heb denk ik ook wat gemist, ben je ziek?
Vanavond gaat de tv hier op Ned3, komt een telefilm op, lijkt me wel leuk. Of toch Desperate Housewifes, hmmmmmm
Snaak kreeg vandaag te horen dat ze nog niet mag afzwemmen voor haar B.. ze is te snel afgeleid en luisterd daardoor niet goed naar de uitleg, en doet het dan dus fout. Jammer dat ze er dus blijkbaar buiten school ook al last van krijgt..
maandag 16 april 2012 om 20:06
quote:mocy schreef op 16 april 2012 @ 19:58:
Wat leuk dat ik nu een bk-er ken. Hij zit er zo lekker op zijn gemakkie, goede acteur die Bo.
Je bent me net voor! Een echte BK-er in ons midden op dit topic!
Dat relaxte van katten vind ik hun grootste charme. Of moet ik zeggen die houding van "ik heb werkelijk waar schijt aan de hele wereld"?
Wat leuk dat ik nu een bk-er ken. Hij zit er zo lekker op zijn gemakkie, goede acteur die Bo.
Je bent me net voor! Een echte BK-er in ons midden op dit topic!
Dat relaxte van katten vind ik hun grootste charme. Of moet ik zeggen die houding van "ik heb werkelijk waar schijt aan de hele wereld"?
maandag 16 april 2012 om 20:09
maroon, jammer voor snaak zeg dat ze niet mag afzwemmen. Zal vast een teleurstelling voor haar, en jou zijn.
Wel goed dat je dingen verkocht zijn op marktplaats. Ik heb ook weer het een en ander verkocht. Zat ineens te denken dat ik een hometrainer te leen heb gedaan aan de buurvrouw maar eigenlijk wil ik hem verkopen. Kan ik dat maken?
Zo eerder in de avond eerste wijk gelopen van het collecteren van de hartstichting. Oom en tante zijn hier nauw bij betrokken. Onderhouden ook contacten met de wijkhoofden en tellen de bussen. Ben al een paar weken aan het helpen met de voorbereidingen en nu zijn we druk met het collecteren en tellen zelf.
Wel goed dat je dingen verkocht zijn op marktplaats. Ik heb ook weer het een en ander verkocht. Zat ineens te denken dat ik een hometrainer te leen heb gedaan aan de buurvrouw maar eigenlijk wil ik hem verkopen. Kan ik dat maken?
Zo eerder in de avond eerste wijk gelopen van het collecteren van de hartstichting. Oom en tante zijn hier nauw bij betrokken. Onderhouden ook contacten met de wijkhoofden en tellen de bussen. Ben al een paar weken aan het helpen met de voorbereidingen en nu zijn we druk met het collecteren en tellen zelf.