galwegkanker
zondag 11 september 2011 om 16:29
donderdag 12 april 2012 om 17:02
Dank je wel.
Helaas kreeg ik na mijn vorige post weer een telefoontje. Mijn vader is zojuist met spoed opgenomen. Uit de scan van vanmorgen bleek dat zijn galwegen verstopt zitten.
Hij wordt zo geopereerd, ik sta ff buiten een frisse neus te halen. De zenuwen gieren door mijn lijf, al ben ik opgelucht dat hij nu in goede handen is.
Helaas kreeg ik na mijn vorige post weer een telefoontje. Mijn vader is zojuist met spoed opgenomen. Uit de scan van vanmorgen bleek dat zijn galwegen verstopt zitten.
Hij wordt zo geopereerd, ik sta ff buiten een frisse neus te halen. De zenuwen gieren door mijn lijf, al ben ik opgelucht dat hij nu in goede handen is.
vrijdag 13 april 2012 om 18:31
Ik ook aan jou evelyn!
Zelfde verhaal hier. Tumor is ontzettend gegroeid (uitzaaiingen ook), duwt zijn galwegen dicht, vandaar verstopping van de galwegen en infectie in zijn lever. Maandag komen ze met een plan.
Hij is er erg slecht aan toe, slechter dan zijn oncoloog dacht. Hij heeft vanmorgen een gesprek met haar gehad. Toen hij vroeg of dit het begin van het einde was heeft ze min of meer bevestigend geantwoord.
Ik ga weer naar binnen, want sta weer buiten. Heb zo'n hoofdpijn.
Zelfde verhaal hier. Tumor is ontzettend gegroeid (uitzaaiingen ook), duwt zijn galwegen dicht, vandaar verstopping van de galwegen en infectie in zijn lever. Maandag komen ze met een plan.
Hij is er erg slecht aan toe, slechter dan zijn oncoloog dacht. Hij heeft vanmorgen een gesprek met haar gehad. Toen hij vroeg of dit het begin van het einde was heeft ze min of meer bevestigend geantwoord.
Ik ga weer naar binnen, want sta weer buiten. Heb zo'n hoofdpijn.
maandag 16 april 2012 om 08:51
@meisje22 zelfde situatie hier , ook vandaag horen wij hoe verder,
mijn moeder heeft ook moeite met praten ,
het is meer lallen wat ze doet , herkenbaar?
ik heb ook hoofdpijn en de stress slaat ook weer op mijn lichaam ik sta helemaal stijf.
gelukkig heb ik mijn dochter die brengt me veel geluk en liefde,
en natuurlijk afleiding.
ik hou jou en de rest op de hoogte.
liefs
mijn moeder heeft ook moeite met praten ,
het is meer lallen wat ze doet , herkenbaar?
ik heb ook hoofdpijn en de stress slaat ook weer op mijn lichaam ik sta helemaal stijf.
gelukkig heb ik mijn dochter die brengt me veel geluk en liefde,
en natuurlijk afleiding.
ik hou jou en de rest op de hoogte.
liefs
dinsdag 17 april 2012 om 17:43
woensdag 18 april 2012 om 14:35
Ik vind dat ook wel lang duren voor een bloeduitslag van iemand die zo ziek is.
Mijn ervaring met het AMC is bijvoorbeeld dat kankerpatiënt bij het bloed prikken voorrang krijgen en dezelfde dag nog de uitslag.
Vervelend zeg! En dat je geen geduld hebt is logisch.
Hier gaat het wel. Wat moet ik zeggen? Hij is vandaag ontslagen uit het ziekenhuis.
Gisteren heel lang met zijn oncoloog gesproken. Weer werd bevestigd dat hij uitbehandeld is......pffff, ik wist dat die omslag zou komen, maar nu het zover is voelt het alsnog alsof ik een paar klappen van de hamer heb gekregen.
Maar het slechtste haalt het beste in mij naar boven blijkbaar, want ik had gisteren een sollicitatiegesprek en ben aangenomen......
Met in mijn achterhoofd dat dit het enige was wat ik voor mijn vader kon doen heb ik mijn pokerface opgezet en die baan binnengesleept. Pak van mijn hart, en ook van de zijne en daar deed ik het wel een beetje voor.
Het klinkt inmiddels afgezaagd, maar ik denk veel aan je Evelyn! Gek eigenlijk dat ik geen idee heb wie jij bent, of waar je woont, wat je doet, of hoe je eruit ziet, maar over dit onderwerp praten met jou voelt heel vertrouwd.
@groenoogje, dank je wel.
Mijn ervaring met het AMC is bijvoorbeeld dat kankerpatiënt bij het bloed prikken voorrang krijgen en dezelfde dag nog de uitslag.
Vervelend zeg! En dat je geen geduld hebt is logisch.
Hier gaat het wel. Wat moet ik zeggen? Hij is vandaag ontslagen uit het ziekenhuis.
Gisteren heel lang met zijn oncoloog gesproken. Weer werd bevestigd dat hij uitbehandeld is......pffff, ik wist dat die omslag zou komen, maar nu het zover is voelt het alsnog alsof ik een paar klappen van de hamer heb gekregen.
Maar het slechtste haalt het beste in mij naar boven blijkbaar, want ik had gisteren een sollicitatiegesprek en ben aangenomen......
Met in mijn achterhoofd dat dit het enige was wat ik voor mijn vader kon doen heb ik mijn pokerface opgezet en die baan binnengesleept. Pak van mijn hart, en ook van de zijne en daar deed ik het wel een beetje voor.
Het klinkt inmiddels afgezaagd, maar ik denk veel aan je Evelyn! Gek eigenlijk dat ik geen idee heb wie jij bent, of waar je woont, wat je doet, of hoe je eruit ziet, maar over dit onderwerp praten met jou voelt heel vertrouwd.
@groenoogje, dank je wel.
donderdag 19 april 2012 om 08:45
donderdag 19 april 2012 om 10:49
groenoogje,wat ben je toch lief voor de meiden!
Meisje,gefeliciteerd met je baan!Wat is het voor werk?En sterkte met
je vader!Ik zal aan je denken.
Ikbenevelyn,jij ook sterkte met je moeder!Ik hoop dat ze geen pijn heeft.Snap precies wat jullie meemaken.
Zondag 22 april is het precies een jaar geleden dat wij het slechte nieuws te horen kregen dat de kanker uitgezaaid was naar de lever van mijn schoonvader en huilen wat dat was die avond.Ik had ook een
nare droom die nacht,zag een kist met mijn overleden schoonvader erin.En 16 mei is zijn sterfdag.Hij lag daar op 15 mei te vechten tijdens de verjaardag van mijn vriend omdat hij die dag niet wilde sterven...wetende in zijn onderbewusstzijn dat mijn vriendje jarig was en nu is hij er niet meer.
Meisje,gefeliciteerd met je baan!Wat is het voor werk?En sterkte met
je vader!Ik zal aan je denken.
Ikbenevelyn,jij ook sterkte met je moeder!Ik hoop dat ze geen pijn heeft.Snap precies wat jullie meemaken.
Zondag 22 april is het precies een jaar geleden dat wij het slechte nieuws te horen kregen dat de kanker uitgezaaid was naar de lever van mijn schoonvader en huilen wat dat was die avond.Ik had ook een
nare droom die nacht,zag een kist met mijn overleden schoonvader erin.En 16 mei is zijn sterfdag.Hij lag daar op 15 mei te vechten tijdens de verjaardag van mijn vriend omdat hij die dag niet wilde sterven...wetende in zijn onderbewusstzijn dat mijn vriendje jarig was en nu is hij er niet meer.
donderdag 19 april 2012 om 17:17
Wat stom dat de assistente de uitslag niet mocht geven. Inmiddels hebben jullie hem gekregen, schat ik zo in.
Lieve dames, bedankt voor de felicitaties! Ik ben zo ontzettend trots op mezelf en mijn papa was zo blij. Het was zo fijn om hem eindelijk eens iets positiefs te kunnen vertellen.
Dan kan hij mij en zijn zorgen over mij nu loslaten......
Wat ben jij jong Evelyn! Veel te jong om deze ellende over je uitgestort te krijgen!
Ik ben 31 en kom uit Amsterdam. Laat je dus niet misleiden door mijn nickname, deze bestaat al bijna tien jaar.
Ik zou je heel graag toe willen voegen op Facebook, maar moet even denken hoe we dat kunnen doen.
Wil niet hier mijn naam neerzetten en ik ben niet vindbaar in de zoekmachine van Facebook.
Het emailadres waar mijn Viva account aan gekoppeld is kan ik niet meer openen. Ik neem aan dat jij ook niet je echte naam hier neer wilt zetten.
Misschien kunnen we afspreken om hier tegelijk online te zijn, dan zet ik een emailadres neer, dan mail jij mij je naam, zoek ik je op en kan ik hier dat adres weer weg halen.
Geraldine: jeetje, dat het al bijna een jaar geleden is dat jouw schoonvader is overleden. Wat is de tijd snel gegaan, of lijkt dat maar zo. Ik heb een vreemd besef van tijd het laatste jaar.
Ook voor jou veel sterkte. Volgens mij wordt het gemis met het verstrijken van de tijd alleen maar groter ipv kleiner.
Lieve dames, bedankt voor de felicitaties! Ik ben zo ontzettend trots op mezelf en mijn papa was zo blij. Het was zo fijn om hem eindelijk eens iets positiefs te kunnen vertellen.
Dan kan hij mij en zijn zorgen over mij nu loslaten......
Wat ben jij jong Evelyn! Veel te jong om deze ellende over je uitgestort te krijgen!
Ik ben 31 en kom uit Amsterdam. Laat je dus niet misleiden door mijn nickname, deze bestaat al bijna tien jaar.
Ik zou je heel graag toe willen voegen op Facebook, maar moet even denken hoe we dat kunnen doen.
Wil niet hier mijn naam neerzetten en ik ben niet vindbaar in de zoekmachine van Facebook.
Het emailadres waar mijn Viva account aan gekoppeld is kan ik niet meer openen. Ik neem aan dat jij ook niet je echte naam hier neer wilt zetten.
Misschien kunnen we afspreken om hier tegelijk online te zijn, dan zet ik een emailadres neer, dan mail jij mij je naam, zoek ik je op en kan ik hier dat adres weer weg halen.
Geraldine: jeetje, dat het al bijna een jaar geleden is dat jouw schoonvader is overleden. Wat is de tijd snel gegaan, of lijkt dat maar zo. Ik heb een vreemd besef van tijd het laatste jaar.
Ook voor jou veel sterkte. Volgens mij wordt het gemis met het verstrijken van de tijd alleen maar groter ipv kleiner.
maandag 23 april 2012 om 09:53
je kunt gewoon mailen naar mijn oude mailadres
miss_special-angel@hotmail.com
stamt uit mijn pubertijdperk
hoe gaat het daar nu?
ik weet niet wat er met mij is gebeurd maar het lijkt wel alsof het op is,
ik heb er vrede mee zegmaar,
het doet me nog wel iets maar ik zit er niet echt meer mee het is goed zo.
heet dat nou accepteren dat?
miss_special-angel@hotmail.com
stamt uit mijn pubertijdperk
hoe gaat het daar nu?
ik weet niet wat er met mij is gebeurd maar het lijkt wel alsof het op is,
ik heb er vrede mee zegmaar,
het doet me nog wel iets maar ik zit er niet echt meer mee het is goed zo.
heet dat nou accepteren dat?
maandag 14 mei 2012 om 21:03
meisje22,ja de tijd is erg snel gegaan.Hoe gaat het hier nu met
je?Ja,we missen onze schoonpa nog steeds maar vind ook dat
wij het goed hebben gedaan.Aan de ene kant ben ik blij dat hij
uit zijn lijden is verlosst maar aan de andere kant zouden we blij zijn als hij er nog was.
ikbenevelyn,ik wens jullie heeeeel veel sterkte toe.Ik wil je laten weten dat ik echt veel aan je denk al heb ik je nog nooit gezien.Maar het doet me wat en het is zo herkenbaar.Morgen
is mijn vriend jarig en die dag was mijn schoonpa stervende.
Daarom gaat mijn vriend ook morgen alleen in kleine kring
vieren,begrijpelijk.Volgend jaar zien we wel weer.
je?Ja,we missen onze schoonpa nog steeds maar vind ook dat
wij het goed hebben gedaan.Aan de ene kant ben ik blij dat hij
uit zijn lijden is verlosst maar aan de andere kant zouden we blij zijn als hij er nog was.
ikbenevelyn,ik wens jullie heeeeel veel sterkte toe.Ik wil je laten weten dat ik echt veel aan je denk al heb ik je nog nooit gezien.Maar het doet me wat en het is zo herkenbaar.Morgen
is mijn vriend jarig en die dag was mijn schoonpa stervende.
Daarom gaat mijn vriend ook morgen alleen in kleine kring
vieren,begrijpelijk.Volgend jaar zien we wel weer.
vrijdag 18 mei 2012 om 14:56
ik ben nu thuis bij mijn dochter
ik durf niet bij haar sterven te zijn
het is nu wachten tot ze haar laatste adem uitblaast
2 dagen geen vocht en voedsel gehad
tong ogen en lippen zijn uitgedroogd en ze ziet heel erg geel
reageren doet ze ook niet meer
zo wil ik haar niet herinneren
voelt heel egoistisch maar ik kan het gewoon niet
een waardig afscheid heeft ze gelukkig nog wel kunnen nemen
gisteren ,
ze gaf aan dat ze niet meer kon ,
ze wou mijn zussen nog zien,
die heb ik gebeld en ze heeft mij mijn broer en zussen gekust een glimlach gegeven en weg was ze
tot nu ,
ze stopt steeds met ademen maar als je denkt dat het over is neemt ze weer een hap lucht.
iedereen heel erg bedankt voor jullie steun
ik hou jullie nog steeds op de hoogte
ik durf niet bij haar sterven te zijn
het is nu wachten tot ze haar laatste adem uitblaast
2 dagen geen vocht en voedsel gehad
tong ogen en lippen zijn uitgedroogd en ze ziet heel erg geel
reageren doet ze ook niet meer
zo wil ik haar niet herinneren
voelt heel egoistisch maar ik kan het gewoon niet
een waardig afscheid heeft ze gelukkig nog wel kunnen nemen
gisteren ,
ze gaf aan dat ze niet meer kon ,
ze wou mijn zussen nog zien,
die heb ik gebeld en ze heeft mij mijn broer en zussen gekust een glimlach gegeven en weg was ze
tot nu ,
ze stopt steeds met ademen maar als je denkt dat het over is neemt ze weer een hap lucht.
iedereen heel erg bedankt voor jullie steun
ik hou jullie nog steeds op de hoogte
vrijdag 18 mei 2012 om 17:58
Oh evelyn, ik lees dit nu pas! Heel veel sterkte! Wat moet het moeilijk zijn. Het spijt me dat ik de laatste weken niks van me heb laten horen. Ik forum alleen nog mobiel, ben sinds ik met mijn nieuwe baan ben begonnen zo moe 's avonds.
Nu lees ik dit. Ik zal je ook even mail sturen, dan hebben we elkaars adres.
Ik denk aan je en wens je ontzettend veel kracht! Dikke knuffel
Nu lees ik dit. Ik zal je ook even mail sturen, dan hebben we elkaars adres.
Ik denk aan je en wens je ontzettend veel kracht! Dikke knuffel