Entertainment alle pijlers

Echt Scheiden (Trash TV)

07-03-2012 20:06 3129 berichten
Alle reacties Link kopieren
In Echt Scheiden begeleidt Natasja Froger samen met scheidingscoach Yolande de Best-Meijer scheidende ouders naar een zo ideaal mogelijke situatie met hun kinderen.

In dit programma leren stellen om hun kinderen meer lief te hebben dan hun ex te haten. Zij zullen samen met Natasja Froger en scheidingscoach Yolande de Best-Meijer werken naar een nieuw ‘samenlevingscontract’ dat door beide partijen ondertekend moet worden. Doel van het programma is om te accepteren dat de verbintenis man-vrouw over is, maar dat de relatie van vader-moeder doorgaat. En dat dat een geheel andere rol is. Echt Scheiden is vanaf woensdag 7 maart wekelijks te zien bij RTL 4.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Summerdance schreef op 18 april 2012 @ 21:41:

[...]

Geef toe, dat zou toch leuk zijn?Ja
quote:Tickel schreef op 18 april 2012 @ 21:40:

[...]

Shit ik wilde al heel hard joehoeeeeeeeeeeee roepen, maar je hebt me al gezien.

Hahahahahahahaha.....ik kan wel doen alsof hoor

Ik schakel ook even naar SBS
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Star schreef op 18 april 2012 @ 21:32:

Is zij nou een vrouwtjesnarcist? Is zo'n populair woord, ik denk gooi 'm er ook een keer in die diagnose

Lijkt er wel op! Ze vertoont er wel redelijk wat trekken van. Zelf heeft ze een hoop ellende veroorzaakt en vervolgens draait ze alles om en speelt het slachtoffer. Ze lacht op zo'n manier dat je je afvraagt wie de echte Astrid is. Een vrouw met twee gezichten!

Ik heb vooral te doen met die jongens en vindt het schandelijk hoe ze op de tv komen. Schande dat ouders dit hun kinderen aandoen.
het wordt vervelender als blijkt dat je al jaren een takkehekel aan haar hebt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Wat is nu de vraagprijs (ongeveer) van dat huis?

Heb even gekeken op Funda, maar er zijn wel heul veul huizen te koop in de prijsklasse 250.000 - 300.000.

Snap niet dat zij zo'n hoge hypotheek op dat huis hebben; of ze moeten steeds weer allerlei verbouwingen in de hypotheek hebben getrokken.
quote:Pauline65 schreef op 18 april 2012 @ 21:53:

Heb even gekeken op Funda, maar er zijn wel heul veul huizen te koop in de prijsklasse 250.000 - 300.000.

Snap niet dat zij zo'n hoge hypotheek op dat huis hebben; of ze moeten steeds weer allerlei verbouwingen in de hypotheek hebben getrokken.Tipje: Het huis had een witte voordeur
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Dat weet ik; is de prijsklasse goed?
Heb wel alles gelezen maar te moe om uitgebreid te reageren.

Wat ik nog wel even kwijt wil, de boekjes die je 'en front' zag staan zijn verre van zweefteefboekjes en ook zeker niet geschreven voor een zweverig type. Integendeel!

Heb 2 x een coachingstraject bij haar 'mogen' volgen, 1 x zakelijk en 1 x prive en heb haar erg hoog zitten.

De uitzending van volgende week lijkt me dan weer een stuk triester.
Jammer dat ze geen boekje had gelezen over "Hoe red ik mijn huwelijk", ze hield toch nog van hem!
Coachingstrajecten, Thee? Dan werkt ze dus toch inneen eigen praktijk oid?
Ik moest ook weer kijken.

Ik heb zo met die man te doen. Hij blijft waarschijnlijk met een restschuld zitten en wat zal hij nu aan PA moeten betalen? En zou hij PA moeten betalen als hij inderdaad naar het buitenland was gegaan?

En stinkzwam, wat een briljant woord. Haha.

Thee, maar zij werkte toch niet, ze was toch afgekeurd?
volgens mij bedoelt Thee de schrijfster van die boekjes, niet die Astrid
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:thee schreef op 18 april 2012 @ 23:05:

Heb wel alles gelezen maar te moe om uitgebreid te reageren.

Wat ik nog wel even kwijt wil, de boekjes die je 'en front' zag staan zijn verre van zweefteefboekjes en ook zeker niet geschreven voor een zweverig type. Integendeel!

Heb 2 x een coachingstraject bij haar 'mogen' volgen, 1 x zakelijk en 1 x prive en heb haar erg hoog zitten.

De uitzending van volgende week lijkt me dan weer een stuk triester.

Heb je wel de juiste voor je?? Deze Astrid werkte toch niet en moest rondkomen van een uitkering?? Had toch daarom toch partneralimentatie nodig?

Na deze uitzending zou ik niet meer zo'n hoge pet op hebben van haar coachingsvaardigheden. Of het moet zijn dat ze bij een ander wel kan wat ze voor zichzelf niet kan.
Rosanna, oh okee, op die manier.
quote:rosanna08 schreef op 19 april 2012 @ 08:11:

volgens mij bedoelt Thee de schrijfster van die boekjes, niet die Astrid Ahaa ik dacht al! Ik zag in Astrid niet direct iemand die in staat is andere mensen te coachen.
Oooow hahahaha!

Sorry; nog niet helemaal wakker blijkbaar...
Las de post van Thee in eerste instantie ook verkeerd. Het was ook al laat gisteren.

Wat Rosanna schrijft dus. Thee bedoelde de schrijfster van de boeken niet Astrid.
Ik vond haar ijzig koud en kil overkomen
Ik vond het eigenlijk allemaal heel triest. Dat ze "vriendschappelijk" uit elkaar wilden gaan, maar dat het allemaal zo anders liep. Dat hij zich zo in het nauw gedreven voelde, dat hij verbaal om zich heen ging slaan. Dat zij partner alimentatie moet accepteren om rond te kunnen komen. Dat de hypotheek van het huis nog zo hoog was (na 20 jaar!!!) dat hij het niet in zijn eentje kan betalen.

Veel dingen hebben ze zelf in gang gezet, of veroorzaakt. Maar triest vond ik het wel.
En die scheidingscoach, wat een naar, oud mens is dat zeg. Een beetje gaan zitten pushen en preken dat ze samen kerst hadden moeten vieren. Geloof me, ik weet hoe het is om als kind verplicht gezellig te moeten doen, in een familie waar de spanning te snijden is. Daar worden de kinderen echt niet beter van.
Ik vind het eigenlijk een heel naar programma om naar te kijken, wordt er gewoon treurig van.
Vien, het was ook dieptriest verhaal. Maar ik twijfel nog steeds of ik haar berekenend vind of niet. Want waarom schrok ze zo toen hij zei dat hij naar Frankrijk wilde gaan? Zodat ze haar PA misschien misliep? Had ze wellicht een leuk rekensommetje gemaakt? Of deed ze zich gewoon stoer voor: hij hoeft niet voor mij te zorgen, maar ondertussen wetende dat hij verplicht is om te betalen?

Ik begrijp dat hij zich zo ging opstellen, hij is echt alles kwijt geraakt. En waarschijnlijk kan hij opdraaien voor de restschuld. Zoals hij al zei: zij komt financieel hier beter uit dan ik. Eindelijk een verhaal zoals het vaker voorkomt, de man komt slechter uit de scheiding dan de vrouw. Meestal hoor je anders.
Ik weet niet wat de man van die scheidingscoach doet, maar ze woont in een aardig stulpje. Goh, ik had misschien een andere studie moeten kiezen.
Hmm, als ik haar man was geweest, was na haar vertrek al het paarse verf van de muren verdwenen.

En kwam er een mooi ander kleurtje op.Het was typisch antroposofische kleuren.
quote:Pauline65 schreef op 18 april 2012 @ 21:53:

Snap niet dat zij zo'n hoge hypotheek op dat huis hebben; of ze moeten steeds weer allerlei verbouwingen in de hypotheek hebben getrokken.het huis

Lijkt me niet dat dit erg geheim is: hun woonplaats wordt genoemd, de voorkant (inclusief huisnummer) en interieur is duidelijk herkenbaar en zelfs de prijscategorie is genoemd. En al die info hebben ze zelf de tv op geslingerd...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven