Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
quote:bentetje73 schreef op 20 maart 2008 @ 22:48:

ook lekker!

Manlief schrok zich net een ongeluk toen hij thuiskwam uit zijn werk Hij was ineens beland tussen spoken-geraamte-en heksenslingers en nepspinnenwebben. Vond in de koelkast bloederige jellytoetjes met spinnen erin en zag zijn vrouw knutselen aan een snoepkoord met salamanders, muizen en slangen. Bovendien staat er een spinnenwebtaart klaar met een dikke vette reuzenspin. Griezelfeest: kom maar doorrrrr!

Maar nu eerst, lekker douchen, neuken en slapen. Althans dat is mijn plan, de eerste en laatste gaan sowieso door, de andere moeten we maar eesn zien. Eerst langer dan 2 minuten wakker zien te blijven als ik in bed lig

Als Bentos de lust vergaan is met alle bovenstaande factoren én van wat hij opving van een gesprek met mij ( slang in je kont-praat ), dan snap ik dat volkomen.....

Nee hoor Toet, jullie hebben mij iig niet weggejaagd. Integendeel: ik vind het erg dapper dat we zulke intime dingen met jullie mogen delen. En ik heb wel geen oplossingen of antwoorden maar wil jullie graag moed inpraten als je dat nodig hebt of zeggen dat je niet zo streng moet zijn voor jezelf. En boute grappen maken, dat wil ik ook best doen,

Wat zei de HA eigenlijk. Toet?

En Meave: ik vond de woorden van Nippo erg wijs.En wil daaraan toevoegen dat ik hoop dat Mav je gaat steunen om wél door te pakken nu. Als jij denkt dat het meer is dan vreten om te vreten en te maken heeft met andere onvrede, dan is het erg fijn als hij naast je gaat staan en er blijft tot je het niet meer nodig hebt.

Je bent een kanjer, vandaag was de eerste stap naar een betere toekomst. Niet schrikken van modderpoten in het begin, dat is altijd zo. ~smakkus~
Hihi, volgens mij hebben ze de arm van de Viva-juf van deze week een beetje te drastisch gephoto-shopt.

Heb op de website gelezen, Bentetje: geen pijnstilling. Ik ga even verder zoeken.
Toet, was het vandaag niet jouw trouwdag? Ik dacht van wel... gefeliciteerd!

Van harte geveeliciteerd, knap groot en rood jochie!!!!! Hoeraaaaaa!

~zoekt een niet bloederige taart en begint met koffie zetten voor de visite~
Hoera voor GG nog een keer en nu ook echt op zijn verjaardag!!!! Bentetje, hulde voor wat je allemaal gedaan hebt gisteren; hoe doe je het toch?! Ik vind dat zo knap, jij G(eweldig) G(oeie) Moeder!

Toet, je bent zo'n leuk en fijn en mooi mens. We moeten vaker bellen, is goed voor gevoel en vrolijkheid (bij mij althans), en we hebben er zelfs speciaal telefoons voor gekregen! Hoera!!

Meave, jij bent ook mooi, al hebben we niet eens gebeld, laat staan geluncht. Dikke smakkus met klemmende omhelzing voor jou.

Och, en komaan, dikke kussen gewoon omdat het vrijdag is en de zon toch niet schijnt en we wel van elkaar houden voor iedereen hier, kan mij het schelen.

Mijn dochter begroette me vanochtend (staand in haar bedje, worstelend met haar slaapzak en wild haren uit ogen vegend) met de blije woorden: "Mogguh mama, koppe kof?" Leven kan zo mooi zijn!
Haha, Goedenmorgen!

Ik begrijp dat Dot haar moeder helemaal begrijpt, éérst koffie en dan verder praten

Hoeraa voor GG

Inderdaad Bentetje, wat heb je er een werk van gemaakt zeg!

En verder is het LENTE

Ik heb m'n avatar er maar op aangepast

Later is nu
Kind van dur moeder.
quote:tilalia2 schreef op 21 maart 2008 @ 08:20:

Toet, was het vandaag niet jouw trouwdag? Ik dacht van wel... gefeliciteerd!

Is heftig onder de indruk van geheugen van Tilalia.

Jep, vandaag inderdaad. 13 jaar getrouwd. Ik pas maar op met zwarte katten en losliggende stoeptegels enzo vandaag
Ha, ik denk dat ik weet welk ezelsbruggetje Tila gebruikt om jouw trouwdag te onthouden, Toet

(Tip: zie Kasteel)
Dat van die lente moet op een vergissing berusten. Ik zie alleen maar herfst, als ik heel eerlijk ben...
Hahahahaha, die Dot, super!

Lang leve GG. Ik zou Bentetje ook wel als mijn moeder willen hebben!!!!!!!!!

Wat een vrolijkheid hier op de vrijdagochtend! Gezellig.

Ik ga maar eens douchen en kleren aantrekken en de rommel in huis opruimen. Vanavond eet een vriendin mee die ver weg woont en die ik maar weinig zie. Moet voor iets niet leuks (begrafenis) hier in de buurt zijn en combineert dat met iets wel leuks (bij mij langs komen). Ze wou me eigenlijk mee uit eten nemen. Maar omdat ik net eergisteren nee had gezegd op plan van Lief om vanavond uit eten te gaan en hem had gezegd lekker thuis te willen blijven (oppas komt komende dinsdag ook al omdat Lief en ik dan naar theater gaan) leek me het niet zo'n handig plan om Lief mede te delen dat ik op onze trouwdag wel met een vriendin uit eten ging Dus maar lekker aanschuiven hier en dan doen Lief en ik nog wel een leuk toetje in bed vanavond om te vieren dat we 13 jaar geleden voor het eerst als getrouwd stel gingen slapen.
quote:lilian02 schreef op 21 maart 2008 @ 10:03:

Ha, ik denk dat ik weet welk ezelsbruggetje Tila gebruikt om jouw trouwdag te onthouden, Toet

(Tip: zie Kasteel)

Ik weet het, was al van plan kasteel in te wippen en terug te zoenen

maar goed, dan alsnog, heeft ze wel aan MIJ gedacht. En dat is lief!
Wow 13 jaar getrouwd alweer. Goed hoor!

Kijk, dat zijn van die dagen die Elvis en ik niet kunnen vieren. En waarschijnlijk zal ik dus nooit seks hebben met een getrouwde man.. Of dat nou erg is? Kweenie

Nog een leuk lenteplaatje

en nee, dit weer doet me niet denken aan herfst, want dan sneeuwt het meestal nog niet

Later is nu
quote:[message=1174012,noline]dreamer schreef op 21 maart En waarschijnlijk zal ik dus nooit seks hebben met een getrouwde man..Kan best hoor Dream heb je Elvis niet voor nodig. Vraag is wel of Elvis het zou kunnen waarderen
quote:Toet schreef op 21 maart 2008 @ 09:59:

[...]

Is heftig onder de indruk van geheugen van Tilalia.

Jep, vandaag inderdaad. 13 jaar getrouwd. Ik pas maar op met zwarte katten en losliggende stoeptegels enzo vandaag Neem je daarom de telefoon niet op? Bang voor slecht nieuws?
Lekker kind he, die Dot (moeder *glimtrots*).

Ze kent mijn 'koppe kofs', als ik op vrije dagen met haar 's ochtends in bad dobber neem ik ook altijd een soort soepkom koffie verkeerd mee. Vindt ze heel interessant, omdat het consumeerbaar is, maar niet voor haar. Daar legt ze zich dan wel bij neer, maar iedere x moet ze het toch weer even vragen: "Kof? Mama kof." Dus die link tussen mij en de kof zit er stevig in.
quote:Bloesem schreef op 21 maart 2008 @ 10:29:

[...]

Neem je daarom de telefoon niet op? Bang voor slecht nieuws? Grinnik, nee, heb werktelefoon uit
Begrijp ik het nou goed dat Dot eigenlijk gewoon in bad wi, wanneer ze het over een kopje koffie heeft?

Later is nu
Griezelijk Gefeliciteerd, stoere GG!

(geen plaatjes, want illigaal op werk; maar bedenk hier maar een spookje met een feestmuts en een roltoeter!).
Wat wilde ik nou toch typen?
HOERA!

Gefelicteerd, GG!
MIMS dit is een werkmededeling dus je kunt 'm geheel legaal komen lezen: er ligt heeeeel veel post voor je hier!

TOET: idem. De brievenbus kon het aan (nét...)!
Hahaha, als het goe dis heeft Mims d'r trolley al klaar staan
Yep.

Moet ik wel mijn Corsage opruimen, anders past íe niet achterin!

~kijkt onder bureau of daar haar opruimzin ligt~

Nope.

Ben ik kwijt.

Ligt zeker naast mijn werkzin.

Het is hier echt vrijdag (er zijn nog maar 2 mensen hier...en ik ben er één van, zei malle Eppie).
Wat wilde ik nou toch typen?
dank jullie wel voor de felicitaties. Feestje was leuk, maar iets anders dan gepland: 1 kindje was ziek, eentje kwam niet opdagen (moeder net zo`n warhoofd als enkele van ons?) en de speurtocht is verpest door irritante kindertjes in de buurt (hadden alle ballonnen lekgeprikt en briefjes met opdrachten weggehaald). Toch hebben ze gegriezeld en genoten . Zo nog naar de Mac en dan is het feest compleet.

Lil, wat een geweldige start van de dag,. zo`n dot!

Inderdaad een gekke dag voor de eerste dag van de lente, witch reminds me: toen GG geboren werd sneeuwde het ook, dus zo uitzonderlijk is het blijkbaar niet.

Toet, gefeliciteerd!
trouwens bloes, als site zegt geen verdoving, bel dan even. als je googled dan zijn de eerste 4 allemaal al met verdoving, verder heb ik niet gekeken, maar het is echt geen raar verzoek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven