Bibbereieren #26

02-02-2012 21:27 3394 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 7kg / 63cmIkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/109780gr 81cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??CharlotteS: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

J: 23/03/123950gr

24/4 cbMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/118.7kg / 64.7cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1255cm / 4600grHuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/119555gram 76cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 86cm / 11,9 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 12.2kg / gram 82cm ?: 7/11/12goede echo!Poll?: 23/09/12 blauwe jompel! 7 mei 20w echoMaris

?: 5/12/12 24/4 echo

Special guests aka suikertantes: Erine
Wij hebben erg weinig keuze wat betreft basisschool. Er is er maar 1 in het dorp. een dalton basisschool. gdaar hebben ze ook gemengde klassen ivm kleine groepen. Is altijd zat ruimte dus over optijd aanmelden. hoeven wru niet aan te denken.

Ik heb zélf ook altijd in gemengde klassen (3-4, 5-6, 7-8) gezeten ivm kleine klassen nooit problemen mee gehad. ik was ook wel een kind voor jenaplan of montessori geweest.
quote:fanatic schreef op 21 april 2012 @ 22:13:

Ik wil gewoon graag dat ze niet elk jaar in een zogenaamde "meng" klas zit. De meeste scholen hanteren 1-2 (vind ik niet zo erg), en dan 3-4-5 en dan 6-7-8.

Dat hebben ze hier ook op de dalton school. Ik vind dat ook niet echt wat, vind de verschillen dan veel te groot.

De jenaplan is trouwens christelijk gw. Ik denk dat we bij allemaal even gaan kijken, er zijn verschillende avonden.

Ik denk dat een basis ook geen kwaad kan, maar ik ben wel van mening dat je er thuis dan ook wat mee moet doen. Vind het een 4 jarige moeilijk uit te leggen dat wat hij op school leert, papa en mama eigenlijk niet geloven.

Kom wel uit een gelovige familie, dus ze krijgen wel het één en ander mee van het geloof.
Ben trouwens nog op zoek naar een leuk weekendje weg in november. Vond het idee van hus zo heerlijk! Die was geloof ik ook met haar verjaardag een weekendje weg.

Ik word *kuch* 30 *kuch* en heb geen zin in gezeur met vlaggetjes en dat soort onzin. Lijkt me heerlijk om lekker uit te slapen en dan wat leuks met ons gezin te gaan doen!

Iemand suggesties? Heb wel een paar leuke gezien, maar ben je zo 400 euro voor een weekend kwijt..

Maya, hoe is het met J1?
Sauerland of eifel duuv?

Voordeel is dat je ook veel goedkoper uit eten kunt
Zolang we maar ver genoeg weg zitten dat de familie niet langs komt. Als we in de buurt zitten komen ze toch langs ook al zeg je 60 keer dat je niet wil.. Je bent toch jarig he..
En tweede voordeel is dat je op heen of terug weg hier langsckunt
Dat is waar!

Ik ga mijn bed opzoeken, trusten allemaal!
Wat voor iets zoek je Duvel? en hoever is ver genoeg

het idee qchter de 3-4-5, 6-7-8 groepen is dat je van elkaar kunt leren en dat je altijd een keer de jongste, middelste, oudste bent geweest. Is niet voor ieder kind geschikt denk ik
Wat betreft uitjes. onze kids zijn toch bijna overal nog gratis? Meestal t/m 2 en vaak zelfs t/m 3 gratis
Ebp.

j1 heeft gisteren j2 tot 21 uur wakker gehouden en j2 maakt j1 vanmorgen om 6.15 wakker. ben blij dat we in de zomer een caravan met 3 slaapkamers hebben
Zwitsal mini: wij hebben de shampoo. Vindt A heel interessant. Op de plaatjes zie je de wasgel staan, dus vlgs mij moet je er stiekem vier sparen. Hebben ook al een gele danoontje, naast een rode. Pffff
Om die reden hebben wij twee huisjes gehuurd tijdens familie uitje, kan mijn meisje toch niet aan doen dat ze door die gang van zus al zo vroeg wakker wordt gemaakt? (en mezelf ook niet)

Hier zijn man en kind net naar beneden, h zit in de uitslaap modus
Maya, valt tegen hoor... vaak is het : tot 2 jaar. Oa bij drievliet en julianatoren kosten ze nu de volle mep... duinrell volgens mij ook...
Drievlied en julianatoren is ook meer voor kleine kinderen. maar de grote atractieparken zoals efteling, walibi, duinrell, dierentuin is t/m 3 gratis en (zeker dierentuin) is ook voor deze leeftijd leuk.
Uitslaapmodus: die hadden beide kinderen vandaag gevonden.

T was om 8.30 wakker, en M was om 8.45 wakker (na de laatste fles om 21.00!!)

Inmiddels slaapt M alweer een uur, en T is lekker aan het spelen.
Hier ging om 7.45 de wekker.
Hier om half 8. Heerlijk!

Wat een rotweer zeg. Het hagelt en regent hier steeds.
Hier zon
Haha, wij tapen hier ook de kartonnen mini's. Hier al twee zwi*tsal shampoo's en 2 sport*life.

Ik ken niet veel mensen die ze sparen, dus ruilen is wat lastig hier.

Wij kiezen voor chr. basisschool hier in de wijk. Is eigenlijk puur omdat ik dat het handigst en leukst vind voor S, zo dichtbij, kinderen uit de wijk en buurkinderen zitten daar, etc. In zelfde gebouw zit ook openbare school, maar ik wil S wel graag naar chr. school hebben. Ben zelf chr. opgevoed. Doe er niks meer mee, maar vind het wel een fijne basis voor S.

Zag op opvang al een papier hangen dat we S op moeten geven voor bso vanaf 2 jaar! aaah!

Ik zat zelf ook in mengklas altijd op bassischool, ging altijd prima, maar ja dat waren klasjes van 6 a 7 kinderen, dus totaal 14 kinderen in lokaal, haha. (heeeeeeel klein dorpje).

S had donderdagochtend ineens uitslag, netelroos geloof ik. Ergens een reactie op, maar waarop??? Binnen twee dagen ook weer weggetrokken, maar ze zat er helemaal onder. Ze had er gelukkig weinig last van, alleen met afdrogen.

Hier nog elke dag 6.15 wakker....
Hier zon en regen en weer zon en weer regen maar op dit moment zon.

Een lekker dagje om in huis rond te lanterfanteren.

Ik heb weer nwe dingen op mp gezet. Ben benieuwd. Als het deze ronde niet weg gaat ga ik het op gratis op te halen zetten.
Qua scholen hangt er volgens mij ook wel heel veel af van de individuele leraren. (Zo heb ik 1 schooljaar ongeveer grotendeels op de gang doorgebracht.... totdat ik terug naar huis liep en de leraar volledig in paniek mijn moeder opbelde dat ik weg was.....)
Dierentuin is idd t/m 3 jaar gratis, tenminste in Arnhem wel!

I. en R. gaan naar de katholieke basisschool hier in het dorp, daar heb ik zelf ook op gezeten. De enige andere basisschool is een heel kleine protestantse school. Ik heb het zelf altijd prima naar mijn zin gehad op de basisschool en ook al is dat al een hele tijd geleden natuurlijk (zoe voelt het niet trouwens ), dat geeft wel een goed gevoel.

R. heeft vandaag haar eerste losse stappen gezet!! Het was maar een stukje van anderhalve meter, en dat heeft ze 2 keer los gelopen, daarna niet meer, maar het gaat niet lang meer duren!
Zijn jullie ook zo toe aan ander weer? Ik heb net weer een stapel kleren gestreken en ik ben de lange mouwen en sombere kleuren zo zat. Ik wil kleur, topjes en rokjes!
Husk, vlot toch als ze nog voor haar 1e verjaardag loopt!
murron, je kunt et dit weer natuurlijk best kleurrijke kleding aan toch?

(maar ik ben mijn "winterse" outfits ook een beetje zat... en ben ook toe aan mooi weer. Het is zelfs zo erg dat ik alvast gekeken heb voor vakantie in december (naarde zon) terwijl we straks in juni eerst nog weg gaan. Ik wil ook gewoon mooi weer.

Vanmiddag was het zo raar het weer hier. Stralende zon en dan weer megahoosbui (H was pissig dat ze naar binnen moest van mij )

En voor vlotte N!

Zo, ik heb mezelf dit weekend geloof ik voor bijna 1000 euro aan verjaardagskado's gedaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven