Lowbudget accommodatie Biarritz
zondag 22 april 2012 om 11:17
Ik overweeg in juni of juli 5 dagen tot max. week naar Biarritz te gaan low budget. Ik zoek een slaapplek: kamer, studio, tuinhuis, klein appartement, blokhut, caravan of tent wel privé (dus geen slaapzaal, kleine eigen plek) voor één persoon. In de buurt van het centrum/strand of net daar buiten. Het mag best basic zijn.
Ik heb al diverse hotel sites bezocht en ook wimdu bekeken. Het is lastig om iets te vinden voor 1 persoon tot max. 50 euro per nacht. Heb ook een surf hostel benaderd, maar rekenen 66 euro per nacht, zelfs een hotel is goedkoper.
Ik kan mijn vlucht aanpassen aan de beschikbaarheid van de accommodatie
Nuttige tips zijn welkom.
Thnx & Grtz Amber
Ik heb al diverse hotel sites bezocht en ook wimdu bekeken. Het is lastig om iets te vinden voor 1 persoon tot max. 50 euro per nacht. Heb ook een surf hostel benaderd, maar rekenen 66 euro per nacht, zelfs een hotel is goedkoper.
Ik kan mijn vlucht aanpassen aan de beschikbaarheid van de accommodatie
Nuttige tips zijn welkom.
Thnx & Grtz Amber
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 22 april 2012 om 18:01
zondag 22 april 2012 om 22:09
Oh dat weet ik niet meer, is heel wat jaartjes geleden. Hadden toen campings gezocht via zo'n anwb camping gids. Staat ook wel bij of het meer gericht is op gezinnen, klein, aan zee in stad etc. K zal ook eens googlen of ik er iets van herken/herinner.
Moet je echt in Biarritz zelf zijn, of mag omliggende dorpen ook?
Moet je echt in Biarritz zelf zijn, of mag omliggende dorpen ook?