Entertainment alle pijlers

Revenge

24-04-2012 16:15 41 berichten
Een van m'n favoriete series die, na een korte onderbreking, nu weer verder gaat in het tweede deel van seizoen 1. Wie kijkt er ook en schrijft mee?

Emily Thorne rents a house in the Hamptons for the summer, seemingly intent on nothing more than enjoying a break in the popular resort. But it soon becomes clear that there's more to her visit. Her real name is Amanda Clarke and her father was framed for a crime he didn't commit and sent to prison for life and she has come to the Hamptons to seek revenge against the people who betrayed him and saw him sent to jail.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ken het niet.

Wat voor serie is het?

Een echte beppenserie of voor iedereen?
Absoluut geen beppenserie, maar een goede mix van drama en een beetje thriller. Op die Wiki is een uitgebreidere omschrijving te lezen (http://en.wikipedia.org/wiki/Revenge_(TV_series) ). Wel spoiler alert!
Amanda is echt niet zo schattig als ze er uit ziet

Spannende serie.
Ik ga downloaden en het een kans geven.

Kende het niet.

(en meestal horen de meeste het van mij nieuws over een nieuwe serie)
Ja ik ken het! Ik heb nu zo'n 12 afleveringen gezien.
Geweldige serie, ben helemaal fan, super dat het weer verder gaat! Mijn schoonmoeder heeft me erop gewezen.. ja ja die download ook tegenwoordig ;)
Heb je toevallig ook de nieuwste aflevering van gisteren gezien? My god wat spannend
Nee nog niet... mmh maar snel kijken dus!
waar wordt het uitgezonden?
Is nog niet in Nederland op tv, als je het nu wil kijken moet je afleveringen downloaden!
Super leuke serie. Ik wacht nog even met downloaden van de nieuwe afleveringen totdat ik een aantal afleveringen achter elkaar kan kijken. Vorige 16 afleveringen ook in 3 dagen gekeken :D
Is de eerste seizoen al geweest? Ik wil hem wel zien lijkt mij wel een spannened serie
Ja, seizoen 2 is afgelopen zondag begonnen. Het is nu (opnieuw/nog steeds) rete spannend
Dan is het niet veel aan voor mij als ik het niet vanaf het begin heb gezien denk ik.
Goh ik dacht een smeuïg verhaal te gaan lezen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik ben nu dat serie online aan het checken. ;)
Hij begint aankomende dinsdag op net 5!
Ik vind het echt zo'n heerlijke serie! ben nu bij aflevering 15 geloof ik, heb gelukkig dus nog wat te zien. Goed verhaal, goede acteurs (Victoria is echt een fantastische bitch ) en nog wat eyecandy erbij ook! Heerlijk! Vanavond weer lekker verder kijken

Ik kijk trouwens online via watchseries punt eu. Zo fijn
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
ik ben helemaal bij met de afleveringen!

Wat is het nog steeds ongelofelijk spannend!! Ik begreep dat er vanavond weer een nieuwe aflevering is in de VS, dus morgen maar weer zoeken online Love it!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
ik heb seizoen 1 op film1 series gezien en eind deze maand begint seizoen 2.

Ik ben niet zo van het downloaden/online kijken.
Damn die Jack is wel knap!
Zag vanavond het voor het eerst op Net5. Ik ga deze serie wel volgen denk ik. Hoeveel afleveringen heb ik gemist?
Volgens mij heb je niks gemis oudzuid. Vandaag waren aflevering 1 en 2 volgens mij te zien.
Seizoen 2 is weer begonnen... Spannend!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven