Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Thanks... zie hem vanavond..

Gisteravond heerlijk met nicht op de bank zitten kletsen over mannen onszelf enzoww..

2 flesjes wijn er door , en heerlijk gaan slapen.

Vandaag op neefje passen moet hem rond 12en ophalen van school.. Niet vergeten !!!

Vanmiddag fiets ophalen en kan ik mooi op de fiets naar RPO toe gaan... Gisteren smsje gekregen van RPO dat hij erg veel zin heeft om mij te zien. Ben benieuwd..

Zodadelijk ff t huis van nicht effe beetje poetsen, is wel t minste dat ik kan doen voor der nu ik hier aantal dagen overnacht..

Dvd van Julia's tango is binnen dusss ga mezelf ook nog ff op de bank nestelen vandaag.

Lekker bezig vandaag. I like it ..

En natuurlijk kom ik ff verslag doen van t weerzien met RPO ..

Have a nice day all
Succes vanavond Vleer! Hoop voor je dat er meer duidelijkheid komt na het gesprek met RPO. Laat je niet gek maken he?, en bedenk heel goed wat je nu eigenlijk ZELF wil.....m.a.w. laat je niet inpalmen met gladde praatjes o.i.d. ....kies voor jezelf!

xx

:Alweer een beetje beter met je?
Leaf: heb even je topic gelezen.. Dapper en moedig dat je daar een topic over durft te openen.

Top ook dat je t onder ogen durft te zien en stappen ondernomen hebt !!

Xan: ik pas goed op mijzelf.. Hoop ook echt dat er een goed gesprek plaats zal vinden zonder allerlei oordelen verwijten ed. Maar een echt open en eerlijk gesprek.

Ik denk dat dat ook de enige kans is wil een evt. relatie slagen tussen ons 2...

Heel belangrijk voor mij is ook dat ik heel goed bij mijzelf ten rade ga wat IK belangrijk vind. IK ben nogal t type die zelf t antwoord heel goed weet op dingen. Maar veel navraag, bevestiging zoek bij anderen.. Als een ander iets zegt denk ik dat diegene t wel goed zal hebben en ga vervolgens ook zoals diegene handelen.

Terwijl ik wel weet dat de ander t ook niet altijd bij t rechte eind heeft.

En daar moet ik een beetje vanaf vind ik zelf.. Ik merk bv dat ik veel dingen hier post om de mening en reacties van anderen te horen.. En vervolgens ga ik daar naar handelen..Ik luister dan bv niet naar mijn eigen gevoel , daar ga ik komende tijd wel een beetje meer aan denken.
En nu ga ik mijn oude brikkie ophalen met vetdure en gloednieuwe banden... Mag de fiets wel goud kleurig gaan spuiten en kroontjes erop zetten....

Gelijk maar een 2e slot er bij kopen zodat ie goed op slot kan , straks jatten ze me nieuwe bandjes eraf hehehe
Wat je schrijft Vleertje, dat is inderdaad waar. Je gaat teveel af op meningen van anderen...dat viel me al op. Vandaar dat ik je ook schrijf dat je vooral voor jezelf moet gaan! M.i. ben je best een slimme meid die écht wel weet wat ze wilt...het zit wel in je hoofd, maar de uitvoering is wat lastiger he?

Succes vanavond en mail me eens... (zou je dat al niet gedaan hebben??? )
quote:Vleermuis28 schreef op 20 maart 2008 @ 13:38:

En nu ga ik mijn oude brikkie ophalen met vetdure en gloednieuwe banden... Mag de fiets wel goud kleurig gaan spuiten en kroontjes erop zetten....

Gelijk maar een 2e slot er bij kopen zodat ie goed op slot kan , straks jatten ze me nieuwe bandjes eraf hehehe

Ja, jééé 70 euro voor 2 nieuwe bandjes + montage!! Schandaaaalig duur hoor!

Weet je wat je moet doen? Je fiets laten beveiligen door een security bedrijf...dat is ie zeker waard...
Succes Vleer en denk inderdaad zelf goed na wat JIJ wilt!
Leaf, wat naar dat het niet goed met je gaat. Ook ik heb je topic gelezen. Heel veel sterkte meid!

Vleer veel succes vanavond! Volg je hart! Laat je niet (af)leiden door anderen, ga op je eigen gevoel af! Vertrouw jezelf!

Hier alles verder goed. Niks te melden. Sorry.. :-)
Vleer, hoe was het en hoe is het nu?
Hey hallo all

Ben weer thuis.. wel bij RPO geslapen , maar ben er nu wel achter dat er geen duurzame relatie inzal zitten voor ons 2...

We verschillen te erg van elkaar wat communicatie betreft.. Ik vraag dingen , kom op dingen terug. En hij wil t er niet meer over hebben.. Terwijl ik dus bv de hele week er over na gedacht heb..

Kan ook niet meer zo enthousiast reageren als ik bij hem ben , voel me niet erg meer op mijn gemak bij hem.. Dat van vorige week heeft een flinke deuk opgelopen das duidelijk.

Ook kwam ik er even op terug dat hij twijfelde of ik aan t werk was, en natuuuuuuurrrrlijk had IK het WEER verkeerd begrepen..

Yeah right.. ik baal daar van , het zijn veel kleine dingetjes die gewoon niet goed voelen.

Hij zegt bv ook dingen : dat is nou echt een domme opmerking.. Prima kan zo zijn al vind ik de manier waarop hij t zegt niet leuk.. Dus ik vraag hem dan hoe ik t dan wel had moeten zeggen vervolgens kijkt ie mij dan aan alsof ik een iq van 25 heb ofzo..

Voelt niet prettig ,en dan houd ik mijn mond maar om vervolgens te horen : Is er iets ?

Nee er is niets !!!

Door zijn manier van doen , voel ik mij behoorlijk eh hoe zeg je dat .. onderdanig?? Ik voel me dan een heel klein meisje worden , ik leg hem uit dat ik t moeilijk vind om mijn gevoelens te uiten , om er over te beginnen en dat hij het dan vervolgens afdoet alsof ik een of ander stom konijn ben..

Voelt alsof hij niet echt een groot inlevingsvermogen heeft ..

Kortom dit gaat zo niet werken , ben nu aan t bedenken hoe ik hem dit zo netjes en eerlijk mogelijk kan vertellen een deze dagen.. Tips zijn welkom
Hoi Vleer, da's niet zo leuk maar ik vind dat je er heel goed mee omgaat. Je vóelt dat het niet klopt. Als iemand je het gevoel geeft klein te zijn en een dom konijn, moet je inderdaad echt níet bij die persoon wezen! Zulk soort dingen wordt alleen maar erger, niet leuker.

Ik lees nu aan en af al een hele tijd mee op dit forum en ik vind dat jij zo aan het groeien bent... In het begin wist je volgens mij niet eens wat je voelde, vloog je van hot naar her. Nu kun je al veel beter waarnemen wat wel en niet goed voor je voelt, en durf je ernaar te handelen. Vette pluim voor jou.

En zo kun je het best ook naar hem brengen: dat je je niet meer altijd prettig voelt in zijn gezelschap, dat je het idee hebt dat het niet past en dat jullie dus beter niet samen kunnen zijn.
@Vleer:

Sneu voor je meisje...

En tips? Tsja, je moet doen zoals het beste bij jou past..

Ik zou hem bellen en zeggen dat je erover nagedacht hebt en dat het toch niet gaat werken. Geen twijfel laten doorschemeren, ookal voel je dat misschien wel.

Nog een keer face-to-face afspreken voor deze boodschap zou ik niet doen, met name uit zelfbescherming.

En belangrijkste: als je de keus nu gemaakt hebt, wacht dan niet te lang met het zeggen...
Hai,

Vleer, jammer zeg! Wel goed dat je dit nu doorhebt en er een punt achter wilt zetten, sterk.

Een tip die ik in ieder geval kan geven: zeg het zo snel mogelijk tegen 'm. Anders blijft het knagen en blijf je je rot voelen. Je zal je ook nog wel even vervelend voelen. Maar ik denk dat het gevoel dat je de juiste keuze hebt gemaakt zal overheersen.

Vanavond ga ik naar Nigthwish in de HMH. Ik heb er zo'n zin in! Ik ga met een goede vriend van me. Hij is bezet, ik niet. En dat kan dus wel! Ik ben nog steed van mening dat je een goede man-vrouw vriendschap kan hebben, zonder dat er verder niets speelt. Jammer dat het niet altijd zo werkt dus, helaas...

Ik heb er zin in!
Puck: dank je wel .. Hoor t van mijn vrienden ook dat ik aan t groeien ben.. Geeft me een goed gevoel dat ik met mijn neus de goede richting op ga..

Ik denk zelfs wanneer ik hem vanavond bel en zeg dat t niet gaat werken tussen ons , dat ik me niet eens rot ga voelen..

Zal me eerder een stuk vrijer voelen..

Zit nu lekker bij mijn 2 beste vriendjes.. heb een bosje gemengde rozen voor ze mee genomen.. Helemaal happy zijn ze er mee , erg lachwekkend hoe 1 ervan heel netjes op mijn verzoek de rozen schuin afknipte in lauw water zet.. Hilarisch..

Dinnetje belde nog vroeg wanneer ik terug kwam naar Drenthe want ze wil op stap met me.. Ga denk ik morgen terug ipv zondag....

Heb nl wel zin om ff met haar de bloemetjes buiten te zetten..
Vleer, dikke knuffel van mij! Maar 't lijkt me nu wel duidelijk. Het hoort niet dat jij je niet fijn voelt bij hem. Dat is niet de normale situatie, en zeker niet in het begin. Vervelend dat hij je dan zo'n dom gevoel kan geven. Dat zou ik echt niet pikken!

Net wat de rest zegt: zeg het zo snel mogelijk. En ga lekker met vriendinnen morgen weer de bloemetjes buiten zetten! Sterkte meisje!

Moeike naar de HMH! Leuk zeg!

Ikke ga zo boodschapjes doen. Had vanochtend VL gesmst en heb nog steeds niks gehoord. Ik baal daar echt zo van! Hij heeft gewoon vrij vandaag! Hier kan ik echt weer vanalles achter gaan zoeken.....
Heb een halfuur geleden toch een smsje gekregen. Merk niks raars aan het smsje dus ga er vanuit dat hij het niet eerder heeft gezien of zo.

Vraag me eigenlijk af hoe ik het met VL nu moet zien. Ik ken hem nu vijf weken. We zijn al vijf weken steeds aan het afspreken (3 x per week of zo). Ik vind hem wel erg leuk. Maar officieel hebben we niks. Tenminste, er is niet besproken dat we iets hebben of zo. Ik ben nog steeds de single die steeds met VL aan het daten is. En om het nu met hem te gaan bespreken vind ik ook weer so what. Ennuh ik ben ook niet zo'n hele goede prater over mezelf en emoties en gevoelens enzo in een relatie. Dat moet ik altijd heel erg opbouwen. Dan kan ik over zoiets al helemaal niet beginnen. Of ben ik te vroeg om nu al te willen weten waar hij mij ziet? Ik bedoel, zo lang daten we nog niet, nog maar vijf weken...

Bij mijn Ex peilde ik het ook aan momenten dat hij het zijn broers had verteld, zijn ouders enz. En hij mij voorstelde aan vrienden die we onverwachts tegenkwamen als zijn vriendin.

Okee, ik snap dat na vijf weken je nog niet van een relatie kun spreken of zo, maar iets? Mag het dan iets zijn? Of ben ik nu een beetje een zeur?
Nee hoor Sun, je bent gewoon een beetje onzeker

En verder, tja eh, lastig. Een tikkie bevestiging soms is wel fijn hè. Ik krijg uit je beschrijvingen het idee dat het wel goed zit qua gevoel, en daar gaat 't om.

Hoe zou je het zelf dan omschrijven wat jullie hebben? Of willen omschrijven?

Dat is eigenlijk wel fijn aan mijn Franse Meneer, ik ben heel zeker van hem. Hij is ook heel open over zijn gevoel, da's wel makkelijk. En we schrijven natuurlijk veel, zodat ik me ook makkelijker kan uiten Vind ik pratend toch een stuk moeilijker, dat duurt inderdaad langer.
Oja, Moeike veel plezier vanavond!

En Vleer morgenavond.

En iedereen nú
Vleer; vervelend dat het zo is gelopen. Maar wel goed dat het voor jezelf nu zo duidelijk is. Nog even die knoop doorhakken en blij zijn dat je er weer wat van heb geleerd en dat je zelf dus idd weer een stukje verder bent.

Sun; moeilijk he die overgang van daten naar relatie. Had ik ook met LJ. Wij kwamen er toen op doordat we het over iemand anders hadden en zo kwam het gesprek op gang. Ik ben ook niet zo van praten over mijn gevoel en die eerste stap zetten. Je stelt je dan toch kwetsbaar op... Ik denk dat wanneer het goed zit het er vanzelf wel van komt. Maar ook dat wanneer je merkt dat je er 'last' van gaat krijgen je toch de stoute schoenen aan moet trekken. Bij mijn ex heb ik een keer toen hij gedronken had gevraagd waarom hij eigenlijk niet mijn vriendje was. Dat was na een maand of twee ofzo. Maar goed, je moet dat toch op je eigen manier doen. Ik begrijp iig dat jij wel zou willen dat het iets vaster wordt, toch?

Hier een ontzettend luie dag met LJ, zoals gepland. Uitgeslapen, in bad, film met lekkere dingen, opnieuw even geslapen en nu even ons eigen ding

Fijn weekend allemaal!
Heerlijk dagje met vrienden gehad.. lekker Alles is Liefde gekeken..

Sun : gewoon vragen wat jullie hebben hoe dat *iets* dan nu heet..

RPO 2x gebeld vanmiddag 1x en nu net nog, maar nam beide keren niet op .. zou ie t aanvoelen dat ik er een punt achter wil zetten ?? (hahahaha ooh sorry mag ik niet om lachen natuurlijk ;) )
Hey allemaal,

ik ben even een tijdje weg. M'n ex ging naar de viva-site en op de een of andere rare manier stond hij ingelogd als mij, op z'n laptop. Ik weet zeker dat de laatste keer dat ik via zijn laptop op het forum was, zeker 1,5 maand geleden, ik me uitgelogd heb maar goed..jammer genoeg is het toch gebeurd. Hij heeft alles gelezen wat ik heb geschreven en voel me nu niet relaxt om hier nog te schrijven, want wie weet leest hij nog steeds mee. Hij weet in ieder geval m'n nick.. Wie weet kom ik nog eens met een nieuwe nick terug hier, maar voorlopig maar even radio-stilte..

Iedereen véél succes en ook plezier met alles!
Jeetje wat vervelend Amidala! Ik snap dat het op deze manier niet prettig is om te schrijven. Jij ook heel veel succes en plezier met alles!

Vleer; heb je ondertussen RPO al te pakken gekregen? Je klinkt er heel rustig en sterk onder, ik hoop dat dit ook echt zo is!

Ik ga vanmiddag even met dinnetje naar de stad, even kijken naar sportbroek voor het hardlopen (waar ik nog steeds aan moet beginnen). Morgenavond hebben we een feest met als thema 'campingdisco', dus dan zou die broek ook mooi van pas komen! Vanavond lekker voetbal kijken in het stadion en dan nog ff met LJ wat drinken in de kroeg. Ik merk dat ik na zo'n relaxdagje gisteren er weer helemaal tegenaan kan, ben echt helemaal uitgerust!

Verder zie ik nu ook steeds meer dat ik beter een balans krijg in mijn relatie met LJ, het loopt echt lekker en ik heb zelf ook veel meer rust. En ondanks dat LJ nog steeds af en toe roept geen kinderen te willen, gisteren samen gebrainstormed over namen, waarbij hij echt het voorttouw neemt Mannen, het blijven rare wezens.... Maar bij de meisjesnamen zijn we het al eens!
Amidala, wat naar zeg! Ik begrijp dat je hier nu niet meer gaat schrijven, sowieso niet meer onder deze naam. En als je een andere nick hebt, laat je dat natuurlijk eerst ook niet merken. 't Is wel zo dat je automatisch ingelogd blijft op de site. Dus als je de compu opnieuw opstart en weer naar de viva-site gaat, hoef je niet opnieuw in te loggen voor het forum. Je zult dus bij iemand anders, of als er anderen op je compu werken altijd uit moeten loggen.

Vleer, wie weet voelt RPO de bui idd al hangen. Nou ja, wel een goed teken dat je er nog grapjes om kunt maken. Ga je vanavond de bloemetjes buiten zetten?

Moeike hoe was het in de HMH?

Puck, jij klinkt ook erg positief over FM! Wat leuk zeg! Duurt het nog lang voordat je naar hem toe gaat? Wel lastig dat er zo'n afstand tussen zit, lijkt me. Schrijven jullie elkaar alleen of spreken jullie elkaar ook via Skype of zo?

HM als jij een sportbroek hebt, dan zul je toch echt moeten beginnen he ! Haha! Maar het klinkt goed hoor! Ik loop zelf in een gewone lange sportbroek en een skipully, maar daaronder heb ik wel thermokleding aan (broek en shirt). Heel belangrijk zijn hardloopsokken. Als je die aandoet in je schoenen zitten je schoenen veel lekkerder en krijg je ook geen blaren. In de kleding heb ik dus niet veel geïnvesteerd, behalve de sokken! En natuurlijk de schoenen.

Dat LJ toch over babynamen begint, is voor mij dan toch een beetje een teken van de eerder genoemde 'koudwatervrees' voor kinderen. Hij moet misschien aan het idee wennen en was misschien ook wel bang dat jij er direct aan zou willen beginnen.

Ik heb gisteravond weer een leuke avond met VL gehad. Ben net weer thuis. Misschien moet ik VL wel gaan vragen over hoe het zit, maar nu is het weer wat rustiger in mijn hoofd. Ik weet ook wel dat het allemaal te maken heeft met mijn onzekerheid. Maar laat ik een voorbeeld geven. Hij ging naar zijn sportvereniging. Ik ken die vereniging wel, maar ben er nog nooit geweest. Hij vroeg vanochtend of ik met hem meeging, dan kon ik er even kijken. Zou hij me alles laten zien. Ik heb dat niet gedaan, moest namelijk zelf ook ergens anders naartoe, maar het lijkt me toch een kleine hint dat ie me wel als serieus relatiemateriaal ziet. Als ik mee was gegaan dan had ik daar zijn sportvrienden gezien en zo. Lijkt me niet dat hij dat doet als hij mij niet serieus ziet zitten.
Sun, als ie jou niet echt zag zitten dan zou ie ook niet jou aan zn vrienden hebben willen voorstellen hoor! Maar die onzekerheid blijft lastig!

Ik heb gisteravond gezoend, hihi! Was gezellig, en waarschijnlijk zie ik hem zondagavond weer in de kroeg. Ik ben benieuwd! (Dit is overigens een andere man dan diegene waar ik een beetje mantrouble mee heb. Misschien maar beter ook dat ik die mantroubleman even laat voor wat het is. Daarmee zie ik vanzelf wel weer verder!)

Fijne Pasen allemaaaaaal!!
Goedemorgen eh middag.. kom net mijn bed uit... Hilarisch zeg tot zo lang slapen ..

Wat een shitweer kan maar beter weer mijn bed in duiken volgens mij ..

RPO nog niet gesproken... Hij zal t wel aanvoelen denk ik ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven