Vrekkentopic - Deel V
woensdag 25 april 2012 om 16:08
Ik geef niets om de markten op Koninginnedag, en hoef ook geen meuk van de koninginnedagmarkt
Vind het vaak veel te druk in de stad, maar in een dorp is het dan nog wel leuk om rond te lopen en een beetje te zien hoe kinderen hun best doen met geld binnen schrapen.
Vind het vaak veel te druk in de stad, maar in een dorp is het dan nog wel leuk om rond te lopen en een beetje te zien hoe kinderen hun best doen met geld binnen schrapen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 25 april 2012 om 16:20
Ik vind sommige dingen die kinderen bedenken om aan geld te komen op Koninginnedag wel leuk. Op een kleedje liggen en dan een bordje erbij met "Ik wil slapend rijk worden". Dat soort dingen...
Verder vind ik het niet echt heel leuk, 't is idd vaak zo druk overal... Ik hoop wel dat het mooi weer gaat worden maandag, dat is wel zo leuk.
Verder vind ik het niet echt heel leuk, 't is idd vaak zo druk overal... Ik hoop wel dat het mooi weer gaat worden maandag, dat is wel zo leuk.
woensdag 25 april 2012 om 16:54
woensdag 25 april 2012 om 16:56
@himalaya, las het goed dat jij een bril wilde maar niet had gewonnen?
Ik heb er wel een gewonnen maar geen brilrecept.
Ik ben geoppereerd vandaag dus dat gaat me niet meer lukken voor morgen.
Als je mijn code wil mag je mij mailen op: italiemeisjeviva@hotmail.nl
Dan stuur ik je mijn code op zodat je toch een bril kan bestellen. De code is goed t/m morgen.
Ik heb er wel een gewonnen maar geen brilrecept.
Ik ben geoppereerd vandaag dus dat gaat me niet meer lukken voor morgen.
Als je mijn code wil mag je mij mailen op: italiemeisjeviva@hotmail.nl
Dan stuur ik je mijn code op zodat je toch een bril kan bestellen. De code is goed t/m morgen.
woensdag 25 april 2012 om 17:48
quote:Bokito schreef op 25 april 2012 @ 14:46:
Hebben jullie ook zo'n zin in Koninginnedag? Vorig jaar konden we niet over de vrijmarkt lopen en daar was ik toch chagerijnig om
Vind het heerlijk om lekker te slenteren en koopjes te scoren!
Merkspijkerbroekjes en Carsautootjes voor de jongens kom maar bij mij
ow ik heb er zo veel zin in! De hele dag bezig geweest met een lijst van boeken die ik heb of die ik juist zoek. Heb de lijst net verzonden naar mijn zus. Zij stuurt mij ook haar lijst en als we een boek hebben dan geven we dat snel aan elkaar door.
Wil ook kijken voor een nieuw hoesje van ipone 3. Hoop dat veel mensen de 4 gekocht hebben en hun hoesje nou voor een prikkie weg doen.
Verder leuke dieetboeken, knutselspullen gewenst en mocht ik het tegen komen (voor een lage prijs) een kinderfiets voor als neefje/nichtje bij mij is. Heb zelf geen auto en achterop mijn fiets doe ik liever niet.
Ja kijk er al helemaal naar uit hoor nu maar hopen dat het droog is.
Hebben jullie ook zo'n zin in Koninginnedag? Vorig jaar konden we niet over de vrijmarkt lopen en daar was ik toch chagerijnig om
Vind het heerlijk om lekker te slenteren en koopjes te scoren!
Merkspijkerbroekjes en Carsautootjes voor de jongens kom maar bij mij
ow ik heb er zo veel zin in! De hele dag bezig geweest met een lijst van boeken die ik heb of die ik juist zoek. Heb de lijst net verzonden naar mijn zus. Zij stuurt mij ook haar lijst en als we een boek hebben dan geven we dat snel aan elkaar door.
Wil ook kijken voor een nieuw hoesje van ipone 3. Hoop dat veel mensen de 4 gekocht hebben en hun hoesje nou voor een prikkie weg doen.
Verder leuke dieetboeken, knutselspullen gewenst en mocht ik het tegen komen (voor een lage prijs) een kinderfiets voor als neefje/nichtje bij mij is. Heb zelf geen auto en achterop mijn fiets doe ik liever niet.
Ja kijk er al helemaal naar uit hoor nu maar hopen dat het droog is.
woensdag 25 april 2012 om 18:08
Wat ontzettend lief van je Italie_meisje!
Alleen wordt ik morgen geopereerd (!) en kan ik dus de komende tijd ook niet naar een plaats zo'n 25 km verderop voor de oogmeting van lensway, en ik heb geen kant-en-klaar recept liggen.
Ik hoop dat Soppie300 gelijk heeft en dat jij nog wel de komende tijd in de gelegenheid bent om een oogmeting te kunnen doen in zo'n bus.
Succes met je herstel!
Alleen wordt ik morgen geopereerd (!) en kan ik dus de komende tijd ook niet naar een plaats zo'n 25 km verderop voor de oogmeting van lensway, en ik heb geen kant-en-klaar recept liggen.
Ik hoop dat Soppie300 gelijk heeft en dat jij nog wel de komende tijd in de gelegenheid bent om een oogmeting te kunnen doen in zo'n bus.
Succes met je herstel!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 25 april 2012 om 19:06
Hey,
Via de OB site kan je een proefpakketje aanvragen.
Ik heb intussen ook het geld ontvangen van de swiffer en van beide oral b acties. Ik maakte me er nog een beetje zorgen over omdat ik een promotieverpakking had gekocht.
Ik ga het forum weer goed in de gaten houden. Die bril had ik ook willen hebben!
fijne avond
Via de OB site kan je een proefpakketje aanvragen.
Ik heb intussen ook het geld ontvangen van de swiffer en van beide oral b acties. Ik maakte me er nog een beetje zorgen over omdat ik een promotieverpakking had gekocht.
Ik ga het forum weer goed in de gaten houden. Die bril had ik ook willen hebben!
fijne avond
woensdag 25 april 2012 om 19:40
woensdag 25 april 2012 om 19:44
quote:nepese schreef op 25 april 2012 @ 19:40:
Hallo allemaal,
Normaal gesproken ben ik een stille meelezer, maar toch heb ik een account aangemaakt.
Bedankt tot nu toe voor alle tips, wat ben ik blij met al die GTA's en alle andere tips.
Hierbij voor de liefhebbers een Optimel Code: GH2SX2HBM
*Gaat weer terug in de meeleesmodus.*Gebruikt, dank je!
Hallo allemaal,
Normaal gesproken ben ik een stille meelezer, maar toch heb ik een account aangemaakt.
Bedankt tot nu toe voor alle tips, wat ben ik blij met al die GTA's en alle andere tips.
Hierbij voor de liefhebbers een Optimel Code: GH2SX2HBM
*Gaat weer terug in de meeleesmodus.*Gebruikt, dank je!
woensdag 25 april 2012 om 20:10
quote:himalaya schreef op 25 april 2012 @ 18:08:
Succes met je herstel!Hé, is het morgen! Veel sterkte en succes gewenst! Ik zal aan je denken!
Succes met je herstel!Hé, is het morgen! Veel sterkte en succes gewenst! Ik zal aan je denken!
woensdag 25 april 2012 om 20:14
Een vraagje aan jullie, als kenners (hoop ik).
Ik wil visitekaartjes bestellen, zo'n 25 hooguit. Om vast te proberen voor mijn (niet meer toekomstige) praktijkje.
Nu zie ik vaak bij Euroclix, Moneymiljonair, etc. dat je via die programma's kunt bestellen bij Vistaprint, Webprint, etc.
Iemand enig idee waar ik het meeste punten voor het betreffende programma kan verkrijgen?
Ik wil visitekaartjes bestellen, zo'n 25 hooguit. Om vast te proberen voor mijn (niet meer toekomstige) praktijkje.
Nu zie ik vaak bij Euroclix, Moneymiljonair, etc. dat je via die programma's kunt bestellen bij Vistaprint, Webprint, etc.
Iemand enig idee waar ik het meeste punten voor het betreffende programma kan verkrijgen?