Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic - Deel V

23-02-2012 10:09 3026 berichten

En het vrekken gaat door!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Vrekwaardig eten

Alle reacties Link kopieren
De GTA van Bertollie afgelopen maandag op mijn rekening mogen ontvangen!
Ik geef niets om de markten op Koninginnedag, en hoef ook geen meuk van de koninginnedagmarkt

Vind het vaak veel te druk in de stad, maar in een dorp is het dan nog wel leuk om rond te lopen en een beetje te zien hoe kinderen hun best doen met geld binnen schrapen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik vind sommige dingen die kinderen bedenken om aan geld te komen op Koninginnedag wel leuk. Op een kleedje liggen en dan een bordje erbij met "Ik wil slapend rijk worden". Dat soort dingen...

Verder vind ik het niet echt heel leuk, 't is idd vaak zo druk overal... Ik hoop wel dat het mooi weer gaat worden maandag, dat is wel zo leuk.
Ik ben boekenfreak, dus ga op Koninginnedag altijd de drukte in om supergoedkoop boeken voor mezelf te scoren, maar ook voor om school

Bij ons staat er van de Rotary ook altijd een grote stand met 2dehandboeken. Alleen vorig jaar niet

Ik hoop dit jaar wel!
@himalaya, las het goed dat jij een bril wilde maar niet had gewonnen?

Ik heb er wel een gewonnen maar geen brilrecept.

Ik ben geoppereerd vandaag dus dat gaat me niet meer lukken voor morgen.

Als je mijn code wil mag je mij mailen op: italiemeisjeviva@hotmail.nl

Dan stuur ik je mijn code op zodat je toch een bril kan bestellen. De code is goed t/m morgen.
Je kan je code ook afgeven in de meetbus, hoor. ook na morgen.
Ja klopt, maar die komt niet bij ons in de buurt, dus dan maak ik er liever iemand anders blij mee.
Heb vijf codes voor gratis verzenden selexyz. Zijn eenmalig, maar denk niet gekoppeld aan mijn mail/nieuwsbrief... watervrouw2 atgmailpuntcom

Heb ook nog 3 spaarbiljetten (? ofzo, zit bij de mini's) van AH en 2 Eftelingspaarkaarten.
quote:Bokito schreef op 25 april 2012 @ 14:46:

Hebben jullie ook zo'n zin in Koninginnedag? Vorig jaar konden we niet over de vrijmarkt lopen en daar was ik toch chagerijnig om

Vind het heerlijk om lekker te slenteren en koopjes te scoren!

Merkspijkerbroekjes en Carsautootjes voor de jongens kom maar bij mij

ow ik heb er zo veel zin in! De hele dag bezig geweest met een lijst van boeken die ik heb of die ik juist zoek. Heb de lijst net verzonden naar mijn zus. Zij stuurt mij ook haar lijst en als we een boek hebben dan geven we dat snel aan elkaar door.

Wil ook kijken voor een nieuw hoesje van ipone 3. Hoop dat veel mensen de 4 gekocht hebben en hun hoesje nou voor een prikkie weg doen.

Verder leuke dieetboeken, knutselspullen gewenst en mocht ik het tegen komen (voor een lage prijs) een kinderfiets voor als neefje/nichtje bij mij is. Heb zelf geen auto en achterop mijn fiets doe ik liever niet.

Ja kijk er al helemaal naar uit hoor nu maar hopen dat het droog is.
Wat ontzettend lief van je Italie_meisje!

Alleen wordt ik morgen geopereerd (!) en kan ik dus de komende tijd ook niet naar een plaats zo'n 25 km verderop voor de oogmeting van lensway, en ik heb geen kant-en-klaar recept liggen.

Ik hoop dat Soppie300 gelijk heeft en dat jij nog wel de komende tijd in de gelegenheid bent om een oogmeting te kunnen doen in zo'n bus.

Succes met je herstel!
Jij ook veel succes! Ik zal nog eens goed kijken.
Heb mijn vader er blij mee gemaakt, dan heeft hij een reservebril.
Mijn bril staat hartstikke leuk en zit ook fijn!
quote:frizzy schreef op 25 april 2012 @ 18:39:

Mijn bril staat hartstikke leuk en zit ook fijn!Leuk!!
Hey,

Via de OB site kan je een proefpakketje aanvragen.

Ik heb intussen ook het geld ontvangen van de swiffer en van beide oral b acties. Ik maakte me er nog een beetje zorgen over omdat ik een promotieverpakking had gekocht.

Ik ga het forum weer goed in de gaten houden. Die bril had ik ook willen hebben!

fijne avond
Brrrrrr, ik heb een grote hekel aan rommelmarkten. Op koninginnedag blijf ik dus ook lekker thuis en ga gewoon heerlijk relaxed aan het werk.

Himalaya, succes met je operatie morgen! Hopelijk niks al te ernstig?
Hallo allemaal,

Normaal gesproken ben ik een stille meelezer, maar toch heb ik een account aangemaakt.

Bedankt tot nu toe voor alle tips, wat ben ik blij met al die GTA's en alle andere tips.

Hierbij voor de liefhebbers een Optimel Code: GH2SX2HBM

*Gaat weer terug in de meeleesmodus.*
quote:nepese schreef op 25 april 2012 @ 19:40:

Hallo allemaal,

Normaal gesproken ben ik een stille meelezer, maar toch heb ik een account aangemaakt.

Bedankt tot nu toe voor alle tips, wat ben ik blij met al die GTA's en alle andere tips.

Hierbij voor de liefhebbers een Optimel Code: GH2SX2HBM

*Gaat weer terug in de meeleesmodus.*Gebruikt, dank je!
Graag gedaan! Ik ben blij dat in ieder geval iemand die regelmatig meeschrijft op het forum de code heeft gekregen.

Jullie allemaal nogmaals bedankt voor alle tips die ik hier heb gelezen.

*Gaat nu echt terug in de meeleesmodus.*
quote:frizzy schreef op 25 april 2012 @ 18:39:

Mijn bril staat hartstikke leuk en zit ook fijn!Leuk Frizzy!
quote:himalaya schreef op 25 april 2012 @ 18:08:

Wat ontzettend lief van je Italie_meisje!

Alleen wordt ik morgen geopereerd (!) en kan ik dus de komende tijd ook niet naar een plaats zo'n 25 km verderop voor de oogmeting van lensway, en ik heb geen kant-en-klaar recept liggen.

Ik hoop dat Soppie300 gelijk heeft en dat jij nog wel de komende tijd in de gelegenheid bent om een oogmeting te kunnen doen in zo'n bus.

Succes met je herstel!Hé, is het morgen! Veel sterkte en succes gewenst! Ik zal aan je denken!
Ibi, fijn dat je zo naar Koninginnedag uitkijkt! Ik wens je nu alvast veel plezier!
Ja, sterkte natuurlijk met de operatie, Hima!
Een vraagje aan jullie, als kenners (hoop ik).

Ik wil visitekaartjes bestellen, zo'n 25 hooguit. Om vast te proberen voor mijn (niet meer toekomstige) praktijkje.

Nu zie ik vaak bij Euroclix, Moneymiljonair, etc. dat je via die programma's kunt bestellen bij Vistaprint, Webprint, etc.

Iemand enig idee waar ik het meeste punten voor het betreffende programma kan verkrijgen?
Volgens mij heb je bij Vistaprint al snel een 140 visitekaartjes, weet niet of je dr meteen zoveel wilt .

Welk programma de meeste spaarpunten oplevert weet ik niet.

Succes met je praktijk, Molly

Hima, sterkte morgen met de operatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven