Minnaar deel 16

13-03-2012 17:08 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
@linny normaal gesproken zou het volgens mij ook geen risico mogen zijn. Als je beide on good terms bent dan ga je ook gewoon lekker door met je leven, wat er ook gebeurt. Maar in alle andere gevallen zou mijn hart toch wel sneller gaan kloppen als mijn prive leven zo toegankelijk is.
quote:iddan schreef op 26 april 2012 @ 10:09:

[...]

ik ben het ook helemaal met jou eens hoor, maar de praktijk heeft mij geleerd, dat als iemand een minnaar is, het toch anders is dan bij een sv, je laat een minnaar toch meer toe in je leven. maar goed...ik moet eerlijk zeggen dat ik soms mijn telefoon als een wolf bewaak....en ik ben heel rigide in het deleten van berichten.

Fijn dat we het eens zijn :D.

Ik zou persoonlijk niet zo snel voor een (in mijn geval) minnares kiezen; ook al spreek je van tevoren af wat er wel en niet mag gebeuren, ooit moet dat toch fout gaan? Of niet in het geval dat geen van beiden gevoelens ontwikkelt die het moeilijk maken.

Maar ja, in geval van een sv heb je eigenlijk ook hetzelfde kwa gevoelens.
Nick..kreeg ook hartkloppingen soms hoor als mn foon een groen lampje ging knipperen haha.maar je hebt een nr1 momenteel??
Jaaahhhaaaa..echt super....

we hebben nu al een dikke week voorpret..

We zouden eerst die week erop...maar hij kan niet meer wachten...dus lekker een weekje naar voren verplaatst...

Laatste hoteldate..is 2 jaar geleden...!!! quote:iddan schreef op 26 april 2012 @ 10:07:

[...]

5 daagjes vette voorpret
@linny yes (sorry ik probeerde een langer antwoord te formuleren, maar het lukte echt niet )
Bloeit er hier wat???

quote:nick32 schreef op 26 april 2012 @ 10:23:

@linny yes
.
Wat wil bloeien moet eerst water krijgen!

Haha.. ik heb mijn onderschrift zojuist gemaakt. Dank @silvia
Yep...dit herkennen we allemaal denk ik wel...

sterkte..

quote:iddan schreef op 26 april 2012 @ 10:25:

[...]

@Nicolle ik leef met je mee, mijn situatie is wel iets anders, maar jouw gevoelens die ik hierboven lees zijn ongelooflijk herkenbaar, de verscheurdheid, het schuldgevoel, het gevoel dat je je te veel hebt laten meeslepen. Ook ik functioneer thuis op het moment niet goed, ik ben er met mijn hoofd niet bij.

Het liefste neem ik contact met nr 2 op, dat is mijn verscheurdheid, maar ik kan het beter ff niet doen, ik vind het erg knap dat jij jouw nr 2 ff met rust laat, dat vind ik heel respectvol naar hem toe. wat ga je doen als hij van zich laat horen?

verder heel veel sterkte met deze zware tijd!
Hahaha kort maar krachtig..hoe lang dan inmiddels als ik zo brutaal mag zijn te vragen?whaaa nou niet dat ik weet Sylvia..heerlijk een man die niet langer kan wachten ;)
mmmhhh...mag ik meedoen?? quote:nick32 schreef op 26 april 2012 @ 10:25:

Wat wil bloeien moet eerst water krijgen!

Haha.. ik heb mijn onderschrift zojuist gemaakt. Dank @silvia
@linny da's inderdaad een brutale vraag
.
quote:xxsilviaxx schreef op 26 april 2012 @ 10:28:

mmmhhh...mag ik meedoen??

[...]

Bespeur ik hier ongevraagde interesse?
Yep...2 jaar geleden nu..

wel andere date's gehad natuurlijk...

maar nu super de lux hotel met jacuzzi...omdat we het waard zijn zegt ie... mmmmm smelt... quote:iddan schreef op 26 april 2012 @ 10:28:

[...]

woooeeeffff 2 jaaaar geleden, met deze zelfde man???

dan wordt het en vette heerlijke date....en ik voel helemaal geen jaloezie hoor....
nee...gevraagde... quote:nick32 schreef op 26 april 2012 @ 10:30:

[...]

Bespeur ik hier ongevraagde interesse?
.
mmm...waarom brutaal...??

belangstelling denk ik...quote:nick32 schreef op 26 april 2012 @ 10:28:

@linny da's inderdaad een brutale vraag
quote:xxsilviaxx schreef op 26 april 2012 @ 10:31:

nee...gevraagde...

[...]

Dat moet geheel onbewust gegaan zijn :-)
ja...denk ik ook... quote:nick32 schreef op 26 april 2012 @ 10:32:

[...]

Dat moet geheel onbewust gegaan zijn :-)
quote:xxsilviaxx schreef op 26 april 2012 @ 10:32:

mmm...waarom brutaal...??

belangstelling denk ik...

[...]

Is een aantal jaar een goed antwoord?
We zijn nu iets langer dan 2 jaar "samen"..Veel rollercoasters meegemaakt...maar nu toch gelukkig redelijk stabiel.

We weten nu wat we aan elkaar hebben en we weten zeker dat we geen gevaar voor onze huwelijken vormen..dat wil zeggen..geen toekomst samen..

Niet allemaal rozengeur hoor...vaak ook proberen te stoppen..wat uiteindelijk niet gaat )

Tis ook heel bijzonder..en we genieten er volop van....

quote:iddan schreef op 26 april 2012 @ 10:32:

[...]

oooohhh bedenk ik me nu, zou ik over 2 jaar nog/of weer contact kunnen hebben met mijn nr2.....mmmm hoe is dat gegaan bij jullie? dat je nu weer een date hebt staan?
Voor mij wel.....quote:nick32 schreef op 26 april 2012 @ 10:34:

[...]

Is een aantal jaar een goed antwoord?
..
quote:iddan schreef op 26 april 2012 @ 10:05:

[...]

Ik denk dat zijn vrouw nattigheid voelde, ik screen de telefoon van mijn nr 1 nooit....ik voel daar ook geen aanleiding toe, ik denk zoals jij al zei, hij heeft meerdere nrs2 gehad.....zijn vrouw is niet gek!

die heeft hem door en is het nu zat.

ik blijf het erg lullig van hem vinden het nu zo bij jou neer te leggen, dan had hij indertijd bij die brief al moeten aangeven hoe hij erin zit, en dat hij niet van plan was zijn vrouw te verlaten, hij wist hoe jij erin zit/zat!

Heb er net nog even over na zitten denken. Het is mij ook ooit gebeurd, een sms van mij werd onderschept door de nr 1 van mijn minnaar hier. Heel per ongeluk eigenlijk, hij was wezen skien, mobiel vergeten, lawine afgegaan, zijn vader is omgekomen bij een lawine, dus zijn vrouw in de stress, hem bellen en toen bleek zijn telefoon thuis te liggen met een sms van mij erop.. oops.

Ik stuur alleen luchtige dingen, als ik niet helemaal zeker weet of hij alleen is, maar toch. Zij is ook niet gek. Stuurde ze mij een vanaf zijn telefoon terug, of ik, wie ik dan ook was, op wilde houden met smsjes sturen naar haar man. Nog meer oops. Wat voelde ik me naar toen!

Hij heeft er van haar nooit iets over gehoord trouwens, ik liet hem haar sms lezen. Ze heeft twee weken niet met hem gepraat, maar nooit iets gevraagd over mijn berichtje, of gezegd.

Hij heeft mij echt nooit iets kwalijk genomen, is niet boos geweest en vond het niet erg. Het is het risico dat er nu eenmaal bij hoort, dan had hij idd een ander nummer moeten geven.

Ik heb hem gevraagd of ik moet stoppen met smsjes sturen, maar dat hoefde ook niet. Hij vroeg alleen of ik op wil letten. Niet 's avonds en overdag alleen als ik weet dat hij alleen is en dat doe ik.

Dat jouw minnaar er zo boos over werd, klopt niet. Hij speelt met vuur en schuift het vervolgens in jouw schoenen.

Wat Iddan zegt, zijn vrouw heeft zeker een vermoeden en het zou best kunnen zijn dat ze dat al vaker bij die andere vrouwen ook heeft gehad. Misschien dat het daarom ook wel zo slecht gaat, thuis. Ze weet dat er iets is, maar heeft wrs nog niet genoeg om het te kunnen bewijzen.

Deze man is echt niet oke.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven