Wraak
vrijdag 27 april 2012 om 10:05
Hoewel het niet geheel politiek correct is kan het wel goed voelen..
Heb jij wel eens wraak genomen op je ex?
Wat heb je gedaan en heb je er achteraf spijt van?
Ik overweeg zelf een kleine wraak actie namelijk en ben benieuwd wat jullie zelf hebben gedaan.
(waarschijnlijk doe ik het toch niet.. Maar het bedenken ervan is toch wel leuk omdat ik boos ben haha)
Ik overweeg zelf een kleine wraak actie namelijk en ben benieuwd wat jullie zelf hebben gedaan.
(waarschijnlijk doe ik het toch niet.. Maar het bedenken ervan is toch wel leuk omdat ik boos ben haha)
Internagelaktisch
vrijdag 27 april 2012 om 10:21
quote:nummerzoveel schreef op 27 april 2012 @ 10:14:
@valerie
Wat jij hier weg zet als 'lullige geintjes' zijn feitelijk strafbare acties die je behoorlijk in de problemen kunnen brengen.
En verder staat idd vooral de wraaknemer voor lul, door zich zo te verlagen.
Dat weet ik, daarom (en omdat het gewoon sneu is) zou ik het ook nooit doen. Maar soms is het best even leuk om over te fantaseren. Net als dat je soms iemand een klap wil verkopen. Je doet het niet, maar dergelijke gedachten komen bij iedereen toch weleens op?
Ik noem het relatief lullige geintjes, omdat ikzelf bij het woord wraak echt denk aan iemand 'kapot' maken. Bijv. stoken in een nieuwe relatie, zorgen dat iemand ontslagen raakt, dat soort dingen.
@valerie
Wat jij hier weg zet als 'lullige geintjes' zijn feitelijk strafbare acties die je behoorlijk in de problemen kunnen brengen.
En verder staat idd vooral de wraaknemer voor lul, door zich zo te verlagen.
Dat weet ik, daarom (en omdat het gewoon sneu is) zou ik het ook nooit doen. Maar soms is het best even leuk om over te fantaseren. Net als dat je soms iemand een klap wil verkopen. Je doet het niet, maar dergelijke gedachten komen bij iedereen toch weleens op?
Ik noem het relatief lullige geintjes, omdat ikzelf bij het woord wraak echt denk aan iemand 'kapot' maken. Bijv. stoken in een nieuwe relatie, zorgen dat iemand ontslagen raakt, dat soort dingen.
vrijdag 27 april 2012 om 10:27
quote:olifant78 schreef op 27 april 2012 @ 10:24:
ik heb trouwens laatst de ultieme wraakactie gehoord: Man ging vreemd, vrouw bij hem weg. Op de dag dat ze haar spullen verhuisde heeft ze ( toen nog verse) garnaaltjes boven in een hoekje van de gordijnen genaaid.
Via via hoorde ze inderdaad dat het daar in huis steeds meer ging stinken, en dat de man er maar niet achter kon komen waar dat weg kwam. Hij werd er behoorlijk radeloos van, de stank was op een gegeven moment niet meer te harden.....Die heb je láátst gehoord? Dat verhaal gaat al járen rond.
ik heb trouwens laatst de ultieme wraakactie gehoord: Man ging vreemd, vrouw bij hem weg. Op de dag dat ze haar spullen verhuisde heeft ze ( toen nog verse) garnaaltjes boven in een hoekje van de gordijnen genaaid.
Via via hoorde ze inderdaad dat het daar in huis steeds meer ging stinken, en dat de man er maar niet achter kon komen waar dat weg kwam. Hij werd er behoorlijk radeloos van, de stank was op een gegeven moment niet meer te harden.....Die heb je láátst gehoord? Dat verhaal gaat al járen rond.
vrijdag 27 april 2012 om 10:29
Die blonde mode deskundige die ooit in RTL Boulevard zat (ben haar naam kwijt, iets met een F? Fiona oid) die heeft ooit wraak op haar ex genomen door met zijn auto zo'n 50 keer veels te hard langs een flitspaal te rijden.
Hartstikke illegaal, maar toch erg leuk
(en nee, ze heeft niemand doodgereden)
vrijdag 27 april 2012 om 10:32
vrijdag 27 april 2012 om 10:32
Een paar jaar geleden had ik een hele goeie wraakactie meegemaakt en wel naast me bij de buren Zaterdagnacht was er een hoop geluid bij de buren en ik werd er wakker van (gehorige huizen) Wat bleek: buurvrouw kwam thuis van het stappen en kwam erachter dat vriendlief met een andere vrouw in bed lag. Dus de buurvrouw ging helemaal uit haard naadje en smeet pardoes al die andere vrouw haar kleding door het raam naar beneden
Hoewel ik zoiets nooit wil meemaken, heb ik stiekem wel een beetje gesmuld van de sensatie
vrijdag 27 april 2012 om 10:39
quote:Sssenta schreef op 27 april 2012 @ 10:29:
Die blonde mode deskundige die ooit in RTL Boulevard zat (ben haar naam kwijt, iets met een F? Fiona oid) die heeft ooit wraak op haar ex genomen door met zijn auto zo'n 50 keer veels te hard langs een flitspaal te rijden.
Wat hoor jij toch allemaal leuke dingen...
Dat met Fiona Hering, dat was zo'n 6-woorden-verhaal, stond in heel Nederland langs de snelwegen op een enorm billboard aangeplakt: ''met zijn auto keihard langs flitspalen''.
Wat hoor jij toch allemaal leuke dingen...
Dat met Fiona Hering, dat was zo'n 6-woorden-verhaal, stond in heel Nederland langs de snelwegen op een enorm billboard aangeplakt: ''met zijn auto keihard langs flitspalen''.
vrijdag 27 april 2012 om 10:41
quote:maaique schreef op 27 april 2012 @ 10:05:
Ja, heb ik.
En ik ben er nog steeds zeer tevreden over.
Niet trots op maar wel tevreden over.
Ja, heb ik.
En ik ben er nog steeds zeer tevreden over.
Niet trots op maar wel tevreden over.