Entertainment alle pijlers

een huis vol

14-12-2011 11:13 1450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijkt er iemand naar 'een huis vol'? Over die 2 gezinnen met 12 kinderen?
Wij hebben ook een groot gezin dat bestaat uit 6 kids en 2 volwassenen ,nu zijn de kinderen groot maar je wilt werkelijk niet weten waar wij allemaal doorheen hebben moeten gaan qua moeilijkheden met financieen enz...ik ben dankbaar dat we allemaal nog bij elkaar zijn...dat is echt een wonder in deze tijd !

Nu is het nog steeds erg moeilijk omdat ik chronisch ziek ben en mijn man 2 kunstheupen heeft,maar we houden vol !!!!
Ik las net op hyves dat de Baumgards hun dertiende telg geboren is... Weet niet of t een jongen of meisje is.
Toen ze haar kinderen vertelde dat ze zwanger was, zaten ze toch bij de kerstboom?

Das wel snel gegaan dan
Het is een jongentje, naam onbekend.
quote:Moonlight82 schreef op 09 februari 2012 @ 18:43:

Toen ze haar kinderen vertelde dat ze zwanger was, zaten ze toch bij de kerstboom?

Das wel snel gegaan dan Ze hebben voor de serie kerst gevierd toen het nog lang geen kerst was.
Bij deze kan ik melden dat wij en de andere fam. bezig zijn met opnames voor een vervolg serie.
Ohh leuk zeg! Wanneer komt ut op tv?

Veel plezier met de opnames en kunnen we nog iets spannends verwachten?
Nog een kind
Heel eerlijk? Mede door sommige reacties van familieleden in dit topic ben ík wel klaar met de serie.

Ik denk niet dat ik een vervolg ga kijken.
Dat inderdaad ^
Ik sluit mij daarbij aan ^
Ik ook.

Zie echt het nut er niet van om hier een vervolg van te maken anders dan het bevredigen van de mediageilheid van pa
Frankly my dear, I don"t give a damn
sluit me aan bij bovenstaand, jammer
Zie dat er maandag een serie op Net 5 begint: Ons leven met 17 kinderen. Nr 18 op komst.
quote:hgjb schreef op 05 mei 2012 @ 10:11:

Zie dat er maandag een serie op Net 5 begint: Ons leven met 17 kinderen. Nr 18 op komst.Dat is volgens mij die tlc serie? Als ik het goed heb gezien hebben ze er nu zelfs 19.
Is dat niet die man met die 4 vrouwen?? Dat is volgens mij een andere serie, heet hij niet Kody?
Of hebben we het hier over de familie Duggar? Heeft de familie Deijs 'maar' 12 Kinderen?

Super groot gezin.
quote:hgjb schreef op 05 mei 2012 @ 16:12:

Is dat niet die man met die 4 vrouwen?? Dat is volgens mij een andere serie, heet hij niet Kody?Dat heet volgens mij sister wives.
O dat is wel leuk om te volgn!
Wanneer begint het weer? Vond het wel een chill programma. Die vader die donkere vind ik lekker ook al is ie oud.
Ik vind het heel leuk dat er een vervolg komt! De familie Deijs vind ik het leukste, heel leerzaam hoe tevreden ze zijn met een kleine woning en een eenvoudige leefstijl. Niet iedereen kan dat!
Wanneer komt het vervolg nou?
Een huis vol verhalen | NCRV

www.ncrv.nl

Actualiteit, interactie en amusement komen samen op NCRV.NL. Beleef onze spraakmakende momenten via NCRV Gemist.
Vader Deijs, het wordt nu een beetje irritant. Ik zou bijna denken dat je aan het spammen bent.
Niet alleen irritant maar ook zielig
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven