Tetterend naar de zon!
zondag 29 april 2012 om 23:13
Ben d'r ook weer! Ff dode piraten om zeep geholpen in een spelletje. Nu ga ik naar bed. Ben moe.
Leuk dat het een goed gesprek was Fant en Splinter. Blom had nog een leuke vertyping in het oude topic. De l en de w verwisseld. Krijg je een rare zin van
Slaap lekker Fant, hoop dat je een paar uur ongestoord en pijnvrij kunt slapen.
Slof, hoe is het met Koos?
Lekkere korte OP Fran. Niks mis mee.
Dames, slaap lekker straks/nu.
Leuk dat het een goed gesprek was Fant en Splinter. Blom had nog een leuke vertyping in het oude topic. De l en de w verwisseld. Krijg je een rare zin van
Slaap lekker Fant, hoop dat je een paar uur ongestoord en pijnvrij kunt slapen.
Slof, hoe is het met Koos?
Lekkere korte OP Fran. Niks mis mee.
Dames, slaap lekker straks/nu.
zondag 29 april 2012 om 23:50
maandag 30 april 2012 om 00:10
maandag 30 april 2012 om 00:53
Heb nog even het oude topic gelezen over katten die ouder worden (knuf voor Blom en buurkat Fran), vrolijke katten (fijne plaatjes en filmpjes), slimme katten (Splint ) en Koos die niet kan poepen (Slof, ik duim dat het goed komt met medicijnen uit de voorraad ) en gezellig gekwets online. O ja, Ratteke vond the Avengers ook errug leuk en heeft bwurp gegeten.
Hier was de dag niet zo gezellig (man was in een off-bui zal ik het maar noemen) en nu moet ik hoppa mijn bed in want morgen aan de boemel voor de Koningin
Zal morgen ook even behind the screen reageren!
Hier was de dag niet zo gezellig (man was in een off-bui zal ik het maar noemen) en nu moet ik hoppa mijn bed in want morgen aan de boemel voor de Koningin
Zal morgen ook even behind the screen reageren!
maandag 30 april 2012 om 08:44
maandag 30 april 2012 om 09:07