ben beetje stresserig..

30-04-2012 20:18 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Gisteren met konniginnenacht had ik allemaal oranjeklemmetjes in me haar met diamantjes. Ik ben daarna meteen mijn bed ingedoken en had blijkbaar nog een klemmetje in mijn haar zitten.

Toen ik vanochtend wakker werd had ik dit pas door en heb ik hem gewoon uit mijn haar gehaald.

Wat er nu echter aan de hand is eigenlijk dit: Die klemmetjes zijn van die goedkope troep met van die nepdiamantjes erop, toen ik net dat klemmetje weer in mijn haar wilde doen zag ik dat een steentje uit was. Natuurlijk kan dit ook gewoon 's avonds zijn gebeurd maar ik ben bang dat dit misschien 's nachts is gebeurd. Waar ik me nu vooral zorgen om maak is dat er misschien kleine scherven of splintertjes (aangezien die 'diamantjes' van glas zijn) op mijn kussen of in mijn bed liggen, of nog erger misschien doordat ik erop heb geslaapt in mijn hoofdhuid zijn gedrukt. Nu ik dit zo typ heb ik al het idee dat ik mezelf veel te veel gek zit te maken en dat het amper kan, maar toch...

Was het eigenlijk alweer vergeten maar kreeg net een beetje steken (Ja, natuurlijk gewoon omdat ik me gek zit te maken)

Ben in staat mijn dekbed en alles in de was te gooien maar die ligt er net nieuw 2 dagen op dus vind dat ook onzin, maar ja toch... het idee dat je lekker je bed in gaat met evt iets scherps daarin is ook niet een fijn gevoel.

Had al even op de forums gekeken of er iets soortgelijks bij zit (natuurlijk niet...) maar bij veel van die 'stresserige' topic krijg je al snel wat botte reacties, snap ik, en ik weet dat ik nu ook mezelf veel te gek maak, maar bespaar het me aub
tja,,,,
Huh?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:gizz schreef op 30 april 2012 @ 20:20:

tja,,,,ach
hihi,

nu ik dit topic zo zie denk ik ook bij mezelf...tja nu ga ikzelf eigenlijk ook gewoon bijna net zo ver!

beetje panisch door glas
Stofzuiger
Ik heb het nog eens gelezen.......

Maar echt ik kom niet verder dan : huh?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Tia.Dalma schreef op 30 april 2012 @ 20:22:

Stofzuiger

ja, dat is misschien nog wel een goed plan.

Klop mijn kussen even uit en evt nog stofzuigertje overheen, et voila.

Wat er allemaal door me heen gaat/ging zeg
Dekbed en laken even goed uitkloppen, stofzuiger erover, kussensloop vervangen.

En niet zo overdrijven.
Heb je vandaag gedronken?
quote:Enn schreef op 30 april 2012 @ 20:25:

Heb je vandaag gedronken?Haha jawel, maar dit is geen zattebuiengrap ofzo.
Volgens mij heb je fobie voor glassplinters, je reageert heel overtrokken op iets waar een ander mens niet over na denkt. En ik vind het wel heel bijzonder dat je al de tweede bent deze week.
Goed, ik ben in een goede bui. Dekbed uitkloppen buiten. Doe dat ook want anders ga je weer miepen dat er 'glas' op de vloer komt. Dit doe je ook met je kussensloop en matrashoes. Klaar. Dan ga je je hele huis als een gek stofzuigen. Dan ga je je haar wassen en kammen.

En get a life.
Nee maar de alcohol beïnvloedt denk ik wel je vermogen om te relativeren.
quote:giuliettacapuletti schreef op 30 april 2012 @ 20:26:

Volgens mij heb je fobie voor glassplinters, je reageert heel overtrokken op iets waar een ander mens niet over na denkt. En ik vind het wel heel bijzonder dat je al de tweede bent deze week.

Nou, voor de rest maak ik me nooit zorgen om glassplinters, drink zelfs nog wel eens perongeluk uit een glas waar gewoon een stukje af is, dus in dat opzicht. Maar vond het gewoon een naar idee dat er misschien kleine scherpe stukjes in me bed liggen, wist even niet zo goed wat ik ermee moest doen omdat ik er een beetje stresserig van werd en er vanalles bij in begon de denken/beelden, wat natuurlijk waanideen zijn.

Kwam net inderdaad bij dat andere topic maar dat vind ik toch weer een heel ander verhaal, daar komt het vanuit het 'niets' zowat, ook al wil ik natuurlijk geen oordeel over diegene verstigen aangezien het volgens mij bij hem/haar wel echt een fobie is.
Al die oranje kleurstoffen ook.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
ehh..geslaapt?
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.
Ehhh... forums?

Om nog maar te zwijgen over ehh... haarklemmetjes, met eh... nepdiamantjes???
quote:very__cherry schreef op 30 april 2012 @ 20:49:

Ehhh... forums?

Om nog maar te zwijgen over ehh... haarklemmetjes, met eh... nepdiamantjes???Nou nou nou!
quote:wiswassie schreef op 30 april 2012 @ 21:06:

[...]

Nou nou nou!En wie bent u dan wel niet? Oh, de TO, ik zie het al.
quote:very__cherry schreef op 30 april 2012 @ 21:15:

[...]

En wie bent u dan wel niet? Oh, de TO, ik zie het al.Ach, wat maakt het uit? Beetje alcohol in het spel en dan krijg je soms wat rare woordjes
Helemaal kapot van Qday en niet eens meer puf om de stofzuiger al die trappen op te sjouwen dus ik klop lekker even mijn kussen uit en duik er zometeen al lekker in!! waar een mens zich allemaal wel druk om kan maken zeg, phoe!
Dit is een grapje, toch?
quote:Lotte35 schreef op 30 april 2012 @ 21:20:

Dit is een grapje, toch?wat?
nep diamantjes van glas???

op een haarklemmetje???

van glas???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven