Sperma slikken
zondag 22 januari 2012 om 13:54
Hey allemaal,
Nou ik ben zelf een jongen en ja hoor ik val op jongens
nou ik als jongen vind dat erg geil als iemand me zaad slikt
me vriend en ik doe het soms,
soms omdat als ik niet zo erg geil ben dan vind ik het wel vies
en sperma is goed voor je tanden en je gezicht
Het bevat onder andere Calcium, Keratine, Magnesium, Fosfor, Vitamine B12 en C, Fructose en Zink.
Sperma is voedzaam en licht verteerbaar. 95% van de proteïnen in sperma zijn de makkelijkst verteerbare in de hele natuur. Het doorslikken van sperma kandus helemaal geen kwaad.
Sperma bevat slechts 15 calorieën per ejaculatie.
heb ook tips hoe je het wel lkker der kan makken
Hoe kan je de smaak van sperma gunstig beïnvloeden?
drink vruchtensap ipv frisdrank met name sinaasappelsap
fruit eten (ananas /perzik)
niet pittig eten (belangrijk)
gezond eten: groente /pasta dat soort dingen (niet te veel vis/ (rood)vlees)
sporten
weinig alcohol
niet roken
veel zuivel eten
kortom gewoon gezond eten.
Experiementeer met voedingsmiddelen die voor jou werken.
nog belangrijker: elke dag volhouden!
veel succes
Nou ik ben zelf een jongen en ja hoor ik val op jongens
nou ik als jongen vind dat erg geil als iemand me zaad slikt
me vriend en ik doe het soms,
soms omdat als ik niet zo erg geil ben dan vind ik het wel vies
en sperma is goed voor je tanden en je gezicht
Het bevat onder andere Calcium, Keratine, Magnesium, Fosfor, Vitamine B12 en C, Fructose en Zink.
Sperma is voedzaam en licht verteerbaar. 95% van de proteïnen in sperma zijn de makkelijkst verteerbare in de hele natuur. Het doorslikken van sperma kandus helemaal geen kwaad.
Sperma bevat slechts 15 calorieën per ejaculatie.
heb ook tips hoe je het wel lkker der kan makken
Hoe kan je de smaak van sperma gunstig beïnvloeden?
drink vruchtensap ipv frisdrank met name sinaasappelsap
fruit eten (ananas /perzik)
niet pittig eten (belangrijk)
gezond eten: groente /pasta dat soort dingen (niet te veel vis/ (rood)vlees)
sporten
weinig alcohol
niet roken
veel zuivel eten
kortom gewoon gezond eten.
Experiementeer met voedingsmiddelen die voor jou werken.
nog belangrijker: elke dag volhouden!
veel succes
zondag 22 januari 2012 om 21:39
zondag 22 januari 2012 om 21:51
Natuurlijk bestaat slikken langer dan internet, maar ik kan me voorstellen dat het tegenwoordig sneller opkomt in een gesprek (omdat het zichtbaarder is op internet).
Als ik tien jaar eerder geboren was geweest, weet ik niet of ik het mijn vriendinnetjes had durven vragen.
Hoe ging dat bij jou? Kwam het meer van jou uit of van hem uit?
Als ik tien jaar eerder geboren was geweest, weet ik niet of ik het mijn vriendinnetjes had durven vragen.
Hoe ging dat bij jou? Kwam het meer van jou uit of van hem uit?
zondag 22 januari 2012 om 22:24
Je hebt wel gelijk: het is veel bespreekbaarder geworden. Eerder gebeurde het gewoon, zonder het vantevoren af te spreken, of het gebeurde niet omdat zijn opvolger het niet wilde. Mijn huidige vriend vroeg me wat ik er van vond. Dus zijn initiatief. Ik doe het voor hem, graag, hij geniet er van, en ik geniet daar weer heel erg van. Maar ik doe het dus niet voor de smaak!, in tegenstelling blijkbaar van een hoop anderen. Maar ik doe het niet als we elkaar een lange tijd niet meer hebben gezien.
zondag 22 januari 2012 om 23:51
Je zegt dat je het vraagt aan je vriendinnen. Kun je altijd op jouw manier bij ze komen dan? Is hetmakkelijk voor je, en haar?
Ik vind het niet prettig om het in m'n mond te krijgen na een paar weken omdat hji (exen trouwens ook) dan teveel produceert, naar mijn mening. Ik heb daar mindere ervaringen mee. Dus, als hij dan toch niet vaginaal komt, dan liever op me dan oraal. Ik geloof niet dat dat de tijdgeest of leeftijd is. Op me vind ik sowieso ook veel geiler.
Ik vind het niet prettig om het in m'n mond te krijgen na een paar weken omdat hji (exen trouwens ook) dan teveel produceert, naar mijn mening. Ik heb daar mindere ervaringen mee. Dus, als hij dan toch niet vaginaal komt, dan liever op me dan oraal. Ik geloof niet dat dat de tijdgeest of leeftijd is. Op me vind ik sowieso ook veel geiler.
maandag 27 februari 2012 om 16:08
Mogen mannen hier ook wat zeggen? Ik ben Bi en vind sperma super lekker om te slikken. Mijn vrouw trouwens ook en speelt er naar afloop zelfs mee, om mij dan vervolgens te "snowbowlen", dan proef je het nog beter zegt ze, want inderdaad als je het snel doorslikt proef je helemaal niks! Dus wat zeuren jullie eigelijk ......Als je goed in mekaar zit is het gewoon lekker en geil.
groetjes
groetjes

maandag 27 februari 2012 om 16:14
quote:an1973 schreef op 22 januari 2012 @ 23:51:
Je zegt dat je het vraagt aan je vriendinnen. Kun je altijd op jouw manier bij ze komen dan? Is hetmakkelijk voor je, en haar?
Ik vind het niet prettig om het in m'n mond te krijgen na een paar weken omdat hji (exen trouwens ook) dan teveel produceert, naar mijn mening. Ik heb daar mindere ervaringen mee. Dus, als hij dan toch niet vaginaal komt, dan liever op me dan oraal. Ik geloof niet dat dat de tijdgeest of leeftijd is. Op me vind ik sowieso ook veel geiler.Dat hij na een paar weken meer produceert vraag ik mij toch af. Tussendoor heeft een man altijd wel een zaadlozing hoor. Zelfs als hij zich niet aftrekt (en zo ongeveer alle mannen doen dat), dan is het wel de beroemde natte droom die zich spontaan aandient.
Ik vind het niet prettig om het in m'n mond te krijgen na een paar weken omdat hji (exen trouwens ook) dan teveel produceert, naar mijn mening. Ik heb daar mindere ervaringen mee. Dus, als hij dan toch niet vaginaal komt, dan liever op me dan oraal. Ik geloof niet dat dat de tijdgeest of leeftijd is. Op me vind ik sowieso ook veel geiler.Dat hij na een paar weken meer produceert vraag ik mij toch af. Tussendoor heeft een man altijd wel een zaadlozing hoor. Zelfs als hij zich niet aftrekt (en zo ongeveer alle mannen doen dat), dan is het wel de beroemde natte droom die zich spontaan aandient.
zondag 29 april 2012 om 21:53
quote:chica1978 schreef op 16 juli 2008 @ 11:59:
Heb het weleens in mijn mond gehouden (ipv doorslikken) en hem daarna gezoend... je had dat gezicht moeten zien!!
Ge-wel-dig!niet alle mannen reageren zo, ik ben man en vind het zelfs geil als ik het zaad van m'n vrouw haar vriendje uit haar kut mag likken als hij haar geneukt heeft en vol gespoten, ook heb ik al contact gehad met koppels die dit super geil vinden ,ik kijk dan toe of speel eeen beetje mee als zij dat goed vinden , en als ze klaar zijn lik ik alles lekker schoon en slik het lekkere sap tot de laatste druppel door,,X
Heb het weleens in mijn mond gehouden (ipv doorslikken) en hem daarna gezoend... je had dat gezicht moeten zien!!
Ge-wel-dig!niet alle mannen reageren zo, ik ben man en vind het zelfs geil als ik het zaad van m'n vrouw haar vriendje uit haar kut mag likken als hij haar geneukt heeft en vol gespoten, ook heb ik al contact gehad met koppels die dit super geil vinden ,ik kijk dan toe of speel eeen beetje mee als zij dat goed vinden , en als ze klaar zijn lik ik alles lekker schoon en slik het lekkere sap tot de laatste druppel door,,X