Ervaring Karcher window vac?

21-04-2012 19:43 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit er aan te denken om de Karcher window vac aan te schaffen.

Ik heb nogal veel ramen en spiegels in huis en elke keer met die emmer en trekker en zeem pff! Dit ziet er heel makkelijk uit maar is dat ook zo?

Iemand ervaring mee?
Ik heb hem nu 2 jaar en vindt het ideaal, geen gesleep meer en geen natte armen. bovendien gaat het veel vlugger!
En heb je hem al binnen ivetje?
Ik moet ff sparen haha! Zit een beetje krap (lees : schoenen gekocht) dus ik wacht ff een maand.
Schoenen zijn inderdaad ook veel leuker haha
Hier nog iemand die hartstikke enthousiast is over de Window Vac.

Nu de bijgeleverde spray op is ben ik de Dasty ruitenreiniger van Wibra gaan gebruiken, dat werkt ook prima.

Maar nu vroeg ik mij af, zou je ook gewoon ruitenwisservloeistof kunnen gebruiken? Dat is nog voordeliger....1,79 euro voor 5 liter bij Action. Tja, in de tijden van economische crisis

Iemand hier misschien ervaring mee?
Geen idee, weet ook nog niet wat ik ga gebruiken als mijn reinigingsspul op is .. Ik vind Hetgeen wat bijgeleverd is wel heel goed spul eigenlijk.
O nee! Nu wil ik hem ook! Hou van dit soort hebbedingen die het leven wat aangenamer maken . Misschien eens vragen voor moederdag? In plaats van een spingvorm

Wat kost 'ie eigenlijk?
Iets meer als een springvorm haha! Geloof dat ie 60 euro is nu bij wehkamp.
Ach ja, dat is een goede moeder en huisvrouw wel waard toch? Misschien helpt het als ik dan zelf die springvorm koop en hem een taart beloof?
het valt te proberen! Die van mij trapt er helaas niet in. Hij vind dat ik iets moet krijgen van mijn dochter, want ik ben haar moeder. Niet die van hem. Dochter is 3 maanden, dus dit jaar slaat ze even over volgens mijn man
Daar heeft 'ie een punt...

Maar de mijne heeft nog nooit iets geregeld voor de meiden voor moederdag. En ze zijn 5 en 3. Dus dat is 8 jaar niks gekregen ( behalve de werkjes van het KDV, maar dat geldt niet voor hem ). Het ding is 60 euro, dus dat is minder dan een tientje per jaar, nou, dat moet lukken. Is een koopje!
Ow kijk, nog geen tientje per jaar! Idd een koopje! Moet ie wel snel bestellen, dan is ie nog op tijd wehkamp is overigens prima! Heb net zelf iets besteld voor mijn vader. Bezorgdatum vandaag aangegeven en dan tussen 6 en 9 's avonds en het kwam netjes op tijd aan
Ik zal het doorgeven.... O wacht, ik heb het al doorgegeven
Haha Helena ik hoop dat je hem krijgt het is een fantastisch hebbeding ! Zelfs mijn mannetje vind hem helemaal top :-)
Moederdag geweest en helaas.... Het is een springvorm en bonbons geworden. Ook fijn! Maar ik ga het ding wel zelf kopen nu. Morgen denk ik

Ruiten zijn héél vies. Zie er al weken tegenop. Dus morgen kunnen we weer naar buiten kijken!
Haha ik zag dit topic en dacht meteen "zou helena2 em nog gehad hebben!". Helaas, maar veel plezier met de springvorm iig
Nou, ik heb hem hoor, Ivetje! Zelf gekocht dat dan wel. Maar alle ramen in het huis zijn blinkend schoon en het belangrijkste: het was leuk!!

En zonder strepen, dat vond ik altijd het moeilijkst. Vónd .

Ik ben echt heel enthousiast. Heb zus ook al aangestoken.

Maar als dat spul op is, wat doe je er dan in? Al ervaringen van anderen?
Drupt ie ook echt niet? Dat is voor mij wel heel belangrijk eigenlijk, aangezien ik ramen boven een bureau en boven een bed heb. Ik zeem die nu nooit, want het drupt altijd en dat is op een bed en een computer niet echt fijn.
Nee, geen druppel op de grond. De buitenramen waren bij mij zo vies dat ik ze schoon heb gemaakt met de ramenwisser die ik al had (ook een microvezel ding). Daarna heb ik het met dat zuigding drooggemaakt ( en ze waren dus veel natter dan als je het met dat ding doet dat erbij hoort) en dat ging ook prima.
Heb hem eindelijk! En wat ben ik er blij mee!! Echt een super fijn ding. Ramen zemen heb je in een mum van tijd gedaan nu en geen gezeul met emmer, geen gedruppel en geen strepen. Mijn man en ik maken nu ruzie over wie de ramen mag zemen
Ik heb h'm zelf ook al een paar jaar.

Heb grote ramen en had altijd een hekel aan ramenlappen maar das gelukkig verleden tijd.

Ik vind h'm ideaal!
quote:Ivetje schreef op 28 februari 2013 @ 10:33:

Heb hem eindelijk! En wat ben ik er blij mee!! Echt een super fijn ding. Ramen zemen heb je in een mum van tijd gedaan nu en geen gezeul met emmer, geen gedruppel en geen strepen. Mijn man en ik maken nu ruzie over wie de ramen mag zemen Nou, hè hè, dat werd tijd! Ik vind hem ook nog steeds heel fijn. Al maakt ie nu wel sneller strepen dan in het begin. Maar het scheelt veel tijd en gedoe!
quote:helena2 schreef op 28 februari 2013 @ 20:18:

[...]

Nou, hè hè, dat werd tijd! Ik vind hem ook nog steeds heel fijn. Al maakt ie nu wel sneller strepen dan in het begin. Maar het scheelt veel tijd en gedoe! ik moest even wachten op mijn verjaardag haha! Tegen strepen heb ik sowieso een doek van tupperware. Die haal je er overheen en dan is het streeploos
O, dat is ook handig! Ik heb een microvezeldoekje speciaal voor ruiten. Niet echt heel streeploos, maar ja.

De strepen kunnen ook komen doordat ik niet meer het originele spul gebruik om de ramen mee te wassen.

Is best snel op.
Dames ik heb nog een vraag: de batterij schijnt maar 20 minuten mee te gaan en daarna moet ie weer opladen . Hebben jullie daar last van?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven