Ervaring Karcher window vac?
maandag 7 mei 2012 om 16:08
Hier nog iemand die hartstikke enthousiast is over de Window Vac.
Nu de bijgeleverde spray op is ben ik de Dasty ruitenreiniger van Wibra gaan gebruiken, dat werkt ook prima.
Maar nu vroeg ik mij af, zou je ook gewoon ruitenwisservloeistof kunnen gebruiken? Dat is nog voordeliger....1,79 euro voor 5 liter bij Action. Tja, in de tijden van economische crisis
Iemand hier misschien ervaring mee?
Nu de bijgeleverde spray op is ben ik de Dasty ruitenreiniger van Wibra gaan gebruiken, dat werkt ook prima.
Maar nu vroeg ik mij af, zou je ook gewoon ruitenwisservloeistof kunnen gebruiken? Dat is nog voordeliger....1,79 euro voor 5 liter bij Action. Tja, in de tijden van economische crisis
Iemand hier misschien ervaring mee?
woensdag 9 mei 2012 om 21:41
Daar heeft 'ie een punt...
Maar de mijne heeft nog nooit iets geregeld voor de meiden voor moederdag. En ze zijn 5 en 3. Dus dat is 8 jaar niks gekregen ( behalve de werkjes van het KDV, maar dat geldt niet voor hem ). Het ding is 60 euro, dus dat is minder dan een tientje per jaar, nou, dat moet lukken. Is een koopje!
Maar de mijne heeft nog nooit iets geregeld voor de meiden voor moederdag. En ze zijn 5 en 3. Dus dat is 8 jaar niks gekregen ( behalve de werkjes van het KDV, maar dat geldt niet voor hem ). Het ding is 60 euro, dus dat is minder dan een tientje per jaar, nou, dat moet lukken. Is een koopje!
donderdag 17 mei 2012 om 12:16
Nou, ik heb hem hoor, Ivetje! Zelf gekocht dat dan wel. Maar alle ramen in het huis zijn blinkend schoon en het belangrijkste: het was leuk!!
En zonder strepen, dat vond ik altijd het moeilijkst. Vónd .
Ik ben echt heel enthousiast. Heb zus ook al aangestoken.
Maar als dat spul op is, wat doe je er dan in? Al ervaringen van anderen?
En zonder strepen, dat vond ik altijd het moeilijkst. Vónd .
Ik ben echt heel enthousiast. Heb zus ook al aangestoken.
Maar als dat spul op is, wat doe je er dan in? Al ervaringen van anderen?
vrijdag 18 mei 2012 om 08:34
Nee, geen druppel op de grond. De buitenramen waren bij mij zo vies dat ik ze schoon heb gemaakt met de ramenwisser die ik al had (ook een microvezel ding). Daarna heb ik het met dat zuigding drooggemaakt ( en ze waren dus veel natter dan als je het met dat ding doet dat erbij hoort) en dat ging ook prima.
donderdag 28 februari 2013 om 20:18
quote:Ivetje schreef op 28 februari 2013 @ 10:33:
Heb hem eindelijk! En wat ben ik er blij mee!! Echt een super fijn ding. Ramen zemen heb je in een mum van tijd gedaan nu en geen gezeul met emmer, geen gedruppel en geen strepen. Mijn man en ik maken nu ruzie over wie de ramen mag zemen Nou, hè hè, dat werd tijd! Ik vind hem ook nog steeds heel fijn. Al maakt ie nu wel sneller strepen dan in het begin. Maar het scheelt veel tijd en gedoe!
Heb hem eindelijk! En wat ben ik er blij mee!! Echt een super fijn ding. Ramen zemen heb je in een mum van tijd gedaan nu en geen gezeul met emmer, geen gedruppel en geen strepen. Mijn man en ik maken nu ruzie over wie de ramen mag zemen Nou, hè hè, dat werd tijd! Ik vind hem ook nog steeds heel fijn. Al maakt ie nu wel sneller strepen dan in het begin. Maar het scheelt veel tijd en gedoe!
vrijdag 1 maart 2013 om 08:11
quote:helena2 schreef op 28 februari 2013 @ 20:18:
[...]
Nou, hè hè, dat werd tijd! Ik vind hem ook nog steeds heel fijn. Al maakt ie nu wel sneller strepen dan in het begin. Maar het scheelt veel tijd en gedoe! ik moest even wachten op mijn verjaardag haha! Tegen strepen heb ik sowieso een doek van tupperware. Die haal je er overheen en dan is het streeploos
[...]
Nou, hè hè, dat werd tijd! Ik vind hem ook nog steeds heel fijn. Al maakt ie nu wel sneller strepen dan in het begin. Maar het scheelt veel tijd en gedoe! ik moest even wachten op mijn verjaardag haha! Tegen strepen heb ik sowieso een doek van tupperware. Die haal je er overheen en dan is het streeploos