wat een man
vrijdag 30 maart 2012 om 11:02
Haii vivalezers/schrijvers
Wat te denken van het volgende:
Man doet veel moeite om me zover te krijgen een date met hem te hebben, met als uitgangspunt sex.
Geen sex gehad wel een leuke date.
Een jaar later, zelfde verhaal, zelfde date.
Ik wil hem in mijn bed, hij mij niet.
Toch blijft hij me contacten. Inmiddels hebben we al 2 jaar lang zo'n 2x per week contact (initiatief om en om), hij flirt en flirt, maar als ik terugflirt haakt hij af.
Wtf wil deze man van me?
Mannen, vinden jullie het niet meer spannend als een vrouw aangeeft je te zien zitten?
Wat te denken van het volgende:
Man doet veel moeite om me zover te krijgen een date met hem te hebben, met als uitgangspunt sex.
Geen sex gehad wel een leuke date.
Een jaar later, zelfde verhaal, zelfde date.
Ik wil hem in mijn bed, hij mij niet.
Toch blijft hij me contacten. Inmiddels hebben we al 2 jaar lang zo'n 2x per week contact (initiatief om en om), hij flirt en flirt, maar als ik terugflirt haakt hij af.
Wtf wil deze man van me?
Mannen, vinden jullie het niet meer spannend als een vrouw aangeeft je te zien zitten?
vrijdag 4 mei 2012 om 16:53
quote:naara schreef op 04 mei 2012 @ 16:50:
[...]
Geloof deze ervaringsdeskundige nu maar: soms is de fantasie leuker dan de werkelijkheid. En is het zonde van de vriendschap om de dtroom werkelijkheid te laten worden.
Dat weet ik. Maar... ik geloof niet dat hij (en ik) ZOveel waarde aan deze... vriendschap hechten.
Maar je hebt wel gelijk denk ik... fantasie kan beter zijn dan werkelijkheid.
[...]
Geloof deze ervaringsdeskundige nu maar: soms is de fantasie leuker dan de werkelijkheid. En is het zonde van de vriendschap om de dtroom werkelijkheid te laten worden.
Dat weet ik. Maar... ik geloof niet dat hij (en ik) ZOveel waarde aan deze... vriendschap hechten.
Maar je hebt wel gelijk denk ik... fantasie kan beter zijn dan werkelijkheid.
vrijdag 4 mei 2012 om 16:55
quote:b-100 schreef op 04 mei 2012 @ 16:51:
2 maanden had ik al lang gevonden. Als jij nou gewoon t initiatief neemt de volgende keer. Leuke striptease oid, dan kan hij er heeel moeilijk onderuit komen. En doet die dat wel, heb je ook meteen je antwoord.
Ik WEET dat als ik initiatief neem, hij gulzig meedoet
Het is eenbeetje moeilijk uit te leggen.. zal wel een vrouwelijk iets zijn, maar ik wil niet dat
a. hij iets doet wat hij eigenlijk niet wil; en
b. ik mijn tijd blijf steken in een dood paard, omdat hij alleen de aandacht prettig vindt en me koest houdt door af en toe met me af te spreken.
2 maanden had ik al lang gevonden. Als jij nou gewoon t initiatief neemt de volgende keer. Leuke striptease oid, dan kan hij er heeel moeilijk onderuit komen. En doet die dat wel, heb je ook meteen je antwoord.
Ik WEET dat als ik initiatief neem, hij gulzig meedoet
Het is eenbeetje moeilijk uit te leggen.. zal wel een vrouwelijk iets zijn, maar ik wil niet dat
a. hij iets doet wat hij eigenlijk niet wil; en
b. ik mijn tijd blijf steken in een dood paard, omdat hij alleen de aandacht prettig vindt en me koest houdt door af en toe met me af te spreken.
vrijdag 4 mei 2012 om 17:02
quote:b-100 schreef op 04 mei 2012 @ 16:59:
Je moet je niet zo druk maken of hij nou wel of niet wilt. Hij WILT maar is een schijterd. Dus neem het initiatief maar, en heb een leuke tijd.
Ik ga weekend vieren, veel plezier ermee!
Dat is precies wat mijn plan is Aan geile praatjes heb ik niks...
fijn weekend
Je moet je niet zo druk maken of hij nou wel of niet wilt. Hij WILT maar is een schijterd. Dus neem het initiatief maar, en heb een leuke tijd.
Ik ga weekend vieren, veel plezier ermee!
Dat is precies wat mijn plan is Aan geile praatjes heb ik niks...
fijn weekend
vrijdag 4 mei 2012 om 17:03
quote:anouar schreef op 04 mei 2012 @ 17:01:
Hee Dipsy, wat leuk een vervolg! Dacht serieus dat je het opgegeven had, maar niets van dat al !
Des te beter want ik zit nog steeds te vlassen op een happy end hier. Moet toch wel een keer goed komen met jullie tweetjes!
Haha
:)
Nou, geen idee of je voorgaande gelezen hebt, maar ik heb dus weer een heel verhaal met die irritante kerel meegemaakt...
Een happy end?? Ik hoop het Over een paar maanden (!!!) weet ik het
Hee Dipsy, wat leuk een vervolg! Dacht serieus dat je het opgegeven had, maar niets van dat al !
Des te beter want ik zit nog steeds te vlassen op een happy end hier. Moet toch wel een keer goed komen met jullie tweetjes!
Haha
Nou, geen idee of je voorgaande gelezen hebt, maar ik heb dus weer een heel verhaal met die irritante kerel meegemaakt...
Een happy end?? Ik hoop het Over een paar maanden (!!!) weet ik het
vrijdag 4 mei 2012 om 17:13
Tuurlijk heb ik alles gelezen, wat dacht jij dan? Maarreh.. zo heel specifiek ben je anders niet.
Hoe kwam het dat jullie elkaar niet alleen weer zagen maar ook nog diepe gesprekken hebben gevoerd? Of slaatmijn fantasie nu op hol en hebben jullie dit alles gecommuniceerd langs digitale weg?
En, most important, waarom pas over een paar maanden?!?! Dat slaat alles!
Moet ie moed verzamelen?
Hoe kwam het dat jullie elkaar niet alleen weer zagen maar ook nog diepe gesprekken hebben gevoerd? Of slaatmijn fantasie nu op hol en hebben jullie dit alles gecommuniceerd langs digitale weg?
Moet ie moed verzamelen?
vrijdag 4 mei 2012 om 17:17
quote:anouar schreef op 04 mei 2012 @ 17:13:
Tuurlijk heb ik alles gelezen, wat dacht jij dan? Maarreh.. zo heel specifiek ben je anders niet.
Moet ie moed verzamelen?
Dit alles inderdaad digitaal en telefonisch..zucht..
IK ben de komende paar maanden in het buitenland dus ik kan niet eerder haha
Toch is het gek, ineens zaten we in een serieus gesprek, waarbij HIJ begon over het feit dat we wel vonken.. waardoor de afspraak ook zo gemaakt was.
Dat komt dan wel weer van zijn kant.
Ik heb trouwens ook aangegeven dat er dan gesekst gaat worden.punt.
en hij heeft niet afgezegd
Moet ie moed verzamelen?
Dit alles inderdaad digitaal en telefonisch..zucht..
IK ben de komende paar maanden in het buitenland dus ik kan niet eerder haha
Toch is het gek, ineens zaten we in een serieus gesprek, waarbij HIJ begon over het feit dat we wel vonken.. waardoor de afspraak ook zo gemaakt was.
Dat komt dan wel weer van zijn kant.
Ik heb trouwens ook aangegeven dat er dan gesekst gaat worden.punt.
en hij heeft niet afgezegd
vrijdag 4 mei 2012 om 17:18
vrijdag 4 mei 2012 om 18:27
quote:careca schreef op 04 mei 2012 @ 17:17:
@anouar, we zijn allemaal verbaasd........nu duurt het ook nog een paar maanden. Serieus dipsy, je hebt een lange adem......*petje af*
(is dat nou een wietblad in je ava?;))
Hoezo, petje af??
Nee, 'dombo' dat is een term die daar beter bij past.
Meidje, he is just not that into you. Wanneer gaat dat nou eens tot je doordringen?
@anouar, we zijn allemaal verbaasd........nu duurt het ook nog een paar maanden. Serieus dipsy, je hebt een lange adem......*petje af*
(is dat nou een wietblad in je ava?;))
Hoezo, petje af??
Nee, 'dombo' dat is een term die daar beter bij past.
Meidje, he is just not that into you. Wanneer gaat dat nou eens tot je doordringen?
vrijdag 4 mei 2012 om 18:35
zaterdag 5 mei 2012 om 06:22
@Naara, hij hoeft niet into me te zijn op de manier van: ik wil een relatie met hem.
Ik snap niet waarom hij steeds contact blijft zoeken, me bijna dwingt een afspraak te maken met hem, een leuke avond te hebben met hem, flinke kuspartij te hebben met me en dan weer naar huis. Waarom niet een stapje verder dan (seks dus, geen relatie)?
Waarom uberhaupt afspreken met me als hij weet dat ik seks met hem wil??
Ik snap niet waarom hij steeds contact blijft zoeken, me bijna dwingt een afspraak te maken met hem, een leuke avond te hebben met hem, flinke kuspartij te hebben met me en dan weer naar huis. Waarom niet een stapje verder dan (seks dus, geen relatie)?
zaterdag 5 mei 2012 om 08:58
quote:dipsy88 schreef op 05 mei 2012 @ 06:22:
@Naara, hij hoeft niet into me te zijn op de manier van: ik wil een relatie met hem.
Dat jij geen realtie wil is mij duidelijk. Dat HIJ geen interesse heeft in seks met jou, dat is wat ik bedoel.
Waarom hij dan toch aandacht blijft zoeken: hij is aandachtsgeil. Die aandacht geef jij hem maar al te graag. En jij krijgt daar niets voor terug, behalve de frustratie van: waarom niet meer?
En zolang jij hem die aandacht geeft, blijft dat ook zo. Your choice....
Dat jij geen realtie wil is mij duidelijk. Dat HIJ geen interesse heeft in seks met jou, dat is wat ik bedoel.
Waarom hij dan toch aandacht blijft zoeken: hij is aandachtsgeil. Die aandacht geef jij hem maar al te graag. En jij krijgt daar niets voor terug, behalve de frustratie van: waarom niet meer?
zaterdag 5 mei 2012 om 09:00
quote:anouar schreef op 04 mei 2012 @ 18:36:
@Naara, meid, wat ben je vandaag scherp? Niet van je gewend, ik lees je posts altijd graag. Hoop dat het goed met je gaat Ja het gaat goed met me, thanks for asking . Maar ik snap dit soort vrouwen gewoon niet. Achter een man aan blijven hobbelen, al jaren lang, en niet zien wat er zo duimendik bovenop ligt..
@Naara, meid, wat ben je vandaag scherp? Niet van je gewend, ik lees je posts altijd graag. Hoop dat het goed met je gaat Ja het gaat goed met me, thanks for asking . Maar ik snap dit soort vrouwen gewoon niet. Achter een man aan blijven hobbelen, al jaren lang, en niet zien wat er zo duimendik bovenop ligt..
zaterdag 5 mei 2012 om 11:26
quote:naara schreef op 05 mei 2012 @ 08:58:
[...]
Nou... ik denk dat je daar wel gelijk in hebt eigenlijk.
Hij vind de aandacht leuk en elke keer als ik dreig af te haken, besteed hij wat meer aandacht aan mij, zodat hij me weer terug heeft waar hij me hebben wil..
Goeie post even laten bezinken
[...]
Nou... ik denk dat je daar wel gelijk in hebt eigenlijk.
Hij vind de aandacht leuk en elke keer als ik dreig af te haken, besteed hij wat meer aandacht aan mij, zodat hij me weer terug heeft waar hij me hebben wil..
Goeie post even laten bezinken
zaterdag 5 mei 2012 om 19:24
quote:anouar schreef op 04 mei 2012 @ 18:35:
Hee Careca, dacht eigenlijkdat het een een of ander diepzinnig spiritueel symbool was....een wietblad! je hebt nog gelijk ook!
Hahaha, geweldig! Nog nooit zo'n totaal onherkenbare nick gehad... )
Maar beter ook met alles wat ik hier heb gepost...
En Dips, je weet het, the winner takes it all!Ik denk dat ik inmiddels weet wat het is hahaha.....vraag me af of jij het zelf weet en wat er dan schuil gaat achter de nick en ava hahaha....
Hee Careca, dacht eigenlijkdat het een een of ander diepzinnig spiritueel symbool was....een wietblad! je hebt nog gelijk ook!
Hahaha, geweldig! Nog nooit zo'n totaal onherkenbare nick gehad... )
Maar beter ook met alles wat ik hier heb gepost...
En Dips, je weet het, the winner takes it all!Ik denk dat ik inmiddels weet wat het is hahaha.....vraag me af of jij het zelf weet en wat er dan schuil gaat achter de nick en ava hahaha....
zaterdag 5 mei 2012 om 19:47
zaterdag 5 mei 2012 om 20:07
quote:anouar schreef op 05 mei 2012 @ 19:47:
Wat bedoel je: nog woester dan een wietblad?? Want dan weet ik het inderdaad zelf nog niet, help me out then!
Maar verder bevalt deze nick en avatar (tot nu dan) prima hoor: een blowende halfzachte marokkaanse kerel: that's me
* gaat toch nog eens googlen*
Haha ok ok. ik was in de veronderstelling dat je een vrouw bent. Maar als je indd een blowende halfzachte marokkaanse kerel bent dan match je prima haha......
wat zegt google;)
Wat bedoel je: nog woester dan een wietblad?? Want dan weet ik het inderdaad zelf nog niet, help me out then!
Maar verder bevalt deze nick en avatar (tot nu dan) prima hoor: een blowende halfzachte marokkaanse kerel: that's me
* gaat toch nog eens googlen*
Haha ok ok. ik was in de veronderstelling dat je een vrouw bent. Maar als je indd een blowende halfzachte marokkaanse kerel bent dan match je prima haha......
wat zegt google;)
zaterdag 5 mei 2012 om 20:19
Lol, Careca, die nick staat dus voor alles wat ik juist NIET ben, geen man om te beginnen...
Maar wel wat verwarrend, geef ik toe.
Google zegt dit by the way:,
"Carecaverhuur staat voor creativiteit, goede service, meedenken, gratis advies en tevreden klanten"
Nah. Nou jij weer. Over rare nicks gesproken
Maar wel wat verwarrend, geef ik toe.
Google zegt dit by the way:,
"Carecaverhuur staat voor creativiteit, goede service, meedenken, gratis advies en tevreden klanten"
Nah. Nou jij weer. Over rare nicks gesproken
zaterdag 5 mei 2012 om 21:10