Op naar Utrecht!

07-05-2012 18:35 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Per 1 juni start ik als verpleegkundige in het WKZ in Utrecht! Voor die tijd zou ik daar ook graag al willen wonen maar helaas is dat iets minder gemakkelijk dan ik dacht! Ik woon momenteel in Eindhoven en ben dus druk op zoek; 3 makelaars, 4 woningsites op internet, kamernet en marktplaats hebben mijn inschrijfgeld al ontvangen maar de markt is zo schaars (en zooooo duur!!!!!!!) dat ik bijna geneigd ben gewoon in Eindhoven te blijven wonen!

Wie oh wie heeft er tips om snel aan een huurwoning te komen in Utrecht? Ik heb niet veel eisen, dus zo moeilijk zou het niet moeten zijn..

Alle tips zijn welkom!
Weet niet of je het wat vind, maar je zou eens in Vianen kunnen kijken. Op de flats aan de Vijfheerenlanden zit een aparte inschrijving en de wachtlijst is veel korter dan de 6 jaar in Utrecht. Wij hebben er zelf gewoond en hadden in 3 maanden al een flat. Je kan even kijken op de website van Lekstede wonen (ff googlen). Het gaat wel om de niet-gerenoveerde flats, maar die zijn ook prima. Wij hebben zelf ook in zo'n flat en heb er 5 jaar met veel plezier gewoond. De huurprijzen zijn niet echt hoog voor wat je krijgt en een stuk lager dan in Utrecht. Buiten dat is Vianen ook gewoon heel gezellig
Lechatnoir dat is nieuw voor mij en heb er toch jaren gewoond!
De elf provincien is Trouwens ook een woningbouwvereniging met appartementen met een redelijk korte wachttijd. Volgens mij in een jaar of anderhalf wel een ruime flat in overvecht.

Je kunt trouwens ook via woningnet particulier huren. Dus sowieso inschrijven!
quote:Ivetje schreef op 07 mei 2012 @ 21:13:

Weet niet of je het wat vind, maar je zou eens in Vianen kunnen kijken. Op de flats aan de Vijfheerenlanden zit een aparte inschrijving en de wachtlijst is veel korter dan de 6 jaar in Utrecht. Wij hebben er zelf gewoond en hadden in 3 maanden al een flat. Je kan even kijken op de website van Lekstede wonen (ff googlen). Het gaat wel om de niet-gerenoveerde flats, maar die zijn ook prima. Wij hebben zelf ook in zo'n flat en heb er 5 jaar met veel plezier gewoond. De huurprijzen zijn niet echt hoog voor wat je krijgt en een stuk lager dan in Utrecht. Buiten dat is Vianen ook gewoon heel gezellig Dit is de site overigens :

http://www.lekstedewonen. ... ing/214/wow-de-hagen.aspx
Kamernet.nl!! Hier kun je ook kiezen hoeveel kamers je wilt dus je komt niet altijd in zo'n studentenflat terecht
quote:nanna schreef op 07 mei 2012 @ 21:33:

Lechatnoir dat is nieuw voor mij en heb er toch jaren gewoond!

Wellicht een nieuwigheid. Of ze zijn niet zo streng, kan ook. Staat in elk geval wel op de site.

Heb zelf nu net trouwens een flat in Overvecht aangeboden gekregen met 5,5 jaar.
Jora, ik weet eventueel iets voor je. Studio met eigen keukenblok, eigen balkon en mooie badkamer alleen te delen met ondergetekende. Zeker geen studentenhuis. Tussen het centrum en de Uithof in, dus zeker fietsbaar 595 euro pm.
Allemaal heel erg bedankt voor de fijne reacties! Ik heb in de afgelopen dagen alweer op 6 woningen gereageerd door de tips!

@ Eveline13579, TOP! Interesse om even te contacten via de mail/telefoon?

Bedankt!
Tuurlijk, je kan me mailen:
anoniem_90248 wijzigde dit bericht op 10-05-2012 09:26
Reden: herkenbaarheid/privacy
% gewijzigd
@ Eveline, ik weet je e-mailadres niet.. Of staat dat wel ergens maar zoek ik niet goed?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven