Help! Date/uiterlijk
dinsdag 8 mei 2012 om 16:36
Hallo,
vanavond heb ik een date. Ik wil natuurlijk leuk voor de dag komen en heb het volgende in gedachte (mijn date is om 21.00, ik moet om 20.00 weg):
17.00 eerste laag foundation
17.15 tweede laag foundation
17.30 derde laag foundation + gezicht fixeren
17.35 alle foundation er weer af (concealer vergeten)
17.40 eerste laag concealer
17.50 tweede laag concealer
18.00 eerste laag foundation
18.15 tweede laag foundation (extra dik, wegens tijdnood?)
18.30 poeder
18.45 poeder
19.00 laatse keer poeder (vanaf nu niet meer lachen vanwege afbreekgevaar?)
19.15 oogschduw, ik heb voor vanavond een kleurenpalet van 12 pastelkleuren uitgezocht.
19.30 2 x mascara aanbrengen
19.35 oogschaduw aanbrengen, 2 de laag
19.45 rouge aanbrengen (extra dik voor gezonde Hollandse blos)
19.55 lippenstiften, afdeppen, lippen wederom stiften, afdeppen, afdeppen, lippen wederom stiften, afdeppen, afdeppen, lippen wederom stiften, afdeppen.
Het is wel jammer dat ik natuurlijk niet kan lachen op de date, maar ja. Tevens moet ik eraan denken alleen te "lucht kussen", ik heb al eens bij de HAP gezeten omdat ik aan mijn date was vast geplakt.
Hebben jullie nog ideeën/toevoegingen?
vanavond heb ik een date. Ik wil natuurlijk leuk voor de dag komen en heb het volgende in gedachte (mijn date is om 21.00, ik moet om 20.00 weg):
17.00 eerste laag foundation
17.15 tweede laag foundation
17.30 derde laag foundation + gezicht fixeren
17.35 alle foundation er weer af (concealer vergeten)
17.40 eerste laag concealer
17.50 tweede laag concealer
18.00 eerste laag foundation
18.15 tweede laag foundation (extra dik, wegens tijdnood?)
18.30 poeder
18.45 poeder
19.00 laatse keer poeder (vanaf nu niet meer lachen vanwege afbreekgevaar?)
19.15 oogschduw, ik heb voor vanavond een kleurenpalet van 12 pastelkleuren uitgezocht.
19.30 2 x mascara aanbrengen
19.35 oogschaduw aanbrengen, 2 de laag
19.45 rouge aanbrengen (extra dik voor gezonde Hollandse blos)
19.55 lippenstiften, afdeppen, lippen wederom stiften, afdeppen, afdeppen, lippen wederom stiften, afdeppen, afdeppen, lippen wederom stiften, afdeppen.
Het is wel jammer dat ik natuurlijk niet kan lachen op de date, maar ja. Tevens moet ik eraan denken alleen te "lucht kussen", ik heb al eens bij de HAP gezeten omdat ik aan mijn date was vast geplakt.
Hebben jullie nog ideeën/toevoegingen?
dinsdag 8 mei 2012 om 16:48
dinsdag 8 mei 2012 om 16:52
TO ik denk dat je aan de late kant bent hoor, zo veel te doen zo weinig tijd!
vergeet niet te harsen, snor te bleken, alle lichaamsdelen te ontharen, wenkbrauwen te epileren, deo op te doen, voeten scrubben, teennagels knippen, vijlen en lakken, neem als je toch bezig bent ook je handen even mee (!), knip je neushaar, flos en poets je tanden, spoel even na met mondwater, douche nog even, was je haar met shampoo, dan conditioner en sluit af met een masker, fohnen, krullers zetten, fake haarstukken aanbrengen, modelleren, lingerie aan, uberhotte outfit, hoge pumps, mooi bijpassend handtasje, etc etc etc
Nee echt, 9 uur ga je niet redden zo. Sterkte!
vergeet niet te harsen, snor te bleken, alle lichaamsdelen te ontharen, wenkbrauwen te epileren, deo op te doen, voeten scrubben, teennagels knippen, vijlen en lakken, neem als je toch bezig bent ook je handen even mee (!), knip je neushaar, flos en poets je tanden, spoel even na met mondwater, douche nog even, was je haar met shampoo, dan conditioner en sluit af met een masker, fohnen, krullers zetten, fake haarstukken aanbrengen, modelleren, lingerie aan, uberhotte outfit, hoge pumps, mooi bijpassend handtasje, etc etc etc
Nee echt, 9 uur ga je niet redden zo. Sterkte!
dinsdag 8 mei 2012 om 16:54
dinsdag 8 mei 2012 om 16:57
quote:gewoonsuz schreef op 08 mei 2012 @ 16:54:
Ohw... geen sex lees ik net. Nou dan is idd de make-up voldoende, maar je neemt het wel erg krap met de tijd hoor, ik zou er echt nerveus van worden.
onderweg maar even langs de McDonalds voor een hapje eten dan, ik neem aan de snackbar geen optie is?
Daar ga ik niet heen, daar kan ik niet eens normaal eten zonder omver gestaard te worden.
Ik dacht mss een hapje Marrokaans te gaan eten met date.
Ohw... geen sex lees ik net. Nou dan is idd de make-up voldoende, maar je neemt het wel erg krap met de tijd hoor, ik zou er echt nerveus van worden.
onderweg maar even langs de McDonalds voor een hapje eten dan, ik neem aan de snackbar geen optie is?
Daar ga ik niet heen, daar kan ik niet eens normaal eten zonder omver gestaard te worden.
Ik dacht mss een hapje Marrokaans te gaan eten met date.
dinsdag 8 mei 2012 om 16:59
dinsdag 8 mei 2012 om 17:13
Waarom zou je jezelf zo dichtplamuren met make-up? De meeste mannen houden hier helemaal niet van. Hou het een beetje natuurlijk met een beetje poeder mascara en lipstick. Is echt zat! Qua kleding zou ik het ook niet overdrijven als ik jou was. Gewoon een beetje casual chic.
Ik denk echt als je te sexy of te zwaar opgemaakt gaat hij je hooguit interessant zal vinden voor een one-night stand. Tenzij je daarop uit bent natuurlijk.
Ik denk echt als je te sexy of te zwaar opgemaakt gaat hij je hooguit interessant zal vinden voor een one-night stand. Tenzij je daarop uit bent natuurlijk.