Lijf & Lijn alle pijlers

We kunnen het!!

08-08-2007 10:28 2778 berichten
Alle reacties Link kopieren

Lieve mede-afvallers

laten we, in onze pogingen af te vallen, ons voor ogen houden dat we dit doen voor een gezonder lichaam en een gezonder leven. Ook het stréven naar een gezonder gewicht is dus al goed. Elke kilo kwijt is een stap in de gezonde richting en elk niet genomen koekje ook!

Neem je dat koekje dan een keertje wel, geniet ervan! Ook dat is gezond, genieten van wat je hebt.

Dan maar een dag later op streefgewicht

Later is nu
Hier is het K met peren. Ik mag hopen dat ik van 't zomer niet op de 75 zit, maar het zou me niets verbazen. En nu sneeuwt het, dus van m'n goede voornemen om vanaf nu weer altijd met de fiets te gaan, blijft ook weer niets over. (smelt als sneeuw voor de zon, dat voornemen )

Gisteren echt gesnoept, niet normaal meer. EN het was schitterend weer, maar ondanks goede voornemens niet gewandeld ofzo. Wat ís dit toch?

Later is nu
Mag ik dan een poging wagen jullie mee te slepen in mijn enthousiasme? Het wordt lente, ECHT WAAR!! Ik had vanmorgen de mazzel dat het net een kwartier droog was toen ik naar mijn werk fietste, maar goed ook, want als ik de auto sneeuwvrij had moeten maken was ik langer bezig geweest...

Misschien ga ik wel een kijkje nemen ook bij Prul haar topic. Ik moet weer even heel fanatiek en daar kan ik meestal wel wat hulp bij gebruiken.... of zijn er hier nog medestanders?? Ergens? Onder de sneeuw?
Meis, ik ben hártstikke fanatiek

Ik merk wel dat ik toch meer op blijf letten, nu ik op zich weer 'accepteer', maar er is geen beweging in me te krijgen Ik wil dit wel weer, écht waar!!!!

(maar nu even niet )
Later is nu
Ik ben ook nog haske fanatiek hoor! (Ik ga fanatiek de mist in )

Morgen ga ik in elk geval weer sporten is de bedoeling. Ik heb mijn examenopdracht ingeleverd dus heb nu ook weer wat meer tijd om te sporten.
Ik wil ook dat het jullie lukt!! Ik heb in elk geval een errug goede dag gehad. Als ik dit volhoud dan kom ik er wel. Heb vanmorgen al een vreselijk lekkere traktatie afgeslagen. Ik was al van plan niks te nemen, maar ik kreeg er bijna spijt van toen ik zag wat ie trakteerde... toch nee gezegd, pfieuw!

Echt waar, ik was vanmorgen gewoon 77kilo. zo zwaar ben ik al bijna 2 jaar niet meer geweest...als ik het nu niet doe dan komt het nooit meer goed.
72,3 kg vanmorgen

Ik ben helemaal blij en vrolijk en stuiterend.. en dan gaat het goed met mij en bij mij. Dus.... ik stuiter nu even naar de stad. M'n knieën doen er al zeer van

Onder de 70 over 2 maanden, gaat lukken. Dat is maar 3 kg! En over 4 kg zit ik gewoon op gezond bmi. Eitje, toch?

Later is nu
Oja tis woensdag...76 vanmorgen. Niet zo erg als gisteren maar niet om blij van te worden...reden te meer om echt door te zetten nu! Ik weet dat ik het kan, maar nu nog doen...

Inderdaad Dreamer, dat moet kunnen, eitje!! (72,3, wauw!! Was ik daar maar vast...)
Heb van m'n moeder voor vanavond minisoesjesmetchocolade gekregen, omdat ik zei dat het ijs, dat ze meenam als toetje, niet goed voor me was... lief he?

Dus..ónder de 70 kg over 2,5 maand, kan ook nog wel
Later is nu
Ik was weer de woensdag vergeten... 87,3 in elk geval. (Kan nog steeds niet geloven dat er niet toch 78,3 staat... )
ik dacht dat ik het fout las, Meave, dit gaat wel heel erg raar snel, toch? Wat was verder een uitkomst bij de dokter?
Later is nu
Niks. Alleen diëtiste.
En die dietiste kende je nog niet?

En ga je er naar toe?

Vind het echt rot voor je, hoop dat het snel beter gaat.
Ik blijf erbij dat je mss wel zwanger bent?

Of last hebt van je schildklier ofzo?

Ik zou maar eens bloed gaan laten prikken, want zo snel aankomen, dan moet je echt je best doen, en als ik je eetlijstjes zo nu en dan eens doorneem, dan zie ik alleen maar dat je het hardstikke goed doet. En al zou je er elke dag 1 chocolade reep bij nemen, dan nog verklaard het het sneller groeien niet toch?

Mss heeft Sonja je stofwisseling wel verneukt? Of alle andere dieten? Dat je toch een poos systematisch te weinig binnen hebt gekregen ofzo? Ja ik probeer ook maar wat. En ieders stofwisseling is dan ook weer anders...

Hou je toevallig heel veel vocht vast?

Ik heb dat wel eens, en dat kan echt 3 kilo uitmaken. Als ik dan een poosje brandnetel thee ofzo drink, dan wordt het al gauw minder.

Ik vind het echt heel rot voor je.

Mss, maar ja ik heb makkelijk lullen, maar mss is het leren loslaten, een stapje de goede richting in. Niet je blindstaren op die cijfertjes, maar eten wanneer je trek hebt, en stoppen als je vol zit. Ja terwijl ik dit neertyp denk ik al: jajaja wás het maar zo eenvoudig, dan was niemand te dik.

Wilde maar dat ik het wiel voor je kon heruitvinden. Maar ja ik ben geen Sonja Bakkert. Ben maar gewoon Zoy, ooit een boel afgevallen, maar ja....wat is wijsheid hé?

Morgen ff niet dieten okee? Ff lekker ons volgieten met veuls te veul wijn, en lekker bij kletsen, deal!

En als je toch blijft slapen kan je mss zaterdag wel ff een bakkie komen doen hier, als je daar de puf dan nog voor hebt.

Kan je Iris ook eens zien. Alleen niet schrikken dan. Ze ziet er niet uit

Xje!!!
ps knap dat je naar de dokter bent geweest!!!
Nou, ik heb net goed ingeslagen, dus niets niet lijnen morgen!

Wel braaf ook tomaatjes en komkommer enzo
Later is nu

Na dit weekend word ik streng voor mezelf. Moet wel, want ik krijg maagpijn van m'n broeken en eczeem van de panty's.

Gelukkig wordt het mooi weer, kunnen we weer jurkjes aan.. maar... dat is natuurlijk weer niet zo goed voor het doordeweeks bijhouden van 'hoe strak zitten m'n kleren nu"
Later is nu
Zo is dat Dreamer, eerst genieten van het weekend en dan

er voor gaan. Ik ben van de week al begonnen, meteen toen ik thuis kwam van t skien.

Voel me nu net een vaatdoek want ik doe Atkins sinds 3 dagen. Via www.atkinslijn.nl onder begeleiding.
Dames, is er ruimte voor nog een kroegganger of zitten jullie aan jullie tax? Hier is sinds vorige week een potje motivatie opengetrokken. Het scheelt dat Madokus en ik allebei af willen vallen. Ik heb mezelf vanaf dinsdag dus keurig gedragen. Niks gesnoept. Heb ik die ruimte mooi bewaard voor vanavond bij Dreamer.

Ik woog dinsdag 78,2 kg en wil eigenlijk naar de 66/67 kg of iets in die richting. Al zal ik al heel blij zijn als ik voor het eerst in jaren onder de 70 weet te komen.
Haha, die Madootje, vandaag beginnen

wees welkom, wat mij betreft!

Sandra, atkins is niets voor mij. Ik heb een halve week South Beach geprobeerd, maar ik moet echt brood.
Later is nu
Geniet er dan maar goed van vanavond met zijn allen, veel plezier!! (iets zegt me dat dat wel goed komt)

Hier een best goede dag, wel een paar koekjes gesnoept maar ook een flink stuk gewandeld. Heb wel wat lekkers gehaald voor straks maar dat moet maar kunnen. Het weekend wordt zwaar met veel lekkernijen, als ik nu probeer van alles de helft te nemen dan is het net zo lekker maar half zo slecht...klinkt makkelijk, maar of het lukt????
Nou Dreamer, ik heb me anders best netjes gedragen dacht ik zo. En ik was als voorwerk dinsdag al begonnen. Mag nu gewoon het weekend niet meer snoepen, want heb dat gisteren al gedaan. Gisteren trouwens we een hele lekkere maaltijdsalade gemaakt. Dat was zeker voor herhaling vatbaar.

Heb je iets bijzonders dit weekend Meis, dat het een weekend wordt met veel lekkernijen? Mijn ervaring is eigenlijk dat zolang ik er niet aan begin ik alles wel kan laten staan. Zodra ik de eerste hap neem vind ik het heel erg moeilijk om te stoppen (voordat het op is dan ).

Ik ben tot nu toe wel trots op mezelf. We hebben namelijk nog wel het nodige aan snoeperijen in huis, maar tot nu toe ben ik niet gezwicht. Eens kijken of ik vanavond nog steeds zo standvastig ben. Madokus is de hele dag niet thuis en dat zijn vaak wel de avonden dat ik, uit verveling, het meeste snoep.
We hebben een feestje waarvoor we zelf allerlei lekkernijen maken voor een buffetje. Tja, en je maakt nu eenmaal wat je het lekkerst vindt, toch? En morgen gaan we chinees eten, ook niet allemaal even verantwoord lijntechnisch zeg maar...
Ach en anders heb ik nog wel een lintworm over hoor
En laat me raden Meis. Je hebt niet van nature een diepgewortelde voorkeur voor mager en suikervrij?

Zoy, als het niks wordt dan weet ik je te vinden. Maar ik ga geloof ik toch liever voor een ongebruikte lintworm.
haha nee dat heb je goed geraden!! Hoewel ik ook lekkere tortillawraprolletjes met zalm en tonijn en ham maak, en een heel verantwoorde gehakt/tomatentaart. Maarja...mijn zusje maakt bijvoorbeeld chocolademousse en nog meer zoetigheid, en dat moet ook op... gut wat een straf...

(die lintworm hou ik nog even in gedachten, voor als het echt uit de hand loopt...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven