Hitlers Kinderen

08-05-2012 22:40 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt ook, op Holland Doc?
Ongelooflijk dat de nicht van Goring zichzelf heeft laten sterilliseren om geen Gorings meer op de wereld te zetten........
Ik baal! ik had dit graag gezien maar geen holland doc hier
En dat de kleinzoon van een van de oorlogsmisdadigers niet naar Auschwitz durft omdat hij bang is dat men vindt dat hij op zijn opa lijkt. :(

Alles werkt zo door!
Kan je die ergens online kijken?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Door dit topic ben ik net online gaan zoeken en je kunt via de website van hollanddoc live meekijken door op "tv kanaal" te klikken.
http://www.hollanddoc.nl/live.html
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik ken m al, indrukwekkend!
Misschien straks op uitzending gemist?
Hitler had toch geen kinderen? Of heeft hij die niet in de bunker met hem mee laten gaan?

Heb een boek gelezen, over een vrouw die met een half broer van Bin Laden getrouwd was. Op 11 September had zij een dochter, die Bin Laden hete , en die is flink bedreigt. Halve wereld is boos op Osama Bin Laden, en jij heet Bin Laden van achter naam, lijkt me geen pretje. Ze heeft de naam er meteen na verandert.
Wat een dappere man, die kleinzoon !

Zit hier echt met tranen in mijn ogen.
Channel,

Het gaat over kinderen van oorlogsmisdadigers, nabestaanden van Goring, Himmler en Hoss.
Heel indrukwekkend.

Natuurlijk moeten er nabestaanden zijn van Himmler bijvoorbeeld. Maar om ze ook echt op tv te zien vind ik wel heel raar.
Hitler had wel een neefje en die vocht in het Britse leger, maar volgens mij zijn er geen Hitler's meer. Hij had namelijk een volle zus en wat halfbroers.

Het schijnt dat zijn moeder de baby niet wou omdat veel van zijn broers en zussen als klein kindje gestorven zijn... bizar als je daar over nadenkt, wat als zij het hadden overleefd dan was Hitler nooit geboren.
Even een post achterlaten ben ook wel benieuwd. Ga eens kijken als ik zin/tijd heb.
Roald Dahl heeft daar een mooi verhaal over geschreven
HIER en HIER beschrijvingen van het leven van kinderen van notoire Nazi-kopstukken.
quote:jaap schreef op 09 mei 2012 @ 11:13:

HIER en HIER beschrijvingen van het leven van kinderen van notoire Nazi-kopstukken.Interessant. Verwonderlijk trouwens dat er nog zoveel familieleden zijn die er geen afstand van willen nemen.
http://www.youtube.com/watch?v=-AM3DNQa ... re=related
.
quote:sophie2012 schreef op 08 mei 2012 @ 23:30:

Hitler had wel een neefje en die vocht in het Britse leger, maar volgens mij zijn er geen Hitler's meer. Hij had namelijk een volle zus en wat halfbroers.

Het schijnt dat zijn moeder de baby niet wou omdat veel van zijn broers en zussen als klein kindje gestorven zijn... bizar als je daar over nadenkt, wat als zij het hadden overleefd dan was Hitler nooit geboren.

En als Hitler was toegelaten op de kunstacademie van Zwitserland was er waarschijnlijk ook geen oorlog gekomen en was hij een beroemde kunstenaar geworden en hadden we een Hitler in onze huiskamer/museums gehad.

(ik ben even de namen van de beroemde schilders kwijt,die toen wel zijn aangenomen)
Er is ergens in Noorwegen een oorlogsmuseum waar tekeningen van Hitler hangen. Hij kon best goed tekenen! Wat ik ook grappig vond: nazi kerstballen. Er stonden hakenkruizen en foto's van nazi kopstukken op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven