Good Luck!
woensdag 26 maart 2008 om 10:50
Gossie, ik ben al blij met enkele woordjes... Wonderkindjes die an jullie! Knap hoor.
Grote mannen naar de overdekte speeltuin. Hij heeft gisteren een prik gehad en is wat zielig en moe, dus blijf ik thuis met hem.
Kokos, sterkte met de moeheid en misselijkheid.
Haha Star, aangenaam kennis te maken! Leuk dat je op kraam bent geweest bij Brabbel.
Hel, goed bezig met dat sporten! Hoe gaat het met de verkoop van het huis?
Grote mannen naar de overdekte speeltuin. Hij heeft gisteren een prik gehad en is wat zielig en moe, dus blijf ik thuis met hem.
Kokos, sterkte met de moeheid en misselijkheid.
Haha Star, aangenaam kennis te maken! Leuk dat je op kraam bent geweest bij Brabbel.
Hel, goed bezig met dat sporten! Hoe gaat het met de verkoop van het huis?
woensdag 26 maart 2008 om 10:55
woensdag 26 maart 2008 om 11:33
Gossie, mijn kleine man is al 6700 gram en 60 cm. Weer zo´n reus. Waar haal ik die toch vandaan?
Oh, grote zoon zo zielig. Ik ben een slechte mamma .
Ik was aan het voeden (alleen thuis) en hij wilde weer krabben en slaan. En toen weerde ik hem af om jongste zoon te beschermen , ik duwde niet, deed alleen mijn hand vooruit en toen gleed hij uit zo op zijn gezicht . En toen had ie een tand door de lip . Gatsie.
Oh, grote zoon zo zielig. Ik ben een slechte mamma .
Ik was aan het voeden (alleen thuis) en hij wilde weer krabben en slaan. En toen weerde ik hem af om jongste zoon te beschermen , ik duwde niet, deed alleen mijn hand vooruit en toen gleed hij uit zo op zijn gezicht . En toen had ie een tand door de lip . Gatsie.
woensdag 26 maart 2008 om 12:57
Even zo omdat mijn mobieltje in de plee is gevallen:
Gisterochtend om 02:55 uur heeft Shanna een zusje gekregen:
Helena Maria, we noemen haar Helena.
Goeie en snelle bevalling gehad en mooi borduurwerkje
Kom gauw weer buurten hoor!
Enne, zag ik in de gauwigheid dat ik Kokos mag feliciteren? Van harte met je zwangerschap meid!
Liefs, Noosje
Gisterochtend om 02:55 uur heeft Shanna een zusje gekregen:
Helena Maria, we noemen haar Helena.
Goeie en snelle bevalling gehad en mooi borduurwerkje
Kom gauw weer buurten hoor!
Enne, zag ik in de gauwigheid dat ik Kokos mag feliciteren? Van harte met je zwangerschap meid!
Liefs, Noosje
woensdag 26 maart 2008 om 13:57
quote:Jinny schreef op 26 maart 2008 @ 12:57:
Thomas drinkt op het moment veel beter gelukkig. Gaat met ups en downs. Doorslapen? Ehm als je Simon bedoelt, nou nee haha. Die moet nog wat beter afgericht...
Slaapt Berend goed door?Blèèèh, ben moe.. bedoel Simon idd! Drinkt en slaapt hij goed? Ja, Berend had het doorslapen zo'n 3 weken voor de grote logeerpartij door! Slaapt nu van kwart voor 8 tot kwart over 7. Maar vanmorgen was het kwart over 6 en aangezien ik gisteren slecht in slaap in komen ben ik nu heel moe...
Thomas drinkt op het moment veel beter gelukkig. Gaat met ups en downs. Doorslapen? Ehm als je Simon bedoelt, nou nee haha. Die moet nog wat beter afgericht...
Slaapt Berend goed door?Blèèèh, ben moe.. bedoel Simon idd! Drinkt en slaapt hij goed? Ja, Berend had het doorslapen zo'n 3 weken voor de grote logeerpartij door! Slaapt nu van kwart voor 8 tot kwart over 7. Maar vanmorgen was het kwart over 6 en aangezien ik gisteren slecht in slaap in komen ben ik nu heel moe...
woensdag 26 maart 2008 om 14:19
Hoi,
Noosje, gefeliciteerd!!! Wat fijn een zus voor Shanna. En wat een supernaam!!! Geniet van je kraamtijd.
Gelukkig alweer iets beter, Jinny? Hoe lang is je man nog thuis?
Kan gebeuren van de lip. Misschien blijft ie nu wel uit zijn buurt..
Blijkbaar kun je dus wel een band met haar kweken, Bridges.
Gelukkig maar.
Is Fieke weer gegroeid?
Vriend heeft voorlopig om de dag een verlofdag. Ik weet niet tot hoe lang het doorgaat eigenlijk. Ik dacht die dag misschien te gaan werken.. Maar 1 dag werk levert niets meer inkomen op, dus ik ga 'm maar aan mezelf besteden. Of er moet een zh bezoek zijn.
Haha Amalia, jij met je ranzigheid! Ik vond het zelf ook erg bemoeizuchtig die a.c. praat. Daarbij zat ik na 2 weken al bij dok.
Kun je nog ff liggen Amalia of lukt dat niet vandaag? Hou je taai!
Star, wat een eigenwijs moppie. Wil ze 's morgens zelf ook staartjes in? In dat stadium zitten we hier (nu nog haar haha!).
Kokos, je bent al goed op weg! Heb je een beetje hulp om je heen of niet nodig?
Noosje, gefeliciteerd!!! Wat fijn een zus voor Shanna. En wat een supernaam!!! Geniet van je kraamtijd.
Gelukkig alweer iets beter, Jinny? Hoe lang is je man nog thuis?
Kan gebeuren van de lip. Misschien blijft ie nu wel uit zijn buurt..
Blijkbaar kun je dus wel een band met haar kweken, Bridges.
Gelukkig maar.
Is Fieke weer gegroeid?
Vriend heeft voorlopig om de dag een verlofdag. Ik weet niet tot hoe lang het doorgaat eigenlijk. Ik dacht die dag misschien te gaan werken.. Maar 1 dag werk levert niets meer inkomen op, dus ik ga 'm maar aan mezelf besteden. Of er moet een zh bezoek zijn.
Haha Amalia, jij met je ranzigheid! Ik vond het zelf ook erg bemoeizuchtig die a.c. praat. Daarbij zat ik na 2 weken al bij dok.
Kun je nog ff liggen Amalia of lukt dat niet vandaag? Hou je taai!
Star, wat een eigenwijs moppie. Wil ze 's morgens zelf ook staartjes in? In dat stadium zitten we hier (nu nog haar haha!).
Kokos, je bent al goed op weg! Heb je een beetje hulp om je heen of niet nodig?
woensdag 26 maart 2008 om 14:50
Ah.. Jinny, Thomas een dikke lip. Tja.. kan gebeuren, maar ik kan me voorstellen dat je je er rot bij voelt!
Haha..die Ciara, lukt het? Bijdehandje!
Helen fijn dat Mare het zo goed doet op het kdv, zelfs zo zwaaien naar jou..
Bam, shirt achterste voren aan? Hihi...zat het plaatje op je rug?
Fijn dat Berend bijna van zn beugel af mag. Lijkt me geen pretje, niet voor hem maar ook niet voor jullie!
Bridges, gaat het weer een beetje met de krampjes van de kleine meid. Zielig inderdaad!
Kokos, hoe gaat het met je? Nog erg misselijk? Klote is dat hè? Succes!
Suze, veel pleizer met sporten! Goed hoor.
Hihi..die Jonathan aan het rennen! Grappig is dat. Struikelen ze bijna nog over hun benen.
Zo hier nog steeds niet bij mn vriendin op bezoek geweest omdat het kindje het nog niet zo goed doet. Eerst heeft ze een aantal een een ademstilstand gehad en nu ziet ze heel erg geel zodat ze onder de warmte lamp moet. En moet nog een paar dagen langer in het ziekenhuis blijven. Mn vriendin zit nu een beetje in een dip en wil eigenlijk geen bezoek.
Echt niet zo leuk voor haar.
En mn zusje is bijna 39 weken en daar is nog niks. Terwijl ze met 33 weken in het ziekenhuis lag omdat ze al weeen had!
Haha..die Ciara, lukt het? Bijdehandje!
Helen fijn dat Mare het zo goed doet op het kdv, zelfs zo zwaaien naar jou..
Bam, shirt achterste voren aan? Hihi...zat het plaatje op je rug?
Fijn dat Berend bijna van zn beugel af mag. Lijkt me geen pretje, niet voor hem maar ook niet voor jullie!
Bridges, gaat het weer een beetje met de krampjes van de kleine meid. Zielig inderdaad!
Kokos, hoe gaat het met je? Nog erg misselijk? Klote is dat hè? Succes!
Suze, veel pleizer met sporten! Goed hoor.
Hihi..die Jonathan aan het rennen! Grappig is dat. Struikelen ze bijna nog over hun benen.
Zo hier nog steeds niet bij mn vriendin op bezoek geweest omdat het kindje het nog niet zo goed doet. Eerst heeft ze een aantal een een ademstilstand gehad en nu ziet ze heel erg geel zodat ze onder de warmte lamp moet. En moet nog een paar dagen langer in het ziekenhuis blijven. Mn vriendin zit nu een beetje in een dip en wil eigenlijk geen bezoek.
En mn zusje is bijna 39 weken en daar is nog niks. Terwijl ze met 33 weken in het ziekenhuis lag omdat ze al weeen had!
woensdag 26 maart 2008 om 15:00
woensdag 26 maart 2008 om 15:14
goedemiddag
Allereerst; Noos gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!
Even zien wat ik nog weet... Maandagavond stuk bijgelezen en net...
Bridg, balen dat je moest stoppen met bv. Maar zelf in tranen omdat het niet lukt en meisje afvallen, dan heb je wel de juiste keuze gemaakt vind ik. En wat een heerlijk popke zeg!! Smelt....
Jin, jij ook een knuffel. Ongelukje kan gebeuren hoor, snap dat je je schuldig voelt, maar hoeft echt niet!
Mal balen dat de administratie niet klopte door pc! Wel heel lief van vriend om jullie te helpen. Met van die kruisjes ertussen is het te doen vind ik. Nadeel is dat je uren met een stukje bezig bent waar een ervaren iemand zo mee klaar is.
Amalia, lekkere vakantie gehad dus. Balen van de files!
Kokos, nog steeds misselijk dus... Ik kon dus niet tegen tandenpoetsen de eerste tijd, Die borstel in mijn mond, jak... Morgen VK spannend!! (of vandaag??) Ik moest toen idd ook direct naar de dokter, omdat er het 1 en ander veranderd was.
Naat en Juud, hoe is het met jullie zwangerschappen?
ehhhhhh
oh ja; Suze; goed dat je werk zo goed bevalt!! Ik dacht dat je 1 april daar pas zou beginnen... (Heerlijk op de hoogte ben ik weer, hihi)
En lekker sporten met Hel, goed man!!!
even terug kijken hoor....
Allereerst; Noos gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!
Even zien wat ik nog weet... Maandagavond stuk bijgelezen en net...
Bridg, balen dat je moest stoppen met bv. Maar zelf in tranen omdat het niet lukt en meisje afvallen, dan heb je wel de juiste keuze gemaakt vind ik. En wat een heerlijk popke zeg!! Smelt....
Jin, jij ook een knuffel. Ongelukje kan gebeuren hoor, snap dat je je schuldig voelt, maar hoeft echt niet!
Mal balen dat de administratie niet klopte door pc! Wel heel lief van vriend om jullie te helpen. Met van die kruisjes ertussen is het te doen vind ik. Nadeel is dat je uren met een stukje bezig bent waar een ervaren iemand zo mee klaar is.
Amalia, lekkere vakantie gehad dus. Balen van de files!
Kokos, nog steeds misselijk dus... Ik kon dus niet tegen tandenpoetsen de eerste tijd, Die borstel in mijn mond, jak... Morgen VK spannend!! (of vandaag??) Ik moest toen idd ook direct naar de dokter, omdat er het 1 en ander veranderd was.
Naat en Juud, hoe is het met jullie zwangerschappen?
ehhhhhh
oh ja; Suze; goed dat je werk zo goed bevalt!! Ik dacht dat je 1 april daar pas zou beginnen... (Heerlijk op de hoogte ben ik weer, hihi)
En lekker sporten met Hel, goed man!!!
even terug kijken hoor....