Topchef 2012
woensdag 9 mei 2012 om 11:05
quote:Lotte35 schreef op 08 mei 2012 @ 11:25:
Oké, ik weet dat ik niet te snel mag oordelen, maar volgens mij vind ik Jessica best wel irritant...
Tamara heeft meegedaan aan Wie is de chef. Leuke meid, ik hoop dat zij in ieder geval heel ver komt. ah daar kende ik haar van! Leuke meid en goede kok ook
Oké, ik weet dat ik niet te snel mag oordelen, maar volgens mij vind ik Jessica best wel irritant...
Tamara heeft meegedaan aan Wie is de chef. Leuke meid, ik hoop dat zij in ieder geval heel ver komt. ah daar kende ik haar van! Leuke meid en goede kok ook
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 10 mei 2012 om 21:48
Wat was Ronald vreselijk onsympathiek zeg, tijdens die eerste opdracht. Ik was ook niet weg van Jessica, maar zijn gedrag sloeg echt alles. Ben blij dat hij eruit is.
Wat leuk dat Wilma door is, ze kreeg bijna een hartverzakking toen ze het hoorde. Ik vind het een aardig mens, gun haar die dag in de 2-sterrenzaak.
Ik hoop dat Tamara en Stephan doorgaan.
Wat leuk dat Wilma door is, ze kreeg bijna een hartverzakking toen ze het hoorde. Ik vind het een aardig mens, gun haar die dag in de 2-sterrenzaak.
Ik hoop dat Tamara en Stephan doorgaan.
zondag 13 mei 2012 om 11:12
Lotte, je hebt gelijk gekregen al dacht ik dat Mitchel ook wel een goeie kans zou maken.
Ronald werd er zeker niet leuker op in de loop van de week maar Jessica
Ik vond Utrecht als geheel wel erg goed in vergelijking met de provincies van de afgelopen weken. Nog 2 te gaan toch, voordat de halve finale begint?
Ronald werd er zeker niet leuker op in de loop van de week maar Jessica
Ik vond Utrecht als geheel wel erg goed in vergelijking met de provincies van de afgelopen weken. Nog 2 te gaan toch, voordat de halve finale begint?
maandag 14 mei 2012 om 20:13
Rare groep, die mannen ...... nou die zagen er iig apart uit .
Van die Jolande viel haar kookkunsten wel tegen als je een kookstudio hebt. Van de meeste viel dat tegen trouwens.
Leek me een heerlijk gerecht trouwens van de topclass.
Van die Jolande viel haar kookkunsten wel tegen als je een kookstudio hebt. Van de meeste viel dat tegen trouwens.
Leek me een heerlijk gerecht trouwens van de topclass.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 14 mei 2012 om 23:17
quote:Lotte35 schreef op 14 mei 2012 @ 22:50:
Wat hou ik toch van Julius!
Kandidaat die iets vergeten is: 'Krijg tieten joh'
Julius:'Nouuuuu, die heb ik al'
Ik zat ongeveer zo op de bank
En ik vond de cijfers nogal meevallen in vergelijking met het commentaar, dat klonk naar een 4 voor Jolande en Raimon en later voor Jolande solo trouwens ook.
De paling in het groen leek mij ook erg lekker
Wat hou ik toch van Julius!
Kandidaat die iets vergeten is: 'Krijg tieten joh'
Julius:'Nouuuuu, die heb ik al'
Ik zat ongeveer zo op de bank
En ik vond de cijfers nogal meevallen in vergelijking met het commentaar, dat klonk naar een 4 voor Jolande en Raimon en later voor Jolande solo trouwens ook.
De paling in het groen leek mij ook erg lekker
maandag 14 mei 2012 om 23:22
Ik heb ook nog wel 1 kritiekpuntje op het programma. Ik snap dat sponsors nodig zijn om zoiets te maken maar ik vind het soms ook wat lachwekkend hoe ze minimaal 1 keer per week krampachtig bezig zijn om een kruidenmix van Verstegen in beeld te brengen. Hoewel ze wel erg handig zijn hoor, mijn keuken is er ook niet vrij van...hoewel ik de meeste erg zout vind.
dinsdag 15 mei 2012 om 20:38
Oh weer een lekker recept van de topclass. Zal die van gister en vandaag even opslaan.
Gister hadden ze in hun recept het kruid Vadouvan gebruikt van hun sponsor, maar ik heb het even terug gezocht maar die is van Verstegen niet voor particulieren te koop, alleen voor profs. Erg handig.
Zou het toch nog wel een keer willen maken. Net als die vandaag.
Ik vind het niet een hele sterke groep. Ik heb ook zeker geen favoriet.
Gister hadden ze in hun recept het kruid Vadouvan gebruikt van hun sponsor, maar ik heb het even terug gezocht maar die is van Verstegen niet voor particulieren te koop, alleen voor profs. Erg handig.
Zou het toch nog wel een keer willen maken. Net als die vandaag.
Ik vind het niet een hele sterke groep. Ik heb ook zeker geen favoriet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 16 mei 2012 om 10:44
woensdag 16 mei 2012 om 14:17
Het niveau van de koks zakt met elke aflevering.
Heb iets anders ontdekt one million party chef (of zoiets)
Een kok heeft ontslag genomen en met al zijn spaargeld 30000 euro een cateringbedrijf+enthertainment opgezet.Gisteravond een rijke dochter die haar 25ste verjaardag in thema kermis/roos/wit/zwart wou hebben etc etc.Hij verzorgt dan het eten wat ze wil(goede chef)en zijn zus is de partyplanner.
Erg leuk programma,leuke kookideen ed aanrader!
Heb iets anders ontdekt one million party chef (of zoiets)
Een kok heeft ontslag genomen en met al zijn spaargeld 30000 euro een cateringbedrijf+enthertainment opgezet.Gisteravond een rijke dochter die haar 25ste verjaardag in thema kermis/roos/wit/zwart wou hebben etc etc.Hij verzorgt dan het eten wat ze wil(goede chef)en zijn zus is de partyplanner.
Erg leuk programma,leuke kookideen ed aanrader!
woensdag 16 mei 2012 om 15:03
MV, wat stom dat die kruiden niet te koop zijn voor de kijkers van het programma. Dan schiet al die reclame zijn doel toch voorbij
Lotte, de koks van dienst spreken mij ook al niet aan, hooguit Lalaine omdat ik haar wel authentiek over vind komen. Arlette vind ik daarentegen erg gemaakt "kijk mij eens leuk zijn"
Het niveau is wel erg wisselend: Utrecht vond ik weer erg goed, maar de Overijsselers vallen tegen. Met als dieptepunt Jolande, ik had eerlijk gezegd verwacht dat ze er niet meer bij zou zijn gisteravond.
Kijk nu al uit naar donderdag en vrijdag, mede gelet op de trailer waarin J&K zo te zien zeggen dat ze geen keuze kunnen maken. Zou dat zijn omdat iedereen te slecht is?
Lotte, de koks van dienst spreken mij ook al niet aan, hooguit Lalaine omdat ik haar wel authentiek over vind komen. Arlette vind ik daarentegen erg gemaakt "kijk mij eens leuk zijn"
Het niveau is wel erg wisselend: Utrecht vond ik weer erg goed, maar de Overijsselers vallen tegen. Met als dieptepunt Jolande, ik had eerlijk gezegd verwacht dat ze er niet meer bij zou zijn gisteravond.
Kijk nu al uit naar donderdag en vrijdag, mede gelet op de trailer waarin J&K zo te zien zeggen dat ze geen keuze kunnen maken. Zou dat zijn omdat iedereen te slecht is?
woensdag 16 mei 2012 om 15:15
quote:Talkinghead schreef op 16 mei 2012 @ 15:03:
MV, wat stom dat die kruiden niet te koop zijn voor de kijkers van het programma. Dan schiet al die reclame zijn doel toch voorbij
Ja precies. Dat waren trouwens ook de letterlijke woorden van Roos toen ik haar de link liet zien van Verstegen dat het niet voor ons particulieren te koop was.
Elle, waar is dat tv programma en hoelaat?
Ja precies. Dat waren trouwens ook de letterlijke woorden van Roos toen ik haar de link liet zien van Verstegen dat het niet voor ons particulieren te koop was.
Elle, waar is dat tv programma en hoelaat?
woensdag 16 mei 2012 om 21:25
Prima dat Jolande en Pascal eruit zijn. Naar mijn mening allebei totaal nietszeggende types.
Lailane begin ik iets leuker te vinden, moet ik bekennen. Moest alleen wel erg lachen toen ze zei: 'Wat wil je met die ezelsoren', terwijl ze lamsoren bedoelde.
Leuk dat Arlette's zalm zo goed was, bij de groepsopdracht. Toch vind ik haar nog steeds erg uitsloverig overkomen, hou ik nooit zo van. Maar het zal ongetwijfeld een beste meid zijn.
Eduard kijkt erg ongelukkig, alsof hij er echt geen ruk aanvindt daar. Ook een erg kleurloos type, wat mij betreft.
Morgen en vrijdag weer m'n favoriete uitzendingen. Ik kijk ernaar uit.
Lailane begin ik iets leuker te vinden, moet ik bekennen. Moest alleen wel erg lachen toen ze zei: 'Wat wil je met die ezelsoren', terwijl ze lamsoren bedoelde.
Leuk dat Arlette's zalm zo goed was, bij de groepsopdracht. Toch vind ik haar nog steeds erg uitsloverig overkomen, hou ik nooit zo van. Maar het zal ongetwijfeld een beste meid zijn.
Eduard kijkt erg ongelukkig, alsof hij er echt geen ruk aanvindt daar. Ook een erg kleurloos type, wat mij betreft.
Morgen en vrijdag weer m'n favoriete uitzendingen. Ik kijk ernaar uit.