Echt Scheiden (Trash TV)
woensdag 7 maart 2012 om 20:06
In Echt Scheiden begeleidt Natasja Froger samen met scheidingscoach Yolande de Best-Meijer scheidende ouders naar een zo ideaal mogelijke situatie met hun kinderen.
In dit programma leren stellen om hun kinderen meer lief te hebben dan hun ex te haten. Zij zullen samen met Natasja Froger en scheidingscoach Yolande de Best-Meijer werken naar een nieuw ‘samenlevingscontract’ dat door beide partijen ondertekend moet worden. Doel van het programma is om te accepteren dat de verbintenis man-vrouw over is, maar dat de relatie van vader-moeder doorgaat. En dat dat een geheel andere rol is. Echt Scheiden is vanaf woensdag 7 maart wekelijks te zien bij RTL 4.
In dit programma leren stellen om hun kinderen meer lief te hebben dan hun ex te haten. Zij zullen samen met Natasja Froger en scheidingscoach Yolande de Best-Meijer werken naar een nieuw ‘samenlevingscontract’ dat door beide partijen ondertekend moet worden. Doel van het programma is om te accepteren dat de verbintenis man-vrouw over is, maar dat de relatie van vader-moeder doorgaat. En dat dat een geheel andere rol is. Echt Scheiden is vanaf woensdag 7 maart wekelijks te zien bij RTL 4.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
woensdag 16 mei 2012 om 20:33
woensdag 16 mei 2012 om 20:34
woensdag 16 mei 2012 om 20:37
quote:Rainbow01 schreef op 16 mei 2012 @ 20:33:
[...]
oftopic wist jij dat dexter elke avond kwam?? heb aflv 2 gemist ?? nu wel online gekeken hoor rete spannend zit nu op aflv 7 kon niet meer wachten
Maar natuurlijk wist ik dat!
Ik lig elke avond om 23.00 in mijn bed met een bakkie thee!
Moet er wel weer even inkomen!
Wat een dood stel...
[...]
oftopic wist jij dat dexter elke avond kwam?? heb aflv 2 gemist ?? nu wel online gekeken hoor rete spannend zit nu op aflv 7 kon niet meer wachten
Wat een dood stel...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 16 mei 2012 om 20:37
quote:Summerdance schreef op 16 mei 2012 @ 20:32:
Hello liefjes!
Gesport, gegeten, nog even snel een boodschapje gedaan waar ik de supermarkt een muis heb gezien tussen de kaas en een beetje licht hysterisch werd en nu mag ik van schrik onderuit op de bank!!!
Hello liefjes!
Gesport, gegeten, nog even snel een boodschapje gedaan waar ik de supermarkt een muis heb gezien tussen de kaas en een beetje licht hysterisch werd en nu mag ik van schrik onderuit op de bank!!!
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 16 mei 2012 om 20:38
quote:Tickel schreef op 16 mei 2012 @ 20:37:
[...]
Waar online?alstu: http://www.sidereel.com/Dexter
Want ze zijn op uitzending gemist niet meer terug te kijken
HUH????
Is hij nou al bezig met een broertje of zusje voor Evy??
Die is gek zeg!
[...]
Waar online?alstu: http://www.sidereel.com/Dexter
Want ze zijn op uitzending gemist niet meer terug te kijken
HUH????
Is hij nou al bezig met een broertje of zusje voor Evy??
Die is gek zeg!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 16 mei 2012 om 20:39
quote:Summerdance schreef op 16 mei 2012 @ 20:37:
[...]
Wat een dood stel...Dat is tot nu toe toch in bijna elke aflevering geweest?
[...]
Wat een dood stel...Dat is tot nu toe toch in bijna elke aflevering geweest?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 16 mei 2012 om 20:39
quote:Nastik schreef op 16 mei 2012 @ 20:37:
[...]
Eerlijk?
Ik heb ook tropenjaren achter de rug en sex ook niet meer dagelijks de sterren van de hemel, maar scheiden? dat is ook wat ik bedoel, ik snap best dat je niet iedere nacht samen in de kroonluchter hangt, maar ik denk wel dat elkaar als geliefden zien meer is dan seks. En dat je daar allebei een aandeel in hebt, voor elkaar, maar zeker ook voor het kind
[...]
Eerlijk?
Ik heb ook tropenjaren achter de rug en sex ook niet meer dagelijks de sterren van de hemel, maar scheiden? dat is ook wat ik bedoel, ik snap best dat je niet iedere nacht samen in de kroonluchter hangt, maar ik denk wel dat elkaar als geliefden zien meer is dan seks. En dat je daar allebei een aandeel in hebt, voor elkaar, maar zeker ook voor het kind
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best