Entertainment alle pijlers

Echt Scheiden (Trash TV)

07-03-2012 20:06 3129 berichten
Alle reacties Link kopieren
In Echt Scheiden begeleidt Natasja Froger samen met scheidingscoach Yolande de Best-Meijer scheidende ouders naar een zo ideaal mogelijke situatie met hun kinderen.

In dit programma leren stellen om hun kinderen meer lief te hebben dan hun ex te haten. Zij zullen samen met Natasja Froger en scheidingscoach Yolande de Best-Meijer werken naar een nieuw ‘samenlevingscontract’ dat door beide partijen ondertekend moet worden. Doel van het programma is om te accepteren dat de verbintenis man-vrouw over is, maar dat de relatie van vader-moeder doorgaat. En dat dat een geheel andere rol is. Echt Scheiden is vanaf woensdag 7 maart wekelijks te zien bij RTL 4.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
dat is wel heel offtopic

ik gebruik idd een keukenmachine, heb een kenwood, maar die heb ik gewonnen anders had ik hem echt niet gekocht. Hij kan kloppen en kneden, niet snijden, daar heb ik ander ding voor en die is van Princess geloof ik, bij de blokker gekocht
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik schrik me werkelijk scheel van de prijzen van Kenwood.

Een snijding heb ik al, ik moet een apparaat wat lekker kan kneden!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Kenwood is idd duur, maar het is wel een ideaal ding. Wat je ook kunt doen, is de aanbiedingen van de Aldi in de gaten houden. Mijn moeder heeft er een paar maanden geleden eentje gekocht die echt als 2 druppels water lijkt op die van Rudolph en is minstens de helft goedkoper

quote:Summerdance schreef op 09 mei 2012 @ 22:01:

Ik schrik me werkelijk scheel van de prijzen van Kenwood.

Een snijding heb ik al, ik moet een apparaat wat lekker kan kneden!Kan je daar niet gewoon een man voor nemen Sum? Kan ie jou ook lekker kneden
quote:rosanna08 schreef op 09 mei 2012 @ 22:08:

Kenwood is idd duur, maar het is wel een ideaal ding. Wat je ook kunt doen, is de aanbiedingen van de Aldi in de gaten houden. Mijn moeder heeft er een paar maanden geleden eentje gekocht die echt als 2 druppels water lijkt op die van Rudolph en is minstens de helft goedkoper

goed idee!

Thanks!
quote:Summerdance schreef op 09 mei 2012 @ 22:09:

[...]

goed idee!

Thanks!Bestron? Vanaf 92 euro.

Ben nu even aan het kijken, moest naar school en werken
De afleveringen die ik tot nu toe heb gezien eindigden allemaal met een "achteraf-was-het-een-goede-beslissing-en-ik-heb-nu-rust-en-ik-ben-er-blij-mee, iedereen-heppy-de-peppy".

Dat vind ik zo typisch. De mensen uit mijn omgeving die ik ken en die een scheiding achter de rug hebben beschrijven met name het eerste jaar, als heel zwaar in zowel fysiek, mentaal, emotioneel, sociaal en financieel opzicht. Afspraken worden niet nagekomen, oud zeer komt naar boven, toestanden met de ex-schoonfamilie, exen die een nieuwe partner krijgen, vrienden die partij kiezen, kinderen die het er heel moeilijk mee hebben etc etc.

Echt Scheiden vind ik bijna verheerlijkend overkomen.
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
Maaaandenlang gezeurd of ik op paardrijles mocht. te duur. Na nog meer zeuren kreeg ik met Sinterklaas een 10 ritten kaart. Toen die bijna op was mocht ik nog een tienrittenkaart als ik een beter rapport (rekenen vooral) zou hebben. Flink mijn best gedaan en nog een 10 rittenkaart gekregen. Daar is het bij gebleven ondanks nog steeds goede rapporten

Verder een vreselijk stel, moeders dan vooral. Ik snap dat pamperen ook niet. ze kan wel naar uitkeringsinstanties om een ww aan te vragen maar niet solliciteren? Schop onder haar kont verdient ze.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Ik ben heel benieuwd of deze twee mensen nog aan het werk zijn. Dat kan ik bijna niet geloven. Als ze beiden een baan hadden gehad, was er wellicht geen man over boord geweest.

Nu zaten ze elkaar de schuld te geven dat de ander geen werk had.

Ik heb zo'n vermoeden dat één van de twee de weg naar de bijstand al heeft gevonden.
Voor het eerst heb ik de aflevering niet afgekeken. Wat een drama-stel zeg! Bah..
Als ik die voorstukjes al zie,met Natascha Froger met dr Droopy ogen hoef ik al niet meer..
Kijkt er iemand mee?
Jaaaa
jahoor
Yes! Zit gelukkig niet alleen

Jaaaaa ik kijk ook straks, had ff tv op pauze gezet om mijn oudste naar bed te brengen, loop dus een kwartier achter.
Present!!
wat kijkt die nina eng uit dr doppen he!
quote:layla1969 schreef op 16 mei 2012 @ 20:28:

Jaaaaa ik kijk ook straks, had ff tv op pauze gezet om mijn oudste naar bed te brengen, loop dus een kwartier achter.Spoel ff door! Het is nog niet begonnen.
o al een nieuw duifje in de picture
Joehoe! Ik doe mee!

Voorstukjes beloven weer wat "goeds".

Bijna gescheiden, klein kindje en Man heeft al een nieuwe vlam. Pfff...
Hello liefjes!

Gesport, gegeten, en nu mag ik onderuit op de bank!!!
OMFG die man heeft gordijnen voor zijn ogen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven