Diablo 3 op Dell?

14-05-2012 22:32 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien jullie me vorige keer zò goed geholpen hebben (neen, een volle USB-stick weegt niet meer dan een lege... ), hier nog een vraag:

Mijn Lief heeft sinds vorig jaar een nieuwe laptop. Een Dell. Een blauwe (< om aan te geven hoe ontzettend weinig ik er van af weet).

Ik wil graag Diablo 3 voor hem kopen, maar weet niet of dat op z'n Dell (wie heeft die naam òòit bedacht voor een laptop?!) loopt.

Iemand enig idee hoe ik dit (stiekum) kan checken? Ik wil het hem namelijk kado doen...

As we tik zit ik op zijn Dell, maar ik heb geen idee hoe ik moet checken of dit ding toereikend is.

Help?
conversation = awareness
quote:hans66 schreef op 14 mei 2012 @ 23:24:

Over Diablo III gesproken... nog 36 minuutjes en dan kan het feest beginnen!!

Dat méén je...

Maar ik begrijp, dat jij ervoor klaar zit: have fun!

Laat je nog even weten hoe het bevalt?
conversation = awareness
Misschien dat ik zo nog een berichtje stuur, Miss_communicatie. Anders wordt dat morgen vroeg, maar zeker morgenavond. Dan heb ik veel meer tijd.

Ik vrees dat er duizenden mensen dadelijk allemaal tegelijk proberen in te loggen en dat de server het niet kan bolwerken en plat gaat. Dat is wel eens vaker gebeurd, ook met de open beta...
World of Warcraft: Legion
...maar ik hou mijn vinger aan de trekker... Nog 9 minuten!
Ik moet het nog installeren. De benodigde bestanden zijn al gedownload. Voor vandaag 0:01 was het niet mogelijk het te installeren.
En toen was Battle.net offline voor onderhoud. Het leven van spelers tijdens het eerste speluur gaat niet altijd over rozen. Offline, disconnects, kicked from server... shit happens.

Ik ben nu toch te moe om te spelen. Ik ga naar bed, en morgen zie ik wel verder.
Het kan makkelijk! Een pentium d is langzamer dan een i5....
quote:spectral schreef op 15 mei 2012 @ 08:16:

Het kan makkelijk! Een pentium d is langzamer dan een i5....Het gaat niet zozeer om de processor maar om het videogeheugen.
Okay... ik heb even lekker Diablo III gespeeld.

Ik heb de Skeleton King verslagen. Het is ongeveer even moeilijk als Andariel van Act I van Diablo II, maar ik heb het idee dat ik er nog niet ben. Act I van Diablo III gaat verder en mijn karakter is nu een level 10 Wizard.

In Diablo II was mijn poppetje level 13, 14 (soms 15) wanneer Andariel op haar knieën ging.
Tof Hans, dat je al gespeeld hebt!

(van het tweede deel van je tekst snap ik dan weer niks... maar dat lag dan weer wel in de lijn der verwachting...).

Wat ik me trouwens afvroeg: Lief kan wel Wowwen op z'n Dell (die computertaal... ik raak er maar niet aan gewend).

Dan zou je toch denken dat Diablo ook moet kunnen, of sla ik dan weer een enorme plank mis?

Ben me nu overigens aan het verdiepen in het zoeken naar een goed boek. Iets met 'computers voor dummies' had ik gedacht...

conversation = awareness
Andariel is de eindbaas van Act I uit Diablo II. Als je haar verslaat, krijg je toegang tot Act II. Ze is een 6-armige vrouw met de haren opgestoken en op de plaats van de voeten heeft zij hoeven. Ze heeft een dodelijk gifaanval, maar ze is in het bijzonder kwetsbaar voor vuur, i.v.m. andere monsters.
Mijn Wizard is level 15 en heeft The Butcher al gezien, maar nog niet verslagen. Die is snoeihard, maar ik zal er vroeg of laat erachter komen hoe ik die moet verslaan.

Ik heb intussen een Witch Doctor gemaakt. Hij (mijn Wizard is een vrouw, mijn Witch Doctor is een man) is intussen level 5.

Voor het geslacht van karakters kies ik vaak het geslacht dat ik bij het soort karakter vind passen. Voor echte vechters (fysiek geweld, melee en tanken) gebruik ik mannelijke karakters. Voor spellcasten (magische gevechten) en healen gebruik ik vrouwelijke karakters. Het wordt een beetje gevormd door het idee dat ik heb, welke rollen mannen en vrouwen spelen in fantasy. Dat gold voor World of Warcraft, en dat geldt ook voor Diablo III.
@ Hans: The Butcher is erg moeilijk, ik was een lvl 13 Monk en was al aan The Butcher toe. Natuurlijk complete fail, maar ik had een bevriende gamer die al lvl 34 was, die kwam en binnen 5 seconden was de butcher no more!

Inmiddels bijna lvl 15 en ik ben daarnaast ook een wizzard begonnen, is ook erg leuk.

Maar... ik denk toch dat de Diablo gameplay me snel zal gaan vervelen en ik weer snel terug ben bij WoW.

Ik vind het principe van party in WoW en guilds toch een stukkie beter en gezelliger. Wat dat betreft ben ik meer een social gamer.

Maar om af te wisselen is het zeker weten erg leuk. Ook erg leuk dat je veel lore tussendoor hebt!
Diablo III is leuk voor de afwisseling. WoW heeft veel meer mogelijkheden, maar daar betaal je dan ook voor. Diablo III koop je eens, en is verder gratis. Ik heb de Annual Pass, dus voor mij was D3 (zo kort ik het maar even af) geheel gratis.
Dat was voor mij idem dito Hans. Ik heb ook de annual pass.

Vraagje, op welke server speel jij in WOW? En ben je horde of Alliance?
Ik speel alleen op de beta sinds dat ik daartoe toegang heb. Ik heb de meeste karakters op Mekkatorque (EU). Ik heb een Alliance Pandaren Monk gemaakt en geleveld van 1 naar 83. Dat is mijn record (hoogste level char dat niet van een live realm gecopieerd is, maar gemaakt op een PTR of Beta). Ik heb een Human Monk op Lost Isles (US).

Ik heb een Horde Pandaren Mage. Ik speel zowel Horde als Alliance.

Wat D3 betreft: mijn Wizard is level 20, en mijn Witch Doctor is level 10.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven